Ja ik ben vrij laat qua besef, maar dit is echt hemeltergend.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zeggen we al weken. Er is echt meer uit dit elftal te halen dan Steijn doet, ook al zijn ze relatief nieuw bij de club.
Ik. Ben. Niet. Voor. Ajax.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is te prijzen dat je een stukje zelfspot hebt
quote:Op woensdag 27 september 2023 14:43 schreef Coco het volgende:
[..]En anderhalve hand op de 5eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Tsja je weet dat je in een crisis zit en je laat nu net helemaal niks zien lol als er iets zat in dit elftal dan had je tenminste een goed moment. Ik kon het niet zien.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zeggen we al weken. Er is echt meer uit dit elftal te halen dan Steijn doet, ook al zijn ze relatief nieuw bij de club.
Geen beter vermaak dan leedvermaak.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand post zoveel in het Ajax-topic zonder voor Ajax te zijn.
Die pot tegen De Graafschap en die beroerde wissels ga ik hem nooit vergeven, maar ik snak ondertussen naar defensieve zekerheid.quote:
Hallo Rene heb jij een oplossingquote:Op woensdag 27 september 2023 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand post zoveel in het Ajax-topic zonder voor Ajax te zijn.
Rensch is dan ook Ajax-onwaardig, maar ja... we hebben echt niks betersquote:Op woensdag 27 september 2023 14:44 schreef Heeinz het volgende:
Hahahahaha die Rensch kijkt naar Paixão en denkt 'goh, die staat vrij'
Dit wordt heel pijnlijkquote:Op woensdag 27 september 2023 14:47 schreef GwaiLow het volgende:
30-9 RKC uit
5-10 AEK Athene uit
8-10 AZ thuis
22-10 Utrecht uit
26-10 Brighton uit
29-10 PSV uit
Gaat een leuk maandje worden.
Kijk dat doelpunt terug en je vindt hem nog slechter dan dat je nu al vindtquote:Op woensdag 27 september 2023 14:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rensch is dan ook Ajax-onwaardig, maar ja... we hebben echt niks beters
We spelen alleen maar uitwedstrijdenquote:Op woensdag 27 september 2023 14:47 schreef GwaiLow het volgende:
30-9 RKC uit
5-10 AEK Athene uit
8-10 AZ thuis
22-10 Utrecht uit
26-10 Brighton uit
29-10 PSV uit
Gaat een leuk maandje worden.
Nee niet echtquote:Op woensdag 27 september 2023 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hallo Rene heb jij een oplossing
Hoe moet je club nu verder na deze 0-4?quote:Op woensdag 27 september 2023 14:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Geen beter vermaak dan leedvermaak.
Er moet een ervaren (crisis)trainer komen, niet 1tje die zelf nog moet uitvogelen hoe het bij een topclub eraan toe gaat.quote:Op woensdag 27 september 2023 14:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik ben vrij laat qua besef, maar dit is echt hemeltergend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |