Nee precies. Ik schreef het hier als complot maar stiekem denk je tijdens het schrijven ook wel 'zou me niets verbazen'.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is zeker wel voer voor complotdenkers, aangezien in die Beste Zangers-uitzending rondom Numidia ook heel erg richting het songfestival werd gedacht en Douwe Bob daar "toevallig" zei dat hij graag voor haar zou schrijven.
Daarom is het slim dat ze die lul Aran nu in het "complot" hebben betrokken zodat hij in elk geval z'n bek houdt! Als hij er nu over gaat klagen zou dat helemaal hypocriet zijn (dat is hem niet vreemd, natuurlijk).
Ik geloof overigens best dat het allemaal toeval was hoor, daar niet van. Maar het is niet zo moeilijk om er een vooropgezet plan in te zien.
Dat zou wel echt tof zijn als ie dat doetquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:24 schreef Greys het volgende:
Wat tof dat Douwe zo enthousiast is dat hij zelf een lied heeft ingestuurd en eentje met/voor Numidia. Ben heel benieuwd! Als Numidia gekozen wordt neem ik aan dat Douwe wel mee gaat als schrijver en voor de gezellie en z'n esf ervaring met hoe je er het meeste plezier uit kunt halen daar.
Oeh oeh en dat Amir dan nog eens voor Frankrijk gaat en dat we dan weer de bromance hebben!quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:00 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat zou wel echt tof zijn als ie dat doet
Als ze AdderAran zoet weten te houden door m een paar brokjes te geven, nou prima. Zulk tactisch vernuft had ik eigenlijk niet verwacht van de commissie.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee precies. Ik schreef het hier als complot maar stiekem denk je tijdens het schrijven ook wel 'zou me niets verbazen'.
Al gun ik Aran inmiddels - na alle enorme gif - niet echt meer een rol in het hele proces.
Maar even stel dat het waar is, dan zou de commissie weer zijn keuze hebben gemaakt voordat ze de nummers hebben beluisterd. Laten we dus hopen dat nog niks gekozen of bepaald isquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee precies. Ik schreef het hier als complot maar stiekem denk je tijdens het schrijven ook wel 'zou me niets verbazen'.
Al gun ik Aran inmiddels - na alle enorme gif - niet echt meer een rol in het hele proces.
Vorig jaar werd 22 november bekend dat de semi´s zonder juryvote zouden zijn. Denk dat ze rond die tijd de regels wel duidelijk moeten hebben (liefst eerder), zeker gezien er al keuzes worden gemaakt door landen achter de schermen qua artiesten en nummers.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:43 schreef Thrts het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijke qua televote en jury?
Ik denk niet dat ze veel gaan veranderen na één jaar. De qualifiers waren ook redelijk normaal en voorspelbaar deze keer.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Vorig jaar werd 22 november bekend dat de semi´s zonder juryvote zouden zijn. Denk dat ze rond die tijd de regels wel duidelijk moeten hebben (liefst eerder), zeker gezien er al keuzes worden gemaakt door landen achter de schermen qua artiesten en nummers.
Oui ouiquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh oeh en dat Amir dan nog eens voor Frankrijk gaat en dat we dan weer de bromance hebben!
Volgens mij is Numidia, klein beetje een stuiterbal, dan helemaal overprikkeld op het moment suprême.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:24 schreef Greys het volgende:
Wat tof dat Douwe zo enthousiast is dat hij zelf een lied heeft ingestuurd en eentje met/voor Numidia. Ben heel benieuwd! Als Numidia gekozen wordt neem ik aan dat Douwe wel mee gaat als schrijver en voor de gezellie en z'n esf ervaring met hoe je er het meeste plezier uit kunt halen daar.
We mogen best een keer een rockband sturen maar of dat Kensington moet zijn?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:49 schreef GeorgeM het volgende:
We hebben onze inzending: het gerucht gaat dat Kensington een andere zanger heeft. Ze zijn nu bezig met een nieuw album
Douwe deed het toen zó goed met z'n eigen kroeg ter plaatse en daar samen spelen met andere deelnemers. En z'n movie star look op the red carpet. En in z'n blote kont in een meer springen. Volgens mij had hij de ideale mix gevonden tussen plezier maken, contact leggen met andere deelnemers, fans trakteren op leuke filmpjes en liedjes en foto's en TeamDouwe sjaaltjes én gewoon er staan op het podium zonder schorre weggezopen stem.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 09:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij is Numidia, klein beetje een stuiterbal, dan helemaal overprikkeld op het moment suprême.![]()
Maar volgens mij kan ze echt veel genres zingen, dus wellicht is het een powerhouse die wel wat feestjes kan dragen en toch goed kan presteren.
Om er echt alles uit te halen wat er in zit doen ze ook nog mee met de pre-partys.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Douwe deed het toen zó goed met z'n eigen kroeg ter plaatse en daar samen spelen met andere deelnemers. En z'n movie star look op the red carpet. En in z'n blote kont in een meer springen. Volgens mij had hij de ideale mix gevonden tussen plezier maken, contact leggen met andere deelnemers, fans trakteren op leuke filmpjes en liedjes en foto's en TeamDouwe sjaaltjes én gewoon er staan op het podium zonder schorre weggezopen stem.
Dat kan hij Numidia dan mooi leren.(Als ze dat al nodig heeft).
Belle Perez.quote:Op maandag 2 oktober 2023 11:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij Spaans denk ik aan Rolf Sanchez. Heeft hij nog iets gezegd?
Of... het nummer van Douwe zelf heeft Spaans erin. Numidia zei immers in de Beste Zangers tegen hem dat hij dit vaker moet doen. En haar nieuwe bestie Douwe zei dat het naar meer smaakte.quote:Op maandag 2 oktober 2023 11:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij Spaans denk ik aan Rolf Sanchez. Heeft hij nog iets gezegd?
Waylon?quote:Op woensdag 4 oktober 2023 08:49 schreef GeorgeM het volgende:
We hebben onze inzending: het gerucht gaat dat Kensington een andere zanger heeft. Ze zijn nu bezig met een nieuw album
Welkom, Milan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:27 schreef milantruelove het volgende:
Beste mensen van Fok Forum! Mijn naam is Milan Truelove en ik ben een 24 Jarige Pop/Soul artiest uit Leeuwarden. Bekend ben ik niet persé maar je zou me kunnen kennen van The voice of Holland seizoen 8. Voor volgend songfestival heb ik vorige maand een liedje ingezonden en heb daar nu net een preview van geplaatst op mijn YouTube kanaal https://youtube.com/shorts/iKDibna-NGw?feature=shared Het liedje komt uit op Vrijdag 20 Oktober en ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden als songfestivalpro’s!
Welkom!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:27 schreef milantruelove het volgende:
Beste mensen van Fok Forum! Mijn naam is Milan Truelove en ik ben een 24 Jarige Pop/Soul artiest uit Leeuwarden. Bekend ben ik niet persé maar je zou me kunnen kennen van The voice of Holland seizoen 8. Voor volgend songfestival heb ik vorige maand een liedje ingezonden en heb daar nu net een preview van geplaatst op mijn YouTube kanaal https://youtube.com/shorts/iKDibna-NGw?feature=shared Het liedje komt uit op Vrijdag 20 Oktober en ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden als songfestivalpro’s!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |