Tdquote:Op zondag 24 september 2023 16:59 schreef TheVulture het volgende:
Al
[..]
Als wat? Je kunt het die man gezien zijn gezondheid toch niet aan doen
Er zijn waarschijnlijk gewoon regels die voorschrijven wat er moet gebeuren in zo'n soort scenario, en ja dat kan ook enigszins matig uitpakken voor Feyenoord en niet eens zo slecht voor Ajax. Ik snap dat je uit rancune op meer hoopt maar regels zijn regels.quote:Op zondag 24 september 2023 16:38 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Met 0-3 wegkomen, mocht je willen vriend.
Regel is toch dinsdag zonder publiek?quote:Op zondag 24 september 2023 17:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Er zijn waarschijnlijk gewoon regels die voorschrijven wat er moet gebeuren in zo'n soort scenario, en ja dat kan ook enigszins matig uitpakken voor Feyenoord en niet eens zo slecht voor Ajax. Ik snap dat je uit rancune op meer hoopt maar regels zijn regels.
dan nog hoef je de andere wedstrijden niet in een keeg stadion te spelen halvie.quote:Op zondag 24 september 2023 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
blijkbaar wel
want deze wedstrijd gaat in een leeg stadion uitgespeeld worden
Kan ook een mooie afleiding zijn voor hem. Ik weet alleen niet hoeveel last ie heeft van de behandelingen tbh.quote:Op zondag 24 september 2023 16:59 schreef TheVulture het volgende:
Al
[..]
Als wat? Je kunt het die man gezien zijn gezondheid toch niet aan doen
quote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie ons dankzij deze rellen nog wel kampioen worden ook, als de beslissing in ons voordeel uit gaat vallen.
Stukje ijlen.quote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie ons dankzij deze rellen nog wel kampioen worden ook, als de beslissing in ons voordeel uit gaat vallen.
Dat gaat nooit gebeuren, woensdag hebben we Volendam.quote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Regel is toch dinsdag zonder publiek?
Gozer. Zoek hulpquote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Helemaal de weg kwijt.quote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
lekker man wat pillen op de zondagmiddagquote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
FC Volendam wacht wel evenquote:Op zondag 24 september 2023 17:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren, woensdag hebben we Volendam.
Die gast is echt zwaar vermoeiend.quote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er zit een nog grotere gek dan Klaas in deze topics, dat is ook een prestatie.
Van het rechterrijtje. Moet lukken.quote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
Jullie probleem.quote:Op zondag 24 september 2023 17:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren, woensdag hebben we Volendam.
Eigenlijk is de selectie ook best wel goed en zijn de supporters van de F Side best wel aardig.quote:Op zondag 24 september 2023 17:07 schreef freaky40 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |