Nee.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:52 schreef DjVero het volgende:
[..]
Nee, wel een pitslul. Te beginnen bij Toto.
Je moet je ook realiseren dat tussen p1 en 2 40% verschil zat. Dat gat van nu zou toen alleen maar groter zijn in %.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:32 schreef PS. het volgende:
En toen kreeg je dus alleen voor de eerste 6 plaatsen punten. Daarom zijn records als in met de meeste punten verschil tussen P1 en P2 ed. ook niet echt te maken.
Verrassend. Het was zo betaalbaar.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:25 schreef THEFXR het volgende:
Las Vegas kaartverkoop gaat voor geen meter.
gezien de uitverkoop
https://www.fox5vegas.com(...)le-nevada-residents/
Jos Verstappen was mijn inziens beter dan veel mensen denken.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:36 schreef Nattekat het volgende:
Een held heeft dit pareltje op Youtube gegooid
Canada 2000 was nog zo'n meesterlijke race van hem, ook in de regen, waar hij volgens mij wel in de punten eindigde.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:07 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Jos Verstappen was mijn inziens beter dan veel mensen denken.
'Kampioen is kampioen. Of hij dat nu in Qatar, Japan, de Verenigde Staten of in Abu Dhabi wordt, dat maakt hem niet uit', zegt Van der Garde in de podcast DRS: De Race Show. 'Hij zal denken: ik ben kampioen en dat telt.' Zelf heeft de Viaplay-analist wel een voorkeur. Hij zou de titel liever in de Verenigde Staten binnenhalen. 'Ik had hem daar gepakt. Zaterdag gewoon even een technisch probleem in de sprintrace en zondag had ik waarschijnlijk ergens tegenaan gereden en mijn vleugel eraf gereden. Dan was ik ergens achterin geëindigd en Pérez wint hem dan. Ik had dat gedaan. Als je dan toch kan kiezen waar je kampioen wordt, doe het dan op een plek waar je het leuk hebt', zegt Van der Garde. 'Maar Verstappen kennende pakt hij de titel gewoon zaterdag al.'quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:26 schreef exile79 het volgende:
[..]
Wat had hij gesnoven? Dit kan echt niet serieus zijn toch
Hij reageert dit weekend wel heel opgefokt. Alsof dit weekend zijn laatste kans isquote:
Klopt vandaar mijn vraag of hij enkel het F1 team verkoopt of ook de fabrikant, althans zn aandelen daar in.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 01:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zijn 2 verschillende bedrijven die behalve de naam (en Stroll) niets gemeen hebben.
Zit er klaar voor!quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tijden topic geupdate F1 / Tijden GP van USA
Diep in de nacht genot
Weer een Sprintweekend?quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Diep in de nacht genot
quote:Zaterdag 21 oktober
⏱️ Sprintkwalificatie: 19.30-20.15 uur
🏁 Sprintrace: 00.00-01.00 uur
Wat een kut tijdenquote:Op maandag 9 oktober 2023 08:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Diep in de nacht genot
Race om 21:00 vind ik prima, maar waarom die sprint zo laat? Moet het om een of ander festival heen gepland worden of zo?quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Diep in de nacht genot
och, weer je in elk geval dat de trollen nog slapenquote:Op maandag 9 oktober 2023 09:18 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Race om 21:00 vind ik prima, maar waarom die sprint zo laat? Moet het om een of ander festival heen gepland worden of zo?
Ik hoor dinsdags wel wat de uitslag is.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Diep in de nacht genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |