SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ben het niet eens met één van jouw teksten.quote:Op zondag 24 september 2023 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat laat jij je kennen zeg.
Benadruk het nou niet lieverdquote:Op zondag 24 september 2023 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik ben het niet eens met één van jouw teksten.
Ernstig dit!
Ja ze moeten er beiden zsm uitquote:Op zondag 24 september 2023 16:26 schreef Bugno3 het volgende:
Maar goed, Steijn gaat dus volledig op de sabotage-privestrijd toer. Salah Eddine inbrengen is echt volslagen achterlijk.
Allemaal inzetten jongons.quote:Op zondag 24 september 2023 08:46 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we gaan Frans Bauer luisteren.
ben je dom of speel je dom?quote:Op zondag 24 september 2023 16:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Benadruk het nou niet lieverd
Dat dreigt nu ondergesneeuwd te raken, maar dat kon echt niet.quote:Op zondag 24 september 2023 16:26 schreef Bugno3 het volgende:
Maar goed, Steijn gaat dus volledig op de sabotage-privestrijd toer. Salah Eddine inbrengen is echt volslagen achterlijk.
Nee, het is dat Marc zo nodig fotootjes moest sturenquote:Op zondag 24 september 2023 16:27 schreef TLC het volgende:
Het is allemaal de schuld van Alfred fucking Schreuder![]()
Daar heeft het wel de schijn van. Al was Sosa niet best.quote:Op zondag 24 september 2023 16:26 schreef Bugno3 het volgende:
Jij bent echt next level gehandicapt he?quote:
In welke categorie val jij?quote:Op zondag 24 september 2023 16:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Staatsidioten zijn het, en geen supporters. Moge duidelijk zijn.
100%quote:Op zondag 24 september 2023 16:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Louis gewoon geniet van zijn resterende tijd (hopelijk nog heel lang) en zich niet brandt aan dit team.
Jij helemaal, idiootje.quote:Op zondag 24 september 2023 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent echt next level gehandicapt he?
Zijn er maar een paar uiteindelijk, maar je moet gewoon netten ophangen. In elk geval voor dit soort wedstrijden . Ben je van het gezeik af.quote:Op zondag 24 september 2023 16:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Staatsidioten zijn het, en geen supporters. Moge duidelijk zijn.
Goede cumbek allen.quote:
Nooit, dan gooien ze wel wat andere dingen die er door heen kunnen.quote:Op zondag 24 september 2023 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn er maar een paar uiteindelijk, maar je moet gewoon netten ophangen. In elk geval voor dit soort wedstrijden . Ben je van het gezeik af.
Batterijen bijvoorbeeldquote:Op zondag 24 september 2023 16:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nooit, dan gooien ze wel wat andere dingen die er door heen kunnen.
Dat, is geen beginnen aan.quote:Op zondag 24 september 2023 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Batterijen bijvoorbeeld
Dan ben je veel verder van huis
Jamaar die hebben ze niet eensquote:
Gaat je bij Feyenoord niet meer lukken hoor. In elk geval niet bewust.quote:Op zondag 24 september 2023 16:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nooit, dan gooien ze wel wat andere dingen die er door heen kunnen.
De Engelandkaart wordt weer gespeeldquote:Op zondag 24 september 2023 16:33 schreef MatthijsDJ het volgende:
Het is in Engeland toch vrij goed gelukt om dit aan te pakken. Tijd voor een zware voetbalwet met keiharde sancties voor deze debielen.
Daarom lekker zonder publiek spelen. Het hele seizoen. Dan moeten de goeden maar onder de kwaden lijden. Qua inzet van politie en ME gaat het heel Nederland veel geld besparen wanneer ze clubs met dit soort tokkies meteen afstraffen.quote:Op zondag 24 september 2023 16:29 schreef Sebbeszweet het volgende:
Wat een tokkies, achterlijk gedrag. Maken de sport kapot
Jarenlang naar Engeland geweest voor het voetbal. In en rondom het stadion gebeurt daar amper nog iets.quote:Op zondag 24 september 2023 16:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Engelandkaart wordt weer gespeeld
@:Caland
Wat een onzin kraam je altijd uit zeg.quote:Op zondag 24 september 2023 16:36 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Daarom lekker zonder publiek spelen. Het hele seizoen. Dan moeten de goeden maar onder de kwaden lijden. Qua inzet van politie en ME gaat het heel Nederland veel geld besparen wanneer ze clubs met dit soort tokkies meteen afstraffen.
Die moet ook gewoon eens een middagje uitloggen.quote:Op zondag 24 september 2023 16:35 schreef Oostblokkert het volgende:
@:ggmm heeft het moeilijker dan Ajax vanmiddag.
Schriftelijk afdoen, 0-3 eindstand, klaar ermee.quote:Op zondag 24 september 2023 16:35 schreef Elan het volgende:
Hopelijk morgen gelijk maar uitspelen. Jammer dan dat Ajax woensdag weer moet.
Kan je bij 75% van de clubs gaan voor geen publiek meer .quote:Op zondag 24 september 2023 16:37 schreef Malavita het volgende:
[..]
Wat een onzin kraam je altijd uit zeg.
Met 0-3 wegkomen, mocht je willen vriend.quote:Op zondag 24 september 2023 16:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Schriftelijk afdoen, 0-3 eindstand, klaar ermee.
Zo benadeel je Feyenoord. Gewoon 0-5 van maken en Ajax verder bestraffen zij het met punten aftrek of een paar wedstrijden zonder supporters.quote:Op zondag 24 september 2023 16:35 schreef Elan het volgende:
Hopelijk morgen gelijk maar uitspelen. Jammer dan dat Ajax woensdag weer moet.
Nu al zin om er een zooitje van te maken in die grafstadquote:Op zondag 24 september 2023 16:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Utrecht - Ajax degradatiekraker dit jaar
Jij bent positief ingesteld...quote:Op zondag 24 september 2023 16:39 schreef AmenhotepIV het volgende:
Samen met Heerenveen, Vitesse en Utrecht strijden voor de kop in het rechter rijtje
Check zn username. Hij heet niet voor niets zo..quote:Op zondag 24 september 2023 16:37 schreef Malavita het volgende:
[..]
Stond die niet onder Sosa, Avila, Wijndal en Hato in de pikorde? Dit is inderdaad wel een vrij droevig statement. De vraag is nu alleen nog wie er het eerste uit gaat. Steijn, Halst of Sven, ze zijn sowieso alledrie op korte termijn weg.quote:Op zondag 24 september 2023 16:26 schreef Bugno3 het volgende:
Als de hoofduitgang maar open is. Voor sven.quote:
Steijn, svem, halst. Denk ik in die volgordequote:Op zondag 24 september 2023 16:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Stond die niet onder Sosa, Avila, Wijndal en Hato in de pikorde? Dit is inderdaad wel een vrij droevig statement. De vraag is nu alleen nog wie er het eerste uit gaat. Steijn, Halst of Sven, ze zijn sowieso alledrie op korte termijn weg.
Zou je willenquote:Op zondag 24 september 2023 16:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens, weg met Kees Kwakmanquote:Op zondag 24 september 2023 16:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vrouwen en kinderen eruit en dan hermetisch afsluiten dat stadion.
Door die wissel mag Steijn van mij ook wieberen. Compleet debiel om Sosa te slachtofferen.quote:Op zondag 24 september 2023 16:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Stond die niet onder Sosa, Avila, Wijndal en Hato in de pikorde? Dit is inderdaad wel een vrij droevig statement. De vraag is nu alleen nog wie er het eerste uit gaat. Steijn, Halst of Sven, ze zijn sowieso alledrie op korte termijn weg.
Lijkt me dat deze pot inderdaad een terecht einde kan betekenen voor Stein. Alleen is dan de positie van Sven inderdaad ook (nog erger) niet meer houdbaar. Jouw volgorde lijkt me dus reeel.quote:Op zondag 24 september 2023 16:42 schreef Malavita het volgende:
[..]
Steijn, svem, halst. Denk ik in die volgorde
Erg zonde zou dat zijn. Ik denk dat Feyenoord er nog wel 2 of 3 bij wist te prikken.quote:Op zondag 24 september 2023 16:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Weinig onzin aan knul. Buiten de stadions betalen wij de politie inzet. Je weet wel, die agenten en de ME die die doorgesnoven tokkies in het gareel moeten houden. Week in, week uit. Maar kijk maar weer weg.quote:Op zondag 24 september 2023 16:37 schreef Malavita het volgende:
[..]
Van Halst ook? Wat is zijn aandeel geweest in die paar dagen dan?quote:Op zondag 24 september 2023 16:42 schreef Malavita het volgende:
[..]
Steijn, svem, halst. Denk ik in die volgorde
Ziedend. Geen tegenargument dus maar op de man spelenquote:Op zondag 24 september 2023 16:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Check zn username. Hij heet niet voor niets zo..
Denk ik ook. F-side wist dit ook.quote:Op zondag 24 september 2023 16:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg zonde zou dat zijn. Ik denk dat Feyenoord er nog wel 2 of 3 bij wist te prikken.
Binnen en buiten het veld dus bang voor Feyenoord.quote:Op zondag 24 september 2023 16:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Denk ik ook. F-side wist dit ook.
Als RVC voetbalzaken Sven alles laten doen zonder enige controle .quote:Op zondag 24 september 2023 16:45 schreef Its_Muppet het volgende:
[..]
Van Halst ook? Wat is zijn aandeel geweest in die paar dagen dan?
Misschien moeten we eens beginnen om die lui eens keihard aan te pakken.quote:Op zondag 24 september 2023 16:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Weinig onzin aan knul. Buiten de stadions betalen wij de politie inzet. Je weet wel, die agenten en de ME die die doorgesnoven tokkies in het gareel moeten houden. Week in, week uit. Maar kijk maar weer weg.
Dat roept men al jaren.quote:Op zondag 24 september 2023 16:47 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens beginnen om die lui eens keihard aan te pakken.
Maar zolang was hij toch nog niet aangesteld? Ow wacht, ik dacht als Algemeen Directeur. Excuus.quote:Op zondag 24 september 2023 16:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als RVC voetbalzaken Sven alles laten doen zonder enige controle .
Verder is het overal chaos waar Lambiek komt , zelfs als speler.
Kijk eens in de spiegel joh.quote:Op zondag 24 september 2023 16:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ziedend. Geen tegenargument dus maar op de man spelen
Er is geen scenario wat niet ten nadele van Feyenoord is. Wat mij betreft wordt Ajax hier dan ook heel stevig op aangepakt.quote:Op zondag 24 september 2023 16:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg zonde zou dat zijn. Ik denk dat Feyenoord er nog wel 2 of 3 bij wist te prikken.
dan moet je het anders regelen. Maar lege stadions is geen oplossing. Knul.quote:Op zondag 24 september 2023 16:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Weinig onzin aan knul. Buiten de stadions betalen wij de politie inzet. Je weet wel, die agenten en de ME die die doorgesnoven tokkies in het gareel moeten houden. Week in, week uit. Maar kijk maar weer weg.
Begrijp ook niet waarom je dat als TD zou willen, behalve voor je egoquote:Op zondag 24 september 2023 16:46 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ze hebben wel een punt dat Steijn eigenlijk te groen was, hij had nooit moeten accepteren dat ie amper tot geen inspraak bij de aankopen.
Die is nu AD, die hoor en zie ik echt nergens.quote:Op zondag 24 september 2023 16:45 schreef Its_Muppet het volgende:
[..]
Van Halst ook? Wat is zijn aandeel geweest in die paar dagen dan?
bij het damesvoetbal werkt het welquote:Op zondag 24 september 2023 16:49 schreef Malavita het volgende:
[..]
dan moet je het anders regelen. Maar lege stadions is geen oplossing. Knul.
Denk dat Sven er ook niet rouwig om is dat het Bosz niet is geworden ,want hij zou nooit tekenen als die wist waar Sven het ging zoeken .quote:Op zondag 24 september 2023 16:49 schreef Its_Muppet het volgende:
[..]
Maar zolang was hij toch nog niet aangesteld? Ow wacht, ik dacht als Algemeen Directeur. Excuus.
Ik denk dat met het vertrek van Overmars pijnlijk duidelijk geworden is dat hij de club droeg en niet de combi Overmars / vd Sar.
Het blijft doodzonde dat Sar Bosz heeft afgewezen, ik denk dat er dan hele andere dingen gebeurt zouden zijn.
dat neem ik sowieso niet serieusquote:Op zondag 24 september 2023 16:51 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
bij het damesvoetbal werkt het wel
Als AD heeft hij in die 2 dagen idd niet veel kunnen doen. Als RvC is hij gewoon medeverantwoordelijk. Iedereen weg, alles kapoet, klaro de paro en opdoeken die tent.quote:Op zondag 24 september 2023 16:49 schreef Its_Muppet het volgende:
[..]
Maar zolang was hij toch nog niet aangesteld? Ow wacht, ik dacht als Algemeen Directeur. Excuus.
Ik denk dat met het vertrek van Overmars pijnlijk duidelijk geworden is dat hij de club droeg en niet de combi Overmars / vd Sar.
Het blijft doodzonde dat Sar Bosz heeft afgewezen, ik denk dat er dan hele andere dingen gebeurt zouden zijn.
Fijn, tot je dienst.quote:Op zondag 24 september 2023 16:54 schreef Wertha het volgende:
[..]
Jouw berichtgeving nemen we voorlopig niet meer serieus.
Voetbal, de enige sport waar er wekelijks gezeik mee is.quote:Op zondag 24 september 2023 16:47 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens beginnen om die lui eens keihard aan te pakken.
blijkbaar welquote:Op zondag 24 september 2023 16:49 schreef Malavita het volgende:
[..]
dan moet je het anders regelen. Maar lege stadions is geen oplossing. Knul.
Kan deze pipo hier geweerd worden met al dat nepnieuws.quote:
Het huidige niveau is ook niet anders.quote:Op zondag 24 september 2023 16:51 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
bij het damesvoetbal werkt het wel
Ik snap niet dat de ME hier niet keihard bovenop klapt.quote:
Turbotaal @Zipportalquote:Op zondag 24 september 2023 16:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de ME hier niet keihard bovenop klapt.
Hoezo nepnieuws? Jij geloofd zelf in nepnieuws Truus.quote:Op zondag 24 september 2023 16:56 schreef XDo het volgende:
[..]
Kan deze pipo hier geweerd worden met al dat nepnieuws.
Maak je club maar stuk.quote:
Gewoon met grof geweld idd.quote:Op zondag 24 september 2023 16:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de ME hier niet keihard bovenop klapt.
Blijkbaar de enige taal die ze snappen.quote:
Nee man. Die waren slimmer.quote:
Jepquote:Op zondag 24 september 2023 16:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Blijkbaar de enige taal die ze snappen.
Precies dit. Je ziet ze ook zo kijken, wat doe ik hierquote:
doe rustig manquote:
Een oude man met een ernstige ziekte die even fulltime een terminaal broeinest moet opknappen.quote:
Als wat? Je kunt het die man gezien zijn gezondheid toch niet aan doenquote:
Krankzinnig!quote:Op zondag 24 september 2023 16:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een oude man met een ernstige ziekte die even fulltime een terminaal broeinest moet opknappen.
Oh sorry dan haal ik het door de war met een ander landquote:Op zondag 24 september 2023 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doe rustig man
in nederland mag je niet op mensen schieten
geloofdquote:Op zondag 24 september 2023 16:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoezo nepnieuws? Jij geloofd zelf in nepnieuws Truus.
zou die betere aankopen hebben gedaan dan?quote:Op zondag 24 september 2023 16:46 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ze hebben wel een punt dat Steijn eigenlijk te groen was, hij had nooit moeten accepteren dat ie amper tot geen inspraak bij de aankopen.
Nee, wat denk jezelf.quote:Op zondag 24 september 2023 17:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Over al die schietpartijen buiten de Arena?
En binnen. Shit is aan!quote:Op zondag 24 september 2023 17:01 schreef Bezsen het volgende:
[ twitter ]
@:tjacka @:rensajacied graag melden zodat jullie een ALIBI hebben
Zou je willen maar er zijn gewoon regels die gevolgd moeten worden in zo'n soort scenario en die kunnen ook enigszins nadelig zijn voor Feyenoord.quote:Op zondag 24 september 2023 16:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Er is geen scenario wat niet ten nadele van Feyenoord is. Wat mij betreft wordt Ajax hier dan ook heel stevig op aangepakt.
Geen idee, maar als je nu een zwik spelers krijgt waar je zelfs niets mee kan...quote:Op zondag 24 september 2023 17:00 schreef Adames het volgende:
[..]
zou die betere aankopen hebben gedaan dan?
Tdquote:Op zondag 24 september 2023 16:59 schreef TheVulture het volgende:
Al
[..]
Als wat? Je kunt het die man gezien zijn gezondheid toch niet aan doen
Er zijn waarschijnlijk gewoon regels die voorschrijven wat er moet gebeuren in zo'n soort scenario, en ja dat kan ook enigszins matig uitpakken voor Feyenoord en niet eens zo slecht voor Ajax. Ik snap dat je uit rancune op meer hoopt maar regels zijn regels.quote:Op zondag 24 september 2023 16:38 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Met 0-3 wegkomen, mocht je willen vriend.
Regel is toch dinsdag zonder publiek?quote:Op zondag 24 september 2023 17:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Er zijn waarschijnlijk gewoon regels die voorschrijven wat er moet gebeuren in zo'n soort scenario, en ja dat kan ook enigszins matig uitpakken voor Feyenoord en niet eens zo slecht voor Ajax. Ik snap dat je uit rancune op meer hoopt maar regels zijn regels.
dan nog hoef je de andere wedstrijden niet in een keeg stadion te spelen halvie.quote:Op zondag 24 september 2023 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
blijkbaar wel
want deze wedstrijd gaat in een leeg stadion uitgespeeld worden
Kan ook een mooie afleiding zijn voor hem. Ik weet alleen niet hoeveel last ie heeft van de behandelingen tbh.quote:Op zondag 24 september 2023 16:59 schreef TheVulture het volgende:
Al
[..]
Als wat? Je kunt het die man gezien zijn gezondheid toch niet aan doen
quote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie ons dankzij deze rellen nog wel kampioen worden ook, als de beslissing in ons voordeel uit gaat vallen.
Stukje ijlen.quote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie ons dankzij deze rellen nog wel kampioen worden ook, als de beslissing in ons voordeel uit gaat vallen.
Dat gaat nooit gebeuren, woensdag hebben we Volendam.quote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Regel is toch dinsdag zonder publiek?
Gozer. Zoek hulpquote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Helemaal de weg kwijt.quote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
lekker man wat pillen op de zondagmiddagquote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
FC Volendam wacht wel evenquote:Op zondag 24 september 2023 17:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren, woensdag hebben we Volendam.
Die gast is echt zwaar vermoeiend.quote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er zit een nog grotere gek dan Klaas in deze topics, dat is ook een prestatie.
Van het rechterrijtje. Moet lukken.quote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Jullie probleem.quote:Op zondag 24 september 2023 17:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eigenlijk is de selectie ook best wel goed en zijn de supporters van de F Side best wel aardig.quote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Jij hebt echt met je hoofd in de frituurpan gelegen bij feboquote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Kun jij helemaal even opdonderen, koekwausquote:Op zondag 24 september 2023 17:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij hebt echt met je hoofd in de frituurpan gelegen bij febo
Tja als je het zo weggeeft win je nooit wat en die vuurwerkgasten, daar moet gewoon een kogel in.quote:Op zondag 24 september 2023 15:23 schreef De_Kraam het volgende:
0-3 na een half uur.
@:tarado @:wotte @:freaky40 graag duiding.
Ga eens weg bij die A12 joh gekquote:Op zondag 24 september 2023 17:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik sta nu net voor de hoofdingang
Zitten nog duizenden mensen hier
Zitten nog wel.quote:Op zondag 24 september 2023 17:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik sta nu net voor de hoofdingang
Zitten nog duizenden mensen hier
Bedank je medesupporters maar voor de ontstane situatie dan. Daar mag Feyenoord niet de dupe van worden.quote:Op zondag 24 september 2023 17:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets mee te maken, gaat toch niet gast of ben je dom ofzo
Dus? Spelen ze maar 2 dagen na elkaar, kunnen ze vast wel die heertjes met hun dikke salaris.quote:Op zondag 24 september 2023 17:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat vind ik wat te makkelijk, het tokkiegehalte is bij jullie minimaal net zo hoog.quote:Op zondag 24 september 2023 17:10 schreef Scrummie het volgende:
Wat een verschrikkelijke tokkie club zijn jullie toch ook.
Toch zijn er nu bij Ajax al 2 wedstrijden gestaakt sinds de invoer van deze (wat debiele) regel.quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik wat te makkelijk, het tokkiegehalte is bij jullie minimaal net zo hoog.
Minimaal 3x zo hoog met al die cokesnuivers in het stadionquote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik wat te makkelijk, het tokkiegehalte is bij jullie minimaal net zo hoog.
Zullen we nog wel eens zien.quote:Op zondag 24 september 2023 17:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bedank je medesupporters maar voor de ontstane situatie dan. Daar mag Feyenoord niet de dupe van worden.
Maasgebouw was 10 keer ergerquote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik walg oprecht van de clubquote:Op zondag 24 september 2023 17:10 schreef Divje het volgende:
Verder kan je je club wel opdoeken nou ofnie
Ach, weet ik toch. Dat krijgen wij ook altijd om onze oren als er zoiets aan de hand is.quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 september 2023 17:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen enkele wedstrijd definitief gestaakt.quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
‘Ja, maar bij jullie..’quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat was die andere wedstrijd dan? Als je groningen uit bedoeld ben je af.quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Toch zijn er nu bij Ajax al 2 wedstrijden gestaakt sinds de invoer van deze (wat debiele) regel.
Vind het toch wel vermakelijk om het eens van de andere kant te bekijkenquote:
Wel toevallig dat Ajax daarbij betrokken was!quote:Op zondag 24 september 2023 17:14 schreef Malavita het volgende:
[..]
wat was die andere wedstrijd dan? Als je groningen uit bedoeld ben je af.
Ik vind zeker dat we, zoals altijd, doorschieten in NL met regels. Staken om een plastic bekertje van 10 gram, hoe diep zijn we gezonken. Maar dit gaat wel alle perken te buiten, daar kunnen we het denk ik makkelijk over eens zijn.quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Toch zijn er nu bij Ajax al 2 wedstrijden gestaakt sinds de invoer van deze (wat debiele) regel.
Maakt niet uit, jullie tokkie gehalte is hoger.quote:Op zondag 24 september 2023 17:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen enkele wedstrijd definitief gestaakt.
dat lag niet aan ajax debielquote:Op zondag 24 september 2023 17:14 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wel toevallig dat Ajax daarbij betrokken was!
welke nog meer?quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat was ook meer geluk dan wijsheid, het probleem is dat zulke gasten als het hun uitkomt een wedstrijd tot staking kunnen brengen, dat lijkt me toch niet wenselijk.quote:Op zondag 24 september 2023 17:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen enkele wedstrijd definitief gestaakt.
ahh opperwappie van het forum komt ook ff kijkenquote:Op zondag 24 september 2023 17:14 schreef Ali_boo het volgende:
DIT KAN ECHT NIET MEER ZO LANGER DOOR
Ik heb meteen zin in een patatje oorlog.quote:Op zondag 24 september 2023 17:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Oud-spelers die "niet welkom" zijnquote:Op zondag 24 september 2023 17:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jullie tokkie gehalte is hoger.
Politieke onwil.quote:Op zondag 24 september 2023 17:15 schreef Ramboetan het volgende:
Opmerkelijk dat in de premier league iedere wedstrijd tussen rivalen met uit- en thuispubliek gespeeld kan worden maar bij ons is alleen thuispubliek al teveel gevraagd.
Misschien volgende keer alleen uit-publiek toelaten?quote:Op zondag 24 september 2023 17:15 schreef Ramboetan het volgende:
Opmerkelijk dat in de premier league iedere wedstrijd tussen rivalen met uit- en thuispubliek gespeeld kan worden maar bij ons is alleen thuispubliek al teveel gevraagd.
Nouja. Na het eerste incident is er niks meer voorgevallen.quote:Op zondag 24 september 2023 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was ook meer geluk dan wijsheid, het probleem is dat zulke gasten als het hun uitkomt een wedstrijd tot staking kunnen brengen, dat lijkt me toch niet wenselijk.
Welke oud-spelers zijn niet welkom?quote:Op zondag 24 september 2023 17:16 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oud-spelers die "niet welkom" zijn
Bedreiging van bestuurders
Meerdere wedstrijden al gestaakt
"maar hullie"
Zeker, jullie blijven laagopgeleid tokkievolk in het havengebied. Ga nu maar weer naar je eigen topic.quote:Op zondag 24 september 2023 17:16 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oud-spelers die "niet welkom" zijn
Bedreiging van bestuurders
Meerdere wedstrijden al gestaakt
"maar hullie"
×6 vuurwerkjes trouwensquote:Op zondag 24 september 2023 17:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nouja. Na het eerste incident is er niks meer voorgevallen.
Heb je vandaag meegekeken, ik tel 3 gevallen
Lekker manquote:Op zondag 24 september 2023 17:16 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik heb meteen zin in een patatje oorlog.
Ajax supporters laten hun hoge intelligentie maar weer eens zien.quote:Op zondag 24 september 2023 17:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zeker, jullie blijven laagopgeleid tokkievolk in het havengebied. Ga nu maar weer naar je eigen topic.
Geen haar beter met rottigheid. Nog wel erger.quote:Op zondag 24 september 2023 17:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zeker, jullie blijven laagopgeleid tokkievolk in het havengebied. Ga nu maar weer naar je eigen topic.
Heerlijk hoe ze daar voor 90 minuten voor alles en nog wat uitmaken om daarna samen naar buiten te kunnen lopen en over het algemeen gewoon door elkaar ja.quote:Op zondag 24 september 2023 17:15 schreef Ramboetan het volgende:
En wederom maar hullie!!quote:Op zondag 24 september 2023 17:18 schreef Red_85 het volgende:
Geen haar beter met rottigheid. Nog wel erger.
Zulke idioten zitten bij elke club helaas. Nooit meer in een stadion toelaten.quote:Op zondag 24 september 2023 17:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ajax supporters laten hun hoge intelligentie maar weer eens zien.
Oppertokkie sneijder, volledig terecht.quote:Op zondag 24 september 2023 17:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Welke oud-spelers zijn niet welkom?
Schelden met k? Dan ben je af, halfje.quote:
Is niet best hequote:Op zondag 24 september 2023 17:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Vind het toch wel vermakelijk om het eens van de andere kant te bekijken
quote:Op zondag 24 september 2023 17:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Schelden met k? Dan ben je af, halfje.
O ja, die was ik even vergeten.quote:Op zondag 24 september 2023 17:19 schreef Malavita het volgende:
[..]
Oppertokkie sneijder, volledig terecht.
Bij Ajax is dat blijkbaar volledig normaal.quote:Op zondag 24 september 2023 17:19 schreef Malavita het volgende:
[..]
Oppertokkie sneijder, volledig terecht.
In de Kuip kunnen ze geen schade meer doen want daar staan standaard netten.quote:Op zondag 24 september 2023 17:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zulke idioten zitten bij elke club helaas. Nooit meer in een stadion toelaten.
Ik heb geen moderator in het stadion gezien neequote:Op zondag 24 september 2023 17:20 schreef Mestreech1990 het volgende:
Zijn er überhaupt nog moderators actief? Wat een tokkie gehalte hier.
Gozubuyuk is op weg naar Zeist voor de evaluatie.quote:Op zondag 24 september 2023 17:20 schreef Mestreech1990 het volgende:
Zijn er überhaupt nog moderators actief? Wat een tokkie gehalte hier.
quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 september 2023 17:14 schreef KingRoland het volgende:
In amsterdam los van die volkswijk in noord heb je ook geen tokkies
Rotterdam veel meer hoor
Ja maar hunnie doen het ook!quote:Op zondag 24 september 2023 17:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jullie tokkie gehalte is hoger.
Gunnen we jullie ook een keertjequote:Op zondag 24 september 2023 17:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Vind het toch wel vermakelijk om het eens van de andere kant te bekijken
Dat zou bij elke club normaal moeten zijn met zulk gedrag en zulke competenties.quote:Op zondag 24 september 2023 17:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Bij Ajax is dat blijkbaar volledig normaal.
Laag tokkie gehalte.quote:Op zondag 24 september 2023 17:22 schreef Malavita het volgende:
[..]
Dat zou bij elke club normaal moeten zijn met zulk gedrag en zulke competenties.
pot, ketel.quote:Op zondag 24 september 2023 17:21 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja maar hunnie doen het ook!
quote:Op zondag 24 september 2023 17:14 schreef KingRoland het volgende:
Rotterdam veel meer hoor
https://www.ad.nl/gezond/(...)jk-beperkt~a3e55bc6/quote:Op zondag 24 september 2023 17:14 schreef KingRoland het volgende:
Rotterdam veel meer hoor
quote:Op zondag 24 september 2023 17:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/gezond/(...)jk-beperkt~a3e55bc6/
Ongeveer één op de acht Amsterdammers is licht verstandelijk beperkt. Zij hebben een IQ tussen de 70 en 85.
Je tante uithuwelijken aan je neefje genot.quote:Op zondag 24 september 2023 17:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ongeveer één op de acht Amsterdammers is licht verstandelijk beperkt. Zij hebben een IQ tussen de 70 en 85.
Dat geld voor heel Nederland. Ik bedoel kijk maar naar het aantal wappies zoals @PSVCLquote:Op zondag 24 september 2023 17:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Maar hullie!quote:Op zondag 24 september 2023 17:26 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat geld voor heel Nederland. Ik bedoel kijk maar naar het aantal wappies zoals @:PSVCL
Ah, Tjacka kan er ook niets aan doen.quote:Op zondag 24 september 2023 17:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Tjacka is een lieve jongenquote:Op zondag 24 september 2023 17:27 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ah, Tjacka kan er ook niets aan doen.
Dus dat. En door naar Volendam!quote:Op zondag 24 september 2023 17:26 schreef over_hedge het volgende:
Wat negatief hier. We hebben vandaag gewoon niet verloren
Why?quote:Op zondag 24 september 2023 17:28 schreef Parafernalia het volgende:
Die Mistlintat is dus echt geschift
Zegt de Telegraaf, misselijkmakend doorzagen van Hans Kraaij op aannames en roddels gebaseerd. Wat een kneuzen journalistiek!quote:Op zondag 24 september 2023 17:28 schreef Parafernalia het volgende:
Die Mistlintat is dus echt geschift
Jij kan ook wel gaan werken bij de Telegraaf met je leugensquote:Op zondag 24 september 2023 17:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zegt de Telegraaf, misselijkmakend doorzagen van Hans Kraaij op aannames en roddels gebaseerd. Wat een kneuzen journalistiek!
Uitsupporters die in het thuisvak gaan zitten genotquote:Op zondag 24 september 2023 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Denk dat we nu zo langzamerhand het stadium gaan bereiken waarin puntenaftrek zijn intrede gaat doen bij staken van wedstrijden.
Leugens, ik moest lachen.quote:Op zondag 24 september 2023 17:29 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Jij kan ook wel gaan werken bij de Telegraaf met je leugens
34 procent. Deze is voor Appie!quote:Op zondag 24 september 2023 17:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)jk-beperkt~a265547d/
Jullie scoren hoger
Ik snap niet waarom dat nog steeds niet zo is. De strafjes voor dit soort flauwekul zijn nog steeds veel te soft.quote:Op zondag 24 september 2023 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Denk dat we nu zo langzamerhand het stadium gaan bereiken waarin puntenaftrek zijn intrede gaat doen bij staken van wedstrijden.
Lijkt me niet slim en denk ook niet dat ze dat gaan doen.quote:Op zondag 24 september 2023 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |