SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:46 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
The lounge will also feature the return of Tekken Ball, the beloved mini game that first appeared in Tekken 3 where epic battles are “fought” on a beach volleyball court.
Tekken Ball is zo tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:46 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
The lounge will also feature the return of Tekken Ball, the beloved mini game that first appeared in Tekken 3 where epic battles are “fought” on a beach volleyball court.
Nice. Benieuwd hoe ze dit verbeteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You dont believe me ? Read this line again.
Nice ouwe, platinum ook?quote:Op zondag 24 september 2023 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Lies of P 100% uitgespeeld. 8/10, would recommend. Echt een fantastische game. Van alle Soulslikes was dit wel de beste.
Zeker. Favoriete onderdeel zijn toch wel de records, daar zitten een paar bangers tussen. En het is nog onderdeel van de gameplay ook. Degene die dat bedacht heeft dient loonsverhoging te krijgen. Kun je geloven dat dit pas de eerste game was van deze developer?quote:Op zondag 24 september 2023 22:02 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nice ouwe, platinum ook?
Ik zit nu op 27 uur en moet voor de 2e keer tegen dat groepje konijnen onder het hotel.
Zo’n solide release ook, geen crash, bug, glitch of framedrop gehad.
edit: net onderzeeër gepakt.![]()
Hoe ver zit je?quote:Op maandag 25 september 2023 09:00 schreef Ang3l het volgende:
Godsamme, sommige keuzes in Baldur's Gate.
Ik kan in t dagelijks leven al geen keuzes maken in de supermark, laat staan als de hele wereld er vanaf hangt!
Ik ook denk ik.quote:Op maandag 25 september 2023 09:02 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hoe ver zit je?
Ik zit nu ergens rond het midden/einde van act 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daar gestopt gisteravond.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf het wel tof vinden dat los van alle keuzes er ook echt meerdere opties zijn om alles op te lossen, van praten, sneaken, stelen, vechten, jumpen etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice, 1x NG en 1x NG+ denk ik? Trophy guides nog niet gelezen in verband met spoilers. Zo ja, was NG+ moeilijker? Ik vind het tot nu wel meevallen als ik eerlijk ben. In januari Sekiro nog geplat.quote:
NG+ is makkelijker, vind ik. Je krijgt nieuwe P-Organs, die zeer overpowered zijn. De amulets die je van boss ergo kunt krijgen zijn ook positief bijzonder te noemen.quote:Op maandag 25 september 2023 12:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nice, 1x NG en 1x NG+ denk ik? Trophy guides nog niet gelezen in verband met spoilers. Zo ja, was NG+ moeilijker? Ik vind het tot nu wel meevallen als ik eerlijk ben. In januari Sekiro nog geplat.
Speel hem nu op de Series X via GamePass maar daarop kan je niet save scummen met Cloud saves/USB. Heb hem ook nog voor de PS5 liggen dus ga hem daar ooit nog wel een keer op platten als er DLC komt of ik niks meer te spelen heb.![]()
quote:Op maandag 25 september 2023 11:35 schreef Kickinalfa het volgende:
Dan ben je wel iets verder.Ah ja, ik had dat dus zo goed als andersom gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En moet dus nu juist terug.quote:Ik blijf het wel tof vinden dat los van alle keuzes er ook echt meerdere opties zijn om alles op te lossen, van praten, sneaken, stelen, vechten, jumpen etc.SameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mijn evil playthrough character al door de creation heen gehaald.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dat Manus boss fight is echt BS. Eerste fase is eitje, tijdens de 2e fase raak ik hem amper.quote:Op maandag 25 september 2023 14:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
NG+ is makkelijker, vind ik. Je krijgt nieuwe P-Organs, die zeer overpowered zijn. De amulets die je van boss ergo kunt krijgen zijn ook positief bijzonder te noemen.
Precies op tijd. Patch 1.02 is net uit en alles is generfd.quote:Op maandag 25 september 2023 21:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dat Manus boss fight is echt BS. Eerste fase is eitje, tijdens de 2e fase raak ik hem amper.
Edit: got ‘em!
Edit 2: Lies eind gehaald. Save teruggezet vanaf de cloud voor de andere ending dan de truth ending halen via NG+.
Fantastiche game.
Dus de game is makkelijker? Zonde, wat mij betreft was ie perfect.quote:Op woensdag 27 september 2023 16:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Precies op tijd. Patch 1.02 is net uit en alles is generfd.Bosses hebben minder hp en minder dmg, boss amulets wegen minder. Matig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |