abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211501544
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2023 00:20 schreef AnneX het volgende:
Tegen twaalven thuis op een rustige droge weg.
Halverwege dacht ik dat de huis- en mijn autosleutelbos uit mijn tas was gevallen in het restautant.
Zat ik daar te foeteren op mijn stommiteit.
Dan moest ik nu al de zieke hulp bellen, die heeft ook een huissleutel.
Bedacht mij toen met het lichtje van de mobiel en verdomd - opluchting - lagen ze op de grond bij mijn voeten. Pffft.

Wat rottig van de trein ! @:stavromulabeta ergens zag ik in het donker ook een trein stilstaan in een weiland? of een station? bij Veenendaal of zo. Even later reed ie weer en haalde ons in.

Affijn, @:sigme en @:Isabeau kwamen van verre en zullen nog onderweg zijn.

Het eten was heerlijk, was smakelijk en had verrassende smaakjes. Lekker geleuterd met die en gene.Gezellig. w/
Ik ben net 5 minuten thuis. Sigme moet nog een stukje verder. Ik vond het niet heel druk op de weg, gelukkig.

Ik vond het super gezellig de meesten weer te zien en sommigen voor het eerst te zien O+ Niet iedereen even veel gesproken, dus snel maar weer een nieuwe meet plannen O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211501565
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 00:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik ben net 5 minuten thuis. Sigme moet nog een stukje verder. Ik vond het niet heel druk op de weg, gelukkig.

Ik vond het super gezellig de meesten weer te zien en sommigen voor het eerst te zien O+ Niet iedereen even veel gesproken, dus snel maar weer een nieuwe meet plannen O-)
Aah…je kon met sigme terugrijden. Das mooi.

Welterusten vast voor alle mensen, die weer thuis zijn.
pi_211501569
Thuis!

Was lekker en gezellig O+

Wat nieuwe mensen gesproken, met ‘oude’ mensen bijgekletst.

En FOK!kers blijken allemaal discalculie te hebben… niemand was in staat in het exacte bedrag voor de vlaai te betalen :P Meeste zit nu in de MoushMoush fooienpot.

GelreDome was nog flink verlicht ja, drukte viel mee. Paar sneeuwvlokjes tussen Arnhem en Nijmegen, verder prima rijweer.

Sterkte voor de langer onder weg zijnden en treinpech hebbenden :D

@AnneX je hebt je dag niet :D Al was je vandaag bijna wel erg goedkoop uit geweest :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211501575
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 00:16 schreef borisz het volgende:
Ik heb alleen wat eetfoto's. Kwaliteit ok...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Euh…kwaliteit van de foto’s bedoel je :D
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 december 2023 @ 00:30:41 #215
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211501581
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2023 00:29 schreef AnneX het volgende:

[..]
Euh…kwaliteit van de foto’s bedoel je :D
Dat ja :P
Eten was zalig _O_ echt heerlijk.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 3 december 2023 @ 00:30:46 #216
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211501582
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 00:25 schreef Isabeau het volgende:

Niet iedereen even veel gesproken, dus snel maar weer een nieuwe meet plannen O-)
Na alle ellende die ik nog moet ondergaan lijkt het mij, als ik weer een beetje de ouwe ben, leuk om hier in de buurt eens wat te organiseren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 3 december 2023 @ 00:41:30 #217
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211501636
Sinds een kwartiertje thuis weer.

@Kaatje1, dank voor de organisatie, @Cat-astrophe dank voor de vlaai, @sigme dank voor het lamsvlees en iedereen dank voor het gezelschap! ^O^

Het eten was ver-ruk-ke-lijk!
De knoflook heeft z'n taak ook gedaan, ik sterf van de dorst… :9~
pi_211501721
Ik moest @LeeHarveyOswald thuisbrengen en nu ben ik ook thuis! Bijna vergeten om schoen van kind te vullen, dus vlug weer naar beneden gegaan om dat te doen.

Het was heeeeeeeel erg gezellig en lekker eten! Ik ben met zoetigheid vertrokken en met andere zoete dingen thuisgekomen :9

Welterusten allemaal!
  zondag 3 december 2023 @ 01:14:04 #219
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_211501762
Wij zijn ook net thuis.
Spoilers!
pi_211501773
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2023 01:01 schreef Yinny het volgende:
Ik moest @:LeeHarveyOswald thuisbrengen en nu ben ik ook thuis! Bijna vergeten om schoen van kind te vullen, dus vlug weer naar beneden gegaan om dat te doen.

Het was heeeeeeeel erg gezellig en lekker eten! Ik ben met zoetigheid vertrokken en met andere zoete dingen thuisgekomen :9

Welterusten allemaal!
Waarvoor dank!
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_211501776
Ik ben ook thuis!
Moest nog even hond ophalen & met liefste bellen, maar nu nog even met een koud biertje zitten, met twee poezen op schoot. En daarna rap m'n mandje in :O

't Was reuze gezellig! Leuk om mensen weer te zien, leuk een paar voor het eerst ontmoeten. Voor herhaling vatbaar *O*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211501803
quote:
7s.gif Op zondag 3 december 2023 01:18 schreef sigme het volgende:
Ik ben ook thuis!
Moest nog even hond ophalen & met liefste bellen, maar nu nog even met een koud biertje zitten, met twee poezen op schoot. En daarna rap m'n mandje in :O

't Was reuze gezellig! Leuk om mensen weer te zien, leuk een paar voor het eerst ontmoeten. Voor herhaling vatbaar *O*
Ontzettend bedankt voor de lift naar huis. Veilig thuisgekomen ^O^ (het is nog steeds code geel) Kan ik nu ook naar bed :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211501884
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 23:20 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Deze zit ook vol met rare figuren. En staat nog steeds stil...
Inmiddels wel weer in beweging? :o
pi_211502306
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2023 00:20 schreef AnneX het volgende:

Wat rottig van de trein ! @:stavromulabeta ergens zag ik in het donker ook een trein stilstaan in een weiland? of een station? bij Veenendaal of zo. Even later reed ie weer en haalde ons in.

Nee, die van mij heeft het einde van het perron in Arnhem nog niet weten te halen. Uiteindelijk met een half uur vertraging aangekomen. En weer een nachtelijke sardientjesblikervaring rijker.

Maar het was zeker de moeite waard!
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_211502394
Het eten ziet er in ieder geval geweldig uit :9.
pi_211503151
Was erg gezellig, eten lekker! Jammer genoeg niet iedereen gesproken.

Ik moet geloof ik mentaal nog wel even herstellen hoe het in twee dagen van 35 ex drankjes naar 72 Inc drankjes ging :o
pi_211503478
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 13:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
15 euro in totaal voor voor-, hoofd- én nagerecht? Linkjes graag *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat je me een troll noemt, zal binnenkort als ik er weer eens ben een review met foto plaatsen.
  zondag 3 december 2023 @ 11:25:24 #228
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211503594
quote:
2s.gif Op zondag 3 december 2023 10:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Ik moet geloof ik mentaal nog wel even herstellen hoe het in twee dagen van 35 ex drankjes naar 72 Inc drankjes ging :o
:o
Oeps.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_211503650
quote:

Ik ook wel een beetje (al komt dat wel in de richting die ik kende) In de eerste opzet stonden de salades er niet bij en ook de falafel niet.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 3 december 2023 @ 11:37:24 #230
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_211503667
Er is ook wel veel gedronken volgens mij. Dat pakte het personeel goed aan. Ik heb een stuk of 6 bruiswater en een fancy thee op. Dat is al snel 22 euro.
Spoilers!
pi_211503698
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 11:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is ook wel veel gedronken volgens mij. Dat pakte het personeel goed aan. Ik heb een stuk of 6 bruiswater en een fancy thee op. Dat is al snel 22 euro.
Ik kreeg ook dorst als een paard van dat eten :D
Tamarindesap en moerbijsap vond ik erg lekker, maar weinig dorstlessend. Ik was blij met de fles water.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211503720
Ben vannacht ook een paar keer wat gaan drinken. @Lucky_Strike weet waarom ik geen glas water op m’n nachtkastje heb staat :D
  zondag 3 december 2023 @ 12:02:26 #233
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211503796
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 11:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben vannacht ook een paar keer wat gaan drinken. @:lucky_strike weet waarom ik geen glas water op m’n nachtkastje heb staat :D
Dat gaat om zonder bril in het donker? :D
pi_211503798
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 11:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik ook wel een beetje (al komt dat wel in de richting die ik kende) In de eerste opzet stonden de salades er niet bij en ook de falafel niet.
De Syriër waar ik begin dit jaar in Amsterdam was bied een vergelijkbaar (ook qua -prima, want lekker gegeten- kwaliteit) 'alles wat we hebben' menu voor 30pp.

De meubelmakert riep "de volgende keer moeten jullie maar hier eten" :')
pi_211503814
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2023 12:02 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Dat gaat om zonder bril in het donker? :D
Nee, een kat die altijd uit mijn glas drinkt. Lucky en J waren gisteren bij mij en zagen het ook gebeuren. Voordat ze aan J’s glas kon beginnen is ze weggestuurd :D
pi_211503824
quote:
2s.gif Op zondag 3 december 2023 12:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
De Syriër waar ik begin dit jaar in Amsterdam was bied een vergelijkbaar (ook qua -prima, want lekker gegeten- kwaliteit) 'alles wat we hebben' menu voor 30pp.

De meubelmakert riep "de volgende keer moeten jullie maar hier eten" :')
Is hier bij jullie of in Amsterdam? :P
pi_211503831
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 12:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Is hier bij jullie of in Amsterdam? :P
Ons
pi_211503839
quote:
2s.gif Op zondag 3 december 2023 12:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Ons
Goed idee :Y
  zondag 3 december 2023 @ 13:50:18 #239
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211505743
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 11:11 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Jammer dat je me een troll noemt, zal binnenkort als ik er weer eens ben een review met foto plaatsen.
Fotos, bonnetje erbij en tag me maar ^O^

quote:

Het begon bij 38, maar was eergisteren nog bijgesteld naar 50. En aangezien mijn parkeer app me vertelde dat ik er vijf uur heb vertoefd denk ik dat vijf (non)alcoholische drankjes pp geen heel foute inschatting is. En dan loopt het op.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')