blijkbaar welquote:Op zondag 24 september 2023 16:49 schreef Malavita het volgende:
[..]
dan moet je het anders regelen. Maar lege stadions is geen oplossing. Knul.
Kan deze pipo hier geweerd worden met al dat nepnieuws.quote:
Het huidige niveau is ook niet anders.quote:Op zondag 24 september 2023 16:51 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
bij het damesvoetbal werkt het wel
Ik snap niet dat de ME hier niet keihard bovenop klapt.quote:
Turbotaal @Zipportalquote:Op zondag 24 september 2023 16:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de ME hier niet keihard bovenop klapt.
Hoezo nepnieuws? Jij geloofd zelf in nepnieuws Truus.quote:Op zondag 24 september 2023 16:56 schreef XDo het volgende:
[..]
Kan deze pipo hier geweerd worden met al dat nepnieuws.
Maak je club maar stuk.quote:
Gewoon met grof geweld idd.quote:Op zondag 24 september 2023 16:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de ME hier niet keihard bovenop klapt.
Blijkbaar de enige taal die ze snappen.quote:
Nee man. Die waren slimmer.quote:
Jepquote:Op zondag 24 september 2023 16:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Blijkbaar de enige taal die ze snappen.
Precies dit. Je ziet ze ook zo kijken, wat doe ik hierquote:
doe rustig manquote:
Een oude man met een ernstige ziekte die even fulltime een terminaal broeinest moet opknappen.quote:
Als wat? Je kunt het die man gezien zijn gezondheid toch niet aan doenquote:
Krankzinnig!quote:Op zondag 24 september 2023 16:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een oude man met een ernstige ziekte die even fulltime een terminaal broeinest moet opknappen.
Oh sorry dan haal ik het door de war met een ander landquote:Op zondag 24 september 2023 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doe rustig man
in nederland mag je niet op mensen schieten
geloofdquote:Op zondag 24 september 2023 16:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoezo nepnieuws? Jij geloofd zelf in nepnieuws Truus.
zou die betere aankopen hebben gedaan dan?quote:Op zondag 24 september 2023 16:46 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ze hebben wel een punt dat Steijn eigenlijk te groen was, hij had nooit moeten accepteren dat ie amper tot geen inspraak bij de aankopen.
Nee, wat denk jezelf.quote:Op zondag 24 september 2023 17:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Over al die schietpartijen buiten de Arena?
En binnen. Shit is aan!quote:Op zondag 24 september 2023 17:01 schreef Bezsen het volgende:
[ twitter ]
@:tjacka @:rensajacied graag melden zodat jullie een ALIBI hebben
Zou je willen maar er zijn gewoon regels die gevolgd moeten worden in zo'n soort scenario en die kunnen ook enigszins nadelig zijn voor Feyenoord.quote:Op zondag 24 september 2023 16:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Er is geen scenario wat niet ten nadele van Feyenoord is. Wat mij betreft wordt Ajax hier dan ook heel stevig op aangepakt.
Geen idee, maar als je nu een zwik spelers krijgt waar je zelfs niets mee kan...quote:Op zondag 24 september 2023 17:00 schreef Adames het volgende:
[..]
zou die betere aankopen hebben gedaan dan?
Tdquote:Op zondag 24 september 2023 16:59 schreef TheVulture het volgende:
Al
[..]
Als wat? Je kunt het die man gezien zijn gezondheid toch niet aan doen
Er zijn waarschijnlijk gewoon regels die voorschrijven wat er moet gebeuren in zo'n soort scenario, en ja dat kan ook enigszins matig uitpakken voor Feyenoord en niet eens zo slecht voor Ajax. Ik snap dat je uit rancune op meer hoopt maar regels zijn regels.quote:Op zondag 24 september 2023 16:38 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Met 0-3 wegkomen, mocht je willen vriend.
Regel is toch dinsdag zonder publiek?quote:Op zondag 24 september 2023 17:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Er zijn waarschijnlijk gewoon regels die voorschrijven wat er moet gebeuren in zo'n soort scenario, en ja dat kan ook enigszins matig uitpakken voor Feyenoord en niet eens zo slecht voor Ajax. Ik snap dat je uit rancune op meer hoopt maar regels zijn regels.
dan nog hoef je de andere wedstrijden niet in een keeg stadion te spelen halvie.quote:Op zondag 24 september 2023 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
blijkbaar wel
want deze wedstrijd gaat in een leeg stadion uitgespeeld worden
Kan ook een mooie afleiding zijn voor hem. Ik weet alleen niet hoeveel last ie heeft van de behandelingen tbh.quote:Op zondag 24 september 2023 16:59 schreef TheVulture het volgende:
Al
[..]
Als wat? Je kunt het die man gezien zijn gezondheid toch niet aan doen
quote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie ons dankzij deze rellen nog wel kampioen worden ook, als de beslissing in ons voordeel uit gaat vallen.
Stukje ijlen.quote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie ons dankzij deze rellen nog wel kampioen worden ook, als de beslissing in ons voordeel uit gaat vallen.
Dat gaat nooit gebeuren, woensdag hebben we Volendam.quote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Regel is toch dinsdag zonder publiek?
Gozer. Zoek hulpquote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Helemaal de weg kwijt.quote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
lekker man wat pillen op de zondagmiddagquote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
FC Volendam wacht wel evenquote:Op zondag 24 september 2023 17:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren, woensdag hebben we Volendam.
Die gast is echt zwaar vermoeiend.quote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er zit een nog grotere gek dan Klaas in deze topics, dat is ook een prestatie.
Van het rechterrijtje. Moet lukken.quote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Jullie probleem.quote:Op zondag 24 september 2023 17:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eigenlijk is de selectie ook best wel goed en zijn de supporters van de F Side best wel aardig.quote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Jij hebt echt met je hoofd in de frituurpan gelegen bij feboquote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Kun jij helemaal even opdonderen, koekwausquote:Op zondag 24 september 2023 17:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij hebt echt met je hoofd in de frituurpan gelegen bij febo
Tja als je het zo weggeeft win je nooit wat en die vuurwerkgasten, daar moet gewoon een kogel in.quote:Op zondag 24 september 2023 15:23 schreef De_Kraam het volgende:
0-3 na een half uur.
@:tarado @:wotte @:freaky40 graag duiding.
Ga eens weg bij die A12 joh gekquote:Op zondag 24 september 2023 17:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik sta nu net voor de hoofdingang
Zitten nog duizenden mensen hier
Zitten nog wel.quote:Op zondag 24 september 2023 17:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik sta nu net voor de hoofdingang
Zitten nog duizenden mensen hier
Bedank je medesupporters maar voor de ontstane situatie dan. Daar mag Feyenoord niet de dupe van worden.quote:Op zondag 24 september 2023 17:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets mee te maken, gaat toch niet gast of ben je dom ofzo
Dus? Spelen ze maar 2 dagen na elkaar, kunnen ze vast wel die heertjes met hun dikke salaris.quote:Op zondag 24 september 2023 17:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat vind ik wat te makkelijk, het tokkiegehalte is bij jullie minimaal net zo hoog.quote:Op zondag 24 september 2023 17:10 schreef Scrummie het volgende:
Wat een verschrikkelijke tokkie club zijn jullie toch ook.
Toch zijn er nu bij Ajax al 2 wedstrijden gestaakt sinds de invoer van deze (wat debiele) regel.quote:Op zondag 24 september 2023 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik wat te makkelijk, het tokkiegehalte is bij jullie minimaal net zo hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |