quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
15 euro in totaal voor voor-, hoofd- én nagerecht? Linkjes graag
Jammer dat je me een troll noemt, zal binnenkort als ik er weer eens ben een review met foto plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 december 2023 10:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik moet geloof ik mentaal nog wel even herstellen hoe het in twee dagen van 35 ex drankjes naar 72 Inc drankjes ging
Ik ook wel een beetje (al komt dat wel in de richting die ik kende) In de eerste opzet stonden de salades er niet bij en ook de falafel niet.quote:Op zondag 3 december 2023 10:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Was erg gezellig, eten lekker! Jammer genoeg niet iedereen gesproken.
Ik moet geloof ik mentaal nog wel even herstellen hoe het in twee dagen van 35 ex drankjes naar 72 Inc drankjes ging
Ik kreeg ook dorst als een paard van dat etenquote:Op zondag 3 december 2023 11:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is ook wel veel gedronken volgens mij. Dat pakte het personeel goed aan. Ik heb een stuk of 6 bruiswater en een fancy thee op. Dat is al snel 22 euro.
Dat gaat om zonder bril in het donker?quote:Op zondag 3 december 2023 11:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben vannacht ook een paar keer wat gaan drinken. @:lucky_strike weet waarom ik geen glas water op m’n nachtkastje heb staat
De Syriër waar ik begin dit jaar in Amsterdam was bied een vergelijkbaar (ook qua -prima, want lekker gegeten- kwaliteit) 'alles wat we hebben' menu voor 30pp.quote:Op zondag 3 december 2023 11:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje (al komt dat wel in de richting die ik kende) In de eerste opzet stonden de salades er niet bij en ook de falafel niet.
Nee, een kat die altijd uit mijn glas drinkt. Lucky en J waren gisteren bij mij en zagen het ook gebeuren. Voordat ze aan J’s glas kon beginnen is ze weggestuurdquote:Op zondag 3 december 2023 12:02 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dat gaat om zonder bril in het donker?
Is hier bij jullie of in Amsterdam?quote:Op zondag 3 december 2023 12:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De Syriër waar ik begin dit jaar in Amsterdam was bied een vergelijkbaar (ook qua -prima, want lekker gegeten- kwaliteit) 'alles wat we hebben' menu voor 30pp.
De meubelmakert riep "de volgende keer moeten jullie maar hier eten"
Onsquote:Op zondag 3 december 2023 12:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is hier bij jullie of in Amsterdam?
Fotos, bonnetje erbij en tag me maarquote:Op zondag 3 december 2023 11:11 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Jammer dat je me een troll noemt, zal binnenkort als ik er weer eens ben een review met foto plaatsen.
Het begon bij 38, maar was eergisteren nog bijgesteld naar 50. En aangezien mijn parkeer app me vertelde dat ik er vijf uur heb vertoefd denk ik dat vijf (non)alcoholische drankjes pp geen heel foute inschatting is. En dan loopt het op.quote:Op zondag 3 december 2023 10:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Was erg gezellig, eten lekker! Jammer genoeg niet iedereen gesproken.
Ja, ik ga binnenkort ook weer okra halen en bamya makenquote:Op zondag 3 december 2023 13:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond het zo fijn dat het eten zo enorm groentegebaseerd was
Dat okra gerecht is nog steeds mijn favorietquote:Op zondag 3 december 2023 14:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, ik ga binnenkort ook weer okra halen en bamya maken
De meeste bamya recepten zijn ook met vlees, vaak lam. Maar ik vind het veel lekkerder zonderquote:Op zondag 3 december 2023 14:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat okra gerecht is nog steeds mijn favoriet
Ja, het viel mij (ook) op, dat regelmatig werd gevraagd naar drinken.😎quote:Op zondag 3 december 2023 11:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is ook wel veel gedronken volgens mij. Dat pakte het personeel goed aan. Ik heb een stuk of 6 bruiswater en een fancy thee op. Dat is al snel 22 euro.
Zo dan.quote:Op zondag 3 december 2023 16:08 schreef borisz het volgende:
Flesje pils (HJ in mijn geval) was ook 5 euro...
Leuk! Dank!quote:Op zondag 3 december 2023 17:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij hebben mijn foto's niets toe te voegen aan de al geplaatste foto's. Behalve dan dat er mensen op staan dus die plaats ik niet. Zal de deelnemers (en @:Blues en @:Golfer en @:Morgane89) straks een linkje sturen met alle foto's.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |