Verrassend. Het was zo betaalbaar.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:25 schreef THEFXR het volgende:
Las Vegas kaartverkoop gaat voor geen meter.
gezien de uitverkoop
https://www.fox5vegas.com(...)le-nevada-residents/
Jos Verstappen was mijn inziens beter dan veel mensen denken.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:36 schreef Nattekat het volgende:
Een held heeft dit pareltje op Youtube gegooid
Canada 2000 was nog zo'n meesterlijke race van hem, ook in de regen, waar hij volgens mij wel in de punten eindigde.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:07 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Jos Verstappen was mijn inziens beter dan veel mensen denken.
'Kampioen is kampioen. Of hij dat nu in Qatar, Japan, de Verenigde Staten of in Abu Dhabi wordt, dat maakt hem niet uit', zegt Van der Garde in de podcast DRS: De Race Show. 'Hij zal denken: ik ben kampioen en dat telt.' Zelf heeft de Viaplay-analist wel een voorkeur. Hij zou de titel liever in de Verenigde Staten binnenhalen. 'Ik had hem daar gepakt. Zaterdag gewoon even een technisch probleem in de sprintrace en zondag had ik waarschijnlijk ergens tegenaan gereden en mijn vleugel eraf gereden. Dan was ik ergens achterin geëindigd en Pérez wint hem dan. Ik had dat gedaan. Als je dan toch kan kiezen waar je kampioen wordt, doe het dan op een plek waar je het leuk hebt', zegt Van der Garde. 'Maar Verstappen kennende pakt hij de titel gewoon zaterdag al.'quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:26 schreef exile79 het volgende:
[..]
Wat had hij gesnoven? Dit kan echt niet serieus zijn toch
Hij reageert dit weekend wel heel opgefokt. Alsof dit weekend zijn laatste kans isquote:
Klopt vandaar mijn vraag of hij enkel het F1 team verkoopt of ook de fabrikant, althans zn aandelen daar in.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 01:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zijn 2 verschillende bedrijven die behalve de naam (en Stroll) niets gemeen hebben.
Zit er klaar voor!quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tijden topic geupdate F1 / Tijden GP van USA
Diep in de nacht genot
Weer een Sprintweekend?quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Diep in de nacht genot
quote:Zaterdag 21 oktober
⏱️ Sprintkwalificatie: 19.30-20.15 uur
🏁 Sprintrace: 00.00-01.00 uur
Wat een kut tijdenquote:Op maandag 9 oktober 2023 08:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Diep in de nacht genot
Race om 21:00 vind ik prima, maar waarom die sprint zo laat? Moet het om een of ander festival heen gepland worden of zo?quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Diep in de nacht genot
och, weer je in elk geval dat de trollen nog slapenquote:Op maandag 9 oktober 2023 09:18 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Race om 21:00 vind ik prima, maar waarom die sprint zo laat? Moet het om een of ander festival heen gepland worden of zo?
Ik hoor dinsdags wel wat de uitslag is.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Diep in de nacht genot
Slapen is toch een goede smoes?quote:Op maandag 9 oktober 2023 09:55 schreef Nattekat het volgende:
Sprinttroep
* Nattekat kijkt of ie weer een excuus heeft
Het probleem zit vooral in zijn hoofd. En dat leven in een alternatieve realiteit helpt niet echt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:19 schreef Tijn het volgende:
Zou Perez het zelf nou nog leuk vinden? Kan me niet voorstellen. Ik vraag me af waarom-ie zelf niet gewoon besluit te stoppn.
Probleem zit 'm in zijn vier kinderen en vrouw denk ik zo.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het probleem zit vooral in zijn hoofd. En dat leven in een alternatieve realiteit helpt niet echt.
Kan ook. Either way, stop er dan mee, niks een top zitje te zoeken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Probleem zit 'm in zijn vier kinderen en vrouw denk ik zo.
Het grootste deel van die kinderen en vrouw had hij een halfjaar geleden ook alquote:Op maandag 9 oktober 2023 11:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Probleem zit 'm in zijn vier kinderen en vrouw denk ik zo.
Heeft zijn vrouw een borstvergroting gehad?quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het grootste deel van die kinderen en vrouw had hij een halfjaar geleden ook al
Er is weer een nieuwe erbij gekomen. Kan de druppel zijn geweest.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het grootste deel van die kinderen en vrouw had hij een halfjaar geleden ook al
Ik heb er nog niet aan gezeten. Jij?quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Heeft zijn vrouw een borstvergroting gehad?
Tussen de regels door luisterend naar oa Horner moet Perez onderhand wel echt gaan vrezen. Bakt er ook werkelijk waar helemaal niets van met al die aanrijdingen, crashes, spins, tijdstraffen en Q2-exits.quote:Op maandag 9 oktober 2023 10:19 schreef Tijn het volgende:
Zou Perez het zelf nou nog leuk vinden? Kan het me niet voorstellen. Ik vraag me af waarom-ie zelf niet gewoon besluit te stoppen.
Ja, zolang-ie z'n puntjes pakt is er allemaal niet zoveel aan de hand, maar zo'n shitshow als gisteren... dat kan gewoon echt niet door de beugel.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tussen de regels door luisterend naar oa Horner moet Perez onderhand wel echt gaan vrezen. Bakt er ook werkelijk waar helemaal niets van met al die aanrijdingen, crashes, spins, tijdstraffen en Q2-exits.
Wat dacht je van Suzuka? Die aanrijding met Magnussen daar was gewoon niveautje Maldonado in zijn beste dagen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, zolang-ie z'n puntjes pakt is er allemaal niet zoveel aan de hand, maar zo'n shitshow als gisteren... dat kan gewoon echt niet door de beugel.
Het deed me ook denken aan Oostenrijk, waar-ie ook continu tracklimits aan z'n broek kreeg en zelfs na waarschuwingen en penalties toch gewoon ermee door bleef gaan. Het is alsof-ie het echt niet kan inschatten ofzo.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat dacht je van Suzuka? Die aanrijding met Magnussen daar was gewoon niveautje Maldonado in zijn beste dagen.
Bij Helmut kon je ook al tussen de regels horen dat er genoeg ergernis is. Als McLaren, Ferrari en/of Mercedes volgend jaar dichterbij de Red Bull zit dan heb je echt geen kut aan hoe Perez dit jaar heeft gereden. Hij moet op z'n minste iedere race een podium pakken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tussen de regels door luisterend naar oa Horner moet Perez onderhand wel echt gaan vrezen. Bakt er ook werkelijk waar helemaal niets van met al die aanrijdingen, crashes, spins, tijdstraffen en Q2-exits.
De boordradio die hij kreeg ("you are hurting our race"?) was ook echt pijnlijk. Perez is gefrustreerd, maar het team ook. Geen idee of dit op te lossen is.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Bij Helmut kon je ook al tussen de regels horen dat er genoeg ergernis is. Als McLaren, Ferrari en/of Mercedes volgend jaar dichterbij de Red Bull zit dan heb je echt geen kut aan hoe Perez dit jaar heeft gereden. Hij moet op z'n minste iedere race een podium pakken.
Podium is wat hoog gegrepen, top 5 zou de doelstelling moeten zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 11:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Bij Helmut kon je ook al tussen de regels horen dat er genoeg ergernis is. Als McLaren, Ferrari en/of Mercedes volgend jaar dichterbij de Red Bull zit dan heb je echt geen kut aan hoe Perez dit jaar heeft gereden. Hij moet op z'n minste iedere race een podium pakken.
In de handen van Verstappen een winnende auto. Laten we niet Verstappens talent afdoen alsof het niets is en iedereen met die auto zou kunnen winnen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:09 schreef daNpy het volgende:
Het is de winnende auto nota bene. Albon werd met een kutauto compleet afgeschreven terwijl Perez al bijna 3 seizoenen een potje van maakt in de winnende auto
In 2018, 2019 en 2020 was het niet de winnende auto. Toen werden de teammaten veel harder afgeschreven als Checo nu wordt in een auto die wél wint.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In de handen van Verstappen een winnende auto. Laten we niet Verstappens talent afdoen alsof het niets is en iedereen met die auto zou kunnen winnen.
🤔 Zo hard werd Ricciardo niet afgeschreven in zijn laatste seizoenquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
In 2018, 2019 en 2020 was het niet de winnende auto. Toen werden de teammaten veel harder afgeschreven
Daarom zou ik hem top 5 als doelstelling gevenquote:als Checo nu wordt in een auto die wél wint.
Niemand verwacht van hem dat hij elke race 2e is. Eveneens heeft hij he-le-maal niks op een plek buiten de top 10 te zoeken (zowel kwali als tijdens de race), en dan geef ik hem al veel meer speling dan iemand met 13 jaar F1 ervaring zou moeten hebben.
Mooie titelquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 01:08 schreef THEFXR het volgende:
Column Jeroen Bleekemolen: ‘Marko steekt contract Pérez lachend in de fik’
.
https://www.formule1.nl/n(...)z-lachend-in-de-fik/
Nare titel ditquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 01:08 schreef THEFXR het volgende:
Column Jeroen Bleekemolen: ‘Marko steekt contract Pérez lachend in de fik’
.
https://www.formule1.nl/n(...)z-lachend-in-de-fik/
quote:
quote:Een definitie van clickbait
Letterlijk vertaald betekent clickbait zoveel als ‘klik-aas’: aas om mensen te doen klikken. Clickbait verwijst meestal naar de titel van een (nieuws)artikel. Een titel die clickbait is, is bedoeld om mensen nieuwsgierig te maken, zodat ze erop zouden klikken om het volledige artikel te lezen. Zo is een clickbait-titel altijd choquerend, verrassend of veelbelovend, terwijl de inhoud van het artikel dat niet altijd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |