Op het kamp in Venlo wel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Roomsblank, is dat kermiskinderen wit?
quote:Laura durfde op school niet te vertellen dat ze twee vaders heeft: "Waarom gebeurt dit in onze stad?"
Een deel van Laura's klasgenoten - merendeels kinderen met een islamitische achtergrond - reageren afwijzend en afkeurend als zaken als homoseksualiteit ter sprake komen, zegt Reijneveld. "Het werd direct afgedaan als vies, als zondig. Ze zeiden: 'Deze mensen mogen niet bestaan, die mogen geen rechten hebben'."
Vader Reijneveld is enorm geschrokken van de reacties van Laura's klasgenoten. "Waarom gebeurt dit in onze stad? Dit moet toch eigenlijk niet kunnen? Ik heb collega's met kinderen op school in Haarlem of Heemstede, en daar is dit geen probleem." Hij hoopt dat scholen in hun lesprogramma's nog meer nadruk kunnen leggen op diversiteit en acceptatie.
Week nog nie, vriendin en ik zijn allebei ziek dus misschien moeten we onze katten maar voor ons laten kokenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Die vervelende kinderen wonen zelf vast niet in De Pijp.quote:
Geen idee, overal zijn wel plekjes met sociale huurwoningen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vervelende kinderen wonen zelf vast niet in De Pijp.
Dat wordt dan kippensoep zonder kip.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Week nog nie, vriendin en ik zijn allebei ziek dus misschien moeten we onze katten maar voor ons laten koken
Kip en wokgroente (zonder rijst)quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan jij svp de vraag van @Drizzt beantwoorden ipv te mijmeren over De Pijp?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vervelende kinderen wonen zelf vast niet in De Pijp.
Zuurkoolquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je hebt Fok! een beetje dood laten gaan toen @Drizzt vorige week even geen tijd voor het diner had. Ik kom misschien straks bij je terug.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan jij svp de vraag van @:Drizzt beantwoorden ipv te mijmeren over De Pijp?
Bedankt
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom misschien straks bij je terug.
Alweer ziek?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Week nog nie, vriendin en ik zijn allebei ziek dus misschien moeten we onze katten maar voor ons laten koken
Wat een zwakkeling hé @Cocoquote:
agvquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben jij zo een die hele kantoor volblaft als je verkouden bent?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een zwakkeling hé @:Coco
De laatste keer dat ik ziek was betaalden we nog met de fucking gulden.
Nee, dan werk ik thuis. Vandaag nog een collega naar huis gestuurd die dat dus wel deed.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij zo een die hele kantoor volblaft als je verkouden bent?
Hoezo alweer, 2e keer in heel 2023 johquote:
En terecht.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, dan werk ik thuis. Vandaag nog een collega naar huis gestuurd die dat dus wel deed.
Dat het maar duidelijk is wie de baas is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, dan werk ik thuis. Vandaag nog een collega naar huis gestuurd die dat dus wel deed.
Op één na?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:09 schreef onlogisch het volgende:
Wow. Hele late likes binnen van @:Lange_Lans en mijn op één na favoriete vrouwelijke fokster @:Anneloos
Erg boze mevrouw gespotquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:10 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Op één na?Ik like nooit meer je posts nu.
Het lijkt ook of alles en iedereen momenteel loopt te blaffen. Opbokken ermee ajb.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 17:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat komt dichtbij @Wereldgozerquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:28 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/papendr(...)apendrecht~ab2e6870/
Geen nood boys. Ik ben veilig.
hEt HeErStTquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het lijkt ook of alles en iedereen momenteel loopt te blaffen. Opbokken ermee ajb.
Ja. Ben jij al wat minder aan het snotteren?quote:
We hebben een land te reddenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het lijkt ook of alles en iedereen momenteel loopt te blaffen. Opbokken ermee ajb.
Hallo collegaquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hoezo alweer, 2e keer in heel 2023 joh
En ik weet hoe het komt, afgelopen twee weken zat het hele kantoor de boel onder te blaffen en snotterenplebejers
Het was dit weekend gelukkig alweer overquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja. Ben jij al wat minder aan het snotteren?
Wat ga je eten?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eindelijk thuis.
NU kunnen we eindelijk eten.
Dat kan ik wellicht wel gebruiken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:49 schreef bbuddybb het volgende:
Lekker man.
Ik heb sinds kort een rijstkoker. Ongekende uitvinding.
Sowquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stel je voor dat je een ongelofelijke teringlul bent en dit niet kan verbergen.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stel je voor dat je een ongelofelijke teringlul bent en dit niet kan verbergen.
De TT werkt sfeerverhogend.quote:
Oh, dan blijven we in gesprek over die rijstkoker.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog maar een paar posts en dit topic is vol
Daar hebben ze in Christelijke gemeenschappen geen enkele moeite mee.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zit vast een pluk shag in dat broekje
Vertel, gebruik jij een rijstkoker?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, dan blijven we in gesprek over die rijstkoker.
Nee.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel, gebruik jij een rijstkoker?
Ik zie nu wat je er allemaal mee kunt maken. Joh.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil nu ook een rijstkoker.
Heb jij een rijstkoker?quote:
We kunnen user @bbuddybb om een review vragen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie nu wat je er allemaal mee kunt maken. Joh.![]()
Maar weer zo een gedrocht van een toeter op je aanrecht.
Waarom is het een ongekende uitvinding? @bbuddybbquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We kunnen user @:bbuddybb om een review vragen.
Niet weten dat ik de keukenprins ben in huize Wereldloosquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof jij ooit in de keuken staat.
Dit is wel heel typerend, ja.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderator onlogisch ontwijkt de vraag of hij een rijstkoker heeft.
Ik heb geen rijstkoker maat.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderator onlogisch ontwijkt de vraag of hij een rijstkoker heeft.
Ben je bang voor GGMM?
Lekker huisvrouwtje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet weten dat ik de keukenprins ben in huize Wereldloos
Heb je wel een keuken?quote:
@Anneloos graag duidingquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
wtfquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vaker dan ikquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof jij ooit in de keuken staat.
Strijderquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker
3 pannen. 1 voor de broccoli, 1 voor de rijst en 1 voor de kip
Kun jij goed rijst koken?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker
4 messen, 4 vorken en 4 lepels?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker
Nee. Daarom oefen ik iedere dag.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kun jij goed rijst koken?
Dan lukt het je goed om dit te verbergen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo'n eenheidsworst.
Spuit 11quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
IS DIT EEN STELLETJE
Jeetje wat leuk.
@Tarado gaat bijna alleen maar uitetenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik verdenk jou ervan hier de beste kok in deze SC te zijn.
Behalve @:tarado misschien.
Mijn godquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
IS DIT EEN STELLETJE
Jeetje wat leuk.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 18:10 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Op één na?Ik like nooit meer je posts nu.
Dat zou ik niet durven bevestigen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik verdenk jou ervan hier de beste kok in deze SC te zijn.
Behalve @:tarado misschien.
Zou ik ook doen als ik loaded was.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Tarado gaat bijna alleen maar uiteten
Een jaar pas? Dan heb je onder een steen gelegenquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:36 schreef GGMM het volgende:
Wat iedereen al een jaar doorheeft is nu ook bij Dombo geland.
GGMM is een beetje dom.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:37 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Een jaar pas? Dan heb je onder een steen gelegen
Pardon?quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:36 schreef onlogisch het volgende:
Het woord van @:Anneloos is niet zoveel waard. Ik zou maar oppassen @:Wereldgozer
Nee.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 19:34 schreef onlogisch het volgende:
Heb je al over een nieuwe TT nagedacht @:Pisces29?
'Rijstkoker' zou ik enorm teleurstellend vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |