SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Je dacht dat ze daar opeens een moraal kompas hadden gevonden na schandaal op schandaal?quote:Op maandag 25 september 2023 16:24 schreef Slobeend het volgende:
Ajax kom op zeg. Dit kan écht niet.
Dit ja.quote:Op maandag 25 september 2023 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Je dacht dat ze daar opeens een moraal kompas hadden gevonden na schandaal op schandaal?
Van het lachen?quote:Op maandag 25 september 2023 16:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Benieuwd hoe de sfeer is in Joris z'n kantoor. Zouden zij overleggen om juridische stappen te nemen en toen van hun stoel gevallen zijn toen ze de statement van Ajax lazen?
Uiteraard.quote:
Een selfie is zijn geval hetzelfde.quote:Op maandag 25 september 2023 16:26 schreef Erasmus het volgende:
Nu maar hopen dat Van Halst ergens in de komende weken dickpics rond gaat sturen.
Vanuit de club (die van ons) is al gecommuniceerd dat het woensdag hervat zou worden. Dus lijkt me dat ze akkoord waren.quote:Op maandag 25 september 2023 16:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Benieuwd hoe de sfeer is in Joris z'n kantoor. Zouden zij overleggen om juridische stappen te nemen en toen van hun stoel gevallen zijn toen ze de statement van Ajax lazen?
Er zal toch wel iemand daar zijn die de schaamte niet voorbij is? Het antwoord is kennelijk nee.quote:Op maandag 25 september 2023 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Je dacht dat ze daar opeens een moraal kompas hadden gevonden na schandaal op schandaal?
Het is voor Feyenoord gunstig dat dit besloten is, maakt de kans zelfs nog wat groter dat als Ajax weigert te spelen de tussenstand toch gehandhaafd blijft.quote:Op maandag 25 september 2023 16:25 schreef fetX het volgende:
Maar goed. Laat ze lekker naar de rechter gaan. Dat gaat toch niks opleveren.
Óf, ff in de droom modus, doorzetten, helemaal slopen en 0-10 op de borden zetten...quote:Op maandag 25 september 2023 16:27 schreef fetX het volgende:
Het zou zo ontzettende gerechtigheid zijn als dit nog 0-6 wordt woensdag.
Mjah, dit is natuurlijk het allergrootste dieptepunt eigenlijk.quote:Op maandag 25 september 2023 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord moet niet zo zeuren, niet zo calimero doen.quote:Op maandag 25 september 2023 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mjah, dit is natuurlijk het allergrootste dieptepunt eigenlijk.
Ik vind het gaslighten in het Ajax-topic ergens ook weer zielig. Niet alleen de schaamte. maar schijnbaar ook de wanhoop voorbij.quote:Op maandag 25 september 2023 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Idd, zij zeggen de beste te zijn, kunnen ze toch wel minder dan anderhalve wedstrijd op 1 dag spelen lijkt me.quote:Op maandag 25 september 2023 16:31 schreef H.FR het volgende:
Het probleem met Volendam kan op zich wel opgelost worden toch? Gewoon door laten gaan.
Hoho ze doen dit natuurlijk allemaal voor de supporters van Volendam he.quote:Op maandag 25 september 2023 16:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord moet niet zo zeuren, niet zo calimero doen.
Ongekend![]()
![]()
Ach, je hebt een FA die hier komt trollen... Geeft het niveau van discussie wel aanquote:Op maandag 25 september 2023 16:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik vind het gaslighten in het Ajax-topic ergens ook weer zielig. Niet alleen de schaamte. maar schijnbaar ook de wanhoop voorbij.
Gaslighten dat Feyenoord de calimero is![]()
![]()
![]()
Wij zijn een sociale club hoor.quote:Op maandag 25 september 2023 16:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoho ze doen dit natuurlijk allemaal voor de supporters van Volendam he.
Echt een hele kleine club, in alles.quote:Op maandag 25 september 2023 16:33 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Deze tweet is echt het meest treurige wat ik ooit gezien heb.
Die kinderen jankten gewoon omdat ze dit niet gewend waren fucking snowflakes, op die leeftijd kregen wij met 0-5 pakkie van Ajax in De Kuip.quote:Op maandag 25 september 2023 16:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wij zijn een sociale club hoor.
Brb ff Feyenoord apatisch uitlachen, een hoofdingang slopen en (zieke) kinderen traumatiseren
Ja, des te lachwekkender het is zij zichzelf een sociale club noemen.quote:Op maandag 25 september 2023 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kinderen jankten gewoon omdat ze dit niet gewend waren fucking snowflakes, op die leeftijd kregen wij met 0-5 pakkie van Ajax in De Kuip.
Niet eens eeuwenoude fonteinen slopen straks?quote:Op maandag 25 september 2023 16:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wij zijn een sociale club hoor.
Brb ff Feyenoord apatisch uitlachen, een hoofdingang slopen en (zieke) kinderen traumatiseren
Daar gaat een aanklager zich over buigen, die straffen zijn er meestal niet zo snelquote:Op maandag 25 september 2023 16:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar even, is dit alles wat er volgt na deze pot? Geen verdere straffen qua puntenaftrek of wedstrijden zonder thuispubliek?
Dan mag Ajax toch de KNVB wel op hun blote knietjes bedanken hee.
Als je argumentjes op zijn, kan je nog altijd irrelevante oude koeien uit de sloot halen natuurlijkquote:Op maandag 25 september 2023 16:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Niet eens eeuwenoude fonteinen slopen straks?
Puntaftrek is nooit een reële optie geweest. Ze kunnen geen regels verzinnen opeens natuurlijkquote:Op maandag 25 september 2023 16:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar even, is dit alles wat er volgt na deze pot? Geen verdere straffen qua puntenaftrek of wedstrijden zonder thuispubliek?
Zou leuk zijn als deze juridische move van Ajax opeens even gaat meewegenquote:Op maandag 25 september 2023 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar gaat een aanklager zich over buigen, die straffen zijn er meestal niet zo snel
Wat ook nog een groot probleem kan worden als supporters van Ajax of andere clubs dit gaan misbruiken.quote:Op maandag 25 september 2023 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar gaat een aanklager zich over buigen, die straffen zijn er meestal niet zo snel
Ah ok, nou laten ze daar maar eens snel regels op maken. Voor deze pot dan te laat maar dit is wel een instrument voor alle hoolies.quote:Op maandag 25 september 2023 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Puntaftrek is nooit een reële optie geweest. Ze kunnen geen regels verzinnen opeens natuurlijk
Alhoewel het wel de KNVB blijft
Ik vond het wel grappig dat Tong over de bekerfinale van 1991 begon.quote:Op maandag 25 september 2023 16:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als je argumentjes op zijn, kan je nog altijd irrelevante oude koeien uit de sloot halen natuurlijk
Laat die gasten nou maar gewoon overal netten ophangen. Of we stoppen met deze debiele regels. Er is nu geen weg terug meer.quote:Op maandag 25 september 2023 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
En we mogen dat belangenverstrengeling-verhaal van Mislintat natuurlijk niet vergeten. Daar kan de echte duw komen gok ik. Twente werd er voor teruggezet. Juve ook.quote:Op maandag 25 september 2023 16:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Als jullie supporters zich hadden gedragen, hoefden jullie Volendam het niet zo onnodig lastig te maken!quote:
Eens, het spijt me Erasmus.quote:Op maandag 25 september 2023 16:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als jullie supporters zich hadden gedragen, hoefden jullie Volendam het niet zo onnodig lastig te maken!
Die hebben niks te eisen qua regelementen, die wedstrijd is bovendien al eens verplaatst.quote:
dit idd, er worden nu opeens regels verzonnenquote:Op maandag 25 september 2023 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Puntaftrek is nooit een reële optie geweest. Ze kunnen geen regels verzinnen opeens natuurlijk
In een degradatiestrijd is dit een zes-punten-wedstrijd natuurlijk.quote:Op maandag 25 september 2023 16:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
Op zich vind ik t ook wel mooi dat Ajax niet even wat moed kan inspelen tegen Volendam thuis maar even naar t lastige Waalwijk uit moet hierna.
Oja en dan Volendam boos is dat ze niet tegen Ajax mogen ballen is ook wel hilarisch.
Hoe is dat relevant?quote:Op maandag 25 september 2023 16:41 schreef Elan het volgende:
die wedstrijd is bovendien al eens verplaatst.
Volgens mij voorzien de reglementen er wel in. Het is meer dat het niet gebruikelijk is.quote:Op maandag 25 september 2023 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan stellen ze maar een b-elftal op als ze per se willen spelen, aankopen genoeg zou je toch denken.quote:Op maandag 25 september 2023 16:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
Op zich vind ik t ook wel mooi dat Ajax niet even wat moed kan inspelen tegen Volendam thuis maar even naar t lastige Waalwijk uit moet hierna.
Oja en dan Volendam boos is dat ze niet tegen Ajax mogen ballen is ook wel hilarisch.
Ik ben blij dat onze vriendschap deze hectische periode overleeftquote:Op maandag 25 september 2023 16:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Netjes. Kudo +1 hiervoor.
En excuses aanvaard.
Als ze adequaat hadden gereageerd op het feit dat ze wisten van deze actie, ook niet.quote:Op maandag 25 september 2023 16:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als jullie supporters zich hadden gedragen, hoefden jullie Volendam het niet zo onnodig lastig te maken!
Omdat er toen totaal niet moeilijk over werd gedaan, en nu Ajax op sterven ligt moet er ineens koste wat koste gespeeld worden.quote:
wie wist van deze actie af?quote:Op maandag 25 september 2023 16:43 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Als ze adequaat hadden gereageerd op het feit dat ze wisten van deze actie, ook niet.
Dit. Gewoon in de middag die 35 minuten uitspelen en in de avond die wedstrijd tegen Volendam. Probleem voor iedereen opgelost.quote:Op maandag 25 september 2023 16:31 schreef H.FR het volgende:
Het probleem met Volendam kan op zich wel opgelost worden toch? Gewoon door laten gaan.
Dus eigenlijk is het totaal niet relevant.quote:Op maandag 25 september 2023 16:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat er toen totaal niet moeilijk over werd gedaan, en nu Ajax op sterven ligt moet er ineens koste wat koste gespeeld worden.
Dit is een nationaal probleem. Bal ligt bij de politiek. Engeland, voetbalwet, opvoeding bladiebla.quote:Op maandag 25 september 2023 16:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens kijken hoe van Praag dit probleem subtiel verschuift van Ajax naar iets anders
godverdommequote:
Dan zit je er wel heel vaak naast.quote:Op maandag 25 september 2023 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
godverdomme
had ik deze jood niet een paar post eerder genoemd en paar uur later komt hij op tv
zoals ik VAAK zeg
IK BEN DE GROOTSTE VISIONAIR ALLERTIJDEN
ja dat maak jij er van omdat je er geen reet van snapt allemaalquote:Op maandag 25 september 2023 16:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan zit je er wel heel vaak naast.
Gewoon opnieuw verplaatsen jaaa.quote:Op maandag 25 september 2023 16:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het totaal niet relevant.
Zal nog wel een wedstrijdje zonder publiek in dat onderste vak volgen en een boete. Maar dat is wel een beetje het precedent van hetgeen dat er ligt.quote:Op maandag 25 september 2023 16:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ivanusec in de spitsgenotquote:Op maandag 25 september 2023 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja dat maak jij er van omdat je er geen reet van snapt allemaal
Dat kan je toch niet verkopen aan al die clubs die wél ergens moesten aan komen aanrukken om een potje voor 10 minuten af te maken?quote:Op maandag 25 september 2023 16:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet uitspelen onze wedstrijd.
Niet ons probleem.quote:Op maandag 25 september 2023 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet verkopen aan al die clubs die wél ergens moesten aan komen aanrukken om een potje voor 10 minuten af te maken?
Toch doen ze hier het enige juiste. De wedstrijd gewoon zo snel mogelijk uitspelenquote:Op maandag 25 september 2023 16:57 schreef Scrummie het volgende:
Echt iedereen is boos, lol. De KNVB kan echt niets.
quote:Ajax, dat zich liet vertegenwoordigen door ‘de voortdurend driftig bellende’ strategisch adviseur Erik van Spanje, werkt niet mee aan de plannen van de aartsrivaal. De Amsterdamse club wil het laatste halfuur het liefst op een later moment uitspelen. Op z’n vroegst begin november.
Huilende kinderen.quote:
Dit is een grapje. Toch?quote:Op maandag 25 september 2023 16:58 schreef Scrummie het volgende:
Hebben ze dus vanochtend een overleg gehad waarbij van Feyenoord gewoon Dennis en Joris aanwezig waren, maar van Ajax 1 of ander strategisch adviseurtje de boel moest regelen.
[..]
Objectief bezien is het besluit dat er nu ligt ook het meest logisch.quote:Op maandag 25 september 2023 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet verkopen aan al die clubs die wél ergens moesten aan komen aanrukken om een potje voor 10 minuten af te maken?
November is in elk geval sowieso geen optie.
Echt alles aan die club is klein zeg, ongelooflijkquote:Op maandag 25 september 2023 16:58 schreef Scrummie het volgende:
Hebben ze dus vanochtend een overleg gehad waarbij van Feyenoord gewoon Dennis en Joris aanwezig waren, maar van Ajax 1 of ander strategisch adviseurtje de boel moest regelen.
[..]
Nee. Het geeft goed aan wat een teringbende het daar is.quote:
Vast niet.quote:
Het enige juiste was de wedstrijd vandaag of morgen laten uitspelen, de wedstrijd tegen Volendam laten staan(jammer dan voor Ajax) en puntenaftrek.quote:Op maandag 25 september 2023 16:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch doen ze hier het enige juiste. De wedstrijd gewoon zo snel mogelijk uitspelen
genotquote:Op maandag 25 september 2023 16:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als dit is wat grootheidswaanzin met je club doet hoop ik bij ons snel op mindere tijden.quote:Op maandag 25 september 2023 16:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja maar dan zit je gewoon met een gemeente. Dan vind ik woensdag echt nog wel schappelijk.quote:Op maandag 25 september 2023 17:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het enige juiste was de wedstrijd vandaag of morgen laten uitspelen, de wedstrijd tegen Volendam laten staan(jammer dan voor Ajax) en puntenaftrek.
Het feit dat ze zich verschuilen achter het wangedrag van hun eigen supporters om daar sportief voordeel uit te halen zegt wel alles. Wat een eng machtsvacuüm.quote:Op maandag 25 september 2023 16:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt ongekend gęnant ja. Die zetten zichzelf echt gigantisch voor lul.quote:Op maandag 25 september 2023 17:05 schreef aTypisch het volgende:
Ik denk dat Ajax gewoon vooral even niets moet zeggen.
De tering wat kunnen die slecht tegen een tegenslagje.
Dat was een veel beter alternatief inderdaad. Wel lullig als volendam net als feyenoord ook de dupe wordt van het gezeik met ajax. De allerbeste oplossing zou alsnog zijn om 0-3 te handhaven overigens.quote:Op maandag 25 september 2023 17:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het enige juiste was de wedstrijd vandaag of morgen laten uitspelen, de wedstrijd tegen Volendam laten staan(jammer dan voor Ajax) en puntenaftrek.
Ik kan daar erg van genieten welquote:Op maandag 25 september 2023 17:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt ongekend gęnant ja. Die zetten zichzelf echt gigantisch voor lul.
ja ik ga er ook wel goed voor zittenquote:Op maandag 25 september 2023 17:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij met deze oplossing.![]()
OPVRETEN
Daarom ook zo jammer dat die kinderen gisteren moesten huilen om de verkeerde redenen. Keertje dik op je neus krijgen van Feyenoord is ook wel een mooie opvoeding. Gemiste kans aldus.quote:Op maandag 25 september 2023 17:11 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ze zijn ook nog eens ondankbaar. Weet je hoeveel klassiekers ik heb meegemaakt waarbij we in de eerste helft zo keihard vernederd werden dat ik zelf met een voorstel wilde komen om de tweede helft te laten zitten?
Eigenlijk de beste reactiequote:Op maandag 25 september 2023 17:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik kan daar erg van genieten wel
Spelen of een kort geding aanspannen neem ik aan.quote:Op maandag 25 september 2023 17:10 schreef Erasmus het volgende:
Volgens het Algemeen Dagblad is het besluit van de KNVB 'onvoorwaardelijk' en heeft Ajax twee opties: niet spelen, of een kort geding aanspannen.
Een kort gequote:Op maandag 25 september 2023 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelen of een kort geding aanspannen neem ik aan.
Na alles hebben ze nog het lef om te klagen én het lef om over november te beginnen.quote:Op maandag 25 september 2023 17:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt ongekend gęnant ja. Die zetten zichzelf echt gigantisch voor lul.
Dat is toch genieten.quote:Op maandag 25 september 2023 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na alles hebben ze nog het lef om te klagen én het lef om over november te beginnen.
Ik twijfelde ook heel erg dit keer, maar toen ik op 'Preview' klikte moest ik zelf lachen dus ik denk nou vooruit.quote:Op maandag 25 september 2023 17:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Like gegeven en gelachen. Niet hardop dit keer.
ik roep al heel dit seizoen dat dit mijn favoriete ajax is.quote:Op maandag 25 september 2023 17:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk de beste reactie
Je bent een verstandig man @:atypisch
Wat is eigenlijk de straf voor weigeren te spelen zonder goede reden?quote:Op maandag 25 september 2023 17:10 schreef Erasmus het volgende:
Volgens het Algemeen Dagblad is het besluit van de KNVB 'onvoorwaardelijk' en heeft Ajax twee opties: niet spelen, of een kort geding aanspannen.
Als dit hun reactie is na de meest vernederende zondag aller tijden voor ze is de gifbeker daar in ieder geval nog niet leeg.quote:Op maandag 25 september 2023 17:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik roep al heel dit seizoen dat dit mijn favoriete ajax is.
Echt niks klopt daar. Ze hebben niet eens een aanvoerder
Reglementair verlies meen ik.quote:Op maandag 25 september 2023 17:33 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de straf voor weigeren te spelen zonder goede reden?
Puntaftrek.quote:Op maandag 25 september 2023 17:33 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de straf voor weigeren te spelen zonder goede reden?
Ze zullen heus wel aantreden als ze een eventueel kort geding verliezen.quote:
Ik sluit niet uit dat ze als vorm van protest gewoon het veld niet opkomen.quote:Op maandag 25 september 2023 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zullen heus wel aantreden als ze een eventueel kort geding verliezen.
Zou je denken? We mogen hopen van nietquote:Op maandag 25 september 2023 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zullen heus wel aantreden als ze een eventueel kort geding verliezen.
bergwijn weer huilen voor de cameraquote:Op maandag 25 september 2023 17:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ze als vorm van protest gewoon het veld niet opkomen.
Het blijft Ajax.
Min of meer hetzelfde als gisteren dus.quote:Op maandag 25 september 2023 17:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ze als vorm van protest gewoon het veld niet opkomen.
Het blijft Ajax.
Die mag sws niet spelen, dus...quote:Op maandag 25 september 2023 17:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bergwijn weer huilen voor de camera
Oquote:Op maandag 25 september 2023 17:42 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Die mag sws niet spelen, dus...
Ik hoop eigenlijk dat Berghuis gewoon voor de camera komt.quote:Op maandag 25 september 2023 17:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bergwijn weer huilen voor de camera
Dit is wel framing, Halsema doelde destijds op iets anders. (dat de gemeente Rotterdam onwelwillend stond tegenover uitpubliek toelaten tijdens de Klassieker)quote:
Ik lees niet verder dan alleen de titelquote:Op maandag 25 september 2023 18:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is wel framing, Halsema doelde destijds op iets anders. (dat de gemeente Rotterdam onwelwillend stond tegenover uitpubliek toelaten tijdens de Klassieker)
'Op z'n vroegst begin november'. De arrogantie!quote:Op maandag 25 september 2023 16:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is echt de dag dat het ene na het andere geinige besef komt bovendrijven. Zo’n oja dat was er ook nog. Zoals deze ook.quote:
Een 2010/2011 seizoen van Feyenoord is in de maak in amsterdam.quote:Op maandag 25 september 2023 18:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit is echt de dag dat het ene na het andere geinige besef komt bovendrijven. Zo’n oja dat was er ook nog. Zoals deze ook.
- Al de massaal naar Rotterdam wijzende vingers bij eerdere incidenten.
- Berghuis die nog even een leuke stap dacht te maken.
- De intense zoektocht van 1,5 jaar naar dé opvolger van dickpic Marc
- De open sollicitaties van Peter Bosz, waar uiteindelijk ook een go voor was
- De scouts die rond gingen bellen dat het echt niet hun backie was.
- De 230 miljoen (!) die ze hebben uitgegeven om vervolgens de wedstrijd van het jaar te spelen met 5e keuze salah-edinne.
- tribuneklant Wijndal als onderdeel van de beste linkerkant van Europa die het moeilijkste voetbal ter wereld speelt
- de kenners die zeker wisten dat Ajax dit jaar kampioen ging worden
Hoe hilarisch is het als ze juist dit jaar naast de 3e plek grijpen
Dit vooral. De schofterigheid.quote:Op maandag 25 september 2023 16:36 schreef Haringkop het volgende:
En in nog geen officieel statement enige excuses naar de tegenstander, opdoeken die club.
quote:Jan Bluyssen heeft uitleg gegeven over het besluit dat De Klassieker aanstaande woensdag al uitgespeeld gaat worden. De manager competitiezaken van de KNVB heeft kennis genomen van de onvrede bij Ajax, dat juridische stappen overweegt, maar legt dat naast zich neer.
'Beide clubs hebben aangegeven dat ze de wedstrijd uit wilden spelen', gaf Bluyssen een verklaring bij ESPN. 'Wij hebben aan die wens invulling gegeven, maar Ajax wil het liever later doen. Op basis van gelijke voorwaarden hebben we besloten die wens niet in te willigen.'
Volgens Bluyssen zou het niet uitspelen van de gestaakte wedstrijd competitievervalsing betekenen. 'We zijn van mening dat de competitie op het veld uitgespeeld moet worden. Dat is de grootste reden dat we zeggen: ja, we blijven wedstrijden uitspelen. Het kan niet zo zijn dat supporters invulling kunnen geven aan de uitslag.'
Daarmee doelt Bluyssen op een deel van de achterban van Ajax, dat vuurwerk op het veld gooide in de strijd met Feyenoord. Door woensdag om 14.00 uur de wedstrijd uit te spelen, duwt de KNVB echter ook FC Volendam in een lastig parket. Aanvankelijk zou die ploeg die avond op bezoek gaan in Amsterdam. Dat weet men in Zeist. 'In het verleden hebben we zoiets ook al eens moeten doen. Dat is ook geen pretje voor ons en we hebben alle begrip voor de onvrede.'
'We vinden het zelf ook ontzettend vervelend', verklaart Bluyssen. 'De afweging is gemaakt om alle gelijke omstandigheden tussen Ajax en Feyenoord te waarborgen. Dat is het besluit. Voor ons ook definitief. Aan de clubs hoe ze er nu mee om willen gaan.'
Bovendien is zijn beargumentatie ook niet helemaal juist. Want in het onwaarschijnlijke scenario dat het woensdag toch nog 3-3 zou worden bijvoorbeeld hebben de supporters indirect toch bepaald wat de uitslag ging worden.quote:Op maandag 25 september 2023 18:32 schreef ashardalan het volgende:
KNVB legt kritiek Ajax naast zich neer en is duidelijk over Klassieker
[..]hilarisch dat de knvb denkt dat niet doorspelen de g-side mongolen in de kaart zou spelen
Blijkbaar was de berichtgeving dat Feyenoord sws niet wilde uitspelen fout...
Kennen we jou ergens van? Of besloten vandaag maar een accountje aan te maken.quote:Op maandag 25 september 2023 18:26 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Een 2010/2011 seizoen van Feyenoord is in de maak in amsterdam.
Zolang Steijn daar trainer is en blijft zullen daar om degradatie blijven vechten. Die man is zo'n grote tactische onbenul, dat heb ik werkelijk nog nooit eerder gezienquote:Op maandag 25 september 2023 18:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit is echt de dag dat het ene na het andere geinige besef komt bovendrijven. Zo’n oja dat was er ook nog. Zoals deze ook.
- De 230 miljoen (!) die ze hebben uitgegeven om vervolgens de wedstrijd van het jaar te spelen met 5e keuze salah-edinne.
- tribuneklant Wijndal als onderdeel van de beste linkerkant van Europa die het moeilijkste voetbal ter wereld speelt
quote:Op maandag 25 september 2023 18:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kennen we jou ergens van? Of besloten vandaag maar een accountje aan te maken.
Voelde Lambiek zich te groot voor dit overleg? @PowerLoungenquote:Op maandag 25 september 2023 16:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit interesseert me eigenlijk weinig. Wat me wel het schompus irriteert is dat ze nu nog van alles lopen te eisen. Dit is door hun harde kern veroorzaakt, die ze al decennia hebben lopen paaien en niet genoeg hebben begrensd (onze en andere clubs ook niet vreemd). De onbeschaamdheid om er dan ook nog van te willen profiterenquote:Op maandag 25 september 2023 18:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
@fetX en ik hopen op Kapiteintje.quote:
Nee hoor daar ben je als Feyenoord zelf bij. Als het alsnog 3-3 wordt dan heb je het als Feyenoord zijnde gewoon sportief af laten weten. Voetbalwedstrijden worden nu eenmaal afgewerkt over 90 minuten. De wedstrijd is simpelweg nog niet voorbij.quote:Op maandag 25 september 2023 18:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bovendien is zijn beargumentatie ook niet helemaal juist. Want in het onwaarschijnlijke scenario dat het woensdag toch nog 3-3 zou worden bijvoorbeeld hebben de supporters indirect toch bepaald wat de uitslag ging worden.
het vreemde is dat ik erg weinig nadelen zie voor ajax in dit verloopquote:Op maandag 25 september 2023 18:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit interesseert me eigenlijk weinig. Wat me wel het schompus irriteert is dat ze nu nog van alles lopen te eisen. Dit is door hun harde kern veroorzaakt, die ze al decennia hebben lopen paaien en niet genoeg hebben begrensd (onze en andere clubs ook niet vreemd). De onbeschaamdheid om er dan ook nog van te willen profiteren
Als je ook maar een nanogram van de klasse hebt die je pretendeert te hebben als topclub, dan hou je je bek nu het fout gegaan is en weest blij dat het bij 0-3 blijft. Of zorg dat deze actie geen voordeel oplevert door zelf de handdoek in de ring te gooien.
Maar nee, ze gaan eisen dat het toch nog gespeeld wordt, dan ga je weer dwars liggen over de datum. Zorg gewoon dat je het juiste doet zodat het signaal uitgaat dat dit niet loont.
Stel je voor dat ze nu met ontzettend veel geluk (want anders lukt het ze niet) toch een punt of zelfs drie over de streep trekken? Ben dan trots op jezelf als club? Kun je jezelf dan nog een sportclub noemen?
90 minuten aan een stuk ja, waarbij conditie en mentaliteit ook een rol spelen.quote:Op maandag 25 september 2023 18:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee hoor daar ben je als Feyenoord zelf bij. Als het alsnog 3-3 wordt dan heb je het als Feyenoord zijnde gewoon sportief af laten weten. Voetbalwedstrijden worden nu eenmaal afgewerkt over 90 minuten. De wedstrijd is simpelweg nog niet voorbij.
Boelerquote:Op maandag 25 september 2023 18:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:fetx en ik hopen op Kapiteintje.
Eigenlijk is deze uitspraak dan ook een vrijbrief om te gaan rellen bij een achterstand.quote:Op maandag 25 september 2023 18:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het vreemde is dat ik erg weinig nadelen zie voor ajax in dit verloop
als in: ze hadden zondag verloren, en krijgen nu woensdag gewoon een kans om er voor te gaan met nieuwe energie
lijkt mij een win voor ze, terwijl feyenoord benadeelt is
komt omdat de KNVB de hoofdverantwoordelijk is met hun aidsregels rondom bekertjes en stakingenquote:Op maandag 25 september 2023 18:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk is deze uitspraak dan ook een vrijbrief om te gaan rellen bij een achterstand.
Ja precies!quote:Op maandag 25 september 2023 18:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk is deze uitspraak dan ook een vrijbrief om te gaan rellen bij een achterstand.
Dit gaat gegarandeerd vaker gebeuren dit seizoen. En wat een schande zal men er van sprekenquote:Op maandag 25 september 2023 18:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk is deze poppenkast grotendeels in het voordeel van Ajax want ze waren rijp voor de slacht maar nu moeten ze 39% van de wedstrijd zonder thuisvoordeel spelen. Dit is nu eenmaal hoe de kaarten geschud zijn. Sportief gezien kan ik ermee leven,.als er woensdag daadwerkelijk gespeeld wordt.quote:Op maandag 25 september 2023 18:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
90 minuten aan een stuk ja, waarbij conditie en mentaliteit ook een rol spelen.
De boel is al beďnvloed door die Amsterdamse tokkies. Een ideaal scenario krijg je toch niet meer. Dus dit is te kort door de bocht.
Men moet gaan inzetten op leegruimen stadion, omgeving leeg vegen en uren later de wedstrijd uitspelen zonder publiek.quote:Op maandag 25 september 2023 18:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Desnoods wachten de spelers maar een uurtje, maar dan kan je wel "meteen" doorspelenquote:Op maandag 25 september 2023 18:48 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Men moet gaan inzetten op leegruimen stadion, omgeving leeg vegen en uren later de wedstrijd uitspelen zonder publiek.
Dat dus. Ook toen hebben ze zich misdadig opgesteld.quote:Op maandag 25 september 2023 18:47 schreef aTypisch het volgende:
tijdens krona kregen ze gratis en voor niets de CL-toegang ten koste van arnegod
nu dit weer
#KNJB
Ik denk ook dat het de minst slechte uitkomst is hoor. Maar ik kan me voorstellen dat het bij alle betrokken schuurt (wat vaak een teken is dat het de minst slechte oplossing is, dat dan weer wel)quote:Op maandag 25 september 2023 18:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Natuurlijk is deze poppenkast grotendeels in het voordeel van Ajax want ze waren rijp voor de slacht maar nu moeten ze 39% van de wedstrijd zonder thuisvoordeel spelen. Dit is nu eenmaal hoe de kaarten geschud zijn. Sportief gezien kan ik ermee leven,.als er woensdag daadwerkelijk gespeeld wordt.
Ik zit hier in Georgië met dengue voedselvergiftiging en deze soap is heerlijke afleidingquote:Op maandag 25 september 2023 17:54 schreef Piles het volgende:
Overigens wel een lekkere soap om op je vrije dag zo een beetje mee te lezen allemaal hier
Daar over gesproken. Hoeveel ME zal er zijn woensdag. Met een dronetje nog even een bommetje langsbrengen is niet zo ingewikkeld natuurlijkquote:Op maandag 25 september 2023 18:48 schreef aTypisch het volgende:
als die debieltjes via appgroepjes en wat smokkelwaar de belangrijkste wedstrijd van het jaar kunnen saboteren bij een tegenvallende tussenstand, is er iets mis in de spelregels
Beterschapquote:Op maandag 25 september 2023 18:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zit hier in Georgië met dengue voedselvergiftiging en deze soap is heerlijke afleiding
@:GurneyIsBestOke
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar, ze eten daar alleen maar ranzige aardappelgerechten met doorgebakken vlees en kaas.quote:Op maandag 25 september 2023 18:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zit hier in Georgië met dengue voedselvergiftiging en deze soap is heerlijke afleiding
Opzich is het niet zo vreemd dat ze dit liever niet willen. Sportief gezien speel je die wedstrijd liever uit dat lijkt me duidelijk. Maar het ten kosten laten gaan van een andere thuiswedstrijd kost bakken met geld, de hele wedstrijdorganisatie is al in gang gezet en dan dupeer je niet een keer maar twee keer tienduizenden fans daarbij ook nog eens Volendam.quote:Op maandag 25 september 2023 18:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit interesseert me eigenlijk weinig. Wat me wel het schompus irriteert is dat ze nu nog van alles lopen te eisen. Dit is door hun harde kern veroorzaakt, die ze al decennia hebben lopen paaien en niet genoeg hebben begrensd (onze en andere clubs ook niet vreemd). De onbeschaamdheid om er dan ook nog van te willen profiteren
Als je ook maar een nanogram van de klasse hebt die je pretendeert te hebben als topclub, dan hou je je bek nu het fout gegaan is en weest blij dat het bij 0-3 blijft. Of zorg dat deze actie geen voordeel oplevert door zelf de handdoek in de ring te gooien.
Maar nee, ze gaan eisen dat het toch nog gespeeld wordt, dan ga je weer dwars liggen over de datum. Zorg gewoon dat je het juiste doet zodat het signaal uitgaat dat dit niet loont.
Stel je voor dat ze nu met ontzettend veel geluk (want anders lukt het ze niet) toch een punt of zelfs drie over de streep trekken? Ben dan trots op jezelf als club? Kun je jezelf dan nog een sportclub noemen?
hahahahahaquote:Op maandag 25 september 2023 18:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Opzich is het niet zo vreemd dat ze dit liever niet willen. Sportief gezien speel je die wedstrijd liever uit dat lijkt me duidelijk. Maar het ten kosten laten gaan van een andere thuiswedstrijd kost bakken met geld, de hele wedstrijdorganisatie is al in gang gezet en dan dupeer je niet een keer maar twee keer tienduizenden fans daarbij ook nog eens Volendam.
Zoals je zelf zegt iedere club heeft halve garen om te lopen en het is naďviteit om te denken dat je dit gaat uitbannen in het betaald voetbal. Je had gewoon het vak moeten ontruimen en daarna doorspelen. Net zoals voorheen weleens gebeurde dit gedoe zit niemand op te wachten.
Ik roep dat ook vaak hoor “ontruimen die handel”. Maar als we even een seconde langer nadenken: hoe dan? Want dat wordt natuurlijk een ware veldslag. Met kinderen in de buurt.quote:Op maandag 25 september 2023 18:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Opzich is het niet zo vreemd dat ze dit liever niet willen. Sportief gezien speel je die wedstrijd liever uit dat lijkt me duidelijk. Maar het ten kosten laten gaan van een andere thuiswedstrijd kost bakken met geld, de hele wedstrijdorganisatie is al in gang gezet en dan dupeer je niet een keer maar twee keer tienduizenden fans daarbij ook nog eens Volendam.
Zoals je zelf zegt iedere club heeft halve garen om te lopen en het is naďviteit om te denken dat je dit gaat uitbannen in het betaald voetbal. Je had gewoon het vak moeten ontruimen en daarna doorspelen. Net zoals voorheen weleens gebeurde dit gedoe zit niemand op te wachten.
Klinkt als eigen schuld dikke bultquote:Op maandag 25 september 2023 18:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
quote:
Dank!quote:Op maandag 25 september 2023 18:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar, ze eten daar alleen maar ranzige aardappelgerechten met doorgebakken vlees en kaas.
Sterkte man, hopelijk snel weer beter om de rest van het land te kunnen zien.
Maar door het staken hebben de supporters ervoor gezorgd dat Ajax woensdag de resterende 35 minuten met nieuwe energie en enorm opportunistisch kan ingaan.quote:Op maandag 25 september 2023 18:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee hoor daar ben je als Feyenoord zelf bij. Als het alsnog 3-3 wordt dan heb je het als Feyenoord zijnde gewoon sportief af laten weten. Voetbalwedstrijden worden nu eenmaal afgewerkt over 90 minuten. De wedstrijd is simpelweg nog niet voorbij.
Gaat erin als zoete koek bij mensen die nooit in voetbalstadions komenquote:Op maandag 25 september 2023 18:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik roep dat ook vaak hoor “ontruimen die handel”. Maar als we even een seconde langer nadenken: hoe dan? Want dat wordt natuurlijk een ware veldslag. Met kinderen in de buurt.
Dat kan natuurlijk niet.
daarom zijn de regels domquote:Op maandag 25 september 2023 18:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar door het staken hebben de supporters ervoor gezorgd dat Ajax woensdag de resterende 35 minuten met nieuwe energie en enorm opportunistisch kan ingaan.
Daar heeft Ajax voordeel bij en kan voor een ander wedstrijdverloop zorgen dan wanneer er gisteren gewoon was doorgevoetbald.
De supporters hebben zichzelf tweemaal gedupeerd. Volgende vraag.quote:Op maandag 25 september 2023 18:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat het met anderhalve hersencel lukt om te rellen is al triest zat. Dat het niet lukt om er iets tegenover te stellen met een boel meer hersencellen is veel triester.quote:Op maandag 25 september 2023 18:48 schreef aTypisch het volgende:
als die debieltjes via appgroepjes en wat smokkelwaar de belangrijkste wedstrijd van het jaar kunnen saboteren bij een tegenvallende tussenstand, is er iets mis in de spelregels
Twente-PSV. Ergens midweeks. Ik was erbij. Dan praat je nooit meer zulke onzin.quote:Op maandag 25 september 2023 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat erin als zoete koek bij mensen die nooit in voetbalstadions komen
Succes, de politie bemoeit zich (terecht) nauwelijks met de veiligheid in het stadion.quote:Op maandag 25 september 2023 18:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat het met anderhalve hersencel lukt om te rellen is al triest zat. Dat het niet lukt om er iets tegenover te stellen met een boel meer hersencellen is veel triester.
Als je een stel kleuters onder een doek verstoppertje en verkleedspelletjes ziet doen met stoere vuurwerkjes, dan veeg je toch dat hele vak leeg? Hoodie met zo'n inbouwsjaaltje of -masker op? Niet naar binnen. Zie je een rij sjaaltjes opdoen? Vak afsluiten en bij iedereen van hun rotkop trekken, met een stadionverbod en een afdruk op hun reet eruit.
Paar weken maximale inzet, lang plezier. De lege plekken vullen we wel op met leuke mensen.
Peleton ME'ers in het vak doet wonderen gebeurde voorheen ook wel regelmatig. KNVB denkt dat ze deze strijd winnen maar dit is al een decennia een probleem bij het voetbal.quote:Op maandag 25 september 2023 18:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik roep dat ook vaak hoor “ontruimen die handel”. Maar als we even een seconde langer nadenken: hoe dan? Want dat wordt natuurlijk een ware veldslag. Met kinderen in de buurt.
Dat kan natuurlijk niet.
De slag om het Zuiderpark, toen de commandant besloot om het veel grotere Midden-Noord te ontruimen ipv het kleine uitvak.quote:Op maandag 25 september 2023 18:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet.
Die denken dat "vak" een afgeschermd omheind stukje object betreft van waar je één mogelijkheid hebt om de ruimte te verlaten inderdaad.quote:Op maandag 25 september 2023 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies. Volendam heeft hier nul partij in en wordt nu ook gedupeerd.quote:Op maandag 25 september 2023 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Klinkt als eigen schuld dikke bult
Alleen Volendam heeft aanleiding om verbolgen te zijn
Sowieso een vak ontruimen, deden ze inderdaad in de jaren 80 wel eens. Met een uren durende veldslag buiten het stadion als gevolgquote:Op maandag 25 september 2023 18:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Twente-PSV. Ergens midweeks. Ik was erbij. Dan praat je nooit meer zulke onzin.
Dat weet ik, maar zo'n offensief zou mooi zijn.quote:Op maandag 25 september 2023 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Succes, de politie bemoeit zich (terecht) nauwelijks met de veiligheid in het stadion.
Ja nee laten we dit maatschappelijke probleem vooral nog meer op de politie afwentelen.quote:Op maandag 25 september 2023 18:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Peleton ME'ers in het vak doet wonderen gebeurde voorheen ook wel regelmatig. KNVB denkt dat ze deze strijd winnen maar dit is al een decennia een probleem bij het voetbal.
Je bent nog niet bekend met de user @Wotte ?quote:Op maandag 25 september 2023 18:59 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Ja nee laten we dit maatschappelijke probleem vooral nog meer op de politie afwentelen.
Jij gedijt wel bij domme opmerkingen he?
Als we daadwerkelijk met ME vakken gaan ontruimen (nog los van de totaal excessieve geweld dat je daarvoor in sommige stadions nodig zult hebben) dan is het meteen einde familiesport. Dat kan natuurlijk niet.quote:Op maandag 25 september 2023 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso een vak ontruimen, deden ze inderdaad in de jaren 80 wel eens. Met een uren durende veldslag buiten het stadion als gevolg
wotte is van het slag volk die denkt dat meer pliesie zaken oplostquote:Op maandag 25 september 2023 18:59 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Ja nee laten we dit maatschappelijke probleem vooral nog meer op de politie afwentelen.
Dat is een beetje de taak van de politie zou ik zeggen. Ordehandhaving.quote:Op maandag 25 september 2023 18:59 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Gewoon harder straffen als oplossing voor allesquote:Op maandag 25 september 2023 19:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wotte is van het slag volk die denkt dat meer pliesie zaken oplost
Ja maar daar doe je nu niks meer aan. Je kunt er ook op verschillende manieren naar kijken. Santi kan nu bijvoorbeeld met frisse energie opzoek gaan naar zijn hattrick tegen de Salah Eddines, Gorters en Hato's van deze wereld. Uiteindelijk vind ik een "overwinning" na 55 minuten voetbal geen echte overwinning. Zsm uitspelen die wedstrijd is de beste optie dus dat heeft de KNVB goed besloten imo.quote:Op maandag 25 september 2023 18:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar door het staken hebben de supporters ervoor gezorgd dat Ajax woensdag de resterende 35 minuten met nieuwe energie en enorm opportunistisch kan ingaan.
Daar heeft Ajax voordeel bij en kan voor een ander wedstrijdverloop zorgen dan wanneer er gisteren gewoon was doorgevoetbald.
quote:Op maandag 25 september 2023 19:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
De oven?quote:Op maandag 25 september 2023 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon harder straffen als oplossing voor alles
Je vergeet het niet onbelangrijke woordje “openbare”.quote:Op maandag 25 september 2023 19:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is een beetje de taak van de politie zou ik zeggen. Ordehandhaving.
eigenlijk nog gekker dan gasten die vuurwerk op het veld gooien: de mensen die voetbalbezoek verder willen criminaliserenquote:Op maandag 25 september 2023 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon harder straffen als oplossing voor alles
Dit ja.quote:Op maandag 25 september 2023 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon Los ZetasGod.quote:Op maandag 25 september 2023 19:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Als jullie Santi zeggen denk ik altijd direct ook aan Santi Kolk.
Dit is irritant
Mijn eerste keer naar de Kuip aan het handje van papa kwamen er paarden de trappen op en kwam mijn vader de slaapkamer een paar weken niet in denk ik. Mijn moeder was woest.quote:Op maandag 25 september 2023 19:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als we daadwerkelijk met ME vakken gaan ontruimen (nog los van de totaal excessieve geweld dat je daarvoor in sommige stadions nodig zult hebben) dan is het meteen einde familiesport. Dat kan natuurlijk niet.
Tja, het past eigenlijk wel in het rijtje incidenten van ze de afgelopen jaren. Hebben ook niet voor niets vijf jaar lang een walgelijke demagoog als aanvoerder gehad die ook alleen maar kon wijzen naar anderen.quote:Op maandag 25 september 2023 18:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies. Volendam heeft hier nul partij in en wordt nu ook gedupeerd.
Vandaar: Ajax had klasse moeten tonen en had in plaats van hun excuses aanbieden aan de eigen supporters zelf moeten aanbieden dit verlies te nemen.
Aziaten en hygiëne.quote:Op maandag 25 september 2023 18:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan snap je het niet, maar geeft niet hoor.quote:Op maandag 25 september 2023 19:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is een beetje de taak van de politie zou ik zeggen. Ordehandhaving.
Glad ijs maatquote:Op maandag 25 september 2023 19:08 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Aziaten en hygiëne.
MEER ZEG IK NIET.
Denk in ieder geval niet dat dit soort kansloos geneuzel van de KNVB ook maar iets oplost. Vrijwel iedere club heeft dit probleem, altijd roepen om harder straffen, stadionverborden, cameratoezicht en allerlei maatregelen. Niets werkt tot nu toe.quote:Op maandag 25 september 2023 19:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Georgië is best wel een schoon land.quote:Op maandag 25 september 2023 19:08 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Aziaten en hygiëne.
MEER ZEG IK NIET.
Wat zei ze?quote:Op maandag 25 september 2023 19:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Yesilgoz kraamt ook weer onzin uit.
Nu moet ik denken aan Joonas Kolkka. Ook irritant.quote:Op maandag 25 september 2023 19:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Als jullie Santi zeggen denk ik altijd direct ook aan Santi Kolk.
Dit is irritant
Ajax heeft zichzelf al vernederd, daar is geen 0-7 voor nodig.quote:
Zondag al, waarom kreeg die Taylor bijv geen rood?quote:Op maandag 25 september 2023 19:32 schreef Qarrad het volgende:
Zul je nog zien dat er woensdag weer iemand geblesseerd raakt of dat de heren op het veld hun temperamentje niet in de hand houden en er nog meer kaarten vallen. Ajax dat er met het schuim op de bek opvliegt, frustratie na de zoveelste schop
Steijn die meteen alles of niets gaat spelen en de eerste counter met Minteh die erin vliegt lijkt me waarschijnlijkerquote:Op maandag 25 september 2023 19:32 schreef Qarrad het volgende:
Zul je nog zien dat er woensdag weer iemand geblesseerd raakt of dat de heren op het veld hun temperamentje niet in de hand houden en er nog meer kaarten vallen. Ajax dat er met het schuim op de bek opvliegt, frustratie na de zoveelste schop
Gezellig, ik ook. Waar zat je?quote:Op maandag 25 september 2023 19:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
eigenlijk nog gekker dan gasten die vuurwerk op het veld gooien: de mensen die voetbalbezoek verder willen criminaliseren
ik was bijvoorbeeld bij utrecht - feyenoord, maar zou echt nooit van mijn leven het uitvak in gaan
jezelf als vee laten behandelen![]()
Die gasten hebben echt een enorme plaat voor hun kop.quote:Op maandag 25 september 2023 19:14 schreef alopio het volgende:
Ik vond ook het zinnetje grappig dat ze in Amsterdam “minimaal” in november willen inhalen. Minimaal hé, dus januari mag ook. Wanneer het de heren van het Amsterdamse uitkomt. Raar eigenlijk dat wij ons niet aan hun agenda willen aanpassen. Het grote Ajax..wat denkt Feyenoord wel, drie keer scoren in de eerste helft, dan krijg je rellen ja. Enorm benadeeld daar zijn ze
Aardig vreemd ja, Nieuwkoop kreeg rood voor minder.quote:Op maandag 25 september 2023 19:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zondag al, waarom kreeg die Taylor bijv geen rood?
Dat laatste hoogstwaarschijnlijk.quote:Op maandag 25 september 2023 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Steijn die meteen alles of niets gaat spelen en de eerste counter met Minteh die erin vliegt lijkt me waarschijnlijker
Dat of gewoon 34 minuten lang doodsaai voetbal
Was wel een bewussie van die kemper ja, maar ik vond de impact eigenlijk net niet genoeg voor rood.quote:Op maandag 25 september 2023 19:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zondag al, waarom kreeg die Taylor bijv geen rood?
Ondanks wat het ‘bestuur’ van Ajax, sommige schreeuwers en een schuimbekkende en veel te aanwezige FA hier doen vermoeden zal de stille meerderheid zich voornamelijk kapot schamen voor wat hier is gebeurd.quote:
ons?quote:Op maandag 25 september 2023 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ondanks wat het ‘bestuur’ van Ajax, sommige schreeuwers en een schuimbekkende en veel te
Als er iets bij Feyenoord gebeurt spreken de capuchons en Klaas ook niet namens ons.
Exact.quote:Op maandag 25 september 2023 20:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik spreek namens de hoogste machten in dit sterrenstelsel.
ons is daarin helemaal ondergeschikt
hoe laat is datquote:Op maandag 25 september 2023 20:13 schreef Pistolero het volgende:
KloeseGod zometeen bij Rondo op Ziggo.
TeKloesegod jaaa, één leider.quote:Op maandag 25 september 2023 20:13 schreef Pistolero het volgende:
KloeseGod zometeen bij Rondo op Ziggo.
20:30quote:
We zijn ergens de afgelopen 2 jaar echt in een hele vreemde tijdlijn terecht gekomen inderdaad.quote:Op maandag 25 september 2023 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
TeKloesegod jaaa, één leider.
Ik kan mij nog steeds niet voorstellen dat een (technisch) directeur bij ons met veel macht en mooie praatjes daadwerkelijk een ontzettend competente workaholic blijkt te zijn. In iedere andere tijdlijn was die naar hunnie gegaan en kregen wij de geesteszieke mof die real life FM speelt.
Harambe werd doodgeschoten en direct wonnen we een beker, werden we landskampioen, wonnen we nog een beker en werd het definitieve herstel onder Arne ingezet met een Europese finale en nog een landskampioenschap.quote:Op maandag 25 september 2023 20:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We zijn ergens de afgelopen 2 jaar echt in een hele vreemde tijdlijn terecht gekomen inderdaad.
Butterfly effectquote:Op maandag 25 september 2023 20:31 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Harambe werd doodgeschoten en direct wonnen we een beker, werden we landskampioen, wonnen we nog een beker en werd het definitieve herstel onder Arne ingezet met een Europese finale en nog een landskampioenschap.
Krabby had ooit een vaag stukje over the butterfly effect, maar spreek dit maar eens tegen.
Lukt je niet.
Ik vraag me af of door de achterban van Feyenoord op de een of andere manier wraak zal worden genomen in de toekomst. Hoe je het wendt of keert, de relschoppers van Ajax hebben Feyenoord goed weten te raken, helemaal nu die tiefus KNVB weigert sancties op te leggen. Daar doe je het toch voor als ultra? Hun eigen club benadelen ze niet echt op deze manier, die krijgen zelfs de kans op een beter resultaat.quote:Op maandag 25 september 2023 19:14 schreef alopio het volgende:
Ik vond ook het zinnetje grappig dat ze in Amsterdam “minimaal” in november willen inhalen. Minimaal hé, dus januari mag ook. Wanneer het de heren van het Amsterdamse uitkomt. Raar eigenlijk dat wij ons niet aan hun agenda willen aanpassen. Het grote Ajax..wat denkt Feyenoord wel, drie keer scoren in de eerste helft, dan krijg je rellen ja. Enorm benadeeld daar zijn ze
Ik blijf het maar eng vinden, die man gaat nog een keer de club aan een paar oliesjeiks verkopen ofzo.quote:Op maandag 25 september 2023 20:39 schreef Caland het volgende:
Wat komt Te Kloese weer prima over in de media
Toch wat anders dan een hakkelende Gudde
Vraag LA Galaxy maar eens op een referentie.quote:Op maandag 25 september 2023 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik blijf het maar eng vinden, die man gaat nog een keer de club aan een paar oliesjeiks verkopen ofzo.
Niet te vertrouwen, competente mensen in de bestuurskamer van Feyenoord
Ach het maakt allemaal toch niet zoveel uit. Het zal uiteindelijk wel 0-4, 1-4 of 1-5 worden. Echt veel bereiken ze hier niet mee. Het was een soort ''statement'' tegen mensen binnen ajax, zoals Mislintat.quote:Op maandag 25 september 2023 20:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of door de achterban van Feyenoord op de een of andere manier wraak zal worden genomen in de toekomst. Hoe je het wendt of keert, de relschoppers van Ajax hebben Feyenoord goed weten te raken, helemaal nu die tiefus KNVB weigert sancties op te leggen. Daar doe je het toch voor als ultra? Hun eigen club benadelen ze niet echt op deze manier, die krijgen zelfs de kans op een beter resultaat.
Maar goed, als de spelers van Feyenoord maar iets voelen van de woede van het Legioen dan wordt het woensdag een grotere uitslag dan 0-3.
nou nou nou nou nouquote:Op maandag 25 september 2023 20:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of door de achterban van Feyenoord op de een of andere manier wraak zal worden genomen in de toekomst. Hoe je het wendt of keert, de relschoppers van Ajax hebben Feyenoord goed weten te raken, helemaal nu die tiefus KNVB weigert sancties op te leggen. Daar doe je het toch voor als ultra? Hun eigen club benadelen ze niet echt op deze manier, die krijgen zelfs de kans op een beter resultaat.
Maar goed, als de spelers van Feyenoord maar iets voelen van de woede van het Legioen dan wordt het woensdag een grotere uitslag dan 0-3.
Waar maak je je zo druk over makkertje?quote:Op maandag 25 september 2023 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Butterfly effect
Jij bent een oude bekende.
Dat denk ik niet eigenlijk. Arend Martijn doet niet zo gauw concessies. Dat worden gewoon dezelfde elf.quote:Op maandag 25 september 2023 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen oefenpot dus morgen. Zal Ueda er wel meteen erin komen woensdag.
Het maakt wél uit. Feyenoord had hier een klinkende zege van met gemak 0-6 uit kunnen halen. Waarin de vermoeidheid van ajax genadeloos afgestraft wordt. De supporters een trauma oplopen in het stadion. Feyenoord het juk van de arena definitief van zich af had kunnen werpen.quote:Op maandag 25 september 2023 20:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach het maakt allemaal toch niet zoveel uit. Het zal uiteindelijk wel 0-4, 1-4 of 1-5 worden. Echt veel bereiken ze hier niet mee. Het was een soort ''statement'' tegen mensen binnen ajax, zoals Mislintat.
Wij zien graag oude vrienden terugkeren.quote:Op maandag 25 september 2023 21:06 schreef Schbrk250bpm het volgende:
[..]
Waar maak je je zo druk over makkertje?
Minteh eruit, Ueda erin.quote:Op maandag 25 september 2023 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik niet eigenlijk. Arend Martijn doet niet zo gauw concessies. Dat worden gewoon dezelfde elf.
Minteh moet je er nu juist inhouden.quote:Op maandag 25 september 2023 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Minteh eruit, Ueda erin.
Santi op de vleugel. Markeer deze woorden maar.
#AnnounceLingrquote:Op maandag 25 september 2023 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Minteh moet je er nu juist inhouden.
Lekker een halfuur rennen, als Ajax het besluit alsnog te proberen met opportunistisch voetbal wil je juist je diepgang in de ploeg houden.
Santi op de vleugel. Gaat het klaas?quote:Op maandag 25 september 2023 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Minteh eruit, Ueda erin.
Santi op de vleugel. Markeer deze woorden maar.
Dit is anders vast recept van Arne wanneer deze twee spelen.quote:Op maandag 25 september 2023 21:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Santi op de vleugel. Gaat het klaas?
@dombo heeft af en toe het tactische vermogen van Maurice Steijn.quote:Op maandag 25 september 2023 21:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Santi op de vleugel. Gaat het klaas?
Nee hoor dan staan ze gewoon samen centraal. Ueda zwervend om Santi.quote:Op maandag 25 september 2023 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is anders vast recept van Arne wanneer deze twee spelen.
Ja, zo werkt het een beetje. Vind het zelf juist leuk dat de rollen nu voor even omgedraaid zijn. Ajax komt echt wel weer terug, dus nu is het zaak om gewoon lekker te genieten.quote:Op maandag 25 september 2023 20:57 schreef Epistaxiophobia het volgende:
het zijn zeker andere tijden. Ik probeer er van te genieten want succes bij Feyenoord is incidenteel
quote:
Daar raakt Keje natuurlijk de kern.quote:Ik vraag me af, stel nou dat afgelopen zondag Ajax - Volendam gestaakt was en aankomende woensdag zou Ajax - Feyenoord zijn. Denken jullie dat het dan ook zo gegaan zou zijn?
Yep. En ze moeten een keer met fatsoenlijke maatregelen komen. Hoor net op VI dat die kinderen van de g-zijde alle thuiswedstrijden gaan verstieren tót de RvC weg is... Dit is dus al bekend, 100% zeker dat ajax het óók weet, maar sws weet de knvb het. Doorpakken en die hele tribune (liefst hele stadion) leeglaten voor een periode. Of enkel uit supporters bij de thuiswedstrijden. Dat laatste vin'k nog wel het leukste.quote:Op maandag 25 september 2023 21:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[..]
Daar raakt Keje natuurlijk de kern.
Meid, het is watquote:Op maandag 25 september 2023 21:59 schreef Wotte het volgende:
Ik vind dat een club als Feyenoord echt als een van de laatste verbolgen mag zij́n over hooliganisme. Ze hebben het daar nog net niet uitgevonden.
Wat vinden ze bij Heracles van deze toestand?
Wat is dit nu weer voor 'argument'quote:Op maandag 25 september 2023 22:01 schreef PSVCL het volgende:
Volendam moet hun plek kennen. Die mogen blij zijn dat ze Eredivisie mogen spelen.
hij zegt eigenlijk dat inteeltdorpen niets te vertellen hebbenquote:Op maandag 25 september 2023 22:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor 'argument'
Vindt je?quote:Op maandag 25 september 2023 21:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[..]
Ja dat vind ik ja. De belangen van Volendam worden wel heel lichtzinnig opzij gezet door de bond. De bond die er voor alle clubs moet zijn. Feyenoord en Ajax staat het volkomen vrij om hun eigen belangen te behartigen, maar juist de bond moet er voor alle clubs zijn. Dan past het niet om de ene club anders te behandelen dan de andere.quote:Op maandag 25 september 2023 22:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vindt je?
Dan was het natuurlijk anders gegaan, en dat is ook volkomen begrijpelijk.
Volgens mij doet de KNVB juist precies wat het altijd doet bij gestaakte wedstrijden, zo snel mogelijk uitspelen.quote:Op maandag 25 september 2023 22:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ja. De belangen van Volendam worden wel heel lichtzinnig opzij gezet door de bond. De bond die er voor alle clubs moet zijn. Feyenoord en Ajax staat het volkomen vrij om hun eigen belangen te behartigen, maar juist de bond moet er voor alle clubs zijn. Dan past het niet om de ene club anders te behandelen dan de andere.
Ah Caland kom op. Stel de situatie was andersom geweest. Ajax Volendam gestaakt en woensdag is het de klassieker. Denk jij dan echt dat ze dan hetzelfde besloten hadden?quote:Op maandag 25 september 2023 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij doet de KNVB juist precies wat het altijd doet bij gestaakte wedstrijden, zo snel mogelijk uitspelen.
Dat kan, ik zie alleen dat de KNVB exact hetzelfde handelt als in alle andere gevallenquote:Op maandag 25 september 2023 22:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah Caland kom op. Stel de situatie was andersom geweest. Ajax Volendam gestaakt en woensdag is het de klassieker. Denk jij dan echt dat ze dan hetzelfde besloten hadden?
Als je dat denkt is het prima natuurlijk. Maar ik vind dat naďef.
Lekker belangrijk, wie kan Volendam ene reet interesseren.quote:Op maandag 25 september 2023 22:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah Caland kom op. Stel de situatie was andersom geweest. Ajax Volendam gestaakt en woensdag is het de klassieker. Denk jij dan echt dat ze dan hetzelfde besloten hadden?
Ik vind het volkomen logisch dat een KNVB belangen afweegt tegen elkaar. Een wedstrijd van Feyenoord of Ajax verplaatsen heeft veel grotere consequenties en ligt veel gecompliceerder dan van een clubje waar maar 10.000 mensen in geďnteresseerd zijn.quote:Op maandag 25 september 2023 22:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ja. De belangen van Volendam worden wel heel lichtzinnig opzij gezet door de bond. De bond die er voor alle clubs moet zijn. Feyenoord en Ajax staat het volkomen vrij om hun eigen belangen te behartigen, maar juist de bond moet er voor alle clubs zijn. Dan past het niet om de ene club anders te behandelen dan de andere.
Ja maar julliequote:Op maandag 25 september 2023 21:59 schreef Wotte het volgende:
Ik vind dat een club als Feyenoord echt als een van de laatste verbolgen mag zij́n over hooliganisme. Ze hebben het daar nog net niet uitgevonden.
Wat vinden ze bij Heracles van deze toestand?
Voor welke inhaalwedstrijd werd een andere wedstrijd eruit gegooid dan? Want dan heb je een vergelijkbaar geval.quote:Op maandag 25 september 2023 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan, ik zie alleen dat de KNVB exact hetzelfde handelt als in alle andere gevallen
Dat wat familieneukende cokesnuivers er dan een puur hypothetische situatie bij halen om een puntje te willen maken kan ik niet zoveel mee
Moet je dat interview met die KNVB zegsman maar even terugkijken, die benoemde nog een ander voorbeeld in het verledenquote:Op maandag 25 september 2023 22:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voor welke inhaalwedstrijd werd een andere wedstrijd eruit gegooid dan? Want dan heb je een vergelijkbaar geval.
Wat een onzinnige discussie. Ajacieden vinden het zogenaamd schandalig van de KNVB. Accepteer het nou maar gewoon en doe niet net alsof je een reet geeft om Volendam.quote:Op maandag 25 september 2023 22:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voor welke inhaalwedstrijd werd een andere wedstrijd eruit gegooid dan? Want dan heb je een vergelijkbaar geval.
Gast ik ben niet eens voor ajax.quote:Op maandag 25 september 2023 22:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat een onzinnige discussie. Ajacieden vinden het zogenaamd schandalig van de KNVB. Accepteer het nou maar gewoon en doe niet net alsof je een reet geeft om Volendam.
Linkje?quote:Op maandag 25 september 2023 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je dat interview met die KNVB zegsman maar even terugkijken, die benoemde nog een ander voorbeeld in het verleden
FC Volendam met Feyenoord en Ajax vergelijken.quote:Op maandag 25 september 2023 22:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
CR7 heeft zoveel gesnoven dat hij met zijn eigen supporters verbaal op de vuist gaatquote:Op maandag 25 september 2023 22:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gast ik ben niet eens voor ajax.
Ajax-Zwolle. Dat was een verplaatsing in het kader van een Europese wedstrijd. Geen vergelijkbaar geval wat mij betreft.quote:
Oh je bent voor Feyenoord. Zag allemaal Ajax topics in je history staan.quote:Op maandag 25 september 2023 22:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ajax-Zwolle. Dat was een verplaatsing in het kader van een Europese wedstrijd. Geen vergelijkbaar geval wat mij betreft.
Ik zou die drie regels in het lichtgrijs onder mijn elk van mijn posts eens lezen.quote:Op maandag 25 september 2023 22:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Oh je bent voor Feyenoord. Zag allemaal Ajax topics in je history staan.
Scorpie denkt ook dat u voor Feyenoord bintquote:Op maandag 25 september 2023 22:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zou die drie regels in het lichtgrijs onder mijn elk van mijn posts eens lezen.
@Treinhoer @Treinhomoquote:Op maandag 25 september 2023 22:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zou die drie regels in het lichtgrijs onder mijn elk van mijn posts eens lezen.
wat is de kern dan?quote:Op maandag 25 september 2023 21:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 25 september 2023 19:12 schreef Ali_boo het volgende:
De Mexicaantjes hebben een heerlijk gevoel voor humor
[ twitter ]
Entendible la suspensión del partido, Santi literal se los estaba violando en vivo 🤣
Translated from Spanish by
The suspension of the match is understandable, Santi was literally raping them live 🤣
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |