Oei, zoekeenleven gaat hier keihard natquote:Op woensdag 27 september 2023 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vier landstitels gewonnen. Dat is evenveel als Feyenoord in dertig jaar.
Op basis waarvan mag hij aanblijven dan?quote:Op woensdag 27 september 2023 15:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, als je van RKC verliest wordt het lastig.
Wat ik zeg, als hij verliest wordt het lastig om hem te handhaven.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:31 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Op basis waarvan mag hij aanblijven dan?
Ik heb er geen problemen mee om zandmannetje in de waan te laten dat Frank de Boer een fantastische oplossing is voor alle problemen die zich nu bij ajax afspelen.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Oei, zoekeenleven gaat hier keihard nat![]()
Ook dit nemen we mee naar achteren, bedankt.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee om zandmannetje in de waan te laten dat Frank de Boer een fantastische oplossing is voor alle problemen die zich nu bij ajax afspelen.
Echt geen enkele
Maar hij heeft verloren, kansloos met 0-4.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat ik zeg, als hij verliest wordt het lastig om hem te handhaven.
quote:Op woensdag 27 september 2023 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vier landstitels gewonnen. Dat is evenveel als Feyenoord in dertig jaar.
Logisch want het blijft een Feyenoorder.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:33 schreef freaky40 het volgende:
Been lult zich ook klem en vooral tegen, eerst zit hij zowat te smeken om Steijn te ontslaan, en nu vind hij het allemaal wat te ver gaan..
Niemand had verwacht (wel gehoopt) dat Ajax nog zou winnen, wel dat er op zijn minst een goede indruk gemaakt zou worden. Maar zelfs dát was niet het geval. Dan kun je je vervolgens echt niet verschuilen achter de wedstrijd tegen Volendam.quote:
Er is letterlijk niks wat Steijn heeft laten zien aan progressie.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:31 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Op basis waarvan mag hij aanblijven dan?
#Steijn-moet-blijvenquote:Op woensdag 27 september 2023 15:33 schreef freaky40 het volgende:
Been lult zich ook klem en vooral tegen, eerst zit hij zowat te smeken om Steijn te ontslaan, en nu vind hij het allemaal wat te ver gaan..
Hoe hij met zijn gewisselde spelers om gaat zegt ALLES. Die man moet je er per direct uitflikkeren.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:33 schreef Mestreech1990 het volgende:
Even serieus, er valt toch wel meer uit dit elftal te halen. Ik had op zijn minst na een aantal weken wel een basisniveau verwacht. Steijn gooit elke week andere spelers erin en probeert maar iets. Hij kon zich juist onderscheiden van alle onrust om een solide basis te bouwen met het materiaal wat hij tot zijn beschikking heeft. Dit gaat helemaal nergens meer over. De as op het middenveld verandert elke wedstrijd, vind je het gek dat het middenveld geen structuur heeft. Had die weken nou gebruikt om een vaste structuur te bouwen met een aantal vaste keuzes.
Het niveau van deze selectie kan echt niet zo slecht als dit zijn.
die moet gewoon zo lang mogelijk blijvenquote:Op woensdag 27 september 2023 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe hij met zijn gewisselde spelers om gaat zegt ALLES. Die man moet je er per direct uitflikkeren.
Dit.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze nu al afschrijven na die paar potjes met deze trainer vind ik ook wat snel.
Maar we zijn in het Ajax-topic Klaas.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
die moet gewoon zo lang mogelijk blijven
Steijn is volledig de weg en deze selectie kwijt.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:33 schreef Mestreech1990 het volgende:
Even serieus, er valt toch wel meer uit dit elftal te halen. Ik had op zijn minst na een aantal weken wel een basisniveau verwacht. Steijn gooit elke week andere spelers erin en probeert maar iets. Hij kon zich juist onderscheiden van alle onrust om een solide basis te bouwen met het materiaal wat hij tot zijn beschikking heeft. Dit gaat helemaal nergens meer over. De as op het middenveld verandert elke wedstrijd, vind je het gek dat het middenveld geen structuur heeft. Had die weken nou gebruikt om een vaste structuur te bouwen met een aantal vaste keuzes.
Het niveau van deze selectie kan echt niet zo slecht als dit zijn.
Je kan wel alles op tactiek of ingespeeld gaan gooien, maar zo'n Avila, Gaaei en Akpom die elke aanname vijf meter van hun poot laten stuiteren heeft daar natuurlijk vrij weinig mee te maken. Dat is gewoon basistechniek.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Hij heeft pas een complete selectie sinds 4 weken ofso. Met nog een interland periode er tussen ook.
Deden ze ook op Ten Hag. Zijn hele periode.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Steijn gaat de volgende worden
Falentien gaat zijn kop eraf hakken als ik net hoorde tegen van de Boomen
telegraaf gaat helemaal los op Steijn de komende weken
De trainer zelf ben al een tijdje klaar mee hoor.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Hij heeft pas een complete selectie sinds 4 weken ofso. Met nog een interland periode er tussen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |