SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 27 september 2023 20:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik hem ook wel willen, maar ik weet dat het gewoon niet goed werkt.
quote:
Benieuwd wel of ze Android open gaan breken op dat ding.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:50 schreef dud0r het volgende:
ik zou zoiets best willen als het werkt met streamen vanaf psn. dat ik geen ps5 nodig heb.
dan ga ik wel remote play doen.
ik ga er vanuit van welquote:Op woensdag 27 september 2023 20:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Benieuwd wel of ze Android open gaan breken op dat ding.
Nee want ik speelde nooit op playstationquote:Op woensdag 27 september 2023 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is 10 jaar na de eerste PlayStation hack, beetje eigen schuld.
ik ben nog ps4 squadquote:Op woensdag 27 september 2023 20:55 schreef DKUp het volgende:
Altijd tegen SOONY, PS4 SQUAD tijd mis ik.
SDF was tijdens PS3 het hardnekkigst, maar toen ging het lang niet goed natuurlijkquote:Op woensdag 27 september 2023 20:55 schreef DKUp het volgende:
Altijd tegen SOONY, PS4 SQUAD tijd mis ik.
Waarom zou dit niet goed werken?quote:Op woensdag 27 september 2023 20:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik hem ook wel willen, maar ik weet dat het gewoon niet goed werkt.
Yup, hier ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jo wat heb jij voor wapen gebruikt bij Manus NG+? Zijn 2e fase schopt mijn kont sinds 21:00 vanavond.quote:Op zondag 24 september 2023 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Lies of P 100% uitgespeeld. 8/10, would recommend. Echt een fantastische game. Van alle Soulslikes was dit wel de beste.
Niks is native, je streamt je PS5 naar dat ding. Als het helemaal goed werkt op zich prima want een enorm grote library.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom zou dit niet goed werken?
Ik heb een telefoonhouder voor remoteplay en dat speelt voor geen meter. Dat is totaal niet in balans en daar krijg ik zere polsen van.
Je weet dat er al een mobile app is die precies hetzelfde kan maar dan op je smartphone en met bluetooth zodat je er een eigen controller en koptelefoon aan kan hangen? En die is gratis?quote:
Je bent een enabler, hierdoor denkt Sony dat ze met deze overpriced troep kunnen komen. Geen support voor cloud gaming, geen bluetooth voor andere accessoires (je moet de elite serie van ps koptelefoon hebben). had gewoon een goede controller voor je mobiel gekocht, was je goedkoper uitquote:Op woensdag 27 september 2023 22:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom zou dit niet goed werken?
Ik heb een telefoonhouder voor remoteplay en dat speelt voor geen meter. Dat is totaal niet in balans en daar krijg ik zere polsen van.
Greatsword of Fate en Dancer's Curved Sword handle met acid. Aan de fable arts heb je tegen Manus alleen helaas weinig omdat zijn hitboxes zo raar zijn.quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Jo wat heb jij voor wapen gebruikt bij Manus NG+? Zijn 2e fase schopt mijn kont sinds 21:00 vanavond.
Ja, dat streamen vind ik prima. Ik zou niet weten waarom dit niet goed zou werken? Met de telefoon gaat het ook goed. Ik neem aan dat het met dit ding juist beter gaat.quote:Op zaterdag 30 september 2023 00:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niks is native, je streamt je PS5 naar dat ding. Als het helemaal goed werkt op zich prima want een enorm grote library.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 06:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je weet dat er al een mobile app is die precies hetzelfde kan maar dan op je smartphone en met bluetooth zodat je er een eigen controller en koptelefoon aan kan hangen? En die is gratis?
quote:Op woensdag 27 september 2023 22:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoezo overpriced? Ik vind het een prima prijs. Het is een controller + scherm.quote:Op zaterdag 30 september 2023 06:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent een enabler, hierdoor denkt Sony dat ze met deze overpriced troep kunnen komen. Geen support voor cloud gaming, geen bluetooth voor andere accessoires (je moet de elite serie van ps koptelefoon hebben). had gewoon een goede controller voor je mobiel gekocht, was je goedkoper uit
ding is waardeloos als psp online offline gaat toch? dan is het een hoop geldquote:Op zaterdag 30 september 2023 10:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoezo overpriced? Ik vind het een prima prijs. Het is een controller + scherm.
Verder doet dit ding precies wat ik wil.
Dan is de PS5 ook waardeloos.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ding is waardeloos als psp online offline gaat toch? dan is het een hoop geld
Plusje voor Army of Two en Gay Tonyquote:Op zaterdag 30 september 2023 13:23 schreef DX11 het volgende:
Iemand interesse in een zeer complete PS3 slim?
https://www.marktplaats.nl/seller/view/m2028200756
Nee hoor dan heb ik nog schijfjes, dan werkt die portal neem ik aan nog. Maar gewoon een goede controller voor je mobiel zou hetzelfde doen en meerquote:Op zaterdag 30 september 2023 13:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan is de PS5 ook waardeloos.
Zolang de PS5 het doet heb je ook wat aan de Portal. Kan je wel leuk schijfjes hebben maar die zijn tegenwoordig ook niets meer waard. Met een schijfje koop je alleen maar toegang tot de download.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor dan heb ik nog schijfjes, dan werkt die portal neem ik aan nog. Maar gewoon een goede controller voor je mobiel zou hetzelfde doen en meer
Ja, een te dure portable controller ipv een goede mobiele controller, je snapt zelf wel wat ik bedoelquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zolang de PS5 het doet heb je ook wat aan de Portal. Kan je wel leuk schijfjes hebben maar die zijn tegenwoordig ook niets meer waard. Met een schijfje koop je alleen maar toegang tot de download.
Ik hoef geen goede controller voor mijn mobiel. Ik heb namelijk een PlayStation Portal gekocht.
Nee. Volgens jou is hij te duur.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, een te dure portable controller ipv een goede mobiele controller, je snapt zelf wel wat ik bedoelMaar he, have fun
Gewoon remote play op de laptop, elke soort controller eraan en gaan (xbox controller voor PS5 genot)quote:Op zaterdag 30 september 2023 06:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je weet dat er al een mobile app is die precies hetzelfde kan maar dan op je smartphone en met bluetooth zodat je er een eigen controller en koptelefoon aan kan hangen? En die is gratis?
Zekers. Heb je nog een groter scherm ook. Maar he, je zult altijd mensen hebben die graag zinloos geld uitgevenquote:Op maandag 2 oktober 2023 10:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gewoon remote play op de laptop, elke soort controller eraan en gaan (xbox controller voor PS5 genot)
tsja dat zei ik op 27 sept alquote:Op maandag 2 oktober 2023 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zekers. Heb je nog een groter scherm ook. Maar he, je zult altijd mensen hebben die graag zinloos geld uitgeven
niemand weet wat hier staat.quote:Op maandag 2 oktober 2023 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik mis Faerun, de Sword Coast en Baldur's Gate.....
Maar ik probeer mn schermtijd te beperken. Helaas.
Ik wil gvd op Wyll rijden!!! Charisma penis check met advantage!!!!
wrongquote:
Zal wel het geheime wachtwoord zijn om binnen te komen in zo'n fetish clubquote:
Of je wil gewoon zonder gedoe lekker in bed spelen, net als met de gameboy vroegerquote:Op maandag 2 oktober 2023 10:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gewoon remote play op de laptop, elke soort controller eraan en gaan (xbox controller voor PS5 genot)
Tenzij je DND en/of Badur;s Gate speeltquote:
Safeword is grootmoeders appeltaart!quote:Op maandag 2 oktober 2023 18:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zal wel het geheime wachtwoord zijn om binnen te komen in zo'n fetish club
een kenner.quote:
Ja al een paar dagen, het is wel vermakelijk. Ik hoor allemaal verhalen over "terug naar de basis blah blah" maar ik zie weinig verschil met eender welk ander AC-deel. Nu heb ik Valhalla en die daarvoor niet heel veel gespeeld (schijnbaar waren dat "RPG's", okay) maar het is gewoon weer Assassin's Creed.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 09:56 schreef Peejtur het volgende:
En iemand nieuwste AC al aan het spelen?
Ik heb gister stukje stream zitten kijken. Maar het lijkt toch wel een heel stuk meer op deel 1 en 2 dan op een Valhalla of Origins.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja al een paar dagen, het is wel vermakelijk. Ik hoor allemaal verhalen over "terug naar de basis blah blah" maar ik zie weinig verschil met eender welk ander AC-deel. Nu heb ik Valhalla en die daarvoor niet heel veel gespeeld (schijnbaar waren dat "RPG's", okay) maar het is gewoon weer Assassin's Creed.
Zou kunnen, ik dacht dat dat toch altijd wel een een ding is gebleven, want inherent aan sluipmoordenaars enzo. Maar dat het wat minder 'groots' is klopt wel denk ik. Baghdad ligt er wel erg mooi bij in ieder geval. De open combat is vrij matig/beperkt, parcouren werkt nog hetzelfde (gaat vrijwel automatisch), stealth killen/infiltreren/schaduwen blijft wel het leukste. Verder is de overview map erg tof gedaan (3D) maar is de AI alweer/nog steeds zķ kanjerdom.... Denk aan gehele peletons in een hooiwagen trekken met je gefluitquote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb gister stukje stream zitten kijken. Maar het lijkt toch wel een heel stuk meer op deel 1 en 2 dan op een Valhalla of Origins.
Veel meer weer het sluipen en wegkomen via de daken. En wat minder dat grote rpg gevoel.
Zo ver ik dit kon zeggen na 10 min gekeken te hebben
Ga deze zeker niet kopen nu. Maar over een jaartje in een bydgetbak of zo eens proberen
Ja dit viel me ook op. Zat te kijken en stonden 4 guards voor een bosje. En kan 1 voor 1 ze het bosje intrekken en niemand die wat zietquote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:37 schreef 2dope het volgende:
maar is de AI alweer/nog steeds zķ kanjerdom.... Denk aan gehele peletons in een hooiwagen trekken met je gefluit
Ja maar ook dingen als armored enemies, die zijn retesterk en kun je bijna niet raken, parryen bijna onmogelijk, je doet nauwelijks damage, etc. Wat je dan kunt doen is mid-fight een laddertje oplopen want dat kunnen zij niet, 5 seconden wachten zodat de guard opeens denkt dat het "de wind" was die hem in z'n gezicht sloeg met een zwaard, en daarna van bovenaf insta-stealth-killenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dit viel me ook op. Zat te kijken en stonden 4 guards voor een bosje. En kan 1 voor 1 ze het bosje intrekken en niemand die wat ziet
Ik krijg AC:Syndicate flashbacks. Een 5 gegeven en dan gebeld worden met de vraag of ik de day one patch wel gedaan had. Nee, de problemen waren geen bugs beste Ubisoft, het probleem is dat het verdomd saai wordt als elke vijand nog dommer dan een goudvis is.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja maar ook dingen als armored enemies, die zijn retesterk en kun je bijna niet raken, parryen bijna onmogelijk, je doet nauwelijks damage, etc. Wat je dan kunt doen is mid-fight een laddertje oplopen want dat kunnen zij niet, 5 seconden wachten zodat de guard opeens denkt dat het "de wind" was die hem in z'n gezicht sloeg met een zwaard, en daarna van bovenaf insta-stealth-killen![]()
hahaah oh dat niet gezien maar dat is wel heel erg domquote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja maar ook dingen als armored enemies, die zijn retesterk en kun je bijna niet raken, parryen bijna onmogelijk, je doet nauwelijks damage, etc. Wat je dan kunt doen is mid-fight een laddertje oplopen want dat kunnen zij niet, 5 seconden wachten zodat de guard opeens denkt dat het "de wind" was die hem in z'n gezicht sloeg met een zwaard, en daarna van bovenaf insta-stealth-killen![]()
Ik kwam tijdens het terugzoeken naar wat artikelen toevallig nog onderstaande passage van jou tegen:quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg AC:Syndicate flashbacks. Een 5 gegeven en dan gebeld worden met de vraag of ik de day one patch wel gedaan had. Nee, de problemen waren geen bugs beste Ubisoft, het probleem is dat het verdomd saai wordt als elke vijand nog dommer dan een goudvis is.
Toch blijft het ondanks z'n vele tekortkomingen een bepaalde charme behouden, net als z'n first-person-broertje Far Cry.quote:Ik eindigde mijn Assassin's Creed Syndicate-review met de opmerking "Ubisoft, alsjeblieft, breng Assassin’s Creed eens een jaartje niet uit." Toevallig of niet, kort daarna werd er bekendgemaakt dat de franchise een jaar zou overslaan. Heeft die adempauze nut gehad? Dat mochten we uitzoeken op gamescom door een uur of wat Assassin's Creed: Origins te spelen.
Eens. Onlangs gekocht voor een tientje en me er zeker mee vermaakt.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:38 schreef Radjan het volgende:
De Gallisto protocol is zo slecht nog niet, hij is eigenlijk best goed alleen niet zo spannend als Dead Space, maar verder......
GOTY. Kwalitatief ongekend.quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Dit weekend Baldur's Gate 3 toch weer ff aangeslingerd.
Kan t nog niet al te lang spelen achter elkaar, maar er lijkt vooruitgang te zijn met de oogjes.
Had het er met een vriend over en die vertelde over big badguys die ik helemaal gemist had, dus die ben ik ff gaan zoeken. Had ik een heel deel van de map overgeslagen!Wel op een totaal andere manier verslagen dan hij. Bliift leuk, al die opties.
Ik denk dat het zeeeeeer zeker een kanshebber is ja.quote:
quote:New look for PS5 console this holiday season
Smaller PS5 design comes with 1TB storage for PS5 and PS5 Digital Edition; new model provides option to add an Ultra HD Blu-ray Disc Drive to PS5 Digital Edition
As the holiday season approaches, we are excited to share that we have a new PS5 model launching. To address the evolving needs of players, our engineering and design teams collaborated on a new form factor that provides greater choice and flexibility. The same technology features that make PS5 the best to play are packed into a smaller form factor, along with an attachable Ultra HD Blu-ray Disc Drive and a 1TB SSD for more internal storage.
The new PS5 has been reduced in volume by more than 30%, and weight by 18% and 24% compared to the previous models. There are four separate cover panels, with the top portion in a glossy look, while the bottom remains in matte. If you purchase the PS5 Digital Edition, you can add the Ultra HD Blu-ray Disc Drive for PS5 later, as it will also be sold separately for 79.99 USD | 119.99 EURO | 99.99 GBP | 11,980 JPY.
The new PS5 model will be available starting this November in the U.S. at select local retailers and direct.playstation.com where available. It will continue to roll out globally in the following months. Once inventory of the current PS5 model has sold out, the new PS5 will become the only model available.
https://blog.playstation.(...)eason/?sf269561474=1
Alsnog geen spijt dat ik vorige maand een ps5 heb gekocht.quote:
Hij ziet er nog lelijker uitquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:57 schreef superniger het volgende:
[..]
Alsnog geen spijt dat ik vorige maand een ps5 heb gekocht.
Volgend jaar voor rond de 600 ballenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:25 schreef superniger het volgende:
[..]
Uiterlijk maakt mij niks uit.
Ik was bang dat ik belangrijke nieuwe features zou missen.
Dan heb je nog steeds een ps5 met dezelfde features, dus waarom zou je nog eens 600 euro uitgeven?quote:
Het is feitelijk een PS5 slim ja.quote:
Wel naar gekeken, maar vond er vrij weinig aan. Lies of P is comfortabel de betere game imo. Nog even los van de verhalen dat Lords of the Fallen veel optimisation problemen heeft en multiplayer voor geen meter schijnt te werken.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:49 schreef 2dope het volgende:
Niemand hier bezig met Lords of the Fallen? Beste Souls-like sinds Elden Ring
Wat mij betreft niet, heb Lies of P uitgespeeld en vond het een prima Soulslike, maar enorm lineair en weinig vrijheid in meerdere opzichten. Sowieso zie ik overal nu heel geforceerd die vergelijking gemaakt worden, ergens wel begrijpelijk omdat ze kort na elkaar uitkomen maar LotF staat gewoon op zichzelf. Kostte me wel een paar uurtjes om in te komen maar de combat mechanics zijn echt uitmuntend.quote:Op maandag 16 oktober 2023 10:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wel naar gekeken, maar vond er vrij weinig aan. Lies of P is comfortabel de betere game imo. Nog even los van de verhalen dat Lords of the Fallen veel optimisation problemen heeft en multiplayer voor geen meter schijnt te werken.
Ben nog bezig met Elden Ring. Wel benieuwd naar de reviews.quote:Op maandag 16 oktober 2023 09:49 schreef 2dope het volgende:
Niemand hier bezig met Lords of the Fallen? Beste Souls-like sinds Elden Ring
Welke boss zit je inmiddels?quote:Op maandag 16 oktober 2023 14:51 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ben nog bezig met Elden Ring. Wel benieuwd naar de reviews.
Ben nu bij Mohg en heb daarvoor net Malenia verslagen:quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Welke boss zit je inmiddels?
Wat je nu veel leest van LotF zijn review-bombs vanwege de shitty performance op (volgens mij voornamelijk) console. Eigen schuld natuurlijk maar dat maakt wel dat je Steam- of Meta-reviews met een korrel zout moet nemen
Netjaaahs. Dan gaat de rest ook wel goed komen. DEX build dus? Lekkere HP barquote:Op maandag 16 oktober 2023 15:37 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ben nu bij Mohg en heb daarvoor net Malenia verslagen:
Gehrman in GAM / Elden Ring #5 - Oh you don't have the left
Whehehe viel me ook al op ja. HP is wel nodig voor zo'n build aangezien ik niet meer de reflexen heb van een Monster drinkende 14 jarigequote:Op maandag 16 oktober 2023 16:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Netjaaahs. Dan gaat de rest ook wel goed komen. DEX build dus? Lekkere HP bar![]()
Zo dom aan die Mohg, "Lord of Blood" en dan zelf extreem vatbaar voor bleed damage.
Ja dat is een prima benadering, gewoon eerst een paar uur grinden op je Vitality-stat. Heb ik bij LotF ook gedaan, maakt het net even een stukje minder ergerlijk allemaalquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:26 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Whehehe viel me ook al op ja. HP is wel nodig voor zo'n build aangezien ik niet meer de reflexen heb van een Monster drinkende 14 jarige
Is dit ook de pro versie? Of komt die nog?quote:
Nee dit zijn nieuwe revisies van de standaard PS5-modellen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Is dit ook de pro versie? Of komt die nog?
Ooh dan hoef ik deze dus niet te kopenquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nee dit zijn nieuwe revisies van de standaard PS5-modellen.
De PS5 Pro staat volgens de geruchten op de planning voor de vier laatste maanden van 2024.
Geen probleem graag gedaanquote:Op maandag 16 oktober 2023 18:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh dan hoef ik deze dus niet te kopenThnx!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |