SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo krijgen de relschoppertjes nu hun zin?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:27 schreef De_Pel het volgende:
Weet niet wat er nu gênanter is, het spel, de uitslag of het gegeven dat die relschoppertjes op alle fronten hun zin krijgen.
Alsof die er warenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:27 schreef GGMM het volgende:
Expected goals: 0.23
Waarom tellen ze daar de Expected goals van zondag niet bij op?
Stuk verdrietquote:Op woensdag 27 september 2023 14:27 schreef PicoMMP het volgende:
Op de 0-4 na speelt Ajax echt heel goed
@:heinz
POMPEN POMPEN OUWEquote:Op woensdag 27 september 2023 14:28 schreef klaasweetalles het volgende:
HET KAN NOG! KOM BAL IN ZESTIEN POMPEN
Toen was het 0.22quote:Op woensdag 27 september 2023 14:27 schreef GGMM het volgende:
Die wedstrijd is toch pas over een paar maandenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:30 schreef C.L.Werner het volgende:
Volendam wordt nog een pittige kluif op deze manier
dan had je in het negatieve gestaanquote:Op woensdag 27 september 2023 14:27 schreef GGMM het volgende:
Heeft die al gereageerd op de vega McKroket?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:31 schreef Simmertje het volgende:
En dan zaterdag RKC uit tegen een Michiel Kramer die er weer op gebrand is om tegen Ajax te scoren.
al geef je ze nog een week , die komen er echt niet meerquote:Op woensdag 27 september 2023 14:32 schreef klaasweetalles het volgende:
misschien moeten we nog 30 minuten spelen
kijken of het ajax dan wel lukt
Ze hadden Klasssen nooit moeten laten gaan, die had er zo 3 a 4 gemaakt tegen dit MIDDELAMTIG efltalquote:Op woensdag 27 september 2023 14:33 schreef RAVW het volgende:
[..]
al geef je ze nog een week , die komen er echt niet meer
Kunnen ze Haaland niet even lenen dat Ajax , misschien dat het dan nog wat gaat wordenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:33 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ze hadden Klasssen nooit moeten laten gaan, die had er zo 3 a 4 gemaakt tegen dit MIDDELAMTIG efltal
Misschien kan hij de volgende keer zichzelf quotenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heinzie laat je niet kennen jongen
quote:Op donderdag 21 september 2023 23:03 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vond Gaaei best oke, behalve bij de 3-3.
Tweede helft was op zich prima, dat biedt een klein beetje hoop.
Feyenoord gaat eraan.
KROKETEDquote:Op woensdag 27 september 2023 14:31 schreef Simmertje het volgende:
En dan zaterdag RKC uit tegen een Michiel Kramer die er weer op gebrand is om tegen Ajax te scoren.
Volgens users @Da_Sandman is er geen sprake van een patroon, met je kansloze stills!!!!quote:
Nou nou, zo slecht was het nou ook weer nietquote:Op woensdag 27 september 2023 14:35 schreef franklop het volgende:
Weten we hoe de Feyenoorders zich voelden paar jaar geleden
Waar dan?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:36 schreef Simmertje het volgende:
Avila mag van mij weleens een kans krijgen, maar dan niet op de linksback positie graag.
Ik ben maar alleen hoor.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens users @:da_sandman is er geen sprake van een patroon, met je kansloze stills!!!!
Zei ik gisteren ook tegen Calands moederquote:
Geen warm bad.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zei ik gisteren ook tegen Calands moeder
Tsja denk dat Hato en Sutalo prima duo kan zijnquote:
Elke halve gare ziet dat alleen volgens vriend @Caland heeft dat allemaal met Taylor te maken.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens users @:da_sandman is er geen sprake van een patroon, met je kansloze stills!!!!
Nee, maar ik ben er ook wel klaar mee jaquote:
Gaat ook kansloos worden, dit is echt helemaal niksquote:Op woensdag 27 september 2023 14:39 schreef onlogisch het volgende:
Kan gebeuren boys. Zaterdag vertrouwen tanken tegen RKC
Op zich allemaal prima om die jonkies te brengen, maar het lijkt tactisch allemaal nergens op. Er zit geen enkele vorm van structuur in het elftal.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Durft gewoon Van Axel Dongen te brengen.
AJAXDNAED
Schat RKC op dit moment hoger inquote:Op woensdag 27 september 2023 14:39 schreef onlogisch het volgende:
Kan gebeuren boys. Zaterdag vertrouwen tanken tegen RKC
Lesje coaching kunnen de spelers en trainer nog wel krijgenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:38 schreef Heeinz het volgende:
Sorry maar ik heb echt in deze 35 minuten zo veel dingen gezien die mij het gevoel geven dat ik nog steeds profvoetballer kan worden
Nooit gedacht dat ik het hier ooit mee eens zou zijn, maar doe dat maar ja.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:41 schreef Urquhart het volgende:
Zet Frank de Boer er maar weer neer, alles beter dan dit
Degradatiekraker.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Schat RKC op dit moment hoger in
Laten we niet te ver gaanquote:Op woensdag 27 september 2023 14:41 schreef Urquhart het volgende:
Zet Frank de Boer er maar weer neer, alles beter dan dit
Het is te prijzen dat je een stukje zelfspot hebtquote:
Dat zeggen we al weken. Er is echt meer uit dit elftal te halen dan Steijn doet, ook al zijn ze relatief nieuw bij de club.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich allemaal prima om die jonkies te brengen, maar het lijkt tactisch allemaal nergens op. Er zit geen enkele vorm van structuur in het elftal.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Er was vandaag ook geen middenveld meer, door die 4-2-4 aanpak werd het al helemaal een puinzooiquote:Op woensdag 27 september 2023 14:42 schreef Simmertje het volgende:
Er klopt gewoon helemaal niets van op het middenveld ook. Ik ben er absoluut niet van om trainers na een aantal wedstrijden al te ontslaan. Maar Steijn gaat dit team niet aan de praat krijgen.
Ja ik ben vrij laat qua besef, maar dit is echt hemeltergend.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zeggen we al weken. Er is echt meer uit dit elftal te halen dan Steijn doet, ook al zijn ze relatief nieuw bij de club.
Ik. Ben. Niet. Voor. Ajax.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is te prijzen dat je een stukje zelfspot hebt
quote:Op woensdag 27 september 2023 14:43 schreef Coco het volgende:
[..]En anderhalve hand op de 5eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Tsja je weet dat je in een crisis zit en je laat nu net helemaal niks zien lol als er iets zat in dit elftal dan had je tenminste een goed moment. Ik kon het niet zien.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zeggen we al weken. Er is echt meer uit dit elftal te halen dan Steijn doet, ook al zijn ze relatief nieuw bij de club.
Geen beter vermaak dan leedvermaak.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand post zoveel in het Ajax-topic zonder voor Ajax te zijn.
Die pot tegen De Graafschap en die beroerde wissels ga ik hem nooit vergeven, maar ik snak ondertussen naar defensieve zekerheid.quote:
Hallo Rene heb jij een oplossingquote:Op woensdag 27 september 2023 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand post zoveel in het Ajax-topic zonder voor Ajax te zijn.
Rensch is dan ook Ajax-onwaardig, maar ja... we hebben echt niks betersquote:Op woensdag 27 september 2023 14:44 schreef Heeinz het volgende:
Hahahahaha die Rensch kijkt naar Paixão en denkt 'goh, die staat vrij'
Dit wordt heel pijnlijkquote:Op woensdag 27 september 2023 14:47 schreef GwaiLow het volgende:
30-9 RKC uit
5-10 AEK Athene uit
8-10 AZ thuis
22-10 Utrecht uit
26-10 Brighton uit
29-10 PSV uit
Gaat een leuk maandje worden.
Kijk dat doelpunt terug en je vindt hem nog slechter dan dat je nu al vindtquote:Op woensdag 27 september 2023 14:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rensch is dan ook Ajax-onwaardig, maar ja... we hebben echt niks beters
We spelen alleen maar uitwedstrijdenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:47 schreef GwaiLow het volgende:
30-9 RKC uit
5-10 AEK Athene uit
8-10 AZ thuis
22-10 Utrecht uit
26-10 Brighton uit
29-10 PSV uit
Nee niet echtquote:Op woensdag 27 september 2023 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hallo Rene heb jij een oplossing
Hoe moet je club nu verder na deze 0-4?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Geen beter vermaak dan leedvermaak.
Er moet een ervaren (crisis)trainer komen, niet 1tje die zelf nog moet uitvogelen hoe het bij een topclub eraan toe gaat.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik ben vrij laat qua besef, maar dit is echt hemeltergend.
Winst, gelijk, verlies, gelijk, ruim verlies, ruim verliesquote:Op woensdag 27 september 2023 14:47 schreef GwaiLow het volgende:
30-9 RKC uit
5-10 AEK Athene uit
8-10 AZ thuis
22-10 Utrecht uit
26-10 Brighton uit
29-10 PSV uit
Eind oktober stijf onderaanquote:Op woensdag 27 september 2023 14:47 schreef GwaiLow het volgende:
30-9 RKC uit
5-10 AEK Athene uit
8-10 AZ thuis
22-10 Utrecht uit
26-10 Brighton uit
29-10 PSV uit
Ergens dit seizoen moeten we toch wel 5x achter elkaar thuisspelen toch? Heb het idee dat ik alleen maar naar uitpotjes heb gekeken.quote:
Dat zijn wel hele extreme uitslagen!quote:Op woensdag 27 september 2023 14:47 schreef GwaiLow het volgende:
30-9 RKC uit
5-10 AEK Athene uit
8-10 AZ thuis
22-10 Utrecht uit
26-10 Brighton uit
29-10 PSV uit
Tegen PSV heb je ook weleens grote uitslagen tegen gehad maar toen leek voetballend nog wel ergens op. Ik denk niet dat Feyenoord het ooit makkelijker heeft gehad in Amsterdam als deze wedstrijd in 2 delen.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:45 schreef Oostblokkert het volgende:
De laatste ploeg dat 0-4 won in Amsterdam was Vitesse in 2014 in de bekert.
Die moet dan komen uit de zelfde hoed als die met Die Duitser op de proppen is gekomen. Beter eerst de directie vervangen inclusief Jan van Halst.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er moet een ervaren (crisis)trainer komen, niet 1tje die zelf nog moet uitvogelen hoe het bij een topclub eraan toe gaat.
ajax is een rechtszaak aan het voorbereidenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We spelen alleen maar uitwedstrijden
Er moet helemaal niets, behalve gewoon door gaan met de huidige selectie want je hebt niets anders, behalve wat invoegen van wat jong spelers, en Steijn moet je gewoon laten zitten om de rust in de groep te bewaren. Ik hoorde in de Pantelic Podcast vandaag ook al weer om de kop van Steijn schreeuwen zowat, terwijl ze het belachelijk vinden dat de Telegraaf o.a. datzelfde deed met de kop van Mislintat...hypocriet.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er moet een ervaren (crisis)trainer komen, niet 1tje die zelf nog moet uitvogelen hoe het bij een topclub eraan toe gaat.
Oh eens hoor.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen PSV heb je ook weleens grote uitslagen tegen gehad maar toen leek voetballend nog wel ergens op. Ik denk niet dat Feyenoord het ooit makkelijker heeft gehad in Amsterdam als deze wedstrijd in 2 delen.
Inderdaad, je kan moeilijk Gaaei opstellen.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rensch is dan ook Ajax-onwaardig, maar ja... we hebben echt niks beters
Nog beter, wie moet de vervanger worden?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:51 schreef aTypisch het volgende:
wie moet de vervanger van steijn aanstellen eigenlijk?
Van Halst.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:51 schreef aTypisch het volgende:
wie moet de vervanger van steijn aanstellen eigenlijk?
Steijn is gewoon niet capabel. Dat zie je toch na al deze wedstrijden nog wel? Hoe eerder weg, hoe beter.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er moet helemaal niets, behalve gewoon door gaan met de huidige selectie want je hebt niets anders, behalve wat invoegen van wat jong spelers, en Steijn moet je gewoon laten zitten om de rust in de groep te bewaren. Ik hoorde in de Pantelic Podcast vandaag ook al weer om de kop van Steijn schreeuwen zowat, terwijl ze het belachelijk vinden dat de Telegraaf o.a. datzelfde deed met de kop van Mislintat...hypocriet.
Wat moet een andere trainer, die kan ook alleen maar schuiven met poppetjes maar dat doet Steijn nu ook al en dat schiet toch ook niet op?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Steijn is gewoon niet capabel. Dat zie je toch na al deze wedstrijden nog wel? Hoe eerder weg, hoe beter.
ja dat gaat diegene dan bepalen toch?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Nog beter, wie moet de vervanger worden?
Ik teken al voor iemand die wel het concept van een goed georganiseerde restverdediging kan overbrengen.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Nog beter, wie moet de vervanger worden?
De volgende wedstrijd tegen Feyenoord is ook uitquote:Op woensdag 27 september 2023 14:50 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ergens dit seizoen moeten we toch wel 5x achter elkaar thuisspelen toch? Heb het idee dat ik alleen maar naar uitpotjes heb gekeken.
Daar begint het wel mee ja. De juiste spelers op de juiste plek. En een tactisch plan.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat moet een andere trainer, die kan ook alleen maar schuiven met poppetjes maar dat doet Steijn nu ook al en dat schiet toch ook niet op?
Kijk je ook of sta je met je rug naar het veld net als onze f-side vrienden?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er moet helemaal niets, behalve gewoon door gaan met de huidige selectie want je hebt niets anders, behalve wat invoegen van wat jong spelers, en Steijn moet je gewoon laten zitten om de rust in de groep te bewaren. Ik hoorde in de Pantelic Podcast vandaag ook al weer om de kop van Steijn schreeuwen zowat, terwijl ze het belachelijk vinden dat de Telegraaf o.a. datzelfde deed met de kop van Mislintat...hypocriet.
Dat is een 100 procent zekerheid natuurlijk, alle overwinningen van Feyenoord die er de laatste 50 jaar zijn geboekt in Amsterdam waren nipt. Zelfs maar 1 keer met 2 goals verschil.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen PSV heb je ook weleens grote uitslagen tegen gehad maar toen leek voetballend nog wel ergens op. Ik denk niet dat Feyenoord het ooit makkelijker heeft gehad in Amsterdam als deze wedstrijd in 2 delen.
Wordt jong Ajax dan uit de competitie gezet om competitievervalsing te voorkomen?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:53 schreef Ramboetan het volgende:
Zou geinig zijn als we echt degraderen.
Divisie lager gaan ze dan volgens mijquote:Op woensdag 27 september 2023 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt jong Ajax dan uit de competitie gezet om competitievervalsing te voorkomen?
In de Keuken Kampioen Divisie met zo'n stadionquote:Op woensdag 27 september 2023 14:53 schreef Ramboetan het volgende:
Zou geinig zijn als we echt degraderen.
Tenzij ze weten te promoverenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:54 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Divisie lager gaan ze dan volgens mij
Met name Nous, op de rest heb ik ook vaak zat wat aan te merken gehad. Maar ze zouden allemaal wel beter presteren dan Renschquote:Op woensdag 27 september 2023 14:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan moeilijk Gaaei opstellen.
Veltman & Nous op die positie waren echt een verademing. Vooral Joel veel te makkelijk weg gedaan, maar daar zat ook een stukje gunnen bij. Overigens zou Kristensen absoluut ook niet misstaan hebben hoor. Dest en Tete ook niet.
Velen hebben veel over Daley Blind lopen te klagen, maar hij doet het toch zeer goed in Spanje nu. Staat gewoon 1e met Girona als ze vandaag van Villareal winnen. Hij is misschien niet zo snel, maar toch nog wel andere koek dan Hato/Sosa. Tja...
Gewoon een jaartje op De Toekomstquote:Op woensdag 27 september 2023 14:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
In de Keuken Kampioen Divisie met zo'n stadion
Wat denk jezelf gast.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kijk je ook of sta je met je rug naar het veld net als onze f-side vrienden?
Het is een latente Feyenoorder ?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe kan je dan deze trainer willen laten zitten?
Zelfs als hij er toch nog iets van een defensieve tactiek in krijgt met wat resultaatvoetbal is dat totaal onhoudbaar natuurlijk in Amsterdam. Die is over 2 weken echt wel weg.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op social media werd het ook veel gedeeld, maar hoe hij Gaaie totaal negeerde na z'n wissel was wel dodelijk.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou wel hilarisch zijn als ze daadwerkelijk degraderen.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gewoon een jaartje op De Toekomst
Ik zou willen dat ie het zo zou aanpakken, maar hij heeft volgens mij bedacht dat ie alles aan verdedigende organisatie wil laten varen omdat het Ajax is en niet een club als NAC, VVV of Sparta. Die gaven volgens mij onder hem nog niet zoveel kansen weg als dit Ajaxquote:Op woensdag 27 september 2023 14:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zelfs als hij er toch nog iets van een defensieve tactiek in krijgt met wat resultaatvoetbal is dat totaal onhoudbaar natuurlijk in Amsterdam. Die is over 2 weken echt wel weg.
Het viel mij bij de wissel van Akpom tegen Twente ook al op.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Op social media werd het ook veel gedeeld, maar hoe hij Gaaie totaal negeerde na z'n wissel was wel dodelijk.
Dan zit er nog puur voor jezelf en niet voor het team.
Het aankomende programma doet me vermoeden dat we de bodem nog niet hebben bereikt. Met name PSV-uit wordt echt een martelgang op deze manierquote:Op woensdag 27 september 2023 15:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je vraagt je elke week of het nog slechter kan. De grens moet toch bereikt zijn nu?
Als je zo schattig naïef blijft verdedigen is het wachten op de volgende zeperd.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je vraagt je elke week of het nog slechter kan. De grens moet toch bereikt zijn nu?
Ja dan krijg je dus dit soort rampzalige onzin. Steijn die vecht tegen de fans die 'aanvallend voetbal' eisen maar dat eigenlijk niet uit kan voeren.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ie het zo zou aanpakken, maar hij heeft volgens mij bedacht dat ie alles aan verdedigende organisatie wil laten varen omdat het Ajax is en niet een club als NAC, VVV of Sparta. Die gaven volgens mij onder hem nog niet zoveel kansen weg als dit Ajax
Frank de Boerquote:Op woensdag 27 september 2023 15:02 schreef Simmertje het volgende:
Mja, wie wil nu instappen bij Ajax
Je kunt het alleen maar beter doen dan Steijn.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:02 schreef Simmertje het volgende:
Kan alleen maar beterquote:Op woensdag 27 september 2023 15:02 schreef Simmertje het volgende:
Een veel beter moment bestaat niet je kan hier onmogelijk een modderfiguur slaan. Lukt het ook niet ligt het niet aan jou. Gaat het beter is het al top doe je het goed ben je een ineens een toptrainer.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:02 schreef Simmertje het volgende:
Bosz is ook niet gegroeid, maar god wat had ik in retroperspectief een moord gedaan voor zijn komst. Dan had je er bij vlagen ook wel een paar tegen gekregen en was je geslacht, maar never nooit op de manier zoals het nu gaatquote:Op woensdag 27 september 2023 15:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat mij betreft einde verhaal voor Steijn. Heb hem lang krediet gegeven met het idee dat hij van Sparta een stabiel elftal wist te maken maar bij Ajax is het keer op keer open huis... als je dat als trainer keer op keer niet weet op te lossen dan ben je gewoon niet geschikt. Ajax trainen is toch andere koek dan een laagvlieger of middenklasser, dat blijkt maar weer. Helaas gegokt en verloren door niet voor Bosz te kiezen die wel gegroeid lijkt te zijn als trainer (al is het seizoen nog vroeg). Ik zou niet weten wie er nu zou moeten komen. Goede trainers liggen niet voor het oprapen.
Niemand wil naar Ajax totdat hij gebeld wordt door Ajaxquote:Op woensdag 27 september 2023 15:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Die wil niet meer terug naar Ajax.
Zegt genoeg dus, spelers steunen hem ook niet.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Berghuis. Hahaha.Wat vind je van de trainer Maurice Steijn?
"Dat vind ik een moeilijke vraag Hans."
Die vraag alleen al om te stellen, mokerdom die Kraaij.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:04 schreef Oostblokkert het volgende:
Berghuis vindt het een moeilijke vraag wat hij vindt van Steijn.
Kunnen we er niet binnen 2 dagen van maken?quote:Op woensdag 27 september 2023 15:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dan krijg je dus dit soort rampzalige onzin. Steijn die vecht tegen de fans die 'aanvallend voetbal' eisen maar dat eigenlijk niet uit kan voeren.
Het slaat allemaal compleet nergens op, die is over 2 weken echt wel weg.
Dan komen ze op de fietsquote:Op woensdag 27 september 2023 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand wil naar Ajax totdat hij gebeld wordt door Ajax
Hij is dit jaar nog gevraagd toen heeft hij ook bedankt.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand wil naar Ajax totdat hij gebeld wordt door Ajax
Dan was je waarschijnlijk nog wel derde geworden ja, ook met heel veel tegengoals trouwens.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bosz is ook niet gegroeid, maar god wat had ik in retroperspectief een moord gedaan voor zijn komst. Dan had je er bij vlagen ook wel een paar tegen gekregen en was je geslacht, maar never nooit op de manier zoals het nu gaat
Dat is het grote geluk van Steijn.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:06 schreef TheVulture het volgende:
Wie moet Steijn eigenlijk nu ontslaan, wie heeft dat mandaat?
Ik denk dat hij aan het einde van de dag weg isquote:Op woensdag 27 september 2023 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kunnen we er niet binnen 2 dagen van maken?
F-sidequote:Op woensdag 27 september 2023 15:06 schreef TheVulture het volgende:
Wie moet Steijn eigenlijk nu ontslaan, wie heeft dat mandaat?
Puntje bij RKC en het is echt wel klaar hoor. 14e plek, 10 verliespunten in 5 duels en een negatief doelsaldo.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kunnen we er niet binnen 2 dagen van maken?
En dat betekent automatisch dat 'ie nu weer bedankt?quote:Op woensdag 27 september 2023 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is dit jaar nog gevraagd toen heeft hij ook bedankt.
Ik heb dat vermoeden eigenlijk ook.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat hij aan het einde van de dag weg is
Nouja het is 5 maanden geleden. En de situatie is er eigenlijk alleen maar slechter op geworden.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat betekent automatisch dat 'ie nu weer bedankt?
Hij heeft niet bedankt vanwege een slechte situatie dus ik zie niet zo goed wat dat er mee te maken heeft.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja het is 5 maanden geleden. En de situatie is er eigenlijk alleen maar slechter op geworden.
Zei die datquote:Op woensdag 27 september 2023 15:10 schreef zoekeenleven het volgende:
Volgens Steijn staat ajax te laag op de ranglijst, die man snapt er helemaal niks van![]()
Ik zag het gezien zijn CV ook echt niet aankomen maar de combinatie Steijn/aanvallend voetbal blijkt totaal rampzalig. Daarom was het ook vanaf dag 1 een hele rare beslissing.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat mij betreft einde verhaal voor Steijn. Heb hem lang krediet gegeven met het idee dat hij van Sparta een stabiel elftal wist te maken maar bij Ajax is het keer op keer open huis en los zand... als je dat als trainer keer op keer niet weet op te lossen dan ben je gewoon niet geschikt. Ajax trainen is toch andere koek dan een laagvlieger of middenklasser, dat blijkt maar weer. Helaas gegokt en verloren door niet voor Bosz te kiezen die wel gegroeid lijkt te zijn als trainer (al is het seizoen nog vroeg). Ik zou niet weten wie er nu zou moeten komen. Goede trainers liggen niet voor het oprapen.
Als je kijkt naar de historie van Ajax dan heeft hij een punt dat ze eigenlijk hoger zouden moeten eindigen natuurlijkquote:Op woensdag 27 september 2023 15:10 schreef zoekeenleven het volgende:
Volgens Steijn staat ajax te laag op de ranglijst, die man snapt er helemaal niks van![]()
Kan denk ik één seizoen van Feyenoord herinneren, toen met Mario Been en de 0-10 bij PSV.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Puntje bij RKC en het is echt wel klaar hoor. 14e plek, 10 verliespunten in 5 duels en een negatief doelsaldo.
Momenteel gewoon het slechtste Ajax sinds de Tweede Wereldoorlog. Zelfs in Rotterdam moeten ze hun best doen om dit soort dieptepunten aan te tikken.
Dat is z'n eerste goeie opmerking.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:10 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik denk dat de politietop bij Eringa op de koffie is geweest.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:11 schreef Wotte het volgende:
Ik heb het idee dat ze op de koffie zijn geweest bij Eringa. Twee dagen terug los het niets op en nu is hij niet doof voor kritiek. Juist.
Dat is moeilijk te overtreffen al is een tiende of elfde plek als eindstand volgens mij het slechtste wat Feyenoord ooit heeft gepresteerd.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:11 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kan denk ik één seizoen van Feyenoord herinneren, toen met Mario Been en de 0-10 bij PSV.
Lekker man, dat was genieten op de tribune als Ajax supporter destijdsquote:Op woensdag 27 september 2023 15:11 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Kan denk ik één seizoen van Feyenoord herinneren, toen met Mario Been en de 0-10 bij PSV.
Wat ik begreep ook omdat het hem persoonlijk teveel stress opleverde. Dan is nu wellicht niet zo'n heel goed moment om in te stappen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij heeft niet bedankt vanwege een slechte situatie dus ik zie niet zo goed wat dat er mee te maken heeft.
Wat doe je als Ajax supporter op de tribune bij PSV - Feyenoordquote:Op woensdag 27 september 2023 15:12 schreef byah het volgende:
[..]
Lekker man, dat was genieten op de tribune als Ajax supporter destijds
Die moet zijn best doen om zijn stijve lul niet op desk te leggen in deze situatiequote:Op woensdag 27 september 2023 15:12 schreef freaky40 het volgende:
Mario Been is niet heel slim toch...
Weet nog dat het later die dag zelfs nieuws was op CNN.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:12 schreef byah het volgende:
[..]
Lekker man, dat was genieten op de tribune als Ajax supporter destijds
Erg gevatte opmerking.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:13 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik als Feyenoorder zou toch adviseren om Steijn niet te ontslaan
Kan jij niet even een lijstje maken?quote:Op woensdag 27 september 2023 15:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Je moet eerst een lijstje hebben met mogelijke nieuwe trainers die steijn zouden kunnen opvolgen
ik denk dat ze nog niet zo lijstje hebben
ze hebben geen enkel lijstje....
Dacht dat 'ie zich alleen gepiepeld voelde door dat tweede gesprek dat Ajax wilde. Maar eerlijk gezegd lijkt me voor een trainer geen beter moment om bij Ajax in te stappen dan nu.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ik begreep ook omdat het hem persoonlijk teveel stress opleverde. Dan is nu wellicht niet zo'n heel goed moment om in te stappen.
Frank de Boer? Nee die hebben ze gevraagd, toen zei hij dat hij wel interesse had en erna hebben ze hem afgescheept met de opmerking dat ze nog een gesprek wilden, toen was hij er wel klaar mee en zijn ze voor Heitinga gegaan.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ik begreep ook omdat het hem persoonlijk teveel stress opleverde. Dan is nu wellicht niet zo'n heel goed moment om in te stappen.
Ik dacht dit ook, maar kennelijk ook een beetje omdat hij juist afstand had genomen en niet meer midden in de nacht wakker wilde liggen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Frank de Boer? Nee die hebben ze gevraagd, toen zei hij dat hij wel interesse had en erna hebben ze hem afgescheept met de opmerking dat ze nog een gesprek wilden, toen was hij er wel klaar mee en zijn ze voor Heitinga gegaan.
Van 't Schip zat zondag vrij openlijk te solliciteren op wat voor baantje ze dan maar hebben in de Arena.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:16 schreef Simmertje het volgende:
Ik vind het overigens wel jammer dat er vrij weinig oud Ajacieden ook echt verantwoordelijk willen nemen. Allemaal grote mond op tv, maar wel lekker veilig als analist.
quote:Op woensdag 27 september 2023 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dacht dat 'ie zich alleen gepiepeld voelde door dat tweede gesprek dat Ajax wilde. Maar eerlijk gezegd lijkt me voor een trainer geen beter moment om bij Ajax in te stappen dan nu.
quote:De Boer: ,,Daar hebben we over gesproken, maar ze wilden nog een tweede gesprek. Ik dacht: hallo, jullie weten toch wel wat jullie aan mij hebben. Ik zag het aanvankelijk wel zitten om het seizoen af te maken. Maar die ochtend werd ik alweer om vijf uur wakker. Toen dacht ik: dit moet ik niet willen. Ik heb toen Edwin van der Sar meteen gebeld en bedankt. Ten eerste omdat ik geen zin had om me in nog een gesprek te moeten bewijzen en ten tweede omdat het malen midden in de nacht alweer begon. Dat was juist waarom ik afstand had genomen.”
Als het maar slecht genoeg gaat dan stapt er vanzelf wel een keer iemand in.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:16 schreef Simmertje het volgende:
Ik vind het overigens wel jammer dat er vrij weinig oud Ajacieden ook echt verantwoordelijk willen nemen. Allemaal grote mond op tv, maar wel lekker veilig als analist.
Het is op z'n minst opmerkelijk te noemen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat de politietop bij Eringa op de koffie is geweest.
Moet je wel accepteren dat het de komende periode nog kut gaat. Weinig coaches die in staat zijn om deze selectie door deze zware weken te leiden..quote:Op woensdag 27 september 2023 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dacht dat 'ie zich alleen gepiepeld voelde door dat tweede gesprek dat Ajax wilde. Maar eerlijk gezegd lijkt me voor een trainer geen beter moment om bij Ajax in te stappen dan nu.
Uitgenodigd via een sponsor in de business loungequote:Op woensdag 27 september 2023 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat doe je als Ajax supporter op de tribune bij PSV - Feyenoord
Het kan niet kutter dan zoals het nu gaat. Heb je die gaten op het middenveld gezien?quote:Op woensdag 27 september 2023 15:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Moet je wel accepteren dat het de komende periode nog kut gaat. Weinig coaches die in staat zijn om deze selectie door deze zware weken te leiden..
Beginnen met defensieve zekerheden in te bouwen, wellicht De Boer/Bogarde wel een goeie optie. Jongens van de club dus dan hou je die F-side ook gelijk een beetje in toom. Want die willen nu natuurlijk dat Steijn oprot en zullen alles gaan aangrijpen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Moet je wel accepteren dat het de komende periode nog kut gaat. Weinig coaches die in staat zijn om deze selectie door deze zware weken te leiden..
Arne SLot zou de beste optie zijn voor ajaxquote:Op woensdag 27 september 2023 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan jij niet even een lijstje maken?
Niet alleen die van hem maar ook dat plassertje van Kraaij.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die moet zijn best doen om zijn stijve lul niet op desk te leggen in deze situatie
Ik zie niet in waarom een andere trainer de boel niet wel op de rails zou kunnen krijgen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat werd hier ook geroepen over Schreuder.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het kan niet kutter dan zoals het nu gaat. Heb je die gaten op het middenveld gezien?
En je krijgt straks een nieuwe TD, die wellicht ook weer z’n eigen man wil.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Haalt de kerst niet.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helaas die gaat voorlopig nergens heen.
In zijn eentje kampioenschappen behaald dan Feyenoord de afgelopen 25 jaar.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:21 schreef zoekeenleven het volgende:
Even voor de duidelijkheid, met de Boer bedoelen jullie toch die gast die letterlijk OVERAL mislukt is toch?
Vier landstitels gewonnen. Dat is evenveel als Feyenoord in dertig jaar.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:21 schreef zoekeenleven het volgende:
Even voor de duidelijkheid, met de Boer bedoelen jullie toch die gast die letterlijk OVERAL mislukt is toch?
Nee ze bedoelen Sacha de Boer (televisiepresentatrice)quote:Op woensdag 27 september 2023 15:21 schreef zoekeenleven het volgende:
Als het maar slecht genoeg gaat worden zelfs de grootste mongolen als messias binnengehaald, dat zou je als Feyenoorder toch moeten weten.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:21 schreef zoekeenleven het volgende:
Maik de Boer (stylist)quote:Op woensdag 27 september 2023 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ze bedoelen Sacha de Boer (televisiepresentatrice)
Er was hier niemand die de keuze voor Steijn dan voorstelde, na Schreuder he.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat werd hier ook geroepen over Schreuder.
Je zult heel snel moeten scannen welke van die 12 aankopen wel potentie hebben. Voor zover ik dat kan bedenken zijn dat in ieder geval Sutalo, Sosa, Forbs en wellicht op termijn Mikhautadze, Mannsvirk en Gaaei (zonder hoogspanning). Voor de rest gooi de jeugd er maar in met het zoveel benoemde Ajax-DNA en speel in een herkenbare speelstijl. De ranglijst moet je nu compleet vergeten, vooral zorgen dat je zo snel mogelijk spelers ontwikkelt die wel naar een hoger niveau kunnen komen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Zelfs niet als je daarmee wel resultaat hebt inderdaad. Kan me herinneren dat Co Adriaanse werd ontslagen bij Ajax, terwijl hij bovenaan stond. Het voetbal was niet "des Ajax".quote:Op woensdag 27 september 2023 15:16 schreef Caland het volgende:
Bij een club als Sparta kan je prima een paar wedstrijden op rij compleet afbraakvoetbal spelen met alle ballen op die lange voorin, bij Ajax kan je dat niet maken.
Dan zou ik het doen, garantie op succesquote:Op woensdag 27 september 2023 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vier landstitels gewonnen. Dat is evenveel als Feyenoord in dertig jaar.
Met een schone lei beginnen scheelt al een slok, dat gaat met Steijn niet omdat hij z'n vete met Mislintat over de rug van de spelers heeft uitgevochten.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je voor de transfers van Alvarez en Kudus had moeten gaan liggen. Dan had je tijd gekocht.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:21 schreef Simmertje het volgende:
Achteraf (makkelijk praten) hadden we gewoon voor Reiziger/Bogarde moeten gaan. Werden met een zooitje B garnituur kampioen in de KKD. Mja, we zaten toen allemaal nog op de roze ten Hag wolk.
Nou nee het lijkt me dat je juist die ranglijst leidend maakt. Zo snel mogelijk een team smeden dat punten kan gaan pakken op welke manier dan ook. Dan maar afbraakvoetbal, helemaal geen Europees voetbal halen zou rampzalig zijn.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zult heel snel moeten scannen welke van die 12 aankopen wel potentie hebben. Voor zover ik dat kan bedenken zijn dat in ieder geval Sutalo, Sosa, Forbs en wellicht op termijn Mikhautadze, Mannsvirk en Gaaei (zonder hoogspanning). Voor de rest gooi de jeugd er maar in met het zoveel benoemde Ajax-DNA en speel in een herkenbare speelstijl. De ranglijst moet je nu compleet vergeten, vooral zorgen dat je zo snel mogelijk spelers ontwikkelt die wel naar een hoger niveau kunnen komen.
We nemen het mee naar achteren.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dan zou ik het doen, garantie op succes
Ik begeleid jongeren en die moet je zo nu en dan op een subtiele wijze duidelijk maken dat iets een slecht idee is, "helaas" zijn Amsterdammers nog koppiger dan een stel pubersquote:Op woensdag 27 september 2023 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het maar slecht genoeg gaat worden zelfs de grootste mongolen als messias binnengehaald, dat zou je als Feyenoorder toch moeten weten.
Ze nu al afschrijven na die paar potjes met deze trainer vind ik ook wat snel.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zult heel snel moeten scannen welke van die 12 aankopen wel potentie hebben. Voor zover ik dat kan bedenken zijn dat in ieder geval Sutalo, Sosa, Forbs en wellicht op termijn Mikhautadze, Mannsvirk en Gaaei (zonder hoogspanning). Voor de rest gooi de jeugd er maar in met het zoveel benoemde Ajax-DNA en speel in een herkenbare speelstijl. De ranglijst moet je nu compleet vergeten, vooral zorgen dat je zo snel mogelijk spelers ontwikkelt die wel naar een hoger niveau kunnen komen.
Arme drommels.quote:
Er zit nog wel een verschil tussen afbraakvoetbal en met een gedegen verdedigende organisatie wel een acceptabele pot in een 4-3-3 / 4-2-3-1 op de mat leggen. Het voetbal werd onder De Boer wel steeds slechter, maar hij wist er wel met het beperkte materiaal een paar titels uit te slepen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou nee het lijkt me dat je juist die ranglijst leidend maakt. Zo snel mogelijk een team smeden dat punten kan gaan pakken op welke manier dan ook. Dan maar afbraakvoetbal, helemaal geen Europees voetbal halen zou rampzalig zijn.
Huh, dit waren toch allemaal verzinsels van Mike Verweij en de T @freaky40 ???quote:Op woensdag 27 september 2023 15:27 schreef Elan het volgende:
Yussuf Gorter bevestigt even dat Sven los is gegaan
Verschil was toen wel, dat ook PSV en vooral Feyenoord echt heel slecht waren.. dus kampioen werd je al redelijk snel..quote:Op woensdag 27 september 2023 15:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zit nog wel een verschil tussen afbraakvoetbal en met een gedegen verdedigende organisatie wel een acceptabele pot in een 4-3-3 / 4-2-3-1 op de mat leggen. Het voetbal werd onder De Boer wel steeds slechter, maar hij wist er wel met het beperkte materiaal een paar titels uit te slepen.
Het maakt me niet uit. Zolang er maar iemand iets gaat doen waardoor je gaat winnen. Van daaruit kun je aan het voetbal gaan werken.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zit nog wel een verschil tussen afbraakvoetbal en met een gedegen verdedigende organisatie wel een acceptabele pot in een 4-3-3 / 4-2-3-1 op de mat leggen. Het voetbal werd onder De Boer wel steeds slechter, maar hij wist er wel met het beperkte materiaal een paar titels uit te slepen.
You don't say..quote:Voorafgaand aan de wedstrijd van woensdag gaf Maurice Steijn aan dat Ajax om sportieve redenen veel liever tegen Volendam had gespeeld. "Dat lijkt me ook logisch. Je staat met 0-3 achter met nog 35 minuten te spelen. Dan is de kans veel kleiner dat je wint dan met alle respect thuis tegen Volendam", aldus Steijn tegenover ESPN. "Het was een mooie opsteker als we nu een lekkere wedstrijd hadden kunnen spelen, maar er is anders besloten."
Kan ik dat ergens terugzienquote:Op woensdag 27 september 2023 15:27 schreef Elan het volgende:
Yussuf Gorter bevestigt even dat Sven los is gegaan
Oei, zoekeenleven gaat hier keihard natquote:Op woensdag 27 september 2023 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Op basis waarvan mag hij aanblijven dan?quote:Op woensdag 27 september 2023 15:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, als je van RKC verliest wordt het lastig.
Wat ik zeg, als hij verliest wordt het lastig om hem te handhaven.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:31 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Op basis waarvan mag hij aanblijven dan?
Ik heb er geen problemen mee om zandmannetje in de waan te laten dat Frank de Boer een fantastische oplossing is voor alle problemen die zich nu bij ajax afspelen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Oei, zoekeenleven gaat hier keihard nat![]()
Ook dit nemen we mee naar achteren, bedankt.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee om zandmannetje in de waan te laten dat Frank de Boer een fantastische oplossing is voor alle problemen die zich nu bij ajax afspelen.
Echt geen enkele
Maar hij heeft verloren, kansloos met 0-4.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat ik zeg, als hij verliest wordt het lastig om hem te handhaven.
quote:Op woensdag 27 september 2023 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Logisch want het blijft een Feyenoorder.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:33 schreef freaky40 het volgende:
Been lult zich ook klem en vooral tegen, eerst zit hij zowat te smeken om Steijn te ontslaan, en nu vind hij het allemaal wat te ver gaan..
Niemand had verwacht (wel gehoopt) dat Ajax nog zou winnen, wel dat er op zijn minst een goede indruk gemaakt zou worden. Maar zelfs dát was niet het geval. Dan kun je je vervolgens echt niet verschuilen achter de wedstrijd tegen Volendam.quote:
Er is letterlijk niks wat Steijn heeft laten zien aan progressie.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:31 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Op basis waarvan mag hij aanblijven dan?
#Steijn-moet-blijvenquote:Op woensdag 27 september 2023 15:33 schreef freaky40 het volgende:
Been lult zich ook klem en vooral tegen, eerst zit hij zowat te smeken om Steijn te ontslaan, en nu vind hij het allemaal wat te ver gaan..
Hoe hij met zijn gewisselde spelers om gaat zegt ALLES. Die man moet je er per direct uitflikkeren.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:33 schreef Mestreech1990 het volgende:
Even serieus, er valt toch wel meer uit dit elftal te halen. Ik had op zijn minst na een aantal weken wel een basisniveau verwacht. Steijn gooit elke week andere spelers erin en probeert maar iets. Hij kon zich juist onderscheiden van alle onrust om een solide basis te bouwen met het materiaal wat hij tot zijn beschikking heeft. Dit gaat helemaal nergens meer over. De as op het middenveld verandert elke wedstrijd, vind je het gek dat het middenveld geen structuur heeft. Had die weken nou gebruikt om een vaste structuur te bouwen met een aantal vaste keuzes.
Het niveau van deze selectie kan echt niet zo slecht als dit zijn.
die moet gewoon zo lang mogelijk blijvenquote:Op woensdag 27 september 2023 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe hij met zijn gewisselde spelers om gaat zegt ALLES. Die man moet je er per direct uitflikkeren.
Dit.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze nu al afschrijven na die paar potjes met deze trainer vind ik ook wat snel.
Maar we zijn in het Ajax-topic Klaas.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
die moet gewoon zo lang mogelijk blijven
Steijn is volledig de weg en deze selectie kwijt.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:33 schreef Mestreech1990 het volgende:
Even serieus, er valt toch wel meer uit dit elftal te halen. Ik had op zijn minst na een aantal weken wel een basisniveau verwacht. Steijn gooit elke week andere spelers erin en probeert maar iets. Hij kon zich juist onderscheiden van alle onrust om een solide basis te bouwen met het materiaal wat hij tot zijn beschikking heeft. Dit gaat helemaal nergens meer over. De as op het middenveld verandert elke wedstrijd, vind je het gek dat het middenveld geen structuur heeft. Had die weken nou gebruikt om een vaste structuur te bouwen met een aantal vaste keuzes.
Het niveau van deze selectie kan echt niet zo slecht als dit zijn.
Je kan wel alles op tactiek of ingespeeld gaan gooien, maar zo'n Avila, Gaaei en Akpom die elke aanname vijf meter van hun poot laten stuiteren heeft daar natuurlijk vrij weinig mee te maken. Dat is gewoon basistechniek.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Hij heeft pas een complete selectie sinds 4 weken ofso. Met nog een interland periode er tussen ook.
Deden ze ook op Ten Hag. Zijn hele periode.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Steijn gaat de volgende worden
Falentien gaat zijn kop eraf hakken als ik net hoorde tegen van de Boomen
telegraaf gaat helemaal los op Steijn de komende weken
De trainer zelf ben al een tijdje klaar mee hoor.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Hij heeft pas een complete selectie sinds 4 weken ofso. Met nog een interland periode er tussen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |