Dan komen we niet verder dan Hollandse Hits ala Andre Hazesquote:Op maandag 2 oktober 2023 18:51 schreef TheVulture het volgende:
Aran die vindt dat het publiek via Boulevard maar moet bepalen welk lied het beste is. Echt kerel, je maakt jezelf echt veel te belangrijk
Is te duur geworden om in te hurenquote:Op maandag 2 oktober 2023 19:24 schreef NailQueen het volgende:
Waar is Wiwiwilliam gebleven bij boulevard?
Ik ben ook wel fan van haar ;@quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:47 schreef Nexum het volgende:
Wanneer gaat Merol bekend maken dat ze een liedje heeft ingestuurd? Plies.
Of juist als statement dat het echt om het liedje gaat weer iets onbekendsquote:Op maandag 2 oktober 2023 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Denk dat we gezien de namen die we nu al weten uiteindelijk wel met een soort van A-naam naar Malmo gaan, die liedjes zullen in ieder geval opvallen bij een selectiecommisie, zelfs blind kun je van sommige mensen al aan de stem horen dat zij het zijn...
Ik denk eerlijk gezegd niet dat men nu het risico wil lopen dat er iemand vals gaat zingen op het moment supreme...quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Of juist als statement dat het echt om het liedje gaat weer iets onbekends
Dit dusquote:Op maandag 2 oktober 2023 22:55 schreef ijs_beer het volgende:
Voor de commissie is het, denk ik, het ideale scenario na dit jaar dat er een relatief bekendere naam gaat, die een heel behoorlijk liedje heeft opgegeven, bij voorkeur iets anders dan de afgelopen jaren qua stijl. Ik denk ze namelijk niet hun handen durven branden aan nog een keer erg onervaren artiesten, zeker niet als ze een omslag in stijl willen maken. Dan wordt het allemaal wel heel gewaagd, en het blijft de avrotros.
Toch nog goed nieuws.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 07:20 schreef AgnesGru het volgende:
Na het wakker worden zag ik een push-bericht met;
André Hazes zal nooit meedoen aan het Eurovisie Songfestival
https://www.nu.nl/songfes(...)ie-songfestival.html
Om eerlijk te zijn, dat wens je niemand toe.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 07:29 schreef Eightyone het volgende:
Lees: "Ik wil geen Mia & Dion-achtige afgang."
Voor 98% terecht natuurlijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 08:26 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, dat wens je niemand toe.Hoe die door de mangel zijn gehaald.
Lijkt me een prima standpunt, vermoeiende jongeman is het tegenwoordig.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 07:20 schreef AgnesGru het volgende:
Na het wakker worden zag ik een push-bericht met;
André Hazes zal nooit meedoen aan het Eurovisie Songfestival
https://www.nu.nl/songfes(...)ie-songfestival.html
Alternatieve Lees: en waarschijnlijk weer aan de drank en drugs gaan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 07:29 schreef Eightyone het volgende:
"Ik zou de druk veel te groot vinden."
Lees: "Ik wil geen Mia & Dion-achtige afgang."
Dat er kritiek was, was terecht. Maar het door de mangel halen niet. Dat was gewoon een heksenjacht.quote:
Loting is in januari meestalquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:08 schreef Thrts het volgende:
Wanneer zou bekend worden hoe het stemmen gaat verlopen in de halve finale? Maakt dat nog iets uit voor de keuze?
98% is wat hoog, maar veel kritiek was terecht. Al was het niet helemaal eerlijk dat veel kritiek bij Mia en Dion terecht kwam. Ze hadden beter begeleid moeten worden.quote:
Kans op zo’n killer loting als dit jaar qua verdeling tussen de consistente toplanden en de matige landen krijgen we waarschijnlijk niet nog een keerquote:
Nee he.quote:Op maandag 2 oktober 2023 14:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit klinkt niet eens zo ongeloofwaardig.
Jaa idd, en wie weet dat Nederland volgend jaar dan weer gezellig mee doet met de pre-parties, wat niet echt gebruikelijk was voorheen behalve dit jaar en bij Duncanquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:24 schreef Greys het volgende:
Wat tof dat Douwe zo enthousiast is dat hij zelf een lied heeft ingestuurd en eentje met/voor Numidia. Ben heel benieuwd! Als Numidia gekozen wordt neem ik aan dat Douwe wel mee gaat als schrijver en voor de gezellie en z'n esf ervaring met hoe je er het meeste plezier uit kunt halen daar.
Het is zeker wel voer voor complotdenkers, aangezien in die Beste Zangers-uitzending rondom Numidia ook heel erg richting het songfestival werd gedacht en Douwe Bob daar "toevallig" zei dat hij graag voor haar zou schrijven.quote:
Nee precies. Ik schreef het hier als complot maar stiekem denk je tijdens het schrijven ook wel 'zou me niets verbazen'.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is zeker wel voer voor complotdenkers, aangezien in die Beste Zangers-uitzending rondom Numidia ook heel erg richting het songfestival werd gedacht en Douwe Bob daar "toevallig" zei dat hij graag voor haar zou schrijven.
Daarom is het slim dat ze die lul Aran nu in het "complot" hebben betrokken zodat hij in elk geval z'n bek houdt! Als hij er nu over gaat klagen zou dat helemaal hypocriet zijn (dat is hem niet vreemd, natuurlijk).
Ik geloof overigens best dat het allemaal toeval was hoor, daar niet van. Maar het is niet zo moeilijk om er een vooropgezet plan in te zien.
Dat zou wel echt tof zijn als ie dat doetquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:24 schreef Greys het volgende:
Wat tof dat Douwe zo enthousiast is dat hij zelf een lied heeft ingestuurd en eentje met/voor Numidia. Ben heel benieuwd! Als Numidia gekozen wordt neem ik aan dat Douwe wel mee gaat als schrijver en voor de gezellie en z'n esf ervaring met hoe je er het meeste plezier uit kunt halen daar.
Oeh oeh en dat Amir dan nog eens voor Frankrijk gaat en dat we dan weer de bromance hebben!quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:00 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat zou wel echt tof zijn als ie dat doet
Als ze AdderAran zoet weten te houden door m een paar brokjes te geven, nou prima. Zulk tactisch vernuft had ik eigenlijk niet verwacht van de commissie.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee precies. Ik schreef het hier als complot maar stiekem denk je tijdens het schrijven ook wel 'zou me niets verbazen'.
Al gun ik Aran inmiddels - na alle enorme gif - niet echt meer een rol in het hele proces.
Maar even stel dat het waar is, dan zou de commissie weer zijn keuze hebben gemaakt voordat ze de nummers hebben beluisterd. Laten we dus hopen dat nog niks gekozen of bepaald isquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee precies. Ik schreef het hier als complot maar stiekem denk je tijdens het schrijven ook wel 'zou me niets verbazen'.
Al gun ik Aran inmiddels - na alle enorme gif - niet echt meer een rol in het hele proces.
Vorig jaar werd 22 november bekend dat de semi´s zonder juryvote zouden zijn. Denk dat ze rond die tijd de regels wel duidelijk moeten hebben (liefst eerder), zeker gezien er al keuzes worden gemaakt door landen achter de schermen qua artiesten en nummers.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:43 schreef Thrts het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijke qua televote en jury?
Ik denk niet dat ze veel gaan veranderen na één jaar. De qualifiers waren ook redelijk normaal en voorspelbaar deze keer.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Vorig jaar werd 22 november bekend dat de semi´s zonder juryvote zouden zijn. Denk dat ze rond die tijd de regels wel duidelijk moeten hebben (liefst eerder), zeker gezien er al keuzes worden gemaakt door landen achter de schermen qua artiesten en nummers.
Oui ouiquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh oeh en dat Amir dan nog eens voor Frankrijk gaat en dat we dan weer de bromance hebben!
Volgens mij is Numidia, klein beetje een stuiterbal, dan helemaal overprikkeld op het moment suprême.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:24 schreef Greys het volgende:
We mogen best een keer een rockband sturen maar of dat Kensington moet zijn?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:49 schreef GeorgeM het volgende:
We hebben onze inzending: het gerucht gaat dat Kensington een andere zanger heeft. Ze zijn nu bezig met een nieuw album
Douwe deed het toen zó goed met z'n eigen kroeg ter plaatse en daar samen spelen met andere deelnemers. En z'n movie star look op the red carpet. En in z'n blote kont in een meer springen. Volgens mij had hij de ideale mix gevonden tussen plezier maken, contact leggen met andere deelnemers, fans trakteren op leuke filmpjes en liedjes en foto's en TeamDouwe sjaaltjes én gewoon er staan op het podium zonder schorre weggezopen stem.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 09:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij is Numidia, klein beetje een stuiterbal, dan helemaal overprikkeld op het moment suprême.![]()
Maar volgens mij kan ze echt veel genres zingen, dus wellicht is het een powerhouse die wel wat feestjes kan dragen en toch goed kan presteren.
Om er echt alles uit te halen wat er in zit doen ze ook nog mee met de pre-partys.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Douwe deed het toen zó goed met z'n eigen kroeg ter plaatse en daar samen spelen met andere deelnemers. En z'n movie star look op the red carpet. En in z'n blote kont in een meer springen. Volgens mij had hij de ideale mix gevonden tussen plezier maken, contact leggen met andere deelnemers, fans trakteren op leuke filmpjes en liedjes en foto's en TeamDouwe sjaaltjes én gewoon er staan op het podium zonder schorre weggezopen stem.
Dat kan hij Numidia dan mooi leren.(Als ze dat al nodig heeft).
Belle Perez.quote:Op maandag 2 oktober 2023 11:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij Spaans denk ik aan Rolf Sanchez. Heeft hij nog iets gezegd?
Of... het nummer van Douwe zelf heeft Spaans erin. Numidia zei immers in de Beste Zangers tegen hem dat hij dit vaker moet doen. En haar nieuwe bestie Douwe zei dat het naar meer smaakte.quote:Op maandag 2 oktober 2023 11:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij Spaans denk ik aan Rolf Sanchez. Heeft hij nog iets gezegd?
Waylon?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:49 schreef GeorgeM het volgende:
We hebben onze inzending: het gerucht gaat dat Kensington een andere zanger heeft. Ze zijn nu bezig met een nieuw album
Welkom, Milan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:27 schreef milantruelove het volgende:
Beste mensen van Fok Forum! Mijn naam is Milan Truelove en ik ben een 24 Jarige Pop/Soul artiest uit Leeuwarden. Bekend ben ik niet persé maar je zou me kunnen kennen van The voice of Holland seizoen 8. Voor volgend songfestival heb ik vorige maand een liedje ingezonden en heb daar nu net een preview van geplaatst op mijn YouTube kanaal https://youtube.com/shorts/iKDibna-NGw?feature=shared Het liedje komt uit op Vrijdag 20 Oktober en ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden als songfestivalpro’s!
Welkom!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:27 schreef milantruelove het volgende:
Beste mensen van Fok Forum! Mijn naam is Milan Truelove en ik ben een 24 Jarige Pop/Soul artiest uit Leeuwarden. Bekend ben ik niet persé maar je zou me kunnen kennen van The voice of Holland seizoen 8. Voor volgend songfestival heb ik vorige maand een liedje ingezonden en heb daar nu net een preview van geplaatst op mijn YouTube kanaal https://youtube.com/shorts/iKDibna-NGw?feature=shared Het liedje komt uit op Vrijdag 20 Oktober en ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden als songfestivalpro’s!
Soms heb ik zo'n medelijden met de commissie.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:42 schreef Eightyone het volgende:
Rob van Boer Zoekt Vrouw, die ene die tevergeefs met z'n gitaar z'n logees probeerde te versieren, heeft iets ingestuurd.
Blijven proberen, Rob.
Ja, we kunnen wel lekker zeiken over Mia en Dion, maar het kan natuurlijk ook dat er verder gewoon echt helemaal niks goeds binnenkomt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms heb ik zo'n medelijden met de commissie.
Geinig nummer. Op basis van dit stukje zeker niet slecht. Doet me denken aan België afgelopen editie, dus potentie zit er wel in. Het springt er echter niet voldoende uit denk ik. Maar ik zou het wel opzetten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:27 schreef milantruelove het volgende:
Wat ook helemaal niet gek is natuurlijk. Het is nou niet dat er in Nederland aan de lopende band wereldhits worden geproduceerd, laat staan dat die allemaal worden ingezonden voor het Songfestival. Wat dat betreft zouden ze die open inschrijving van mij wel achterwege mogen laten, als ze zelf actief in hun netwerk op zoek gaan. Ten slotte komen alle recente succesvolle inzendingen daar vandaan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, we kunnen wel lekker zeiken over Mia en Dion, maar het kan natuurlijk ook dat er verder gewoon echt helemaal niks goeds binnenkomt.
Jup. Dat vermoeden wordt eigenlijk elk jaar sterker bij me. Dat de commissie heus de up-tempo wereldhits niet expres laten liggen maar dat het gewoon een kwestie is van dat er maar enkele überhaupt beetje goede liedjes tussen de bergen bagger zitten en het dan een kwestie is van 'de minst erge met dan nog de meeste potentie' kiezen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, we kunnen wel lekker zeiken over Mia en Dion, maar het kan natuurlijk ook dat er verder gewoon echt helemaal niks goeds binnenkomt.
Dat kan niet meer, want dan gilt de halve goegemeente weer "CORNALD MET Z'N EMO SONGWRITER KLIEKJE" en dat soort dingen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:26 schreef Japepk het volgende:
[..]
Wat ook helemaal niet gek is natuurlijk. Het is nou niet dat er in Nederland aan de lopende band wereldhits worden geproduceerd, laat staan dat die allemaal worden ingezonden voor het Songfestival. Wat dat betreft zouden ze die open inschrijving van mij wel achterwege mogen laten, als ze zelf actief in hun netwerk op zoek gaan. Ten slotte komen alle recente succesvolle inzendingen daar vandaan.
Ja mwah, zolang het dat echt niet is kunnen ze daar rustig schijt aan hebben denk ik. Nu zijn ze weken kwijt om al die honderden nummers te beluisteren. Ik ga er nu immers wel vanuit dat ze dat doen. Henk uit Appingedam kán natuurlijk wel die ene monsterhit hebben ingestuurd.quote:Op maandag 9 oktober 2023 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan niet meer, want dan gilt de halve goegemeente weer "CORNALD MET Z'N EMO SONGWRITER KLIEKJE" en dat soort dingen.
Jammer dat dat zo is, maar dus wel verstandig van die open inschrijving en Twan erbij enzo. Om dat soort geroep de kop in te drukken. (Hopelijk. Want als er dit keer weer een emo-achtig rustig lied het beste is krijgen ze alsnog weer de wind van alle kanten ben ik bang).
True!quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:03 schreef Japepk het volgende:
Henk uit Appingedam kán natuurlijk wel die ene monsterhit hebben ingestuurd.
...quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dries Roelvink en andere nitwits wel. Maar nu heb je wel artiesten als Kris Kros Amsterdam, Kraantje Papie en Joost Klein die daadwerkelijk succesvol zijn geweest met hits in recente jaren en in de media hebben laten weten dat ze mee willen doen dit jaar.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 00:06 schreef rubbereend het volgende:
Was het in andere jaren ook zo dat iedereen die iets instuurde het vervolgens in de media deelde?
‘Als Mia en Dion mogen gaan, dan kunnen wij dat ook!’quote:Op donderdag 12 oktober 2023 00:06 schreef rubbereend het volgende:
Was het in andere jaren ook zo dat iedereen die iets instuurde het vervolgens in de media deelde?
Tot zover ik hoorde, een lekker vrolijk nummer. Ik ben benieuwd naar de release volgende week.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:27 schreef milantruelove het volgende:
Dat is waar inderdaad. Maar dan moet de commissie niet zo starstruck zijn dat ze het nummer toch wel kiezen, ongeacht waar de artiest mee komt. Het zegt w.m.b. genoeg dat zowel bij Jeangu Macrooy als bij Douwe Bob hun songfestivalliedje niet bij hun 5 meest populaire nummers op Spotify hoort. Terwijl ze toch beiden niet artiesten zijn met enorme hits op hun naam.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:26 schreef Japepk het volgende:
[..]
Wat ook helemaal niet gek is natuurlijk. Het is nou niet dat er in Nederland aan de lopende band wereldhits worden geproduceerd, laat staan dat die allemaal worden ingezonden voor het Songfestival. Wat dat betreft zouden ze die open inschrijving van mij wel achterwege mogen laten, als ze zelf actief in hun netwerk op zoek gaan. Ten slotte komen alle recente succesvolle inzendingen daar vandaan.
Zover ik weet speelt Douwe Bob dit nummer ook nooit meer bij zijn optredens.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Bij Beste Zangers coverde ook niemand Slow Down. Dat zou toch Douwe's claim to fame moeten zijn, maar blijkbaar vonden ook die artiesten er geen reet aan.
Waylon kreeg toch ook een vrije kaart?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:23 schreef Fred_B het volgende:
Douwe Bob is nog wel uit het tijdperk dat er alleen een artiest werd gezocht, en die vervolgens de vrije hand kreeg. Na OG3NE is dat afgeschaft, al kan je je afvragen of dat dit jaar daadwerkelijk het geval was.
Waylon ook nog wel, maar ik heb het idee dat dat vooral kwam omdat er een artiest van het kaliber Waylon zich aanmeldde. Het was toch vooral OG3NE die misbruik van de situatie maakte.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waylon kreeg toch ook een vrije kaart?
Outlaw in 'm vind ik ook nog steeds een prima nummerquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:59 schreef Greys het volgende:
Ik vond het lied van Waylon ook een prima keus van hem. Anders dan anders. Geen ballad. Niet te veilig.
(De staging was kut maar hij riep vanaf het begin al bij Matthijs dat hij daar nul verstand van heeft en zich zou laten leiden door anderen).
Maar het lied, ja, prima keuze hoor.
Van Douwe was het weer eeuwig zonde dat ie NIET met zo'n mooie ballad ging.
Outlaw in Em vond ik als lied inderdaad fantastisch, daar had qua staging echt veel meer uitgehaald kunnen worden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:59 schreef Greys het volgende:
Ik vond het lied van Waylon ook een prima keus van hem. Anders dan anders. Geen ballad. Niet te veilig.
(De staging was kut maar hij riep vanaf het begin al bij Matthijs dat hij daar nul verstand van heeft en zich zou laten leiden door anderen).
Maar het lied, ja, prima keuze hoor.
Met een ballad, óf met een rock'n'roll-nummer, wat hij ook goed kan, maar niet met zo'n nietszeggende tussenvorm. Slow Down mis elke vorm van impact. Ik snap nog steeds niet hoe hij dat lied heeft kunnen kiezen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:59 schreef Greys het volgende:
Hij was toen ook nog wel wat jonger en voelde misschien vooral de druk om op veilig te gaan. We hadden natuurlijk net dat debacle met Trijntje gehad, dus ik snap ergens wel dat hij voor Slow Down ging.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Met een ballad, óf met een rock'n'roll-nummer, wat hij ook goed kan, maar niet met zo'n nietszeggende tussenvorm. Slow Down mis elke vorm van impact. Ik snap nog steeds niet hoe hij dat lied heeft kunnen kiezen.
En dan vind ik het niet eens een superslecht lied ofzo, hij bracht het ook goed, maar voor iemand die zich graag presenteert als stoer en op het randje was het echt heel braaf en saai. Volgens mij durfde hij gewoon niet met bv. Jacob's Song te gaan, wat natuurlijk een veel betere inzending was geweest.
Anouk is 49 bij het volgende ESF, en haar recentste grote hits liggen ook alweer een tijdje achter ons, dus ik zou niet automatisch enthousiast zijn. Zingen kan ze natuurlijk wel, en de vorige keer heeft ze niet het maximale eruit gehaald, maar dan zou het toch erg van het liedje afhangen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:02 schreef NailQueen het volgende:
Anouk wilde weer naar Songfestival: 'Maar kon nieuw album niet uitstellen'
Ik had niet verwacht dat ze nog een keer zou willen. Maar mijn stem heeft ze.
Helemaal eens. Zo zonde. Te veilig. Ook al deed hij alles verder daar inderdaad uitstekend. Juist daarom had het met een opvallender lied een groot succes kunnen zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Met een ballad, óf met een rock'n'roll-nummer, wat hij ook goed kan, maar niet met zo'n nietszeggende tussenvorm. Slow Down mis elke vorm van impact. Ik snap nog steeds niet hoe hij dat lied heeft kunnen kiezen.
En dan vind ik het niet eens een superslecht lied ofzo, hij bracht het ook goed, maar voor iemand die zich graag presenteert als stoer en op het randje was het echt heel braaf en saai. Volgens mij durfde hij gewoon niet met bv. Jacob's Song te gaan, wat natuurlijk een veel betere inzending was geweest.
Klopt hoor. Maar als ze echt een een knaller van een nummer heeft mag ze van mij terugkomenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Anouk is 49 bij het volgende ESF, en haar recentste grote hits liggen ook alweer een tijdje achter ons, dus ik zou niet automatisch enthousiast zijn. Zingen kan ze natuurlijk wel, en de vorige keer heeft ze niet het maximale eruit gehaald, maar dan zou het toch erg van het liedje afhangen.
Mensen mogen nooit meer klagen over Coldplay als ik deze weeïge bende hoor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:35 schreef TheVulture het volgende:
Ze gaan niet naar Malmo en het lied is veel te lang, maar nondeju Son Mieux
Dit is echt zo'n festival-anthem of ideale toegift en die tekst![]()
Ben wel benieuwd naar dat liedje nu.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:02 schreef NailQueen het volgende:
Anouk wilde weer naar Songfestival: 'Maar kon nieuw album niet uitstellen'
Ik had niet verwacht dat ze nog een keer zou willen. Maar mijn stem heeft ze.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen mogen nooit meer klagen over Coldplay als ik deze weeïge bende hoor.
Ome Cornald agrees.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:35 schreef TheVulture het volgende:
Ja daar wordt het nu idd weleens tijd voor dat zij (met een goed lied) gaat.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:01 schreef Em31 het volgende:
Zelf hoop ik dat Karsu een geweldig nummer in heeft gestuurd of dat ze haar koppelen aan zo’n nummer van een producer (als die goed genoeg zijn). Wat een uitstraling heeft zij.
Beetje 80's rockballad zo.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het nogal een verzameling clichés, dat nummer. Tonight, side by side, it's gonna be alright... tja.quote:
Ik moet wederom bekennen dat ook dit lied me niet overtuigd heeft om dikke fan van Son Mieux te worden. Ze mogen blijven proberen om met een nummer te komen dat me omver blaast. En als dat er is zal ik misschien warm lopen voor een ESF vertegenwoordiging door hen. Maar voorlopig ben ik nog niet zover.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een verzameling clichés, dat nummer. Tonight, side by side, it's gonna be alright... tja.
Ze hebben een tijdje samen geschreven met Will Knox, die bv. ook meeschreef aan Arcade, en dat kwam de teksten echt ten goede. Nu hij niet meer meewerkt is het ook gelijk weer een stuk minder.
Daar zullen ze blij mee zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:19 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ze mogen blijven proberen om met een nummer te komen dat me omver blaast.
Valt qua rijm toch best in het ESF-straatjequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:17 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een verzameling clichés, dat nummer. Tonight, side by side, it's gonna be alright... tja.
Ook echt wel een stage-presence die vrouw. Laten we het hopen dat ze wil...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar wordt het nu idd weleens tijd voor dat zij (met een goed lied) gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |