Ja, ik ga binnenkort ook weer okra halen en bamya makenquote:Op zondag 3 december 2023 13:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond het zo fijn dat het eten zo enorm groentegebaseerd was
Dat okra gerecht is nog steeds mijn favorietquote:Op zondag 3 december 2023 14:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, ik ga binnenkort ook weer okra halen en bamya maken
De meeste bamya recepten zijn ook met vlees, vaak lam. Maar ik vind het veel lekkerder zonderquote:Op zondag 3 december 2023 14:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat okra gerecht is nog steeds mijn favoriet
Ja, het viel mij (ook) op, dat regelmatig werd gevraagd naar drinken.😎quote:Op zondag 3 december 2023 11:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is ook wel veel gedronken volgens mij. Dat pakte het personeel goed aan. Ik heb een stuk of 6 bruiswater en een fancy thee op. Dat is al snel 22 euro.
Zo dan.quote:Op zondag 3 december 2023 16:08 schreef borisz het volgende:
Flesje pils (HJ in mijn geval) was ook 5 euro...
Leuk! Dank!quote:Op zondag 3 december 2023 17:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij hebben mijn foto's niets toe te voegen aan de al geplaatste foto's. Behalve dan dat er mensen op staan dus die plaats ik niet. Zal de deelnemers (en @:Blues en @:Golfer en @:Morgane89) straks een linkje sturen met alle foto's.
En nog een link naar een mapje foto’s met mensen😎 en etenquote:Op zondag 3 december 2023 17:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij hebben mijn foto's niets toe te voegen aan de al geplaatste foto's. Behalve dan dat er mensen op staan dus die plaats ik niet. Zal de deelnemers (en @:Blues en @:Golfer en @:Morgane89) straks een linkje sturen met alle foto's.
Dankjequote:Op zondag 3 december 2023 17:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
En nog een link naar een mapje foto’s met mensen😎 en eten
Zijn er nog meer mensen bij wie deze link niet werkt?quote:Op zondag 3 december 2023 17:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
En nog een link naar een mapje foto’s met mensen😎 en eten
Geen idee wat bij jou 'deze link' is, maar de links die ik heb ontvangen van Anne en Kaatje werken beide prima...quote:Op zondag 3 december 2023 18:29 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Zijn er nog meer mensen bij wie deze link niet werkt?
Hier ook.quote:Op zondag 3 december 2023 18:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee wat bij jou 'deze link' is, maar de links die ik heb ontvangen van Anne en Kaatje werken beide prima...
Eerder wel, nu werken ze niet meer. Site lijkt stuk.quote:Op zondag 3 december 2023 18:29 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Zijn er nog meer mensen bij wie deze link niet werkt?
Ze doen het weer…quote:Op zondag 3 december 2023 19:18 schreef AnneX het volgende:
😳jullie hebben de server stuk bestookt.
Zelfs ik kan er niet meer bij.😢
Ik zal morgen een foto maken hoe het kunstwerk nu staatquote:Op zondag 3 december 2023 21:40 schreef sigme het volgende:
Oh, en deze, een kunstige attentie van @:annex voor @:kaatje1
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |