SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:
Dank jequote:
Je bent niet de enige hoor. Toen ik het voor het eerst zag, dacht ik: Waarom heeft dit zoveel upvotes.Ik snap het niet?quote:Op woensdag 27 september 2023 17:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Jezus dat duurde even voor ik het zag
Is het nou het Ajax logo, een grote S of die bal?quote:Op woensdag 27 september 2023 17:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Plaatje wat kleiner zetten, dan zie je het direct.quote:Op woensdag 27 september 2023 17:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Is het nou het Ajax logo, een grote S of die bal?
Net een schilderij van Van Gogh. Soms moet je kijken van een afstandje.quote:Op woensdag 27 september 2023 17:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Oja wow op mobiel welquote:Op woensdag 27 september 2023 17:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Plaatje wat kleiner zetten, dan zie je het direct.
Berghuis 100% betrokken.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lol lees op een of andere Twitter pagina dat er gevochten schijnt te zijn in de kleedkamer bij Ajax?
Zal wel cowboyverhaal zijn maar toch
Borderliner Berghuis was aardig rustig vandaag. Schoot vandaag in de lach bij de zoveelste kutbal waar hij niks mee kon. Denk dat hij de ironie inmiddels ook wel inziet, lekker Maurice Steijn ondermijnen en de jongens uitleggen welke tactiek ze nou écht gaan spelen.quote:
Het is september.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:11 schreef Elan het volgende:
Gelukkig volgend seizoen twee directe CL-plaatsen, gezien het gemak waarmee PSV tegenwoordig wint en de wedstrijd voor de fruitschaal kan dat kampioenschap wel eens lastig worden.
Ze hebben nog niet echt een serieuze tegenstander gehad maar het gaat ze goed af ja.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:11 schreef Elan het volgende:
Gelukkig volgend seizoen twee directe CL-plaatsen, gezien het gemak waarmee PSV tegenwoordig wint en de wedstrijd voor de fruitschaal kan dat kampioenschap wel eens lastig worden.
Nou ja, het probleem is wel een beetje dat er buiten Feyenoord en héél misschien AZ en Twente geen serieuze tegenstanders zijn in de Eredivisie voor PSV.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet echt een serieuze tegenstander gehad maar het gaat ze goed af ja.
Dat klopt wel, maar een wedstrijd (uit) tegen (wat hoger in) het linkerrijtje kan nog wel vervelend zijn. Dat hebben ze nog niet gehad.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou ja, het probleem is wel een beetje dat er buiten Feyenoord en héél misschien AZ en Twente geen serieus tegenstanders zijn in de Eredivisie voor PSV.
Hetzelfde geld voor Feyenoord trouwens, daarom denk ik dat die 2 gelijke spelen aan het begin eigenlijk al bepalend waren voor het kampioenschap.
So? Feyenoord toch ook niet? Of noem je dit Ajax serieuze tegenstand? Maar ze staan toch 4 (dacht ik?) punten achter.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet echt een serieuze tegenstander gehad maar het gaat ze goed af ja.
Spartaquote:Op woensdag 27 september 2023 19:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
So? Feyenoord toch ook niet? Of noem je dit Ajax serieuze tegenstand? Maar ze staan toch 4 (dacht ik?) punten achter.
Die hebben ze nuquote:Op woensdag 27 september 2023 19:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar een wedstrijd (uit) tegen (wat hoger in) het linkerrijtje kan nog wel vervelend zijn. Dat hebben ze nog niet gehad.
Deze jij-bak had ik verwacht. Maar Sparta uit en Ajax uit inderdaad al kun je laatstgenoemde moeilijk meetellen. Maar op papier allemaal wel wat lastiger. In Oktober -als PSV tegen Ajax moet- kan het er allemaal heel anders voor staan.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
So? Feyenoord toch ook niet? Of noem je dit Ajax serieuze tegenstand? Maar ze staan toch 4 (dacht ik?) punten achter.
En de Bosztrein dendert na de winterstop vaak het ravijn in dus het kan allemaal nog. Alsof PSV geen punten meer gaat verspelen. Kom op zeg.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar goed. De traditionele we gaan op onze muil in Deventer of Woudestein zullen er ook gewoon dit jaar ook zijn.
Ook in Eindhoven.
En zo slecht is het nu allemaal ook weer niet in de Eredivisiequote:Op woensdag 27 september 2023 19:37 schreef fetX het volgende:
[..]
En de Bosztrein dendert na de winterstop vaak het ravijn in dus het kan allemaal nog. Alsof PSV geen punten meer gaat verspelen. Kom op zeg.
Als je buiten de competitie kijkt heeft PSV natuurlijk ook prima gespeeld tegen Rangers en Feyenoord zelf bijvoorbeeld. In de competitie is het begin voor PSV relatief makkelijk geweest, maar Feyenoord heeft op Ajax na ook nog geen heel lastig programma gehad imo.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Deze jij-bak had ik verwacht. Maar Sparta uit en Ajax uit inderdaad al kun je laatstgenoemde moeilijk meetellen. Maar op papier allemaal wel wat lastiger. In Oktober -als PSV tegen Ajax moet- kan het er allemaal heel anders voor staan.
En Fortuna thuis, tja. Bijna de hele wedstrijd met 10 man.
Nou ja. Feyenoord en PSV steken er lachend bovenuit. Dan heb je daarna AZ en Twente. En daar achter op dit moment Ajax, Sparta en dan? Dan houdt het voor nu wel een beetje op al verwacht ik dat Utrecht en Heerenveen (na het naderende ontslag van Keesie) het nog wel beter gaan doen. Dan houdt het allemaal wel op.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En zo slecht is het nu allemaal ook weer niet in de Eredivisie
Een beetje zoals ieder seizoen.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja. Feyenoord en PSV steken er lachend bovenuit. Dan heb je daarna AZ en Twente. En daar achter op dit moment Ajax, Sparta en dan? Dan houdt het voor nu wel een beetje op al verwacht ik dat Utrecht en Heerenveen (na het naderende ontslag van Keesie) het nog wel beter gaan doen. Dan houdt het allemaal wel op.
Sparta uit is wel een potentieel klote potje, zeker voor Feyenoord als DE DURBIE. Ik vond PSV tegen Feyenoord niet zo bijzonder, maar ik vond die wedstrijd überhaupt niet zo geweldig. Was ook de eerste serieuze pot natuurlijk.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je buiten de competitie kijkt heeft PSV natuurlijk ook prima gespeeld tegen Rangers en Feyenoord zelf bijvoorbeeld. In de competitie is het begin voor PSV relatief makkelijk geweest, maar Feyenoord heeft op Ajax na ook nog geen heel lastig programma gehad imo.
Komende drie Eredivisie potjes moet je makkelijk winnen. Daarna Twente uit als volgende test case. Daar hebben we wel moeite mee de laatste jaren.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Komende weken gewoon vol aan de bak dus, loodzwaar programma met Europees erbij en voor Psv-thuis krijgen wij nog AZ en Twente, zij pas erna.
Eens. Dat spel was wel heel droevig.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:41 schreef Mansjester het volgende:
Ik weet niet wat treuriger is,het spel van Ajax onder Steijn of de tweets van @:zka (hier roddelen we niet)
Nou ja eigenlijk weet ik het wel.
En wij hebben natuurlijk geluk dat wij al uit hebben gespeeld tegen een debiel slecht Utrecht en Ajax, tegen de tijd dat PSV er tegen moet kunnen die clubs er al weer heel anders voorstaan.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een beetje zoals ieder seizoen.
En toch laat men vorig seizoen punten liggen in Emmen, Leeuwarden en Groningen.
Laten we nou niet overdrijven.
Ik zie dat wel minder snel gebeuren dit jaar met hun aanval. PSV doet het goed maar het ontloopt niet zoveel met Feyenoord. Denk dat ze beide veel punten gaan pakken dit seizoen en vrij ver boven de rest eindigen.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een beetje zoals ieder seizoen.
En toch laat men vorig seizoen punten liggen in Emmen, Leeuwarden en Groningen.
Laten we nou niet overdrijven.
Nou, nee.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou ja, het probleem is wel een beetje dat er buiten Feyenoord en héél misschien AZ en Twente geen serieuze tegenstanders zijn in de Eredivisie voor PSV.
Hetzelfde geld voor Feyenoord trouwens, daarom denk ik dat die 2 gelijke spelen aan het begin eigenlijk al bepalend waren voor het kampioenschap. PSV zou zomaar naar de 90+ punten kunnen gaan.
Deze persoon begrijpt hetquote:Op woensdag 27 september 2023 19:37 schreef fetX het volgende:
[..]
En de Bosztrein dendert na de winterstop vaak het ravijn in dus het kan allemaal nog. Alsof PSV geen punten meer gaat verspelen. Kom op zeg.
Ook na Europees, wel prettig dat die niet meer op een donderdag vallen. Wat een ongelooflijk nadeel is dat eigenlijk.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Komende drie Eredivisie potjes moet je makkelijk winnen. Daarna Twente uit als volgende test case. Daar hebben we wel moeite mee de laatste jaren.
-niet op de man spelen-quote:Op woensdag 27 september 2023 18:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Borderliner Berghuis was aardig rustig vandaag. Schoot vandaag in de lach bij de zoveelste kutbal waar hij niks mee kon. Denk dat hij de ironie inmiddels ook wel inziet, lekker Maurice Steijn ondermijnen en de jongens uitleggen welke tactiek ze nou écht gaan spelen.
Maar die tegenstanders zijn er, buiten Feyenoord, dus niet in de Eredivisie. Dat is het hele punt. Je kan tegen elke tegenstander ultra-aanvallend Boszball spelen en je zult nooit in de problemen komen. Het niveauverschil tussen Feyenoord en PSV en de rest van de Eredivisie wordt flink onderschat heb ik het idee.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:49 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Nou, nee.
Bosz gaat nog wel ontzettend naief voetballen in wedstrijden waar hij zich dat niet kan veroorloven. Dat zie je tegen Arsenal prachtig gebeuren.
Die krijgen hun Bosz inzinking van na de winterstop nog wel.
Alsof de prijzen in september verdeeld worden en je nu al afgehaakt bent... we zijn geen ajax.
Nee joh.. op den duur krijgen teams van Bosz altijd teveel goals om de oren. Ik vind dat wij de beste kansen hebben. Maar ach, waar hebben we het over..het is nog niet eens oktober. We moeten Ajax nog niet uitvlakken (😂)quote:Op woensdag 27 september 2023 19:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou ja, het probleem is wel een beetje dat er buiten Feyenoord en héél misschien AZ en Twente geen serieuze tegenstanders zijn in de Eredivisie voor PSV.
Hetzelfde geld voor Feyenoord trouwens, daarom denk ik dat die 2 gelijke spelen aan het begin eigenlijk al bepalend waren voor het kampioenschap. PSV zou zomaar naar de 90+ punten kunnen gaan.
Ik kan me nog een seizoen herinneren waar er na een potje of 5 werd gesteld in de media, dus niet op een debiel forum, dat Ajax misschien wel eens geen enkele wedstrijd ging verliezen.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar die tegenstanders zijn er, buiten Feyenoord, dus niet in de Eredivisie. Dat is het hele punt. Je kan tegen elke tegenstander ultra-aanvallend Boszball spelen en je zult nooit in de problemen komen. Het niveauverschil tussen Feyenoord en PSV en de rest van de Eredivisie wordt flink onderschat heb ik het idee.
Het niveau op dit debiele forum ligt doorgaans hoger dan in de media.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me nog een seizoen herinneren waar er na een potje of 5 werd gesteld in de media, dus niet op een debiel forum, dat Ajax misschien wel eens geen enkele wedstrijd ging verliezen.
Oh wacht, dat was vorig seizoen.
Eigenlijk ook alleen maar omdat Maarten Wijffels het niveau aan de andere kant ernstig naar beneden haaltquote:Op woensdag 27 september 2023 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het niveau op dit debiele forum ligt doorgaans hoger dan in de media.
Mwah, je moet niet vergeten dat één van de grootste aidsusers hier een tijdje lang zo’n beetje het beste Feyenoord-medium was.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk ook alleen maar omdat Maarten Wijffels het niveau aan de andere kant ernstig naar beneden haalt
quote:Op woensdag 27 september 2023 20:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk ook alleen maar omdat Maarten Wijffels het niveau aan de andere kant ernstig naar beneden haalt
Ik zit voor de gein nog wel eens die AD-podcast te luisteren maar dat is bij tijd ook gewoon pure zelfkastijding, niet alleen door Wijffels.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht aan frustratie dat je na zondag, met alle idioterie en toneel, voor een tweede keer naar die ballenbak moet komen.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:23 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hier zat maar een klein beetje frustratie in
Kom niet aan Arend Martijn en zijn tot op de millimeter uitgedachte trainingsschema.
Wijffels zijn stemgeluid roept echt instant agressie en vlekken voor mijn ogen bij mij op. Dat heb ik eigenlijk alleen maar verder met Henk Spaan.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:27 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik zit voor de gein nog wel eens die AD-podcast te luisteren maar dat is bij tijd ook gewoon pure zelfkastijding, niet alleen door Wijffels.
Dat gaat je tegen AZ en Twente, een wedstrijd waarin een eerste goal lang uitblijft en een off day gewoon in de weg zitten.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar die tegenstanders zijn er, buiten Feyenoord, dus niet in de Eredivisie. Dat is het hele punt. Je kan tegen elke tegenstander ultra-aanvallend Boszball spelen en je zult nooit in de problemen komen. Het niveauverschil tussen Feyenoord en PSV en de rest van de Eredivisie wordt flink onderschat heb ik het idee.
Tof die bal.quote:
Ik denk Wellenreuther, de nul houden is bal meenemen toch?quote:
quote:Op woensdag 27 september 2023 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk Wellenreuther, de nul houden is bal meenemen toch?
Ze hebben wel aan een marge van 4 punten.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Wij gaan 2 keer van ze winnen dus die marge stelt ook geen fuck voor.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hebben wel aan een marge van 4 punten.
Uit en thuis winnen en kampioen worden met 98 punten want blijkbaar hebben Feyenoord en PSV niets te duchten van welke andere tegenstander ookquote:Op woensdag 27 september 2023 20:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij gaf nog even bij rijnmond aan dat Ueda meer moet spelen omdat hij zo goed isquote:Op woensdag 27 september 2023 21:02 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Keurig het kampioensboek van vorig jaar op tafel. Belezen man, onze Santi.
Op dit moment niet echt nee, hooguit AZ en misschien Twente als ze een goede dag hebben.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:03 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Uit en thuis winnen en kampioen worden met 98 punten want blijkbaar hebben Feyenoord en PSV niets te duchten van welke andere tegenstander ook
Makkelie zal jullie wel weer helpen idd.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:04 schreef Schbrk250bpm het volgende:
Überhaupt, alsof PSV thuis ooit verloren gaat in de Eredivisie als er druk op staat. Schei nou toch uit.
Bij de beloften of...? Neem niet aan dat hij gaat banken om hem die tijd te gevenquote:Op woensdag 27 september 2023 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij gaf nog even bij rijnmond aan dat Ueda meer moet spelen omdat hij zo goed is
Lieve jongen
Die marge van 4 punten zegt mij echt nietsquote:Op woensdag 27 september 2023 20:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt ja we kopen elke scheidsrechter van Nederland omquote:Op woensdag 27 september 2023 21:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Makkelie zal jullie wel weer helpen idd.
Net zoals in de JC schaal toen feyenoord niks te vertellen had..quote:Op woensdag 27 september 2023 21:49 schreef Oostblokkert het volgende:
De thuiswedstrijd tegen PSV 3 december gaat nog interessant worden.
Ik heb er goede hoop in wetende dat Arne naïeve ploegen naar de moeder laat roepen.
Ik ben bang dat je ditmaal van koude kermis thuiskomt. Niet fit en niet compleetquote:Op woensdag 27 september 2023 21:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Net zoals in de JC schaal toen feyenoord niks te vertellen had..
PSV was ook niet compleet/fit.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je ditmaal van koude kermis thuiskomt. Niet fit en niet compleet
Boehoequote:Op woensdag 27 september 2023 22:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV was ook niet compleet/fit.
Ben alleen bang voor Feyenoorders Van Boekel/Makkelie mochten die fluiten, niet voor Feyenoord.
Vond Celtic bijvoorbeeld voetballend de betere, en ook ajax, ondanks de snelle achterstand.
Ben nog niet onder indruk van Feyenoord (muv de verdediging, die staat wel weer als een huis bij jullie)
quote:Op woensdag 27 september 2023 22:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben alleen bang voor Feyenoorders Van Boekel/Makkelie mochten die fluiten, niet voor Feyenoord.
Vond Celtic bijvoorbeeld voetballend de betere, en ook ajax, ondanks de snelle achterstand.
Ben nog niet onder indruk van Feyenoord (muv de verdediging, die staat wel weer als een huis bij jullie)
quote:Op woensdag 27 september 2023 22:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Slot, de enige Feyenoord-trainer die Ajax op hun terrein meermaals billenkoek geeft maar thuis niet van PSV kan winnen.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:49 schreef Oostblokkert het volgende:
De thuiswedstrijd tegen PSV 3 december gaat nog interessant worden.
Ik heb er goede hoop in wetende dat Arne naïeve ploegen naar de moeder laat roepen.
Okquote:Op woensdag 27 september 2023 22:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Er is een traditie voor die wedstrijd thuis die hij in stand moet houden.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot, de enige Feyenoord-trainer die Ajax op hun terrein meermaals billenkoek geeft maar thuis niet van PSV kan winnen.
Zolang Knipoog Kenneth nog een poging tot voetballen doet, is dat onmogelijkquote:Op woensdag 27 september 2023 22:21 schreef Wotte het volgende:
Is Mats Wieffer de meest irritante speler in de Eredivisie?
Nee.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:21 schreef Wotte het volgende:
Is @Wotte de meest irritante user van FOK!?quote:Op woensdag 27 september 2023 22:21 schreef Wotte het volgende:
Die is ook irritant ja.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:29 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Zolang Knipoog Kenneth nog een poging tot voetballen doet, is dat onmogelijk
Lijkt me sterk.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Is @:wotte de meest irritante user van FOK!?
Ja daar komt echt alleen maar onzin uit. Lachwekkende user.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hij noemde PSV de angstgegner van Arsenal. Dan weet je al genoeg.
@:fetX Ken je deze grap nog?
Ajax heeft Wotte en Klaas, AZ heeft Pietje, PSV heeft PSVCL…quote:Op woensdag 27 september 2023 22:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja daar komt echt alleen maar onzin uit. Lachwekkende user.
Stiekem vind je me wel leuk.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ajax heeft Wotte en Klaas, AZ heeft Pietje, PSV heeft PSVCL…
Gelukkig hebben wij alleen maar leuke users
Tja toch heb je tradioneel klote potten tegen Utrecht en Heerenveen al gehad. Laatste 5 uitwedstrijden tegen Utrecht verloor je gewoon 3x punten. Ook Heerenveen is helemaal geen zekerheidje. Dus dat ze dit jaar kut zijn zegt niks. Tegen beide clubs verloor je vorig jaar gewoon punten.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als je buiten de competitie kijkt heeft PSV natuurlijk ook prima gespeeld tegen Rangers en Feyenoord zelf bijvoorbeeld. In de competitie is het begin voor PSV relatief makkelijk geweest, maar Feyenoord heeft op Ajax na ook nog geen heel lastig programma gehad imo.
Freaky40 die valt wel in het rijtje Wotte en PSVEL hoorquote:Op woensdag 27 september 2023 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens, PSV moet daar ook maar van zien te winnen. Voor Feyenoord wel lekker om bijv. Utrecht en Ajax in een hele matige periode te treffen, daar kan best verandering in komen tegen de tijd dat PSV daar tegen mag.quote:Op woensdag 27 september 2023 23:03 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja toch heb je tradioneel klote potten tegen Utrecht en Heerenveen al gehad. Laatste 5 uitwedstrijden tegen Utrecht verloor je gewoon 3x punten. Ook Heerenveen is helemaal geen zekerheidje. Dus dat ze dit jaar kut zijn zegt niks. Tegen beide clubs verloor je vorig jaar gewoon punten.
Vanaf (eind) oktober sowieso wel een pittig schema. Ook wel heel benieuwd naar de potjes tegen Twente en AZquote:Op woensdag 27 september 2023 23:15 schreef Elan het volgende:
Ajax is nog koud van de slachtbank en het volgende vuurtje voor een wedstrijd tegen PSV in fucking december begint alweer op te laaien
OH ARNE
Die vind ik echt enorm vermakelijk en aandoenlijk.quote:Op woensdag 27 september 2023 23:04 schreef CR7 het volgende:
[..]
Freaky40 die valt wel in het rijtje Wotte en PSVEL hoor
Nog even de artikeltjes erbij gepakt. Die vent is echt zó slim he, heeft dagenlang nagedacht hoe Ajax zou gaan spelen en denkt ‘hij zal wel Akpom inbrengen’, want alle domme trainers zetten opportunistisch een extra spits in terwijl ze überhaupt al niet de 16 halen. Zerrouki erbij om de tweede bal op te vangen, en je kan iedere keer in razend tempo weer opbouwen. 0-4 binnen een paar minuten en toen was het klaar.quote:Op woensdag 27 september 2023 23:15 schreef Elan het volgende:
Ajax is nog koud van de slachtbank en het volgende vuurtje voor een wedstrijd tegen PSV in fucking december begint alweer op te laaien
OH ARNE
Ik kan users als Klaas en Pietje eigenlijk best goed hebben, die proberen ten minste gewoon leuk mee te praten. Sommige anderen doen gewoon niets anders dan onoprecht kutten.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook echt een genot om hem te horen praten op de persconferenties. Echt on-Nederlands goed.quote:Op woensdag 27 september 2023 23:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog even de artikeltjes erbij gepakt. Die vent is echt zó slim he, heeft dagenlang nagedacht hoe Ajax zou gaan spelen en denkt ‘hij zal wel Akpom inbrengen’, want alle domme trainers zetten opportunistisch een extra spits in terwijl ze überhaupt al niet de 16 halen. Zerrouki erbij om de tweede bal op te vangen, en je kan iedere keer in razend tempo weer opbouwen. 0-4 binnen een paar minuten en toen was het klaar.
Ook al zo’n omzetting tegen Celtic die beslissend lijkt. Ik vind mijzelf doorgaans vrij scherp in het zien waar de ruimtes liggen bij tegenstanders, maar hoe Arne tot in de kleinste details weet hoe hij zijn spelers kan instrueren om die ruimtes te benutten, dat verwondert mij iedere keer. Beste Nederlandse trainer aller tijden
Mwah, je wist dit eigenlijk al toen Ajax dat backie maandag bij Jong liet meespelen. Ik wil Arend best credits geven maar hier hoefde je geen raketgeleerde voor te zijnquote:Op woensdag 27 september 2023 23:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog even de artikeltjes erbij gepakt. Die vent is echt zó slim he, heeft dagenlang nagedacht hoe Ajax zou gaan spelen en denkt ‘hij zal wel Akpom inbrengen’, want alle domme trainers zetten opportunistisch een extra spits in terwijl ze überhaupt al niet de 16 halen. Zerrouki erbij om de tweede bal op te vangen, en je kan iedere keer in razend tempo weer opbouwen. 0-4 binnen een paar minuten en toen was het klaar.
Ook al zo’n omzetting tegen Celtic die beslissend lijkt. Ik vind mijzelf doorgaans vrij scherp in het zien waar de ruimtes liggen bij tegenstanders, maar hoe Arne tot in de kleinste details weet hoe hij zijn spelers kan instrueren om die ruimtes te benutten, dat verwondert mij iedere keer. Beste Nederlandse trainer aller tijden
Hier sla je natuurlijk een beetje door. Prima trainer hoor maar om in de top tien te geraken mag hij eerst wel even wat meer prijzen winnen.quote:Op woensdag 27 september 2023 23:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beste Nederlandse trainer aller tijden
Klaas probeert leuk mee te praten?quote:Op woensdag 27 september 2023 23:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik kan users als Klaas en Pietje eigenlijk best goed hebben, die proberen ten minste gewoon leuk mee te praten. Sommige anderen doen gewoon niets anders dan onoprecht kutten.
Ik doel ook meer op de oplossing die bij bracht (Zerrouki voor Minteh) dan op de voorspelling zelf, het vergt best veel intelligentie om bij voorbaat in te spelen op een wissel die nog gemaakt moet worden, dan moet je best veel scenario’s in je hoofd afspelen.quote:Op woensdag 27 september 2023 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, je wist dit eigenlijk al toen Ajax dat backie maandag bij Jong liet meespelen. Ik wil Arend best credits geven maar hier hoefde je geen raketgeleerde voor te zijn
Wel mooi dat Stengs die hij daardoor naar rechts schoof meteen aan de basis stond van de 0-4. Die bevalt mij sowieso wel, zie ook zowaar wat gif in de duelsOok bij die goal wacht hij best lang, maakt nog even een lichaamsschijnbeweging totdat Paixao in de 16 kwam.
mensen die zichzelf leuk vindenquote:Op woensdag 27 september 2023 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ja heel intelligent om een defensieve middenvelder in te brengen voor een aanvaller als je de wedstrijd verder wil uitspelen zonder enige risico te nemenquote:Op woensdag 27 september 2023 23:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik doel ook meer op de oplossing die bij bracht (Zerrouki voor Minteh) dan op de voorspelling zelf, het vergt best veel intelligentie om bij voorbaat in te spelen op een wissel die nog gemaakt moet worden, dan moet je best veel scenario’s in je hoofd afspelen.
Maar wellicht ben ik ook een beetje te blij met Arne ten opzichte van de trainer van hunnie die de lange bal bij Ajax geen taboe meer wil maken, nadat hij het seizoen begonnen is met een bosloop en “wij zijn een Nederlandse club”
Eens over Stengs. Als hij het drukzetten van Arne onder de knie krijgt heb je een verbeterde versie van Szymanski.
quote:Op donderdag 28 september 2023 05:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja heel intelligent om een defensieve middenvelder in te brengen voor een aanvaller als je de wedstrijd verder wil uitspelen zonder enige risico te nemen![]()
met minteh erbij had je juist die 2 doelpunten extra misschien wel kunnen maken
voor de rest was het gewoon logische om de wedstrijd op slot te zetten
quote:Op woensdag 27 september 2023 13:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doe niet zo dom
minteh kan er straks ingebracht worden
Dit is een heel naar gifje klaasquote:Op donderdag 28 september 2023 05:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mensen die zichzelf leuk vinden
jij moet zeker na elke zin die je zegt hard giechelen om je zelf ....
[ afbeelding ]
quote:
quote:
We hopen allemaal dat de stand het na 45 minuten toelaat dat je die reservespits die hygiene niet hoog in het vaandel heeft staan kan inbrengenquote:Op donderdag 28 september 2023 13:34 schreef Zipportal het volgende:
@:fetx en ik schakelen door naar zaterdag.
KAPOET maken.
Stukje vleermuis.quote:Op donderdag 28 september 2023 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
We hopen allemaal dat de stand het na 45 minuten toelaat dat je die reservespits die hygiene niet hoog in het vaandel heeft staan kan inbrengen
Japanners zijn hygiënischer dan Nederlanders.quote:Op donderdag 28 september 2023 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
We hopen allemaal dat de stand het na 45 minuten toelaat dat je die reservespits die hygiene niet hoog in het vaandel heeft staan kan inbrengen
Dat is behoorlijk afhankelijk van de regio waar de japanner vandaan komt.quote:Op donderdag 28 september 2023 13:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Japanners zijn hygiënischer dan Nederlanders.
quote:Op donderdag 28 september 2023 13:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zou hij #NewFeature bedoelen?quote:Op donderdag 28 september 2023 13:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ twitter ]
Kan 2 dingen betekenen, @:ZKA gaat niet meer ruzie zoeken op Twitter of Twitter alleen nog maar gebruiken om ruzie te zoeken.
Niet met hun porno en in het geval van Ayase met zijn gebit maar verder eens.quote:Op donderdag 28 september 2023 13:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Japanners wel, chinezen daarentegen....quote:Op donderdag 28 september 2023 13:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik bied vijf uuro op het shirt van Gaaei.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:42 schreef Caland het volgende:
https://www.matchwornshirt.com/nl/event/20-09-2023-ajax-feyenoord
Koopje.
Ben je nu overgestapt van Hockeyhoofd naar Ueda? Ik ben het even kwijt.quote:Op donderdag 28 september 2023 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou onbegrijpelijk zijn.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je nu overgestapt van Hockeyhoofd naar Ueda? Ik ben het even kwijt.
en meestal ook intelligenterquote:Op donderdag 28 september 2023 13:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als Santi er zaterdag eentje scoort zit hij al na zeven wedstrijden in de dubbele cijfers, zou dit een record zijn voor een Feyenoord speler?quote:
Allemaal Harvard gedaan.quote:Op donderdag 28 september 2023 17:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
en meestal ook intelligenter
Zou er gelijk jaar van makenquote:Op donderdag 28 september 2023 22:07 schreef Maver24 het volgende:
Neem aan dat Gimenez nu wel eredivisie speler van de maand is geworden ?
Dan moet je op van Zandvlietplein 1 zijn, niet hierquote:Op donderdag 28 september 2023 15:18 schreef TAmaru het volgende:
Als Ajax-fan wil ik Feyenoord wil even een heel dik compliment maken. Dik respect voor wat er momenteel daar in Rotterdam gepresteerd wordt.
Nee.quote:Op donderdag 28 september 2023 14:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk afhankelijk van de regio waar de japanner vandaan komt.
Nou ja, zo moeilijk is het niet. Twitter moet men anno 2023 eigenlijk alleen nog gebruiken voor nieuws, die overname van Musk is niemand beter door geworden.quote:Op donderdag 28 september 2023 13:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ twitter ]
Kan 2 dingen betekenen, @:ZKA gaat niet meer ruzie zoeken op Twitter of Twitter alleen nog maar gebruiken om ruzie te zoeken.
Succes!quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:54 schreef ZKA het volgende:
[..]
Nou ja, zo moeilijk is het niet. Twitter moet men anno 2023 eigenlijk alleen nog gebruiken voor nieuws, die overname van Musk is niemand beter door geworden.
Houdt in dat FTM binnenkort omgebogen wordt naar een account voor Nederland-breed (qua transfer- en contractnieuws). Aankondiging daarvan volgt later dit jaar.
Het Feyenoord nieuws blijft gewoon via 1908.nl komen, op nieuwe kanaal wordt al het transfer en contractnieuws nog wel geretweet.
Samen met andere enthousiastelingen gaan we verder onder een andere vlag, zonder interactie. De Voetbalzone’s voorbij, de landelijke media minstens evenaren: dat is een doel.
In bijna elk interview aangegeven dat het een wens is om dit landelijk door te trekken, van VVV tot Ajax, van AZ tot aan Telstar en van Cambuur tot aan PSV. Netwerk is er groot genoeg voor, gewoon kijken hoe ver we het kunnen schoppenwel leuk, nieuw project.
En dus zonder interactie, wij gaan alleen doen wat van ons verwacht wordt: nieuws pompen.
Oké, ambitieus wel! Wel interessant want volgens mij is daar niks echt voor nu.quote:Op vrijdag 29 september 2023 09:54 schreef ZKA het volgende:
[..]
Nou ja, zo moeilijk is het niet. Twitter moet men anno 2023 eigenlijk alleen nog gebruiken voor nieuws, die overname van Musk is niemand beter door geworden.
Houdt in dat FTM binnenkort omgebogen wordt naar een account voor Nederland-breed (qua transfer- en contractnieuws). Aankondiging daarvan volgt later dit jaar.
Het Feyenoord nieuws blijft gewoon via 1908.nl komen, op nieuwe kanaal wordt al het transfer en contractnieuws nog wel geretweet.
Samen met andere enthousiastelingen gaan we verder onder een andere vlag, zonder interactie. De Voetbalzone’s voorbij, de landelijke media minstens evenaren: dat is een doel.
In bijna elk interview aangegeven dat het een wens is om dit landelijk door te trekken, van VVV tot Ajax, van AZ tot aan Telstar en van Cambuur tot aan PSV. Netwerk is er groot genoeg voor, gewoon kijken hoe ver we het kunnen schoppenwel leuk, nieuw project.
En dus zonder interactie, wij gaan alleen doen wat van ons verwacht wordt: nieuws pompen.
Dit word kut zegquote:Op vrijdag 29 september 2023 09:54 schreef ZKA het volgende:
[..]
Wordquote:
We hebben de afgelopen wedstrijden kapot veel expected points gepakt.quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:27 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Bovenaan op xG jaaaa @:pietje
Jeetje dat had ik niet expectedquote:Op vrijdag 29 september 2023 12:27 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
En dan waren er nog users die zeiden dat we teveel kansen weggaven aan het begin van het seizoen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:27 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Eerder dat we de goals veel te makkelijk weggaven.quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan waren er nog users die zeiden dat we teveel kansen weggaven aan het begin van het seizoen.
Terwijl als je dat naast elkaar legt je die potten op basis van xG gewoon had moeten winnen.
Dit soort opmerkingen kan ik heel moeilijk tegenquote:Op vrijdag 29 september 2023 12:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan waren er nog users die zeiden dat we teveel kansen weggaven aan het begin van het seizoen.
Terwijl als je dat naast elkaar legt je die potten op basis van xG gewoon had moeten winnen.
Dat weet ik. Daarom zeg ik hetquote:Op vrijdag 29 september 2023 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen kan ik heel moeilijk tegen
Dat weet ik, ik vond het een leuk klemmetjequote:Op vrijdag 29 september 2023 12:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Daarom zeg ik het
quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:57 schreef Zipportal het volgende:
https://www.youtube.com/live/IxPEhXNw-a0?si=wUNDj4HnwWT2ubjP
[ Bericht 33% gewijzigd door Coco op 29-09-2023 13:00 ]quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mobiele stront. Blijven doneren.
Expected koffie is gedaald naar een absoluut dieptepunt van 0,08 door de blessure van Skiete Sjoerd maar dat is nog steeds hoger dan de scoringskansen van Ajax in de Klassieker.quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:34 schreef Slobeend het volgende:
Hoe is het met de expected koffie? @:de_kraam
Leuke analyse, maar deze heren mogen even gewezen worden op het bestaan van het woord "veelbelovend" want nu stotteren ze steeds het woord beloftevol.quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2023 22:44 schreef zoekeenleven het volgende:
Er is een nieuwe watcher die zka mondjes gaat snoeren![]()
Laten we hopen dat Hanko niet vertrekt naar Newkaasel in de Premjee leaguequote:Op vrijdag 29 september 2023 22:44 schreef zoekeenleven het volgende:
Er is een nieuwe watcher die zka mondjes gaat snoeren![]()
Ik heb een tijd in Japan gewoond en gewerkt. Niet mijn ervaring.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord, Feyenoord
Wat gaan we doen vandaag
Wij gaan winnen
Alleen met hoeveel xG is de vraag
Jammer dat we prof. dr. mr. user @Generation_Alpha met zijn geruk op xG’s niet meer kunnen vragen om een analyse.quote:
Ohhhh Arnequote:Arne Slot heeft de lat in Nederland hoog gelegd, zo stelt Sjoerd Mossou in zijn column in het Algemeen Dagblad. De journalist neemt een blessuremoment na tien minuten onderweg in De Klassieker als voorbeeld. Terwijl Maurice Steijn 'als een zombie' in zijn stoel zat, voerde Slot enkele cruciale wijzigingen door in de manier waarop Feyenoord druk zette.
''Ergens heeft die observatie ook iets oneerlijks, dat geef ik toe'', begint Mossou. ''Nog niet zo lang geleden was dit contrast vermoedelijk niemand opgevallen: voetbaltrainers waren gewoon voetbaltrainers, allemaal met hun eigen fratsen en persoonlijkheid. Maar hier is wel iets meer aan de hand natuurlijk.''
''Het is niet overdreven te stellen dat Arne Slot de laatste paar jaar een volledig nieuwe standaard heeft gezet, in vrijwel alle opzichten. De lat is domweg hoger gelegd. Voor journalisten en voor toeschouwers. Voor analytici en voor spelers – en voor collega-trainers misschien nog wel het meest.''
''Stel: je bent een eenvoudige, niet bovenmodaal slimme, nogal ordinaire, rechttoe rechtaan voetbaltrainer in Nederland. Wat moet je dan nog? Hoe word je in vredesnaam ooit nog serieus genomen in deze tijden van Arend Martijn Slot? Ga maar na: zelden eerder had de eredivisie een trainer die vrijwel álles beheerste.''
Ook bij Ajax wordt regelmatig gekeken naar Slot. ''In directe zin heeft Arne Slot daar niets mee te maken natuurlijk. Hij is de trainer van Feyenoord nota bene, maar je kunt je afvragen of er iemand is die de dingen genadelozer blootlegde dan juist hij. Middelmaat overleeft niet meer, omdat iedereen nu met eigen ogen kan zien dat het middelmaat is.'
Je weet toch wel dat GenerationAlpha dezelfde persoon is als Pietjequote:Op zaterdag 30 september 2023 11:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jammer dat we prof. dr. mr. user @:Generation_Alpha met zijn geruk op xG’s niet meer kunnen vragen om een analyse.
Deze antwoord mag ik als crew niet bevragen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat GenerationAlpha dezelfde persoon is als Pietje
(lol)quote:Op zaterdag 30 september 2023 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat GenerationAlpha dezelfde persoon is als Pietje
en blijkbaar is bronson die jankbal in het ajaxtopicquote:Op zaterdag 30 september 2023 11:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Deze antwoord mag ik als crew niet bevragen.
Nee, Bronson is @Boussaadiaquote:Op zaterdag 30 september 2023 11:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en blijkbaar is bronson die jankbal in het ajaxtopic
als ex-crew kan ik daar wel over speculeren
oquote:Op zaterdag 30 september 2023 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, Bronson is @:boussaadia
Dat weten we allemaal en we vinden hem een erg vermakelijke user. Alleen heeft hij het erg moeilijk sinds Ajax een parodie is op een voetbalclub en Feyenoord niet meer.
Mee eens Dombohetolfiantje1quote:Op zaterdag 30 september 2023 11:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Users die onder een andere naam terugkomen zijn maar rare kwasten.
Moet dat allemaal nog maar zien, hij kiest wel de geleidelijke weg maar aanvallers zijn volgens mij maar zelden goede trainers. Niet dat dat veel hoeft te zeggenquote:Op zaterdag 30 september 2023 11:51 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Sjek hep ook het licht gezien.
Als wappie van Gelder aan je kant staat dan moet je je toch eens afvragen wat je fout doet.quote:Op zaterdag 30 september 2023 11:51 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Sjek hep ook het licht gezien.
Dan moeten we maar weer vierde worden dit seizoenquote:Op zaterdag 30 september 2023 12:10 schreef Erasmus het volgende:
Waarom spelen we weer op een zaterdagmiddag om 16:30? Wat een kuttijd.
Ik wil dat we gewoon op zondag om 14:30 spelen, zoals dat meestal het geval was vroeger.
Bedankt maat, hopelijk worden de veranderingen snel doorgevoerd.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moeten we maar weer vierde worden dit seizoen
Zal het even doorgeven aan Arne.
Peter Houtman na het lezen van dit berichtquote:Naast Kuijt junior (3x) waren Livio Lopes, Ephendrich Rijsenburg, Jeyvaingell Wijntuin (2x) en Midanchelo Sintjacoba trefzeker.
Ephendrichquote:Op zaterdag 30 september 2023 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Peter Houtman na het lezen van dit bericht
[ afbeelding ]
Geweldig he. Dat je eindelijk naar de Kuip gaat met écht het gevoel van ‘wij gaan toch wel winnen, alleen met hoeveel is de vraag’ in plaats van bij voorbaat dat cynischequote:Op zaterdag 30 september 2023 11:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is altijd fijn om Feyenoorder te zijn maar vandaag de dag heb ik er nooit zo van genoten als nu. Van het spel, van de rust bij de club etc. Inktzwarte jaren en vele diepe dalen maken dat ik nu meer geniet dan ooit. Ik begin zelfs voorzichtig wat meer te ademen tijdens een wedstrijd....
Ik heb ooit een potje tegen SVV dacht ik, in de Kuip gezien eind jaren 80, kutweer, het zeek van de regen, nog geen 5000 man en we verloren nog ook...Op een dinsdagavond, de club was terminaal...
Tsja, als de Sems en Jeroens liever achter de playstation zitten. Dat is eerder de verloren generatie.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ephendrich
Jeyvaingell
Midanchelo
Deze generatie is verloren.
Dat was ook wel een extreme tijd.quote:Op zaterdag 30 september 2023 11:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb ooit een potje tegen SVV dacht ik, in de Kuip gezien eind jaren 80, kutweer, het zeek van de regen, nog geen 5000 man en we verloren nog ook...Op een dinsdagavond, de club was terminaal...
Ja, achteraf gezien wel het dieptepunt, nul perspectief. Tot Wim Jansen terugkeerde.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was ook wel een extreme tijd.
Klinkt als een nieuwe generatie ninja turtlesquote:Op zaterdag 30 september 2023 12:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ephendrich
Jeyvaingell
Midanchelo
Deze generatie is verloren.
Dat vond ik een rimpeltje.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geweldig he. Dat je eindelijk naar de Kuip gaat met écht het gevoel van ‘wij gaan toch wel winnen, alleen met hoeveel is de vraag’ in plaats van bij voorbaat dat cynische
Ik denk dat voor mij het dieptepunt vrij recent was, thuis tegen Willem II in 2019 (2-3 verlies), ik begon toen echt het geloof te verliezen dat het ooit nog meer zou worden dan doodsaaie kutpotjes en makkelijk derde. Terwijl ik wel al 21 jaar een seizoenskaart heb maar das het enige moment dat ik serieus overwoog om te stoppen met gaan.
Ah n=1quote:Op zaterdag 30 september 2023 10:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb een tijd in Japan gewoond en gewerkt. Niet mijn ervaring.
Ah een forumgebruiker, die er niet of hoogstens er een paar weekjes op vakantie is geweest, zal het vast beter weten dan iemand die er gewoond heeft en meermaals het land heeft doorkruisd.quote:
Ik hoop het ookquote:Op zaterdag 30 september 2023 12:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda gaat vanmiddag scoren.
Doei doeiquote:Op zaterdag 30 september 2023 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Peter Houtman na het lezen van dit bericht
[ afbeelding ]
Gutanoth is niet één van de heldere lichten op dit forum.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ah een forumgebruiker, die er niet of hoogstens er een paar weekjes op vakantie is geweest, zal het vast beter weten dan iemand die er gewoond heeft en meermaals het land heeft doorkruisd.
Ik zal mijn jarenlange ervaringen maar in de prullenbak werpen na deze post!
Dat was ook een rimpeltje maar het was wel de laatste rimpel die een ooit mooie vrouw de nek omdraaide. Het was klaar.quote:
Weet tegen welke user je het hebt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ah een forumgebruiker, die er niet of hoogstens er een paar weekjes op vakantie is geweest, zal het vast beter weten dan iemand die er gewoond heeft en meermaals het land heeft doorkruisd.
Mensen op internetfora die hun eigen dieren mishandelen, dat gaat altijd fout.quote:Op zaterdag 30 september 2023 14:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Weet tegen welke user je het hebt.
Hij doet ook zijn kat kleertjes aan.
Klopt en die diepe dalen mogen nooit meer gebeuren, dat was ver onder de ondergrens. Met verstandig technisch en financieel beleid zal dat ook niet gebeuren.quote:Op zaterdag 30 september 2023 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was ook een rimpeltje maar het was wel de laatste rimpel die een ooit mooie vrouw de nek omdraaide. Het was klaar.
En toen kwamen Arnesen en Slot die er meer botox in hebben gepompt dan bij Dirk is gebeurd.
@Gutanoth lijkt me het type dat afwijkt van de normies.quote:Op zaterdag 30 september 2023 14:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Weet tegen welke user je het hebt.
Hij doet ook zijn kat kleertjes aan.
Grote uitdaging ook voor te Kloese om dit succes duurzaam te maken, ook wanneer Slot weg is dat het beleid niet afhankelijk is van hem. Maar daar heb ik steeds meer vertrouwen in.quote:Op zaterdag 30 september 2023 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen zijn duidelijk nog niet toe aan de periode NA Slot.
Eerst maar weer genieten vanmiddag.
There's a calm before the storm 🎵quote:Op zaterdag 30 september 2023 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil er niet aan denken eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 30 september 2023 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom zou je, het seizoen is net een paar weken oud.quote:Op zaterdag 30 september 2023 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 30 september 2023 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou te Kloese graag drie keer z’n contract zien verlengen. Of zou dat weer ongezond zijn?
KloeseGod.
Ik sluit niet uit dat het de 9/10 pressing wordtquote:Op zaterdag 30 september 2023 15:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Benieuwd naar de 7-9-11 pressing vandaag
Ik heb er meerdere keren weken achter elkaar gewerkt en de mensen waar ik mee werkte waren echt niet te vergelijken met de jappen van het platteland.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik woon momenteel in een land dat ook 9 keer zo groot is als Nederland, dus die shit hoef je mij niet mansplainen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 15:29 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere keren weken achter elkaar gewerkt en de mensen waar ik mee werkte waren echt niet te vergelijken met de jappen van het platteland.
Japan is 9 keer zo groot als Nederland. Hier is er al een wereld van verschil tussen een boer uit Twente of een accountant uit Blaricum
Jij zou een goede mod zijnquote:Op zaterdag 30 september 2023 15:36 schreef Erasmus het volgende:
En weer terug ontopic over Feyenoord
Lees mijn eerste post nog even terug, daar zeg ik juist dat dat afhankelijk is van de regio, eigenwijze drolquote:Op zaterdag 30 september 2023 15:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik woon momenteel in een land dat ook 9 keer zo groot is als Nederland, dus die shit hoef je mij niet mansplainen.
Dat jij met onverzorgde paupers in de inaka omging betekent het niet dat alle Japanners zo moeten zijn.
We krijgen wel erg vaak Hans.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:00 schreef Zipportal het volgende:
Hansie mag weer domme vragen stellen.
In de Feyenoord Stories zag je de Lijmsnuiver niet meer. Erg mooi.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:09 schreef bbuddybb het volgende:
Dilrosun op het veld. Heeft de selectie gehaald dus.
hij moet vooral zijn bek houwenquote:
Rustigquote:Op zaterdag 30 september 2023 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Minimaal 5 goals.
Anders ben ik gewoon NIET tevreden.
Dat jij onverzorgde paupers aantrekt ligt niet aan de regio, maar aan jezelf.quote:Op zaterdag 30 september 2023 15:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Lees mijn eerste post nog even terug, daar zeg ik juist dat dat afhankelijk is van de regio, eigenwijze drol
4-1quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hallo maat
Wat gaat het vandaag worden?
Ik hoop nog altijd snel de eerste goal van Trauner te zien.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik duim met je mee![]()
Santi moet eerst even de ketchupfles openen
Het is geen Ajax he, dit is gewoon een serieuze tegenstanderquote:Op zaterdag 30 september 2023 16:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Nog steeds niet gescoord.
Flop.
Hopelijk tegen PSV uitquote:Op zaterdag 30 september 2023 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoop nog altijd snel de eerste goal van Trauner te zien.
Graag in De Kuip.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopelijk tegen PSV uit
Botteghin 2.0
Vanwege mijn goede hart.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat interesseert jou dat nou, je bent er toch nooit
Ik schijt op jou. Je deugt niet. Likt hielen de laatste tijd. Terwijl je als nobody voorheen alleen maar stront postte. Succes verder met je inhaalrace om zieltjes te winnen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vanwege mijn goede hart.
Ik gun Gernot dat moment.
Zo dan.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik schijt op jou. Je deugt niet. Likt hielen de laatste tijd. Terwijl je als nobody voorheen alleen maar stront postte. Succes verder met je inhaalrace om zieltjes te winnen.
Het is een grapje! Dombo weet dat ookquote:Op zaterdag 30 september 2023 16:56 schreef Netsplitter het volgende:
Zullen we het niet op de man blijven spelen? Mag in het veld ook niet.
Gurney en ik zijn vrienden.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:56 schreef Netsplitter het volgende:
Zullen we het niet op de man blijven spelen? Mag in het veld ook niet.
Ben je nou weer hielen aan het likken??quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gurney en ik zijn vrienden.
Ik durf zelfs te zeggen dat ik van hem hou.
Ik ken gewoon liefde.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben je nou weer hielen aan het likken??
En die Japannerquote:
Dat ben ik met je oneens.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:01 schreef bbuddybb het volgende:
Paixao heeft nooit oog voor Hartman. Dat is geen goed stel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |