quote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rijstevlaai zonder slagroom graag…
Goed uitkienen en dan op de terugweg (samen) aanschuivenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:02 schreef sigme het volgende:
Ik zit de maand november in Spanje, het zal ervan afhangen wanneer wij terugreizen of ik kan aansluiten. Maar het lijkt me wel heel leuk, dus als het een beetje kan ga ik mee
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Goed uitkienen en dan op de terugweg (samen) aanschuiven
Helaas, jij bent niet welkomquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:12 schreef Tuindier het volgende:
Ik ga ook eens kijken of het mij gaat lukken, als ik welkom ben.
Dat durf ik niet te zeggen. De keer dat er een hond mee was aten we buiten. Dat lijkt me in december niet aangenaam (parkeerplaats is wel dichtbij)quote:
Had jij niet een ban voor dit topic?quote:
Is dat zo @Banny ?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Had jij niet een ban voor dit topic?
Mag Cat niet mee?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:27 schreef Morgane89 het volgende:
Kaatje1
MadMaster
LeeHarveyOswald
Tele6
Isa
L_S
Gcjoel
Morgane89
Die had ik er wel bijgezet. Bij mij was isa weggevallen. En Gcjoel staat er ook niet bijquote:
Eén gebande per meet is de nieuwe traditie?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Had jij niet een ban voor dit topic?
Alles kan geregeld worden…quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Eén gebande per meet is de nieuwe traditie?
Honden mee brengen, nu ook al een kat er bij. Wat nog meer? Nog hamsters, ratjes of een parkiet die mee moeten?quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Eén gebande per meet is de nieuwe traditie?
Sorry voor het misverstand, ik heb J. hernoemd naar Piep…quote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Honden mee brengen, nu ook al een kat er bij. Wat nog meer? Nog hamsters, ratjes of een parkiet die mee moeten?
Piep is de kat. Je kan niet zomaar de naam van de kat afpakkenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Sorry voor het misverstand, ik heb J. hernoemd naar Piep…
😢quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:35 schreef Candaasje het volgende:
@:Cat-astrophe Ik kan helaa niet mee, ik zit midden in een reeks van nachtdiensten dat weekend.
Ach wat jammerquote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:35 schreef Candaasje het volgende:
@:Cat-astrophe Ik kan helaa niet mee, ik zit midden in een reeks van nachtdiensten dat weekend.
quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:35 schreef Candaasje het volgende:
quote:
quote:
Nohquote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:35 schreef Candaasje het volgende:
Er is blijkbaar altijd één van ons die nachtdiensten doetquote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:35 schreef Candaasje het volgende:
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:37 schreef Blues het volgende:
https://www.moushmoush.nl/
Cat-astrophe
Kaatje1
MadMaster
LeeHarveyOswald
Tele6
Isa
L_S
Gcjoel
Morgane89
Borisz
AnneX
Blues
golfer (omdat hij zag dat er ook vleesch was)
Ik had eigenlijk niet bedacht om mee te gaan toen het eerst nog meer over BBQ leek te gaan, dus ook niet actief meer geprobeerd te ruilen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 08:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is blijkbaar altijd één van ons die nachtdiensten doet
Nee niet als een verrassing maar wel een hele grote teleurstelling.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:36 schreef golfer het volgende:
Waarschijnlijk komt het niet als een verrassing, maar hoe graag ik jullie allemaal (weer) wil zien, denk ik niet dat mijn gezondheidssituatie het aan gaat kunnen. Dus bij deze een afmelding.
Ik ben ijs & weder dienende op tijd terug in NL, dus ik ben van plan te komen. En wat mij betreft is het uitstekend als zij het menu bepalenquote:Op dinsdag 21 november 2023 12:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Even een schopje, ik wil binnenkort aan de eigenaren van Moushmoush doorgeven hoeveel mensen er 2 december komen. Het restaurant is niet heel erg groot dus dan zouden ze ook nog andere reserveringen kunnen aannemen.
En ik weet niet of het kan, maar zou het een idee zijn om hen te laten bepalen wat er op tafel komt? Dus eerst koude mezze, dan warme mezze en dan vlees/vega als hoofd? Daar kunnen zij dan rekening mee houden.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:36 schreef golfer het volgende:
Waarschijnlijk komt het niet als een verrassing, maar hoe graag ik jullie allemaal (weer) wil zien, denk ik niet dat mijn gezondheidssituatie het aan gaat kunnen. Dus bij deze een afmelding.
Tuurlijk is het een goed idee dat zij bepalen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Even een schopje, ik wil binnenkort aan de eigenaren van Moushmoush doorgeven hoeveel mensen er 2 december komen. Het restaurant is niet heel erg groot dus dan zouden ze ook nog andere reserveringen kunnen aannemen.
En ik weet niet of het kan, maar zou het een idee zijn om hen te laten bepalen wat er op tafel komt? Dus eerst koude mezze, dan warme mezze en dan vlees/vega als hoofd? Daar kunnen zij dan rekening mee houden.
Rotterdam weet ik niet. Maar het lijkt me het handigst (zal ook even overleggen) dat we gewoon alles door het aantal eters delen. Tenzij iemand daar heel veel bezwaar tegen heeft.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een goed idee dat zij bepalen.
Hoe deden we het de vorige keer - in Enschede, in Rotterdam , met de rekening?
Jammer @:golfer & @:Blues
Belangrijker nu is, dat je herstelt 💐
Ik heb geen idee wat de gerechten inhoudelijk precies zijn, dus ik laat me graag verrassen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een goed idee dat zij bepalen.
In Rotterdam/bij Black Smoke is de rekening simpelweg gedeeld door het aantal deelnemers.quote:Hoe deden we het de vorige keer - in Enschede, in Rotterdam , met de rekening?
Jammer @:golfer & @:Blues
Belangrijker nu is, dat je herstelt 💐
Zou wel erg gezellig zijn!quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga even overleggen of mijn wederhelft ook mee wil. Ik geloof dat ik hem nog niets verteld heb over dit etentje.
Lijkt me goedquote:Op dinsdag 21 november 2023 12:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, leukquote:Op dinsdag 21 november 2023 12:21 schreef Kaatje1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:37 schreef stavromulabeta het volgende:
Mag ik me nog aanmelden?Tuurlijk! LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Zij zijn altijd om 17 uur open. Maar tijd is wat de meesten willen/kunnen. Misschien is vanaf 17.30 binnenlopen een idee?quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Even checken ivm andere afspraken die dag, hoe laat worden we aan tafel verwacht?
quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:37 schreef stavromulabeta het volgende:
Mag ik me nog aanmelden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Persoonlijk vind ik 18.00 uur aan tafel prima, met een inloop vooraf.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zij zijn altijd om 17 uur open. Maar tijd is wat de meesten willen/kunnen. Misschien is vanaf 17.30 binnenlopen een idee?
Er is een parkeergarage in de buurt en volgens mij ook parkeerruimte dichterbij (maar ze zijn de schouwburg aan het verbouwen en ik weet niet of men dat terrein voor bouwen gebruikt).
Primaquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik 18.00 uur aan tafel prima, met een inloop vooraf.
Omdat ze ook afhaal hebben, kan je vast wel bakjes meenemenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
PrimaNet als alles op tafel zetten trouwens. Ik eet het allemaal wel op
Zover komt het niet, L_S heeft in R'dam ook de tafel afgeschuimd, op zoek naar de laatste flintertjes vlees…quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Omdat ze ook afhaal hebben, kan je vast wel bakjes meenemen
Ik was niet alleenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zover komt het niet, L_S heeft in R'dam ook de tafel afgeschuimd, op zoek naar de laatste flintertjes vlees…
Vast wel. Het is een gewoon restaurant, dus wanneer er plek is is er plek. Ik ga gewoon ook een variabel aantal doorgevenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik durf nog steeds niet toe te zeggen. Waarschijnlijk pas op de dag zelf. Maar mocht dat zo zijn dan kan een +1 vast wel, toch?
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Ook' heeft in dit geval dan een dubbele betekenis…
quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:11 schreef gcjoel het volgende:
Ik moet me helaas afmelden. Ik was het vergeten in mijn agenda te zetten!
Prima.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zij zijn altijd om 17 uur open. Maar tijd is wat de meesten willen/kunnen. Misschien is vanaf 17.30 binnenlopen een idee?
Er is een parkeergarage in de buurt en volgens mij ook parkeerruimte dichterbij (maar ze zijn de schouwburg aan het verbouwen en ik weet niet of men dat terrein voor bouwen gebruikt).
Ach jammer. En wat @AnneX zegtquote:Op vrijdag 24 november 2023 16:11 schreef gcjoel het volgende:
Ik moet me helaas afmelden. Ik was het vergeten in mijn agenda te zetten!
Het gaat mij helaas niet lukken.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:52 schreef Kaatje1 het volgende:
@:tuindier en @:sarabi weten jullie al of jullie erbij kunnen zijn?
Wat jammer. Hopelijk een volgende keerquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:22 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Het gaat mij helaas niet lukken.
Dat hoop ik wel, want het lijkt me leuk om jullie een keer te ontmoeten.quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat jammer. Hopelijk een volgende keer
Nou zeker, dat leek mij ook zo leukquote:Op zaterdag 25 november 2023 12:30 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, want het lijkt me leuk om jullie een keer te ontmoeten.
Ooooh nais!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |