Dat was ook meer geluk dan wijsheid, het probleem is dat zulke gasten als het hun uitkomt een wedstrijd tot staking kunnen brengen, dat lijkt me toch niet wenselijk.quote:Op zondag 24 september 2023 17:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen enkele wedstrijd definitief gestaakt.
ahh opperwappie van het forum komt ook ff kijkenquote:Op zondag 24 september 2023 17:14 schreef Ali_boo het volgende:
DIT KAN ECHT NIET MEER ZO LANGER DOOR
Ik heb meteen zin in een patatje oorlog.quote:Op zondag 24 september 2023 17:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij hebt echt met je hoofd in de frituurpan gelegen bij febo
Oud-spelers die "niet welkom" zijnquote:Op zondag 24 september 2023 17:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jullie tokkie gehalte is hoger.
Politieke onwil.quote:Op zondag 24 september 2023 17:15 schreef Ramboetan het volgende:
Opmerkelijk dat in de premier league iedere wedstrijd tussen rivalen met uit- en thuispubliek gespeeld kan worden maar bij ons is alleen thuispubliek al teveel gevraagd.
Misschien volgende keer alleen uit-publiek toelaten?quote:Op zondag 24 september 2023 17:15 schreef Ramboetan het volgende:
Opmerkelijk dat in de premier league iedere wedstrijd tussen rivalen met uit- en thuispubliek gespeeld kan worden maar bij ons is alleen thuispubliek al teveel gevraagd.
Nouja. Na het eerste incident is er niks meer voorgevallen.quote:Op zondag 24 september 2023 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was ook meer geluk dan wijsheid, het probleem is dat zulke gasten als het hun uitkomt een wedstrijd tot staking kunnen brengen, dat lijkt me toch niet wenselijk.
Welke oud-spelers zijn niet welkom?quote:Op zondag 24 september 2023 17:16 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oud-spelers die "niet welkom" zijn
Bedreiging van bestuurders
Meerdere wedstrijden al gestaakt
"maar hullie"
Zeker, jullie blijven laagopgeleid tokkievolk in het havengebied. Ga nu maar weer naar je eigen topic.quote:Op zondag 24 september 2023 17:16 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oud-spelers die "niet welkom" zijn
Bedreiging van bestuurders
Meerdere wedstrijden al gestaakt
"maar hullie"
×6 vuurwerkjes trouwensquote:Op zondag 24 september 2023 17:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nouja. Na het eerste incident is er niks meer voorgevallen.
Heb je vandaag meegekeken, ik tel 3 gevallen
Lekker manquote:Op zondag 24 september 2023 17:16 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik heb meteen zin in een patatje oorlog.
Ajax supporters laten hun hoge intelligentie maar weer eens zien.quote:Op zondag 24 september 2023 17:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zeker, jullie blijven laagopgeleid tokkievolk in het havengebied. Ga nu maar weer naar je eigen topic.
Geen haar beter met rottigheid. Nog wel erger.quote:Op zondag 24 september 2023 17:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zeker, jullie blijven laagopgeleid tokkievolk in het havengebied. Ga nu maar weer naar je eigen topic.
Heerlijk hoe ze daar voor 90 minuten voor alles en nog wat uitmaken om daarna samen naar buiten te kunnen lopen en over het algemeen gewoon door elkaar ja.quote:Op zondag 24 september 2023 17:15 schreef Ramboetan het volgende:
En wederom maar hullie!!quote:Op zondag 24 september 2023 17:18 schreef Red_85 het volgende:
Geen haar beter met rottigheid. Nog wel erger.
Zulke idioten zitten bij elke club helaas. Nooit meer in een stadion toelaten.quote:Op zondag 24 september 2023 17:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ajax supporters laten hun hoge intelligentie maar weer eens zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |