quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rijstevlaai zonder slagroom graag…
Goed uitkienen en dan op de terugweg (samen) aanschuivenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:02 schreef sigme het volgende:
Ik zit de maand november in Spanje, het zal ervan afhangen wanneer wij terugreizen of ik kan aansluiten. Maar het lijkt me wel heel leuk, dus als het een beetje kan ga ik mee
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Goed uitkienen en dan op de terugweg (samen) aanschuiven
Helaas, jij bent niet welkomquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:12 schreef Tuindier het volgende:
Ik ga ook eens kijken of het mij gaat lukken, als ik welkom ben.
Dat durf ik niet te zeggen. De keer dat er een hond mee was aten we buiten. Dat lijkt me in december niet aangenaam (parkeerplaats is wel dichtbij)quote:
Had jij niet een ban voor dit topic?quote:
Is dat zo @Banny ?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Had jij niet een ban voor dit topic?
Mag Cat niet mee?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:27 schreef Morgane89 het volgende:
Kaatje1
MadMaster
LeeHarveyOswald
Tele6
Isa
L_S
Gcjoel
Morgane89
Die had ik er wel bijgezet. Bij mij was isa weggevallen. En Gcjoel staat er ook niet bijquote:
Eén gebande per meet is de nieuwe traditie?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Had jij niet een ban voor dit topic?
Alles kan geregeld worden…quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Eén gebande per meet is de nieuwe traditie?
Honden mee brengen, nu ook al een kat er bij. Wat nog meer? Nog hamsters, ratjes of een parkiet die mee moeten?quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Eén gebande per meet is de nieuwe traditie?
Sorry voor het misverstand, ik heb J. hernoemd naar Piep…quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Honden mee brengen, nu ook al een kat er bij. Wat nog meer? Nog hamsters, ratjes of een parkiet die mee moeten?
Piep is de kat. Je kan niet zomaar de naam van de kat afpakkenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Sorry voor het misverstand, ik heb J. hernoemd naar Piep…
😢quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:35 schreef Candaasje het volgende:
@:Cat-astrophe Ik kan helaa niet mee, ik zit midden in een reeks van nachtdiensten dat weekend.
Ach wat jammerquote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:35 schreef Candaasje het volgende:
@:Cat-astrophe Ik kan helaa niet mee, ik zit midden in een reeks van nachtdiensten dat weekend.
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:35 schreef Candaasje het volgende:
quote:
quote:
Nohquote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:35 schreef Candaasje het volgende:
Er is blijkbaar altijd één van ons die nachtdiensten doetquote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:35 schreef Candaasje het volgende:
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:37 schreef Blues het volgende:
https://www.moushmoush.nl/
Cat-astrophe
Kaatje1
MadMaster
LeeHarveyOswald
Tele6
Isa
L_S
Gcjoel
Morgane89
Borisz
AnneX
Blues
golfer (omdat hij zag dat er ook vleesch was)
Ik had eigenlijk niet bedacht om mee te gaan toen het eerst nog meer over BBQ leek te gaan, dus ook niet actief meer geprobeerd te ruilen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 08:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is blijkbaar altijd één van ons die nachtdiensten doet
Nee niet als een verrassing maar wel een hele grote teleurstelling.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:36 schreef golfer het volgende:
Waarschijnlijk komt het niet als een verrassing, maar hoe graag ik jullie allemaal (weer) wil zien, denk ik niet dat mijn gezondheidssituatie het aan gaat kunnen. Dus bij deze een afmelding.
Ik ben ijs & weder dienende op tijd terug in NL, dus ik ben van plan te komen. En wat mij betreft is het uitstekend als zij het menu bepalenquote:Op dinsdag 21 november 2023 12:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Even een schopje, ik wil binnenkort aan de eigenaren van Moushmoush doorgeven hoeveel mensen er 2 december komen. Het restaurant is niet heel erg groot dus dan zouden ze ook nog andere reserveringen kunnen aannemen.
En ik weet niet of het kan, maar zou het een idee zijn om hen te laten bepalen wat er op tafel komt? Dus eerst koude mezze, dan warme mezze en dan vlees/vega als hoofd? Daar kunnen zij dan rekening mee houden.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:36 schreef golfer het volgende:
Waarschijnlijk komt het niet als een verrassing, maar hoe graag ik jullie allemaal (weer) wil zien, denk ik niet dat mijn gezondheidssituatie het aan gaat kunnen. Dus bij deze een afmelding.
Tuurlijk is het een goed idee dat zij bepalen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Even een schopje, ik wil binnenkort aan de eigenaren van Moushmoush doorgeven hoeveel mensen er 2 december komen. Het restaurant is niet heel erg groot dus dan zouden ze ook nog andere reserveringen kunnen aannemen.
En ik weet niet of het kan, maar zou het een idee zijn om hen te laten bepalen wat er op tafel komt? Dus eerst koude mezze, dan warme mezze en dan vlees/vega als hoofd? Daar kunnen zij dan rekening mee houden.
Rotterdam weet ik niet. Maar het lijkt me het handigst (zal ook even overleggen) dat we gewoon alles door het aantal eters delen. Tenzij iemand daar heel veel bezwaar tegen heeft.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een goed idee dat zij bepalen.
Hoe deden we het de vorige keer - in Enschede, in Rotterdam , met de rekening?
Jammer @:golfer & @:Blues
Belangrijker nu is, dat je herstelt 💐
Ik heb geen idee wat de gerechten inhoudelijk precies zijn, dus ik laat me graag verrassen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een goed idee dat zij bepalen.
In Rotterdam/bij Black Smoke is de rekening simpelweg gedeeld door het aantal deelnemers.quote:Hoe deden we het de vorige keer - in Enschede, in Rotterdam , met de rekening?
Jammer @:golfer & @:Blues
Belangrijker nu is, dat je herstelt 💐
Zou wel erg gezellig zijn!quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga even overleggen of mijn wederhelft ook mee wil. Ik geloof dat ik hem nog niets verteld heb over dit etentje.
Lijkt me goedquote:Op dinsdag 21 november 2023 12:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, leukquote:Op dinsdag 21 november 2023 12:21 schreef Kaatje1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:37 schreef stavromulabeta het volgende:
Mag ik me nog aanmelden?Tuurlijk! LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Zij zijn altijd om 17 uur open. Maar tijd is wat de meesten willen/kunnen. Misschien is vanaf 17.30 binnenlopen een idee?quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Even checken ivm andere afspraken die dag, hoe laat worden we aan tafel verwacht?
quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:37 schreef stavromulabeta het volgende:
Mag ik me nog aanmelden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Persoonlijk vind ik 18.00 uur aan tafel prima, met een inloop vooraf.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zij zijn altijd om 17 uur open. Maar tijd is wat de meesten willen/kunnen. Misschien is vanaf 17.30 binnenlopen een idee?
Er is een parkeergarage in de buurt en volgens mij ook parkeerruimte dichterbij (maar ze zijn de schouwburg aan het verbouwen en ik weet niet of men dat terrein voor bouwen gebruikt).
Primaquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik 18.00 uur aan tafel prima, met een inloop vooraf.
Omdat ze ook afhaal hebben, kan je vast wel bakjes meenemenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
PrimaNet als alles op tafel zetten trouwens. Ik eet het allemaal wel op
Zover komt het niet, L_S heeft in R'dam ook de tafel afgeschuimd, op zoek naar de laatste flintertjes vlees…quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Omdat ze ook afhaal hebben, kan je vast wel bakjes meenemen
Ik was niet alleenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zover komt het niet, L_S heeft in R'dam ook de tafel afgeschuimd, op zoek naar de laatste flintertjes vlees…
Vast wel. Het is een gewoon restaurant, dus wanneer er plek is is er plek. Ik ga gewoon ook een variabel aantal doorgevenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik durf nog steeds niet toe te zeggen. Waarschijnlijk pas op de dag zelf. Maar mocht dat zo zijn dan kan een +1 vast wel, toch?
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Ook' heeft in dit geval dan een dubbele betekenis…
quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:11 schreef gcjoel het volgende:
Ik moet me helaas afmelden. Ik was het vergeten in mijn agenda te zetten!
Prima.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zij zijn altijd om 17 uur open. Maar tijd is wat de meesten willen/kunnen. Misschien is vanaf 17.30 binnenlopen een idee?
Er is een parkeergarage in de buurt en volgens mij ook parkeerruimte dichterbij (maar ze zijn de schouwburg aan het verbouwen en ik weet niet of men dat terrein voor bouwen gebruikt).
Ach jammer. En wat @AnneX zegtquote:Op vrijdag 24 november 2023 16:11 schreef gcjoel het volgende:
Ik moet me helaas afmelden. Ik was het vergeten in mijn agenda te zetten!
Het gaat mij helaas niet lukken.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:52 schreef Kaatje1 het volgende:
@:tuindier en @:sarabi weten jullie al of jullie erbij kunnen zijn?
Wat jammer. Hopelijk een volgende keerquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:22 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Het gaat mij helaas niet lukken.
Dat hoop ik wel, want het lijkt me leuk om jullie een keer te ontmoeten.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat jammer. Hopelijk een volgende keer
Nou zeker, dat leek mij ook zo leukquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:30 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, want het lijkt me leuk om jullie een keer te ontmoeten.
Ooooh nais!quote:
Fijn! Ik heb geen wensen, behalve lekker veel van van alles en nog wat. En ze hebben baklava, toch?quote:Op zaterdag 25 november 2023 22:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Contact gehad met moushmoush. Ze zetten 2 tafels en ze belt me van de week met een voorstel voor het eten. @:tele6 eet vegan, zijn er nog andere zaken waar rekening mee gehouden moet worden?
Ik zal het noemen dat we dat wel erg lekker vinden bij een kop thee/koffie 😉quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn! Ik heb geen wensen, behalve lekker veel van van alles en nog wat. En ze hebben baklava, toch?
Laat ze maar wat extra maken/inslaan/whatever…quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zal het noemen dat we dat wel erg lekker vinden bij een kop thee/koffie 😉
Voor mw MM?quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ze maar wat extra maken/inslaan/whatever…
Misschien ook, maar dat is iets wat ik ken uit die keuken en erg lekker vind…quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voor mw MM?![]()
Volgens mij maakt Muhammad het zelf. Ze hebben daar ook een afhaal balie dus altijd meer van alles.
T is me momenteel even te veel werk, maar ik maak het wel eens zelf. Leuk om te doen, maar schrikbarend wat er aan vet en zoetigheid ingaatquote:Op zaterdag 25 november 2023 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien ook, maar dat is iets wat ik ken uit die keuken en erg lekker vind…
Ik weet het, maar je mag me er voor wakker maken.quote:Op zondag 26 november 2023 00:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
T is me momenteel even te veel werk, maar ik maak het wel eens zelf. Leuk om te doen, maar schrikbarend wat er aan vet en zoetigheid ingaat
Zijn maken geloof ik 1 of 2 soorten per week. Ik hou heel veel van kunafe (ook van dat deeg) en halawe el jabn. Hoop dat onze tolk dat dinsdag meeneemt naar de bootquote:Op zondag 26 november 2023 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet het, maar je mag me er voor wakker maken.
Niet elke dag, maar…
Vooral Kataifi, met die krokante vogelnestjes, zoals ik ze altijd omschrijf…
Die namen zeggen me helemaal niks…quote:Op zondag 26 november 2023 00:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zijn maken geloof ik 1 of 2 soorten per week. Ik hou heel veel van kunafe (ook van dat deeg) en halawe el jabn. Hoop dat onze tolk dat dinsdag meeneemt naar de boot
Het is heel raar, ik griezel van tuinbonen en van koriander maar zij hebben daar een mezze van die erg lekker is. Heb dat thuis eens getracht na te maken maar da’s de afvalbak ingegaanquote:Op zondag 26 november 2023 11:42 schreef Yinny het volgende:
Hier ook geen voorkeur qua eten (als er maar niet overal koriander in zit)
Zit vrij veel koriander in al die gerechten kan ik je vertellenquote:Op zondag 26 november 2023 11:42 schreef Yinny het volgende:
Hier ook geen voorkeur qua eten (als er maar niet overal koriander in zit)
Maar zeker niet overheersend. Dat vind ik van de peterselie welquote:Op zondag 26 november 2023 12:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit vrij veel koriander in al die gerechten kan ik je vertellen
Voor korianderhaters, ja dat is natuurlijk een speciaal soort mens, is dat wel heel anders qua beleving vrees ikquote:Op zondag 26 november 2023 12:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar zeker niet overheersend. Dat vind ik van de peterselie wel
Ik ben een echte hater maar het is alleen die tuinbonen met koriander waar het me opviel en ik het proefde (en ook lekker vond). Ergens anders in vind ik het nog steeds erg goorquote:Op zondag 26 november 2023 12:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Voor korianderhaters, ja dat is natuurlijk een speciaal soort mens, is dat wel heel anders qua beleving vrees ik
Nee, volgens mij is er maar 1 iets met kaas, bij de koude mezze. Labne zouden sommigen ook kaas noemen maar da’s yoghurt.quote:Op zondag 26 november 2023 17:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Weinig kennis van de keuken, geen voorkeur behalve geen kaas maar daar hoef ik me hier vast geen zorgen om te maken
Voor mijn geen voorkeuren maar wel alvast de waarschuwing dat mijn eetmanieren ook nog niet helemaal de oude zijn na de kaakoperatie (mocht iemand zich aanvragen waarom ik alles in ienie-mienie-stukjes snij en soms wat onhandig doe)...quote:Op zaterdag 25 november 2023 22:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Contact gehad met moushmoush. Ze zetten 2 tafels en ze belt me van de week met een voorstel voor het eten. @:tele6 eet vegan, zijn er nog andere zaken waar rekening mee gehouden moet worden?
Er zitten best veel dipjes bij, zal vast handiger voor jou zijnquote:Op zondag 26 november 2023 17:56 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Voor mijn geen voorkeuren maar wel alvast de waarschuwing dat mijn eetmanieren ook nog niet helemaal de oude zijn na de kaakoperatie (mocht iemand zich aanvragen waarom ik alles in ienie-mienie-stukjes snij en soms wat onhandig doe)...
Cat-astrophequote:Op zondag 26 november 2023 18:13 schreef Morgane89 het volgende:
Wil iemand de lijst met aanwezigen nog eens updaten?ik ben het inmiddels een beetje kwijt. Volgens mij komen er nu 4 mensen die ik nog niet ken
quote:Op zondag 26 november 2023 17:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kreeg vanmiddag een voorstel dat zou neerkomen op ca 36 euro pp (excl drankes). Heb even gebeld, er komt in ieder geval baklava en ook falafel. Er komen 2 tafels (er zullen ook wat andere gasten zijn maar wij zitten apart) en op iedere tafel komt van alles te staan en na de mezze’s komen er grill gerechten. Ze hebben gewoon cola etc maar ook gevraagd om tamarindesap en moerbei sap.
Ik zag net dat ze Kibbeh hebben.quote:Op zondag 26 november 2023 18:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Omdat ik baklava en falafel erbij wilde zal het wel iets meer worden dan 36 euro trouwens
Goeie, inderdaad erg lekker. ik zal ze nog even appen.quote:Op zondag 26 november 2023 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag net dat ze Kibbeh hebben.
Dat heb ik toevallig pas geleden op Curacao gegeten bij vrienden, van wie de vrouw Libanese roots heeft. Was erg lekker…
Nee, zo bedoel ik het niet…quote:Op zondag 26 november 2023 19:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Goeie, inderdaad erg lekker. ik zal ze nog even appen.
Maar ik was het helemaal vergeten. Geen idee of ze er tijd voor hebben, het is nogal bewerkelijk en een pokkewerkquote:
En behoorlijk machtig…quote:Op zondag 26 november 2023 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar ik was het helemaal vergeten. Geen idee of ze er tijd voor hebben, het is nogal bewerkelijk en een pokkewerk
Zijn maken vaak grote kibbe, de huismoeders waar ik het altijd kreeg maken ze veel kleiner, hooguit 2 happenquote:
Je bent er maar druk mee…quote:Op zondag 26 november 2023 19:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zijn maken vaak grote kibbe, de huismoeders waar ik het altijd kreeg maken ze veel kleiner, hooguit 2 happen
Ik zorg wanneer ik een uitnodiging krijg dat ik een lege maag hebquote:
quote:Op zondag 26 november 2023 19:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zijn er nog vlaai bestellingen?
@:madmaster rijstevlaai zonderslagroom
?
Jaaaa halfje appelkruimel en als kruisbes met schuim ingevroren kan worden daar ook graag een halfje van.quote:Op zondag 26 november 2023 19:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zijn er nog vlaai bestellingen?
@:madmaster rijstevlaai zonderslagroom
?
Kan! Smaak blijft prima, schuim zakt een tikje in maar blijft wel mooi.quote:Op zondag 26 november 2023 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jaaaa halfje appelkruimel en als kruisbes met schuim ingevroren kan worden daar ook graag een halfje van.
Mmmm dat gaat een heerlijke kop koffie worden zondagochtendquote:Op zondag 26 november 2023 19:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kan! Smaak blijft prima, schuim zakt een tikje in maar blijft wel mooi.
Oeh, voor mij ook een halve kruisbes met schuim! (En ik hou me nu in)quote:Op zondag 26 november 2023 19:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kan! Smaak blijft prima, schuim zakt een tikje in maar blijft wel mooi.
Ooooh, ik heb al veel te veel taart op in de dagen er voor vermoed ik, dus ik moet me inhoudenquote:Op zondag 26 november 2023 20:58 schreef Yinny het volgende:
Oeh, voor mij ook een halve kruisbes met schuim! (En ik hou me nu in)
Invriezen. Denk je dat ik in een paar dagen 2 halve vlaaien opeetquote:Op zondag 26 november 2023 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooooh, ik heb al veel te veel taart op in de dagen er voor vermoed ik, dus ik moet me inhouden![]()
Maar dat is zo lekker!
We hebben maar een klein vriesvak waar vooral brood en groente en fruit in ligt. Op zich wel lastig als je maaltijden wilt invriezen, want dat gaat al niet. Het is wel goed zo, het gaat anders toch alleen maar op mijn heupen zitten.quote:Op zondag 26 november 2023 21:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Invriezen. Denk je dat ik in een paar dagen 2 halve vlaaien opeet
Ik eet vegetarisch maar vegan is ook goed!quote:Op zaterdag 25 november 2023 22:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Is doorgegevenquote:Op maandag 27 november 2023 06:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik eet vegetarisch maar vegan is ook goed!
Dan is het mooi dat dit geen taart maar VLAAI isquote:Op zondag 26 november 2023 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooooh, ik heb al veel te veel taart op in de dagen er voor vermoed ik, dus ik moet me inhouden![]()
Maar dat is zo lekker!
Nou, laat ik dan ook maar eens meedoen. Google leert met dat zo'n kruisbessenvlaai echt Limburgs is, mag ik die? Ik heb verder geen verstand van schuim etc, mag ik afgaan op jouw oordeel wat jou het beste lijkt?quote:Op donderdag 30 november 2023 14:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Laatste vlaaicall als je een specifieke vlaai wil!
Ik ga morgen bestellen. Daarna wordt het wat ik zaterdag ter plekke bij de bakker kan vinden (ook lekker maar minder op maat).
Ah, dat wist ik dan weer niet. Wat ook nog kan is bij mijn huis parkeren en met de bus naar de de stad. Den is het ca 10 min lopen denk ikquote:Op donderdag 30 november 2023 17:27 schreef Yinny het volgende:
Ingang Musis garage had ik al opgeslagen in Maps, want is goedkoper dan dan QPark
https://maps.app.goo.gl/t53rWHqRwEkEpuwL6
Daar ga je geen spijt van krijgen.quote:Op donderdag 30 november 2023 17:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, laat ik dan ook maar eens meedoen. Google leert met dat zo'n kruisbessenvlaai echt Limburgs is, mag ik die? Ik heb verder geen verstand van schuim etc, mag ik afgaan op jouw oordeel wat jou het beste lijkt?
Kunnen we jou een lift van huis naar restaurant aanbieden? Weet niet wat het handigst voor jou is.quote:Op donderdag 30 november 2023 17:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik dan weer niet. Wat ook nog kan is bij mijn huis parkeren en met de bus naar de de stad. Den is het ca 10 min lopen denk ik
Lief maar ik ga met de fiets, die kan ik dicht bij het restaurant neerzetten. De beide parkeergarages zijn niet ver lopen, maar voor mij net te ver om het leuk te makenquote:Op donderdag 30 november 2023 20:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kunnen we jou een lift van huis naar restaurant aanbieden? Weet niet wat het handigst voor jou is.
Dealquote:Op donderdag 30 november 2023 21:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Lief maar ik ga met de fiets, die kan ik dicht bij het restaurant neerzetten. De beide parkeergarages zijn niet ver lopen, maar voor mij net te ver om het leuk te maken
Maar mocht het eng fietsweer worden trek ik aan de bel.😉
De kruisbes heeft imo het schuim echt nodig, anders is het een (te) zure hap.quote:Op donderdag 30 november 2023 17:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, laat ik dan ook maar eens meedoen. Google leert met dat zo'n kruisbessenvlaai echt Limburgs is, mag ik die? Ik heb verder geen verstand van schuim etc, mag ik afgaan op jouw oordeel wat jou het beste lijkt?
Het was voor iedereen leuker geweest als jullie er bij hadden kunnen zijnquote:Op donderdag 30 november 2023 23:33 schreef Blues het volgende:
Maken jullie wel pics![]()
Zo jammer dat we er niet bij zijn
Willen jullie baklava hebben of zo?quote:Op donderdag 30 november 2023 23:33 schreef Blues het volgende:
Maken jullie wel pics![]()
Zo jammer dat we er niet bij zijn
Nee hoor, dank, je hoeft niets mee te brengenquote:Op vrijdag 1 december 2023 06:05 schreef MadMaster het volgende:
Willen jullie baklava hebben of zo?
Kan wel wat meenemen…
Om de chaosquote:Op vrijdag 1 december 2023 12:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Hai, net even een berichtje gehad van Moushmoush. Het gaat wat meer worden, ca 50 euro pp excl. drankjes. Nu zitten er wel falafel en 2 salades bij (tabouleh en fettoush). Ook komt er voor iedereen een vleesspies. Mocht het te veel zijn, dan zijn er vast anderen die dat met liefde opeten
Volgens mij zijn zij al blij wanneer bij pinnen het hele bedrag gedeeld kan worden door het aantal personen en dat ze niet hoeven uit te rekenen wie wat gegeten heeft (kan ook eigenlijk niet). Mijn financiële situatie laat het niet toe om centraal te betalen en dan tikkie's te sturenquote:Op vrijdag 1 december 2023 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om de chaosmorgen voor te zijn:
Cash geld meenemen of centraal betalen en dan Tikkie of...?
Ai, dat vind ik echt te duur. Zoveel geef ik nooit uit als ik uit eten ga. Dus ik haak bij dezen af, sorry. Veel plezier en hopelijk tot een volgende keerquote:Op vrijdag 1 december 2023 12:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Hai, net even een berichtje gehad van Moushmoush. Het gaat wat meer worden, ca 50 euro pp excl. drankjes. Nu zitten er wel falafel en 2 salades bij (tabouleh en fettoush). Ook komt er voor iedereen een vleesspies. Mocht het te veel zijn, dan zijn er vast anderen die dat met liefde opeten
Jammer @Morgane89quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:02 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ai, dat vind ik echt te duur. Zoveel geef ik nooit uit als ik uit eten ga. Dus ik haak bij dezen af, sorry. Veel plezier en hopelijk tot een volgende keer
Jammerquote:Op vrijdag 1 december 2023 17:02 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ai, dat vind ik echt te duur. Zoveel geef ik nooit uit als ik uit eten ga. Dus ik haak bij dezen af, sorry. Veel plezier en hopelijk tot een volgende keer
Ik ook!quote:
Het is ook best een aardig verschil.quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:02 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, dit kan op vergelijkbare plekken voor hetzelfde ook voor 15 euro incl. dessert.quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:02 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ja, dat eerste bedrag viel me juist reuze mee.quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach wat jammer @:morgane89 ik begrijp t wel, ik schrok ook wel een beetje eerlijk gezegd. Of eigenlijk was ik heel blij verrast met het eerste bedrag.
15 euro in totaal voor voor-, hoofd- én nagerecht? Linkjes graagquote:Op zaterdag 2 december 2023 09:55 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, dit kan op vergelijkbare plekken voor hetzelfde ook voor 15 euro incl. dessert.
Aan allen die gaan, veel plezier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
15 euro in totaal voor voor-, hoofd- én nagerecht? Linkjes graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Schrikken deed ik niet, eerste quote vond ik ook verrassend goedkoop.quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach wat jammer @:morgane89 ik begrijp t wel, ik schrok ook wel een beetje eerlijk gezegd. Of eigenlijk was ik heel blij verrast met het eerste bedrag.
Ik vond het ook heel goedkoop inderdaad. Heb wel eens eten gehaald, allemaal lekkere borrelhapjes voor 2 personen en dat was (pre corona) al ruim 30 euro (dis geen vlees etc). Ze gaan ook niet naar de sligro om kant/klaar te halen. Mijn hummus is echt in een fractie van de tijd klaar vergeleken bij die van henquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Schrikken deed ik niet, eerste quote vond ik ook verrassend goedkoop.
Als het eten goed is betaal ik graag wat meer. Maar dat moet natuurlijk bij je eigen beurs en voorkeur passen en afzeggen omdat je rekende op de eerste inschatting die toch wat hoger uitvalt is begrijpelijk.
Als het mag wil ik ook graag de foto'squote:Op donderdag 30 november 2023 23:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Tuurlijk maken we foto’s. Echt zo vervelend, vooral voor jullie, dat jullie er niet bij zijn. Zodra het kan doen we een G&B meet
Ja ik heb ook precies net akelig veel rekeningen voor het ziekenhuis gehad, zowel voor mezelf als m'n katquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Schrikken deed ik niet, eerste quote vond ik ook verrassend goedkoop.
Als het eten goed is betaal ik graag wat meer. Maar dat moet natuurlijk bij je eigen beurs en voorkeur passen en afzeggen omdat je rekende op de eerste inschatting die toch wat hoger uitvalt is begrijpelijk.
Da’s minder. Ik heb hiervoor, toen duidelijk werd dat het met een echt salaris niet opschoot, een speciaal “leuke dingen” potje gemaakt. Hopelijk gaat dat niet te snel leegquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:37 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook precies net akelig veel rekeningen voor het ziekenhuis gehad, zowel voor mezelf als m'n kat
Ha, kom ik ook net achterquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Tuurlijk. Ik stuur de foto’s naar iedereen. De batterij van de camera bleek leeg, gelukkig dat ik daar net achter kwam, die hangt aan de lader
Ik heb nog niets gehoord van de fietsenmaker dus dat zal wel dinsdag worden. Maar @Lucky_Strike en J komen zo hier en ik rij dan met hen mee. Lief van jullie maar vervoer is geregeld. Werken maandag zal wel moeilijk worden, ik kan er niet komen. Maar waarschijnlijk gaan we morgen de elektrische fiets van een vriend die met vakantie gaat heel veel lager zetten zodat ik vervoer heb.quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:54 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 doet je fiets het weer!?
M.a.w. komen wij je halen?
Ik ookquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:56 schreef stavromulabeta het volgende:
In de trein... (En ook nog de goede)
Deze zit ook vol met rare figuren. En staat nog steeds stil...quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:15 schreef Tele6 het volgende:
Oh nee @:stavromulabeta
En het was al best wel druk op het station ook.
Is er een of ander evenement? Er zitten ook allemaal rare mensen in de trein. Naast me mensen die naar Venlo moeren, dat is pas raar.
Even opgezocht in het gelredome is/was het transmission festival (geen flauw idee wat voor muziek)quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:15 schreef Tele6 het volgende:
Oh nee @:stavromulabeta
En het was al best wel druk op het station ook.
Is er een of ander evenement? Er zitten ook allemaal rare mensen in de trein. Naast me mensen die naar Venlo moeren, dat is pas raar.
Ik ben net 5 minuten thuis. Sigme moet nog een stukje verder. Ik vond het niet heel druk op de weg, gelukkig.quote:Op zondag 3 december 2023 00:20 schreef AnneX het volgende:
Tegen twaalven thuis op een rustige droge weg.
Halverwege dacht ik dat de huis- en mijn autosleutelbos uit mijn tas was gevallen in het restautant.
Zat ik daar te foeteren op mijn stommiteit.
Dan moest ik nu al de zieke hulp bellen, die heeft ook een huissleutel.
Bedacht mij toen met het lichtje van de mobiel en verdomd - opluchting - lagen ze op de grond bij mijn voeten. Pffft.
Wat rottig van de trein ! @:stavromulabeta ergens zag ik in het donker ook een trein stilstaan in een weiland? of een station? bij Veenendaal of zo. Even later reed ie weer en haalde ons in.
Affijn, @:sigme en @:Isabeau kwamen van verre en zullen nog onderweg zijn.
Het eten was heerlijk, was smakelijk en had verrassende smaakjes. Lekker geleuterd met die en gene.Gezellig.
Aah…je kon met sigme terugrijden. Das mooi.quote:Op zondag 3 december 2023 00:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben net 5 minuten thuis. Sigme moet nog een stukje verder. Ik vond het niet heel druk op de weg, gelukkig.
Ik vond het super gezellig de meesten weer te zien en sommigen voor het eerst te zienNiet iedereen even veel gesproken, dus snel maar weer een nieuwe meet plannen
Euh…kwaliteit van de foto’s bedoel jequote:Op zondag 3 december 2023 00:16 schreef borisz het volgende:
Ik heb alleen wat eetfoto's. Kwaliteit ok...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat jaquote:Op zondag 3 december 2023 00:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Euh…kwaliteit van de foto’s bedoel je
Na alle ellende die ik nog moet ondergaan lijkt het mij, als ik weer een beetje de ouwe ben, leuk om hier in de buurt eens wat te organiseren.quote:Op zondag 3 december 2023 00:25 schreef Isabeau het volgende:
Niet iedereen even veel gesproken, dus snel maar weer een nieuwe meet plannen
Waarvoor dank!quote:Op zondag 3 december 2023 01:01 schreef Yinny het volgende:
Ik moest @:LeeHarveyOswald thuisbrengen en nu ben ik ook thuis! Bijna vergeten om schoen van kind te vullen, dus vlug weer naar beneden gegaan om dat te doen.
Het was heeeeeeeel erg gezellig en lekker eten! Ik ben met zoetigheid vertrokken en met andere zoete dingen thuisgekomen![]()
Welterusten allemaal!
Ontzettend bedankt voor de lift naar huis. Veilig thuisgekomenquote:Op zondag 3 december 2023 01:18 schreef sigme het volgende:
Ik ben ook thuis!
Moest nog even hond ophalen & met liefste bellen, maar nu nog even met een koud biertje zitten, met twee poezen op schoot. En daarna rap m'n mandje in![]()
't Was reuze gezellig! Leuk om mensen weer te zien, leuk een paar voor het eerst ontmoeten. Voor herhaling vatbaar
Inmiddels wel weer in beweging?quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:20 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Deze zit ook vol met rare figuren. En staat nog steeds stil...
Nee, die van mij heeft het einde van het perron in Arnhem nog niet weten te halen. Uiteindelijk met een half uur vertraging aangekomen. En weer een nachtelijke sardientjesblikervaring rijker.quote:Op zondag 3 december 2023 00:20 schreef AnneX het volgende:
Wat rottig van de trein ! @:stavromulabeta ergens zag ik in het donker ook een trein stilstaan in een weiland? of een station? bij Veenendaal of zo. Even later reed ie weer en haalde ons in.
[..]
15 euro in totaal voor voor-, hoofd- én nagerecht? Linkjes graag
Jammer dat je me een troll noemt, zal binnenkort als ik er weer eens ben een review met foto plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 december 2023 10:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik moet geloof ik mentaal nog wel even herstellen hoe het in twee dagen van 35 ex drankjes naar 72 Inc drankjes ging
Ik ook wel een beetje (al komt dat wel in de richting die ik kende) In de eerste opzet stonden de salades er niet bij en ook de falafel niet.quote:Op zondag 3 december 2023 10:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Was erg gezellig, eten lekker! Jammer genoeg niet iedereen gesproken.
Ik moet geloof ik mentaal nog wel even herstellen hoe het in twee dagen van 35 ex drankjes naar 72 Inc drankjes ging
Ik kreeg ook dorst als een paard van dat etenquote:Op zondag 3 december 2023 11:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is ook wel veel gedronken volgens mij. Dat pakte het personeel goed aan. Ik heb een stuk of 6 bruiswater en een fancy thee op. Dat is al snel 22 euro.
Dat gaat om zonder bril in het donker?quote:Op zondag 3 december 2023 11:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben vannacht ook een paar keer wat gaan drinken. @:lucky_strike weet waarom ik geen glas water op m’n nachtkastje heb staat
De Syriër waar ik begin dit jaar in Amsterdam was bied een vergelijkbaar (ook qua -prima, want lekker gegeten- kwaliteit) 'alles wat we hebben' menu voor 30pp.quote:Op zondag 3 december 2023 11:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje (al komt dat wel in de richting die ik kende) In de eerste opzet stonden de salades er niet bij en ook de falafel niet.
Nee, een kat die altijd uit mijn glas drinkt. Lucky en J waren gisteren bij mij en zagen het ook gebeuren. Voordat ze aan J’s glas kon beginnen is ze weggestuurdquote:Op zondag 3 december 2023 12:02 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dat gaat om zonder bril in het donker?
Is hier bij jullie of in Amsterdam?quote:Op zondag 3 december 2023 12:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De Syriër waar ik begin dit jaar in Amsterdam was bied een vergelijkbaar (ook qua -prima, want lekker gegeten- kwaliteit) 'alles wat we hebben' menu voor 30pp.
De meubelmakert riep "de volgende keer moeten jullie maar hier eten"
Onsquote:Op zondag 3 december 2023 12:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is hier bij jullie of in Amsterdam?
Fotos, bonnetje erbij en tag me maarquote:Op zondag 3 december 2023 11:11 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Jammer dat je me een troll noemt, zal binnenkort als ik er weer eens ben een review met foto plaatsen.
Het begon bij 38, maar was eergisteren nog bijgesteld naar 50. En aangezien mijn parkeer app me vertelde dat ik er vijf uur heb vertoefd denk ik dat vijf (non)alcoholische drankjes pp geen heel foute inschatting is. En dan loopt het op.quote:Op zondag 3 december 2023 10:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Was erg gezellig, eten lekker! Jammer genoeg niet iedereen gesproken.
Ja, ik ga binnenkort ook weer okra halen en bamya makenquote:Op zondag 3 december 2023 13:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond het zo fijn dat het eten zo enorm groentegebaseerd was
Dat okra gerecht is nog steeds mijn favorietquote:Op zondag 3 december 2023 14:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, ik ga binnenkort ook weer okra halen en bamya maken
De meeste bamya recepten zijn ook met vlees, vaak lam. Maar ik vind het veel lekkerder zonderquote:Op zondag 3 december 2023 14:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat okra gerecht is nog steeds mijn favoriet
Ja, het viel mij (ook) op, dat regelmatig werd gevraagd naar drinken.😎quote:Op zondag 3 december 2023 11:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is ook wel veel gedronken volgens mij. Dat pakte het personeel goed aan. Ik heb een stuk of 6 bruiswater en een fancy thee op. Dat is al snel 22 euro.
Zo dan.quote:Op zondag 3 december 2023 16:08 schreef borisz het volgende:
Flesje pils (HJ in mijn geval) was ook 5 euro...
Leuk! Dank!quote:Op zondag 3 december 2023 17:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij hebben mijn foto's niets toe te voegen aan de al geplaatste foto's. Behalve dan dat er mensen op staan dus die plaats ik niet. Zal de deelnemers (en @:Blues en @:Golfer en @:Morgane89) straks een linkje sturen met alle foto's.
En nog een link naar een mapje foto’s met mensen😎 en etenquote:Op zondag 3 december 2023 17:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij hebben mijn foto's niets toe te voegen aan de al geplaatste foto's. Behalve dan dat er mensen op staan dus die plaats ik niet. Zal de deelnemers (en @:Blues en @:Golfer en @:Morgane89) straks een linkje sturen met alle foto's.
Dankjequote:Op zondag 3 december 2023 17:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
En nog een link naar een mapje foto’s met mensen😎 en eten
Zijn er nog meer mensen bij wie deze link niet werkt?quote:Op zondag 3 december 2023 17:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
En nog een link naar een mapje foto’s met mensen😎 en eten
Geen idee wat bij jou 'deze link' is, maar de links die ik heb ontvangen van Anne en Kaatje werken beide prima...quote:Op zondag 3 december 2023 18:29 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Zijn er nog meer mensen bij wie deze link niet werkt?
Hier ook.quote:Op zondag 3 december 2023 18:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee wat bij jou 'deze link' is, maar de links die ik heb ontvangen van Anne en Kaatje werken beide prima...
Eerder wel, nu werken ze niet meer. Site lijkt stuk.quote:Op zondag 3 december 2023 18:29 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Zijn er nog meer mensen bij wie deze link niet werkt?
Ze doen het weer…quote:Op zondag 3 december 2023 19:18 schreef AnneX het volgende:
😳jullie hebben de server stuk bestookt.
Zelfs ik kan er niet meer bij.😢
Ik zal morgen een foto maken hoe het kunstwerk nu staatquote:Op zondag 3 december 2023 21:40 schreef sigme het volgende:
Oh, en deze, een kunstige attentie van @:annex voor @:kaatje1
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |