quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We kunnen werken met de sticky topic waarbij in de OP de tijden komen voor de volgende race en waarbij niet verder gepost wordt.
Verder kan zulke feedback in onze feedback topic
Zal jou eens roomen.quote:
Beste optie, iedereen tevredenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We kunnen werken met de sticky topic waarbij in de OP de tijden komen voor de volgende race en waarbij niet verder gepost wordt.
Verder kan zulke feedback in onze feedback topic
Sowieso al 10x beter dan "nee, kan niet"quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
F1 / Tijden komende GP
Topic gemaakt met het tijdschema overzicht.
Laat vooral weten of het aanslaat via DM aan mij of in het feedback topic
Denken in mogelijkhedenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sowieso al 10x beter dan "nee, kan niet"
ik heb de boxbox appquote:Op woensdag 4 oktober 2023 18:31 schreef greysbones het volgende:
Ik kijk voor de tijden altijd op de F1 app
Ik zie @Nieuwschierig met het idee komen hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Denken in mogelijkheden
Het is @:Rnie die op het idee kwam, dus mijn complimenten aan hem.
Toen ik hier reageerde ging het nog vooral over het topic zelf, niet over de tijden, niet zo flauw doenquote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie @:Nieuwschierig met het idee komen hoor.
Verder heeft iedere normale fan vd F1 een betrouwbaar schema in de agenda vd smartphone gedownload zodra het kan. En weet bij twijfel prima de juiste kanelen te vinden om de tijden te checken.
Wat mij betreft totaal overbodig dus. Maar niet om de redenen die @:Nattekat aanvoert.
Ik ben altijd op zoek naar de juiste kanelen.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie @:Nieuwschierig met het idee komen hoor.
Verder heeft iedere normale fan vd F1 een betrouwbaar schema in de agenda vd smartphone gedownload zodra het kan. En weet bij twijfel prima de juiste kanelen te vinden om de tijden te checken.
Wat mij betreft totaal overbodig dus. Maar niet om de redenen die @:Nattekat aanvoert.
Dan maar niet normaal. Ik gebruik die hele agenda sowieso niet. Voor niks.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verder heeft iedere normale fan vd F1 een betrouwbaar schema in de agenda vd smartphone gedownload zodra het kan.
Leuk, dank voor het delen. Wat een tijden waren het ookquote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:36 schreef Nattekat het volgende:
Een held heeft dit pareltje op Youtube gegooid
Ik mis wel een locale of Nederlandse duiding bij de tijden.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 19:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
F1 / Tijden komende GP
Topic gemaakt met het tijdschema overzicht.
Laat vooral weten of het aanslaat via DM aan mij of in het feedback topic
Het zijn alleen Nederlandse tijden.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 03:00 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik mis wel een locale of Nederlandse duiding bij de tijden.
Ik zag hem ook al voorbij komen als aanbevelingen bij Youtube.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:36 schreef Nattekat het volgende:
ja want Jos had heel veel potentieel, ook laatst nog gezegd door De La Rosaquote:Op donderdag 5 oktober 2023 01:45 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Leuk, dank voor het delen. Wat een tijden waren het ook![]()
Tanken tijdens pitstops, even naar de T-care rennen tijdens de opwarmronde, zo zonde dat Jos nooit echt in een auto heeft gezeten waar hij dit soort kunsten vaker kon laten zien.
Red Bull is deels verantwoordelijk dat Kimi in de F1 kwamquote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja want Jos had heel veel potentieel, ook laatst nog gezegd door De La Rosa
ook leuk feitje dat je toendertijd ook wat Red Bull reclame had, bij de Sauber
Nee, wel een pitslul. Te beginnen bij Toto.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 17:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Mag ik dan zo nu en dan een pitspiemel aandragen?
Start vergelijkbaar met Zandvoort dit jaar.quote:Op woensdag 4 oktober 2023 23:36 schreef Nattekat het volgende:
Mooi man. 22 jaar later en geen moer veranderd in de basis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |