Goeie, inderdaad erg lekker. ik zal ze nog even appen.quote:Op zondag 26 november 2023 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag net dat ze Kibbeh hebben.
Dat heb ik toevallig pas geleden op Curacao gegeten bij vrienden, van wie de vrouw Libanese roots heeft. Was erg lekker…
Nee, zo bedoel ik het niet…quote:Op zondag 26 november 2023 19:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Goeie, inderdaad erg lekker. ik zal ze nog even appen.
Maar ik was het helemaal vergeten. Geen idee of ze er tijd voor hebben, het is nogal bewerkelijk en een pokkewerkquote:
En behoorlijk machtig…quote:Op zondag 26 november 2023 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar ik was het helemaal vergeten. Geen idee of ze er tijd voor hebben, het is nogal bewerkelijk en een pokkewerk
Zijn maken vaak grote kibbe, de huismoeders waar ik het altijd kreeg maken ze veel kleiner, hooguit 2 happenquote:
Je bent er maar druk mee…quote:Op zondag 26 november 2023 19:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zijn maken vaak grote kibbe, de huismoeders waar ik het altijd kreeg maken ze veel kleiner, hooguit 2 happen
Ik zorg wanneer ik een uitnodiging krijg dat ik een lege maag hebquote:
quote:Op zondag 26 november 2023 19:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zijn er nog vlaai bestellingen?
@:madmaster rijstevlaai zonderslagroom
?
Jaaaa halfje appelkruimel en als kruisbes met schuim ingevroren kan worden daar ook graag een halfje van.quote:Op zondag 26 november 2023 19:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zijn er nog vlaai bestellingen?
@:madmaster rijstevlaai zonderslagroom
?
Kan! Smaak blijft prima, schuim zakt een tikje in maar blijft wel mooi.quote:Op zondag 26 november 2023 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jaaaa halfje appelkruimel en als kruisbes met schuim ingevroren kan worden daar ook graag een halfje van.
Mmmm dat gaat een heerlijke kop koffie worden zondagochtendquote:Op zondag 26 november 2023 19:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kan! Smaak blijft prima, schuim zakt een tikje in maar blijft wel mooi.
Oeh, voor mij ook een halve kruisbes met schuim! (En ik hou me nu in)quote:Op zondag 26 november 2023 19:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kan! Smaak blijft prima, schuim zakt een tikje in maar blijft wel mooi.
Ooooh, ik heb al veel te veel taart op in de dagen er voor vermoed ik, dus ik moet me inhoudenquote:Op zondag 26 november 2023 20:58 schreef Yinny het volgende:
Oeh, voor mij ook een halve kruisbes met schuim! (En ik hou me nu in)
Invriezen. Denk je dat ik in een paar dagen 2 halve vlaaien opeetquote:Op zondag 26 november 2023 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooooh, ik heb al veel te veel taart op in de dagen er voor vermoed ik, dus ik moet me inhouden![]()
Maar dat is zo lekker!
We hebben maar een klein vriesvak waar vooral brood en groente en fruit in ligt. Op zich wel lastig als je maaltijden wilt invriezen, want dat gaat al niet. Het is wel goed zo, het gaat anders toch alleen maar op mijn heupen zitten.quote:Op zondag 26 november 2023 21:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Invriezen. Denk je dat ik in een paar dagen 2 halve vlaaien opeet
Ik eet vegetarisch maar vegan is ook goed!quote:Op zaterdag 25 november 2023 22:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Contact gehad met moushmoush. Ze zetten 2 tafels en ze belt me van de week met een voorstel voor het eten. @:tele6 eet vegan, zijn er nog andere zaken waar rekening mee gehouden moet worden?
Is doorgegevenquote:Op maandag 27 november 2023 06:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik eet vegetarisch maar vegan is ook goed!
Dan is het mooi dat dit geen taart maar VLAAI isquote:Op zondag 26 november 2023 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooooh, ik heb al veel te veel taart op in de dagen er voor vermoed ik, dus ik moet me inhouden![]()
Maar dat is zo lekker!
Nou, laat ik dan ook maar eens meedoen. Google leert met dat zo'n kruisbessenvlaai echt Limburgs is, mag ik die? Ik heb verder geen verstand van schuim etc, mag ik afgaan op jouw oordeel wat jou het beste lijkt?quote:Op donderdag 30 november 2023 14:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Laatste vlaaicall als je een specifieke vlaai wil!
Ik ga morgen bestellen. Daarna wordt het wat ik zaterdag ter plekke bij de bakker kan vinden (ook lekker maar minder op maat).
Ah, dat wist ik dan weer niet. Wat ook nog kan is bij mijn huis parkeren en met de bus naar de de stad. Den is het ca 10 min lopen denk ikquote:Op donderdag 30 november 2023 17:27 schreef Yinny het volgende:
Ingang Musis garage had ik al opgeslagen in Maps, want is goedkoper dan dan QPark
https://maps.app.goo.gl/t53rWHqRwEkEpuwL6
Daar ga je geen spijt van krijgen.quote:Op donderdag 30 november 2023 17:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, laat ik dan ook maar eens meedoen. Google leert met dat zo'n kruisbessenvlaai echt Limburgs is, mag ik die? Ik heb verder geen verstand van schuim etc, mag ik afgaan op jouw oordeel wat jou het beste lijkt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |