Als het mag wil ik ook graag de foto'squote:Op donderdag 30 november 2023 23:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Tuurlijk maken we foto’s. Echt zo vervelend, vooral voor jullie, dat jullie er niet bij zijn. Zodra het kan doen we een G&B meet
Ja ik heb ook precies net akelig veel rekeningen voor het ziekenhuis gehad, zowel voor mezelf als m'n katquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Schrikken deed ik niet, eerste quote vond ik ook verrassend goedkoop.
Als het eten goed is betaal ik graag wat meer. Maar dat moet natuurlijk bij je eigen beurs en voorkeur passen en afzeggen omdat je rekende op de eerste inschatting die toch wat hoger uitvalt is begrijpelijk.
Da’s minder. Ik heb hiervoor, toen duidelijk werd dat het met een echt salaris niet opschoot, een speciaal “leuke dingen” potje gemaakt. Hopelijk gaat dat niet te snel leegquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:37 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook precies net akelig veel rekeningen voor het ziekenhuis gehad, zowel voor mezelf als m'n kat
Ha, kom ik ook net achterquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Tuurlijk. Ik stuur de foto’s naar iedereen. De batterij van de camera bleek leeg, gelukkig dat ik daar net achter kwam, die hangt aan de lader
Ik heb nog niets gehoord van de fietsenmaker dus dat zal wel dinsdag worden. Maar @Lucky_Strike en J komen zo hier en ik rij dan met hen mee. Lief van jullie maar vervoer is geregeld. Werken maandag zal wel moeilijk worden, ik kan er niet komen. Maar waarschijnlijk gaan we morgen de elektrische fiets van een vriend die met vakantie gaat heel veel lager zetten zodat ik vervoer heb.quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:54 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 doet je fiets het weer!?
M.a.w. komen wij je halen?
Ik ookquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:56 schreef stavromulabeta het volgende:
In de trein... (En ook nog de goede)
Deze zit ook vol met rare figuren. En staat nog steeds stil...quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:15 schreef Tele6 het volgende:
Oh nee @:stavromulabeta
En het was al best wel druk op het station ook.
Is er een of ander evenement? Er zitten ook allemaal rare mensen in de trein. Naast me mensen die naar Venlo moeren, dat is pas raar.
Even opgezocht in het gelredome is/was het transmission festival (geen flauw idee wat voor muziek)quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:15 schreef Tele6 het volgende:
Oh nee @:stavromulabeta
En het was al best wel druk op het station ook.
Is er een of ander evenement? Er zitten ook allemaal rare mensen in de trein. Naast me mensen die naar Venlo moeren, dat is pas raar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |