Minimaal 3x zo hoog met al die cokesnuivers in het stadionquote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik wat te makkelijk, het tokkiegehalte is bij jullie minimaal net zo hoog.
Zullen we nog wel eens zien.quote:Op zondag 24 september 2023 17:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bedank je medesupporters maar voor de ontstane situatie dan. Daar mag Feyenoord niet de dupe van worden.
Maasgebouw was 10 keer ergerquote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik wat te makkelijk, het tokkiegehalte is bij jullie minimaal net zo hoog.
Ik walg oprecht van de clubquote:Op zondag 24 september 2023 17:10 schreef Divje het volgende:
Verder kan je je club wel opdoeken nou ofnie
Ach, weet ik toch. Dat krijgen wij ook altijd om onze oren als er zoiets aan de hand is.quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 september 2023 17:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij hebt echt met je hoofd in de frituurpan gelegen bij febo
Geen enkele wedstrijd definitief gestaakt.quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
‘Ja, maar bij jullie..’quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat was die andere wedstrijd dan? Als je groningen uit bedoeld ben je af.quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Toch zijn er nu bij Ajax al 2 wedstrijden gestaakt sinds de invoer van deze (wat debiele) regel.
Vind het toch wel vermakelijk om het eens van de andere kant te bekijkenquote:
Wel toevallig dat Ajax daarbij betrokken was!quote:Op zondag 24 september 2023 17:14 schreef Malavita het volgende:
[..]
wat was die andere wedstrijd dan? Als je groningen uit bedoeld ben je af.
Ik vind zeker dat we, zoals altijd, doorschieten in NL met regels. Staken om een plastic bekertje van 10 gram, hoe diep zijn we gezonken. Maar dit gaat wel alle perken te buiten, daar kunnen we het denk ik makkelijk over eens zijn.quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Toch zijn er nu bij Ajax al 2 wedstrijden gestaakt sinds de invoer van deze (wat debiele) regel.
Maakt niet uit, jullie tokkie gehalte is hoger.quote:Op zondag 24 september 2023 17:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen enkele wedstrijd definitief gestaakt.
dat lag niet aan ajax debielquote:Op zondag 24 september 2023 17:14 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wel toevallig dat Ajax daarbij betrokken was!
welke nog meer?quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |