SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 27 september 2023 20:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik hem ook wel willen, maar ik weet dat het gewoon niet goed werkt.
quote:
Benieuwd wel of ze Android open gaan breken op dat ding.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:50 schreef dud0r het volgende:
ik zou zoiets best willen als het werkt met streamen vanaf psn. dat ik geen ps5 nodig heb.
dan ga ik wel remote play doen.
ik ga er vanuit van welquote:Op woensdag 27 september 2023 20:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Benieuwd wel of ze Android open gaan breken op dat ding.
Nee want ik speelde nooit op playstationquote:Op woensdag 27 september 2023 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is 10 jaar na de eerste PlayStation hack, beetje eigen schuld.
ik ben nog ps4 squadquote:Op woensdag 27 september 2023 20:55 schreef DKUp het volgende:
Altijd tegen SOONY, PS4 SQUAD tijd mis ik.
SDF was tijdens PS3 het hardnekkigst, maar toen ging het lang niet goed natuurlijkquote:Op woensdag 27 september 2023 20:55 schreef DKUp het volgende:
Altijd tegen SOONY, PS4 SQUAD tijd mis ik.
Waarom zou dit niet goed werken?quote:Op woensdag 27 september 2023 20:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik hem ook wel willen, maar ik weet dat het gewoon niet goed werkt.
Yup, hier ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jo wat heb jij voor wapen gebruikt bij Manus NG+? Zijn 2e fase schopt mijn kont sinds 21:00 vanavond.quote:Op zondag 24 september 2023 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Lies of P 100% uitgespeeld. 8/10, would recommend. Echt een fantastische game. Van alle Soulslikes was dit wel de beste.
Niks is native, je streamt je PS5 naar dat ding. Als het helemaal goed werkt op zich prima want een enorm grote library.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom zou dit niet goed werken?
Ik heb een telefoonhouder voor remoteplay en dat speelt voor geen meter. Dat is totaal niet in balans en daar krijg ik zere polsen van.
Je weet dat er al een mobile app is die precies hetzelfde kan maar dan op je smartphone en met bluetooth zodat je er een eigen controller en koptelefoon aan kan hangen? En die is gratis?quote:
Je bent een enabler, hierdoor denkt Sony dat ze met deze overpriced troep kunnen komen. Geen support voor cloud gaming, geen bluetooth voor andere accessoires (je moet de elite serie van ps koptelefoon hebben). had gewoon een goede controller voor je mobiel gekocht, was je goedkoper uitquote:Op woensdag 27 september 2023 22:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom zou dit niet goed werken?
Ik heb een telefoonhouder voor remoteplay en dat speelt voor geen meter. Dat is totaal niet in balans en daar krijg ik zere polsen van.
Greatsword of Fate en Dancer's Curved Sword handle met acid. Aan de fable arts heb je tegen Manus alleen helaas weinig omdat zijn hitboxes zo raar zijn.quote:Op vrijdag 29 september 2023 23:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Jo wat heb jij voor wapen gebruikt bij Manus NG+? Zijn 2e fase schopt mijn kont sinds 21:00 vanavond.
Ja, dat streamen vind ik prima. Ik zou niet weten waarom dit niet goed zou werken? Met de telefoon gaat het ook goed. Ik neem aan dat het met dit ding juist beter gaat.quote:Op zaterdag 30 september 2023 00:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niks is native, je streamt je PS5 naar dat ding. Als het helemaal goed werkt op zich prima want een enorm grote library.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 06:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je weet dat er al een mobile app is die precies hetzelfde kan maar dan op je smartphone en met bluetooth zodat je er een eigen controller en koptelefoon aan kan hangen? En die is gratis?
quote:Op woensdag 27 september 2023 22:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoezo overpriced? Ik vind het een prima prijs. Het is een controller + scherm.quote:Op zaterdag 30 september 2023 06:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent een enabler, hierdoor denkt Sony dat ze met deze overpriced troep kunnen komen. Geen support voor cloud gaming, geen bluetooth voor andere accessoires (je moet de elite serie van ps koptelefoon hebben). had gewoon een goede controller voor je mobiel gekocht, was je goedkoper uit
ding is waardeloos als psp online offline gaat toch? dan is het een hoop geldquote:Op zaterdag 30 september 2023 10:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoezo overpriced? Ik vind het een prima prijs. Het is een controller + scherm.
Verder doet dit ding precies wat ik wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |