Anders hadden ze waarschijnlijk gedaan alsof ze niet op haar gingen stemmen en dubbelspel gespeeld. Denk dat ze hoe dan ook kansloos was.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Domme move van Eva, had gewoon die munt bekend gemaakt voor de eilandraad. Dan dwing je mensen op een ander te stemmen. Nu ben je nog een keer uitgekotst en vlieg je er alsnog uit.
En het is soms ook maar net hoe het tij staat. Stel ze winnen nu twee keer achter elkaar, kan het zomaar allemaal weer anders gaan. Of Maxim verlaat het eiland met een blessure, het is ineens al de samensmeltingquote:Op maandag 2 oktober 2023 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anders hadden ze waarschijnlijk gedaan alsof ze niet op haar gingen stemmen en dubbelspel gespeeld. Denk dat ze hoe dan ook kansloos was.
Soudos was vanaf het begin een bitch. Tegen de groep.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:44 schreef Meke het volgende:
[..]
En het is soms ook maar net hoe het tij staat. Stel ze winnen nu twee keer achter elkaar, kan het zomaar allemaal weer anders gaan. Of Maxim verlaat het eiland met een blessure, het is ineens al de samensmelting![]()
Bij Soundos waren we ook iedere week verbaasd dat ze bleef.
Ook zo blij dat zij eruit is.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
What the fuck ouwe.
Roos die boos is dat er nog maar 20 korrels rijst zijn.
Krista kan nu wel gaan nadenken over niet op Eva stemmen als ze vreest de volgende te zijn. Probleem is dat Eva een duel moet met een van de heren.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:58 schreef DKUp het volgende:
Ze zullen toch telkens op Eva stemmen. Alleen Jamie stemt niet op Eva.
Dit was de beste payback van Eva. Eigenlijk alleen jammer dat het niet Chelsea en Maxim waren op het einde.
Eva kan nu geen kant meer op.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:58 schreef DKUp het volgende:
Ze zullen toch telkens op Eva stemmen. Alleen Jamie stemt niet op Eva.
Dit was de beste payback van Eva. Eigenlijk alleen jammer dat het niet Chelsea en Maxim waren op het einde.
In het voorstukje zag je in ieder geval Eva en Jamie bonden. Als Krista slim is doet ze mee en stemmen ze samen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Krista kan nu wel gaan nadenken over niet op Eva stemmen als ze vreest de volgende te zijn. Probleem is dat Eva een duel moet met een van de heren.
Ik had het best begrepen als Eva was opgestapt. De meeste deelnemers behandelen haar heel slecht.quote:
Eens.quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik had het best begrepen als Eva was opgestapt. De meeste deelnemers behandelen haar heel slecht.
Ze had die munt nog en is emotioneel fragiel maar denkt dit spel nog uit te spelen. Uit eer al. Ze heeft het niet makkelijk gehad.quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik had het best begrepen als Eva was opgestapt. De meeste deelnemers behandelen haar heel slecht.
Denk het niet, ze hadden dan altijd het risico gelopen dat Eva toch haar munt zou inzetten en dat haar stem doorslaggevend zou zijn. Dat risico hadden ze denk ik als groep niet genomen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anders hadden ze waarschijnlijk gedaan alsof ze niet op haar gingen stemmen en dubbelspel gespeeld. Denk dat ze hoe dan ook kansloos was.
Eva is van nature niet iemand die lekker sociaal in een groep past, dat van zichzelf weet maar juist daardoor of desondanks toch op alle verkeerde knoppen weet te drukken. Als je door 2 verschillende groepen mensen wordt buitengesloten ligt er echt wel een deel bij jezelf. En ja, die eerste uitsluiting door Chelsey en Frits was lullig, maar je kunt ook accepteren dat dat eenmaal een door het spel gedwongen kutbeslissing was in plaats van dat als een soort persoonlijke aanval te blijven zien. Eva mist echt de sociale voelsprieten en kruipt dan nog eens extra in een slachtofferrol, een self fulfilling prophecyquote:Op maandag 2 oktober 2023 20:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat had echt gelegen aan hoe Krista er in zou staanquote:Op maandag 2 oktober 2023 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk het niet, ze hadden dan altijd het risico gelopen dat Eva toch haar munt zou inzetten en dat haar stem doorslaggevend zou zijn. Dat risico hadden ze denk ik als groep niet genomen.
Hij is bij mij ook gegroeid van "ohja die gozer" tot "leuke vent" hoop dat hij nog ff blijftquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 01:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mag Mark wel die is een Jan Versteegje aan het doen.
Dat begon ik mij ook al af te vragen, wordt er niet meer naar die 2de munt gezocht? Zou zomaar kunnen dat Mark deze al heeft gevonden. Fijn dat Eva in ieder geval nog door 1 medekandidaat wordt gesteund. Het lijkt nu op een treitercampagne tegen Eva en ik snap niet goed hoe dat nu is ontstaan. En wat die zgn. Rambo betreft, heb hem nog niets uitzonderlijks zien doen met zijn spierballen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 11:23 schreef HMS het volgende:
Het is tot nu toe erg stil over die 2e immuniteitsmunt die op afvallerseiland zou zijn. Zou Eva die ook hebben.......?
Dat zou wel echt badass zijn.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 11:23 schreef HMS het volgende:
Het is tot nu toe erg stil over die 2e immuniteitsmunt die op afvallerseiland zou zijn. Zou Eva die ook hebben.......?
Lijkt me dat Maxim dan helemaal over de rooie gaat, of eruit vliegt, nog beter.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 11:23 schreef HMS het volgende:
Die had zij of Iris. Wie weet heeft Iris hem nog doorgegeven op afvallerseiland.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 11:23 schreef HMS het volgende:
Er werd gezegd dat ie al was gevonden toch? Of heb ik dat verkeerd herinnerd?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:19 schreef BE het volgende:
Was die wel gevonden dan? Dat hebben ze iig niet in beeld laten zien toch?
Hier in het topic zei iemand dat hij gevonden was, maar eenmaal terugkijkend zag die gene ook dat die nog niet op beeld gevonden of daar iets over gezegd. Al zou mij niet verbazen dat ze dit geheim zouden houden als Eva ook een tweede zou hebben, zou een leuke plottwist zijn.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat ie al was gevonden toch? Of heb ik dat verkeerd herinnerd?
Mwa, begin m zo langzamerhand wel irritant te vinden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:31 schreef TheVulture het volgende:
Mark is wel de man van het seizoen tot nu toe
Ik zou t nog best een grappige wending vinden, qua TV. Net zoals dit met Floris en ... dingetje. Dat was toch ff spannende TVquote:Op maandag 2 oktober 2023 20:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
In het voorstukje zag je in ieder geval Eva en Jamie bonden. Als Krista slim is doet ze mee en stemmen ze samen.
Ik vind vooral hoe Froger Junior er mee om gaat niet zo heel chique. De rest valt nog wel mee. Voorstukje is ook hij de haar weer aanvalt met het zeggen dat t een wraak actie is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat begon ik mij ook al af te vragen, wordt er niet meer naar die 2de munt gezocht? Zou zomaar kunnen dat Mark deze al heeft gevonden. Fijn dat Eva in ieder geval nog door 1 medekandidaat wordt gesteund. Het lijkt nu op een treitercampagne tegen Eva en ik snap niet goed hoe dat nu is ontstaan.
Ja idd, die valt me echt enorm tegen. Dat vind ik die Jochen sterker overkomen.quote:En wat die zgn. Rambo betreft, heb hem nog niets uitzonderlijks zien doen met zijn spierballen.
Die Floris, knapste man die ik op de Nederlandse tv heb gezien in minstens 10-15 jaar.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb niks tegen Chelsea, en zeeeeeker niks tegen Floris (gvdhallo Dutch Henry Cavil) maar het maakte het wel ff spannender dan veel andere momenten de laatste tijd.
Hij komt wel glad over. Doe mij Matyas maar.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die Floris, knapste man die ik op de Nederlandse tv heb gezien in minstens 10-15 jaar.
Ik vraag me heel sterk af wat hij snuift of slikt, hij lijkt echt totaal van de wereld steeds.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa, begin m zo langzamerhand wel irritant te vinden.
Al was t huilen om de meel en rijst wel schattig
Bijzonder figuur, dat sowieso.
Dat vind ik soms ook en dat komt voor mij door die iets te overdreven uitspraak.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij komt wel glad over. Doe mij Matyas maar.
Beetje onvolwassen gozertje vind ik, maar smaken verschillen nu eenmaal. En Mark, ach, dat is Mark nu eenmaal. Die zal nóóit volwassen worden. En de Frogertjes zijn minder aardig dan je in 1ste plaats zou denken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat vind ik soms ook en dat komt voor mij door die iets te overdreven uitspraak.
Maar er zijn al meerdere robinsons geweest waarbij de verwachting was dat x er volgende week nu écht zou gaan en dat het toch keer op keer ander liep...quote:Op woensdag 4 oktober 2023 00:14 schreef soeverein het volgende:
Al die mensen die vinden dat Eva het mooi gespeeld heeft snap ik niet.
Ze heeft alleen per toeval een munt in open zicht gevonden en deze bij de eerste de beste mogelijlheid ingezet.
Bij elk kamp, noord, afvaller (met iris) en zuid heeft ze problemen en valt ze buiten de groep. Dat ligt dan sws aan Eva zelf. Zij is de gemene deler.
Hopelijk is ze volgende week eruit.
Snap die Maxim wel, die ziet zijn team voor zijn ogen verzwakken omdat Eva mazzel heeft met een munt en alleen het onvermijdelijke uitstelt.
Slim of mooi gespeeld is misschien iets te veel credit. Het is gewoon de spel regie die dit doet, zo;n munt verstoppen. maar ik vind het WEL een mooie twist die Eva niet kwalijk genomen kan worden. Dat bedoel ik meer. En dat laatste lijkt wel te gebeuren. Terwijl Eva ook gewoon het spel probeert te spelen. Eey als je zo;n munt in je schoot geworpen krijgt, dan gebruik je m toch op zo'n moment?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 00:14 schreef soeverein het volgende:
Al die mensen die vinden dat Eva het mooi gespeeld heeft snap ik niet.
Ze heeft alleen per toeval een munt in open zicht gevonden en deze bij de eerste de beste mogelijlheid ingezet.
Bij elk kamp, noord, afvaller (met iris) en zuid heeft ze problemen en valt ze buiten de groep. Dat ligt dan sws aan Eva zelf. Zij is de gemene deler.
Hopelijk is ze volgende week eruit.
Snap die Maxim wel, die ziet zijn team voor zijn ogen verzwakken omdat Eva mazzel heeft met een munt en alleen het onvermijdelijke uitstelt.
Meedoen met Expeditie Robinson en iets zuur vinden. De ironie.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 14:35 schreef Ang3l het volgende:
Dat dat zuur is voor anderen, sure.
Dat dat onverwacht is voor anderen, Ok.
Maar dat hoef je Eva niet te verwijten ("Het is gewoon een wraakactie!!!".. ja, so what?)
Ik snap wel dat de mensen in beide kampen al een poos bij elkaar waren, dus dat de voorkeur voor die mensen er is ipv nieuwe Eva.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 13:36 schreef Sorella het volgende:
Eva was misschien niet zo geod met de proeven ( net als meerdere robinson spelers) maar in het kamp was ze altijd bezig met sjouwen en eten zoeken etc.
Ze mag dan haar issues hebben maar omdat je iemand niet trekt (maxim vooral) om die reden iemand uit de groep te gooien vind ik getuigen van kortzichtigheid.
Ja, maar schijnbaar kunnen sommigen er alleen tegen als t tegenvalt voor een anderquote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meedoen met Expeditie Robinson en iets zuur vinden. De ironie.
Het is een spel. En op 20 manieren kan dat tegenvallen.
Maxim is dus erg kinderachtig en neemt het spel te serieus. Een onaardige, intolerante jongeman.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 00:14 schreef soeverein het volgende:
Ik volg het niet te goed. Maar die afkeer zie je waar?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat de mensen in beide kampen al een poos bij elkaar waren, dus dat de voorkeur voor die mensen er is ipv nieuwe Eva.
Maar er lijkt bij sommigen een andere afkeur te zijn. Dat is een beetje jammer.
Die Maxim is een puberaal mannetje. Hopelijk gaat die snel eruit.
Op m'n LED scherm in de videoland app als ik ER kijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:58 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik volg het niet te goed. Maar die afkeer zie je waar?
Ik vind Eva juist wel leuk en eerlijk. Daarnaast werkt ze hard.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op m'n LED scherm in de videoland app als ik ER kijk.
Sorry, maar het is toch echt enorm duidelijk te zien bij bv Maxime dat ie Eva niet mag?
Hi zit alleen maar op haar te zeiken en achter de rug om "mean girls" roddel opmerkingen te maken.
En ik snap heel goed dat een Eva veel is, je niet kan liggen etc
Maar je komt wel echt als een zure roddeltante op me over zo ook.
Het is en blijft een mens he. Een mens die deze beelden ook terug gaat zien na afloop.
Je mist niks. Dat is het precies. Sterker nog, Chelsey mocht het twee keer doen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Chelsey mocht Eva eruit gooien. Andersom niet. Mis ik iets?
Ik begin het wel te denkenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:44 schreef Cirilico het volgende:
Ik ga echt stuk als Eva die tweede immuniteitsmunt heeft.
Dat niet, maar het is ook aanvoelen wat het sentiment in zo'n kamp is... daar doet ze echt geen fuck mee. En het dan gek vinden dat mensen je niet zo hoog op hun sociale ladder zetten van mensen met wie ze het leuk kunnen hebben.quote:
Challas.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:06 schreef superniger het volgende:
We nemen alvast afscheid van Chelsey.
Ik vind haar echt verschrikkelijk, maar dat heb ik altijd al gevonden in andere programma's. Ze doet er weinig bij me aan om dat beeld te veranderen, ze is zoveel en intensquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze speelt het gewoon heel goed. Ik vind het wel leuk
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:19 schreef PirE het volgende:
F1 zitten kijken, wat heb ik gemist. Leeft Mark nog?
Gelukkig pakt Froger junior geen slachtofferrol.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind haar echt verschrikkelijk, maar dat heb ik altijd al gevonden in andere programma's. Ze doet er weinig bij me aan om dat beeld te veranderen, ze is zoveel en intensIk kan er ook heel slecht tegen als mensen wel uitdelen zoals ze bijvoorbeeld zelf bij Idols deed als jurylid, maar hier ineens de slachtofferrol pakken als er in een ander tv-programma met jou hetzelfde wordt gedaan.
Samensmelting lijkt me.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:23 schreef Jauke het volgende:
Wanneer keer je eigenlijk terug als je op afvallers eiland zit?
Niet heel moeilijk als de regie die munt in je rugzak verstopt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:41 schreef Jauke het volgende:
Hahaha, hilarisch dit. Eva gaat die munt weer vinden op afvallerseiland en gaat zo nog laaang niet het spel verlaten.
Het is toch niet meer dan logisch? Net als met Roos toen. Als je weg moet van het gewone eiland dan ga je naar afvallerseiland. Zou niet weten wat er vreemd of oneerlijk aan zou zijn. Dat is altijd al de regel geweest. Waarom zou een eventuele kansmunt of vroegtijdige terugkomst de zaak moeten veranderen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:14 schreef freaky40 het volgende:
Belachelijk dat je voor een 2e keer naar afvallerseiland mag. Die aanpassing mag er wel komen. 1x naar afvallerseiland, als je dan weer terug komt in het spel en je wordt wéér naar huis gestuurd dan is het echt gedaan.
Jammer dat Shelsey er uit is, Mark had er nu wel uit gemogen in deze combi met haar.
Het slaat gewoon nergens op want deze spelregel had dus ook niet gemaakt kunnen worden.quote:Op maandag 9 oktober 2023 07:26 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Het is toch niet meer dan logisch? Net als met Roos toen. Als je weg moet van het gewone eiland dan ga je naar afvallerseiland. Zou niet weten wat er vreemd of oneerlijk aan zou zijn. Dat is altijd al de regel geweest. Waarom zou een eventuele kansmunt of vroegtijdige terugkomst de zaak moeten veranderen?
Het is nou ook niet bepaald eerlijk om op dag 1 eruit gekukeld te worden en bij terugkomst ook meteen weer omdat niemand wat met je heeft. Zij verving die ene gozer dus het spel gaat door volgens de gewone regels.
Zou wel lachen zijn jaquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:05 schreef Cirilico het volgende:
Ik vind Eva echt heel erg leuk.Ik hoop dat ze die munt vindt en dat ze mag blijven tot het eind. Ik ga ervan uit dat zij niet voor Mark kiest.
quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het slaat gewoon nergens op want deze spelregel had dus ook niet gemaakt kunnen worden.
Jij snapt er niet veel van begrijp ik....quote:Op maandag 9 oktober 2023 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een spelregel is niets meer dan dat.
Met de nadruk op 'spel'. Laten we dat niet vergeten, zoals sommige deelnemers dat wel doen.
Als een andere deelnemer als één van de eersten naar afvallerseiland was gestuurd, had die de vrijstellingsmunten kunnen vinden én dan ook kunnen inzetten op elke gewenst moment.
Pardon?quote:Op maandag 9 oktober 2023 12:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jij snapt er niet veel van begrijp ik....
Die kansmunt zelf had wel achterwege mogen blijven. 😂quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het slaat gewoon nergens op want deze spelregel had dus ook niet gemaakt kunnen worden.
Ik denk niet dat jij dat kan beoordelen.quote:
Maar Eva kwam terug omdat er iemand vroegtijdig het spel verliet. Dat was de uitzondering en hebben ze toen prima opgelost door een duel op afvallerseiland te spelen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:14 schreef freaky40 het volgende:
Belachelijk dat je voor een 2e keer naar afvallerseiland mag. Die aanpassing mag er wel komen. 1x naar afvallerseiland, als je dan weer terug komt in het spel en je wordt wéér naar huis gestuurd dan is het echt gedaan.
Jammer dat Shelsey er uit is, Mark had er nu wel uit gemogen in deze combi met haar.
Ik hoop ook niet dat Eva eruit gaat, want zij houdt het juist spannend.quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:30 schreef GereDathan het volgende:
Zonde dat Eva haar spel niet werkte, ik vond het briljant bedacht en gespeeld. Ik had als ik Krista en Jaimie was met haar meegestemd, wellicht dat je Floris nog mee had kunnen krijgen.
Eva is de nieuwe Soundos
Echt he, die zeikstem, dat accent, alles bah!quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
Een Froger die weer een enorme lul blijkt, goh. Het is net de Römer familie. Echt knap dat je zo'n enorme ingenomen zak bent dat ik bijna sympathie kreeg voor Eva.
quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Echt he, die zeikstem, dat accent, alles bah!
Ik vind die Radmilo ook ontzettend tegenvallen. Hij ziet er ook zo eng uit inmiddels, mager bekkie en die hele lange nek en dan die nekspieren.quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
Twee dingen die me opvallen:
- Krista is meer likable dan aan het begin gedacht.
- Radmilo is niet likable en lui. Huh?
Zijn broer was een stuk leuker inderdaad.quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
Een Froger die weer een enorme lul blijkt, goh. Het is net de Römer familie. Echt knap dat je zo'n enorme ingenomen zak bent dat ik bijna sympathie kreeg voor Eva.
Radmilo is wel de grote tegenvaller tot nu toe ja, in de proeven ook totaal niet indrukwekkend. Ik zou ook niet zomaar die bal in die vulkaan weten te gooien, maar voor een sportman viel me dat echt tegen...quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind die Radmilo ook ontzettend tegenvallen. Hij ziet er ook zo eng uit inmiddels, mager bekkie en die hele lange nek en dan die nekspieren.
En Krista ga ik ook steeds meer waarderen
Ik vind die Radmilo in alles eigenlijk behoorlijk nietszeggend.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Radmilo is wel de grote tegenvaller tot nu toe ja, in de proeven ook totaal niet indrukwekkend. Ik zou ook niet zomaar die bal in die vulkaan weten te gooien, maar voor een sportman viel me dat echt tegen...
Ik heb die afkeer voor Krista in dit topic sowieso nooit zo gesnapt eigenlijk.quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
Twee dingen die me opvallen:
- Krista is meer likable dan aan het begin gedacht.
- Radmilo is niet likable en lui. Huh?
Ja dit. Ik snap dat Irene de enorme gunfactor heeft als moeder van dit seizoen, maar je zit er toch echt voor je eigen hachje ook. Dat gunnen is leuk, maar als het je eigen voortgang in gevaar brengt? Doei irene!quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:06 schreef GereDathan het volgende:
Chelsey ook echt stom stom stom hoor. Ga je Mark kiezen bij een fysiek spel, dan ben je niet slim bezig als je weet dat hij er al meerdere weg heeft gewerkt. Leuk dat dames onderling zo beschermend zijn naar elkaar, maar je zit er toch voor je eigen hachje en op deze manier spelen de dames die arriveren zichzelf zo weg. Maar dat zal nu wel anders zijn, ik verwacht dat Eva niet voor Mark gaat kiezen in een duel. Die wil met Mark samen zitten denk ik.
Voor mij was het niet die opmerking. Maar ze had toen een tamelijk vervelende uitstraling. Bozig, pittig, vooral te fanatiek.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb die afkeer voor Krista in dit topic sowieso nooit zo gesnapt eigenlijk.
Ze is niet overdreven aanwezig, ze doet fanatiek mee met spellen, ze zoekt geen ruzies.
Volgens mij is t alleen de opmerking geweest dat ze vrouwen in de finale wilden hebben, wat velen hier in t verkeerde keelsgat schoot. Ineens was ze achterbaks
Komt heel onzeker over. Zowel mondeling als in lichaamstaal. Dat maakt schattig en geeft een gunfactor, dacht ik.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:34 schreef Toedeledoki36 het volgende:
Ik begrijp die gunfactor van Irene helemaal niet.
Maar op zo'n eiland is dat vast anders en heb je vast behoefte aan een moederfiguur.
De gunfactor snap ik, maar het opzij zetten van je eigen gewin niet. Natuurlijk is het maar een spel, maar je moet er wat mij betreft wel 200% voor gaan. Echt superdom als iemand anders ten koste van jou doorgaat, puur en alleen omdat je bang bent om voor jezelf te kiezen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dit. Ik snap dat Irene de enorme gunfactor heeft als moeder van dit seizoen, maar je zit er toch echt voor je eigen hachje ook. Dat gunnen is leuk, maar als het je eigen voortgang in gevaar brengt? Doei irene!
Dat is soms lastig te zien op TV, zeker omdat ze eigenlijk amper in beeld is de laatste afleveringen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:34 schreef Toedeledoki36 het volgende:
Maar op zo'n eiland is dat vast anders en heb je vast behoefte aan een moederfiguur.
Zou je dan bijvoorbeeld een aflevering een half uur langer laten duren of minder van proef laten zien?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:15 schreef TheVulture het volgende:
We krijgen uberhaupt maar heel weinig mee van de sociale interacties, zeker op afvallerseiland. Elke uitzending is in prince 70% proeven, 20% stempraat en dan 10% sociale interactie
Ik zou de proeven iets compacter maken, of dat eindeloze gelul van het verslag van de deelnemers tussendoor beperken. Ik verbaas me er al jaren over dat er blijkbaar tussentijds telkens mensen moeten melden hoe het ging, vaak verraadt dat ook al in de toon waarop ze antwoord geven of ze uiteindelijk gewonnen of verloren hebben.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:29 schreef Document1 het volgende:
[..]
Zou je dan bijvoorbeeld een aflevering een half uur langer laten duren of minder van proef laten zien?
Dit.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou de proeven iets compacter maken, of dat eindeloze gelul van het verslag van de deelnemers tussendoor beperken. Ik verbaas me er al jaren over dat er blijkbaar tussentijds telkens mensen moeten melden hoe het ging, vaak verraadt dat ook al in de toon waarop ze antwoord geven of ze uiteindelijk gewonnen of verloren hebben.
Irene is een soort veilige haven. Aardig, vriendelijk, moederlijk, totaal geen bedreiging.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:34 schreef Toedeledoki36 het volgende:
Frits was een zure, zeikerige oudoom.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt heel onzeker over. Zowel mondeling als in lichaamstaal. Dat maakt schattig en geeft een gunfactor, dacht ik.
Maar misschien is het idd omdat ze het moederfiguur is, die ook lief is.
(Zoals Frits een minder lief vaderfiguur was.)
Haha ja zou dat eigenlijk eens moeten timen, voor m'n gevoel is het 60% proef, 15% stemonzin 10% eilandshots.. 15% Eva.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:15 schreef TheVulture het volgende:
We krijgen uberhaupt maar heel weinig mee van de sociale interacties, zeker op afvallerseiland. Elke uitzending is in prince 70% proeven, 20% stempraat en dan 10% sociale interactie
quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:07 schreef PirE het volgende:
Ben wat later, moest even de laatste munt in de rugzak van Eva stoppen
Ik vind ook wel dat die proeven teveel uitzend tijd krijgen dit jaar.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ziet er weer uit als een zware proef.
Ik vind dit juist fijner. Ik hoef al dat gekonkel niet.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind ook wel dat die proeven teveel uitzend tijd krijgen dit jaar.
Geinig maar meer gekonkel is welkom
Even gedoucht en de proef is nog steeds niet afgelopen:D.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind ook wel dat die proeven teveel uitzend tijd krijgen dit jaar.
Geinig maar meer gekonkel is welkom
Als je weet dat de samensmelting eraan komt zou ik toch wat tactischer gaan stemmen ipv op Jaimie te stemmen omdat ze een vrouw is.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:41 schreef lars91 het volgende:
Exit Maxim hoop ik toch. Wat een kleuter.
Die zit in het winnende team.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
of Armand gaat eruit omdat hij te ziek en zwak is
Dat vroeg ik mij ook af hopelijk wel.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar die van afvallerseiland hebben nu nog een keer een proef. Dus degene die vandaag weggestemd wordt, gaat dan sowieso naar huis?
Echt als Eva van Mark wint stop ik met kijken.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:53 schreef Mrmime het volgende:
Oh en laat Mark alsjeblieft de samensmelting halen
Gewoon treintje maken.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit is echt zo'n puzzel die je dagen kan doen zonder dat je er uit komt, of ineens de oplossing hebt.
Zou goed kunnen inderdaad.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:06 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon treintje maken.
Ik zet de over/under op 5 minuten voordat Eva wat over de munt van Mark zegt bij de samensmelting.
Als die 2 weggaan is het programma dood met al die saaie mensen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van mij morgen mark en eva wel weer terug meedoen.
Daarom hopelijk mogen ze beiden als die armand afvalt maar iemand van team rood zou wel geluk hebben.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:10 schreef PirE het volgende:
[..]
Als die 2 weggaan is het programma dood met al die saaie mensen.
Beter wel hoorquote:
Jullie mogen op een balk gaan staan en de laatste gaat naar de samensmelting.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Benieuwd wat er in de brief van Jamie staat.
Dit zit er toch alleen voor haar jazz-hands!quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
“Het kan nog kamp noord, kom op kamp zuid.”
Het amateurisme van Nicolette.
Dit moet je uitleggenquote:Op zondag 15 oktober 2023 22:49 schreef BE het volgende:
[..]
Dit zit er toch alleen voor haar jazz-hands!
Het tellen van hoe vaak ze dat doet is voor ons een van de hoogtepunten van het kijken!
Let maar eens op, ze staat of met haar handen in haar zijquote:Op zondag 15 oktober 2023 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit moet je uitleggen(ik kijk pas sinds een paar jaar, maar ook niet elk seizoen).
Krista is eng maar als ze heel kamp noord naar huis speelt mag dat best van mij.quote:Op maandag 16 oktober 2023 00:53 schreef freaky40 het volgende:
Leuk dat kamp zuid weer heeft gewonnen, maar die Eva had er nu wel uit gemogen hoor i.p.v. Irene. En natuurlijk had die Krista moeten gaan, dat wijf is een wolf in schaapskleren. Hopelijk haalt ze de samensmelting niet.
Of er valt er maar 1 af. Plekje van Armand is vrijquote:Op maandag 16 oktober 2023 05:59 schreef Za het volgende:
Deze keer was het laatste duel op afvallerseiland.
Dus volgende keer strijden er 3, op de evenwichtsbalk, wat een vrouw altijd wint, en Jamie zodoende kan terugkeren in het spel.
Daarmee is de leukste kerel van het programma, Mark♥️ dan naar huis. Wanneer het zo gaat ga ik niet langer kijken naar het gemekker van Maxim en co.
Idd, wat een vervelend joch.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een jankende krijskleuter joh die frogger tijdens die proef
Het jammere was, wanneer je hem ziet in het voorstukje, dat je weet dat er een loser aan het schreeuwen is, en je dus al van tevoren weet dat ze gaan verliezen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmz wie weet, of hij mag zijn munt daar inzetten om niet deel te hoeven nemen aan de proef, wanneer ze inzien wat voor verrijking hij is voor het programma. Ik hoop gewoon zo dat hij niet naar huis gaat.quote:Op maandag 16 oktober 2023 08:59 schreef lars91 het volgende:
Of er valt er maar 1 af. Plekje van Armand is vrij
Mark is iemand waar ik normaliter geen hoge pet van op zou hebben, als ik van zijn bestaan zou weten, want Powned (ja, I know... slaat nergens op, shoot me.)quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:50 schreef Sorella het volgende:
Ik vind Mark en Eva heel leuk met elkaar, dit is volgens mij met die twee het vrolijkste afvallers eiland ooit
Hij lijkt haar ook ook te begrijpen en te kunnen handelen.
Van mij mogen Mark en Eva de finale halen.
Als ze er uit gaan dan denk ik niet dat ik verder ga kijken.
Ja dat was bloedirritant. Radmilo viel trouwens ook wederom erg tegen. De enige die ik in dat team nog te pruimen vind zijn Krista en Floris. Hopelijk kunnen Jamie en Mark ervoor zorgen dat Eva nog naar huis gaat, want het blijft in haar gedrag iemand die op mijn zenuwen blijft werken...quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
O is hij van powned joh! Dat had ik dus inderdaad totaaaaal niet bij hem gezocht!quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:35 schreef BE het volgende:
[..]
Mark is iemand waar ik normaliter geen hoge pet van op zou hebben, als ik van zijn bestaan zou weten, want Powned (ja, I know... slaat nergens op, shoot me.)
Maar ik vind hem echt zo leuk! Bizar goed gemanierd, ook op zo'n eiland in zulke omstandigheden en idd reageert hij zo ok op Eva, hij ziet wat er gebeurt en accepteert dat dat bij haar hoort en dat je daar dus ook verder normaal mee om kan gaan ofzo.
En hij is zelf natuurlijk ook een tikje hieperdepiep dus ik denk dat hij zich ook wel tot haar kan verhouden idd.
Ik heb ook echt zitten juichen toen ze de puzzel oploste, dat gunde ik haar zo! Iedereen daar die haar maar aan de kant schuift en zij flikt het toch maar mooi om zich staande te houden!quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O is hij van powned joh! Dat had ik dus inderdaad totaaaaal niet bij hem gezocht!
Vind hem ook zo leuk, zo leuk hoe hij alles bekijkt en ervaart. Maar eerlijk, dat vind ik bij Eva ook wel. Ja ze is een aparte, maar daar kun je als groep ook heel anders mee omgaan. En ondanks dat de menselijke factor haar erg tegenzit, geniet ze in haar eentje heel erg van daar zijn en het spel spelen. Jammer dat ze dat niet echt met iemand kan delen. Hoop stiekem dat zij nog een paar linkse hoeken uitdeelt
Getver van die foto bij dat artikel krijg ik gelijkquote:Op maandag 16 oktober 2023 11:43 schreef BE het volgende:
[..]
Ik heb ook echt zitten juichen toen ze de puzzel oploste, dat gunde ik haar zo! Iedereen daar die haar maar aan de kant schuift en zij flikt het toch maar mooi om zich staande te houden!
Mark was blijkbaar die Powned verslaggever die klappen kreeg op Urk.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mark_Baanders
Ja he, echt zo'n gladde engerd! Terwijl hij zo sympathiek is op het eiland!quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Getver van die foto bij dat artikel krijg ik gelijkJeetje, ben helemaal in shock
Hij komt ook best empatisch over. Dat idee heb ik totaal niet bij iedereen bij die omroep. Snap wel dat het een groot deel act is, maar toooooch! MARK! WAT DOE (deed) JE?!quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:49 schreef BE het volgende:
[..]
Ja he, echt zo'n gladde engerd! Terwijl hij zo sympathiek is op het eiland!
Hij mag gewoon niet meer terug in zo'n regenjas hoor! Net de vieze man van Van Kooeten en De Bie!
Ik had ook niet zo,n hoge pet van hem op (powned, verslaggever, drammerig) maar toen hij mee deed met de hunters vond ik hem erg leuk, zo onbevangen en overal de lol van in zien.quote:Op maandag 16 oktober 2023 11:35 schreef BE het volgende:
[..]
Mark is iemand waar ik normaliter geen hoge pet van op zou hebben, als ik van zijn bestaan zou weten, want Powned (ja, I know... slaat nergens op, shoot me.)
Maar ik vind hem echt zo leuk! Bizar goed gemanierd, ook op zo'n eiland in zulke omstandigheden en idd reageert hij zo ok op Eva, hij ziet wat er gebeurt en accepteert dat dat bij haar hoort en dat je daar dus ook verder normaal mee om kan gaan ofzo.
En hij is zelf natuurlijk ook een tikje hieperdepiep dus ik denk dat hij zich ook wel tot haar kan verhouden idd.
Volgende proef een puzzelproefquote:Op maandag 16 oktober 2023 12:58 schreef Pisces29 het volgende:
Wat fijn trouwens dat Radmilo graag individueel wil beginnen, nu gaan we het echt van hem zien.
Ja en dat gaat hem denk ik enorm tegenvallenquote:Op maandag 16 oktober 2023 12:58 schreef Pisces29 het volgende:
Wat fijn trouwens dat Radmilo graag individueel wil beginnen, nu gaan we het echt van hem zien.
Markheeft echt wel de gehele tijd doorgezocht hoor. Je ziet maar 1 uur per 3 dagen dacht ik en in dat uur is het ook maar een fractie bij mark. Er wordt geknipt en geplaktvan hier tot tokio.quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:18 schreef Chea49 het volgende:
Maxim liet zich weer kennen met zijn agressieve uitvallen telkens als ze verliezen. Het ligt natuurlijk nooit aan hem net als dat het nooit aan Rambo ligt. En als je spierkracht en gewicht nodig hebt dan heb je natuurlijk helemaal niks aan die graatmagere Jamie. Die wilde volgens mij al naar huis toen ze eruit werd gestemd. Verwachtte eigenlijk van haar dat ze zou weigeren nog naar verliezerseiland te gaan. Ze mist haar luxe leventje en haar kind, waar een ander bijna 24/7 voor zorgt. Die zit er alleen maar voor de sier en ik heb haar tot op heden nog maar weinig zien presteren. Goed dat Eva de puzzel heeft gewonnen, die kan de rest nog even een poepie laten ruiken en is een prima combi met gekke Mark. Fijn voor hem dat hij de munt heeft gevonden alhoewel ik het heel vreemd vind dat hij pas zo laat serieus is gaan zoeken. Speciaal voor de camera´s denk ik. Irene dus nu definitief naar huis, jammer voor haar. Lieve vrouw maar ze kon dan ook niet echt veel. Ben benieuwd naar de volgende aflevering.
Zijn er niet meer deelnemers met kinderen thuis?quote:Op maandag 16 oktober 2023 12:18 schreef Chea49 het volgende:
Maxim liet zich weer kennen met zijn agressieve uitvallen telkens als ze verliezen. Het ligt natuurlijk nooit aan hem net als dat het nooit aan Rambo ligt. En als je spierkracht en gewicht nodig hebt dan heb je natuurlijk helemaal niks aan die graatmagere Jamie. Die wilde volgens mij al naar huis toen ze eruit werd gestemd. Verwachtte eigenlijk van haar dat ze zou weigeren nog naar verliezerseiland te gaan. Ze mist haar luxe leventje en haar kind, waar een ander bijna 24/7 voor zorgt. Die zit er alleen maar voor de sier en ik heb haar tot op heden nog maar weinig zien presteren. Goed dat Eva de puzzel heeft gewonnen, die kan de rest nog even een poepie laten ruiken en is een prima combi met gekke Mark. Fijn voor hem dat hij de munt heeft gevonden alhoewel ik het heel vreemd vind dat hij pas zo laat serieus is gaan zoeken. Speciaal voor de camera´s denk ik. Irene dus nu definitief naar huis, jammer voor haar. Lieve vrouw maar ze kon dan ook niet echt veel. Ben benieuwd naar de volgende aflevering.
Ik ook, als dat niet zo is ga ik huilen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:42 schreef lily het volgende:
Ik wil Mark en Eva aan die samensmeltingstafel!
quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:02 schreef Document1 het volgende:
Zitten we allemaal klaar voor de balkproef?
Ik zit klaar voor Radmilo die het nu gaat laten zien.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:02 schreef Document1 het volgende:
Ze moeten met de rug tegen een plankje aan zitten met gebogen knieën… hoop zo dat Mark en Eva doorgaanquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:02 schreef Document1 het volgende:
Omdat meerdere mensen Iris hetenquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:10 schreef bloempjuh het volgende:
Misschien al eerder gevraagd: waarom hebben sommige deelnemers voor- én achternaam in de openingstitels en anderen alleen voornaam?
Gelijk exitquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:41 schreef engine het volgende:
Radmilo gaat individueel erg lekker. Goed dat hij er zo naar uitgekeken heeft.
Zou echt mooi zijn, alles verloren danquote:
Ja en ook gelukkig dat-ie niet zo vaak benadrukt heeft dat hij individueel beter is.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:41 schreef engine het volgende:
Radmilo gaat individueel erg lekker. Goed dat hij er zo naar uitgekeken heeft.
Ja, jammer.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:48 schreef Document1 het volgende:
Ik gok dat radmillo eruit gaat. Die heeft teveel screentime.
21 uur net gehaald voor 1 proefquote:
Alleen bij Jamie en die ligt er nu uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |