Ja, alhoewel ze wel af en toe vragen hoe het gaat. Ze zijn blij dat ik er weer ben. Gisteren naar mijn vriend geweest met de auto. Heb daar wat langer gezeten omdat ik me nog niet fit genoeg voelde voor de terugweg. Maar wilde er toch echt even uit uit. Het gaat elke dag wat beter, maar uiteraard niet snel genoegquote:Op zondag 24 september 2023 15:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het werkt![]()
Hoest met jou? Vonden de jongens het ‘gewoon’ dat je weer thuis bent…
Zuurkool ná volgende week.quote:Op zondag 24 september 2023 15:50 schreef z80 het volgende:
Mooi weer en eigenlijk geen zin om iets te doen. Toch maar de fiets van stal gehaald. Rondje om Millingen heen gemaakt. Niet heel ver en op "rustig" tempo.
Nu wachten tot het vlees gaar is. Dan kan de zuurkool en piepers er bij.
Ik heb ook diverse keren moi! gezegdquote:
Gelukkigquote:Op zondag 24 september 2023 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook diverse keren moi! gezegd
Hier wil ik op zijn minst een audio-opname van horenquote:Op zondag 24 september 2023 17:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net een genoeglijke vijf minuten de Grote Buit van poes besproken met haar.
Een paar keer per week wordt de eekhoorn (met catnip in buik) in zijn pluche kladjes gegrepen. Waarna het veroveren van de buit luidkeels en met volle mond wordt gemeld.
Hoe harder ik terugjammer, hoe meer het volume omhoog gaat
Van cat of van kat?quote:Op zondag 24 september 2023 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier wil ik op zijn minst een audio-opname van horen
Van beide in "samenzang" lijkt mequote:
Beiden! Uiteraard.quote:
quote:
Hoeveel km is dat wel niet? Op de motorquote:Op zondag 24 september 2023 19:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gisteren na bakkerij naar een bruiloft in Frankrijk gereden, en vandaag weer terug. Ben wel een beetje door mijn energie heen nu
230 minimaalquote:Op zondag 24 september 2023 21:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoeveel km is dat wel niet? Op de motor?
Wat een tochtquote:Op zondag 24 september 2023 19:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gisteren na bakkerij naar een bruiloft in Frankrijk gereden, en vandaag weer terug. Ben wel een beetje door mijn energie heen nu
Dit was exact 300 heen, terug iets van 360. Deels door toeristische route en deels door een omleiding.quote:Op zondag 24 september 2023 21:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoeveel km is dat wel niet? Op de motor?
Wowquote:Op maandag 25 september 2023 07:24 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen! De dag is roze
Ohquote:Op maandag 25 september 2023 07:24 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen! De dag is roze
Ja, die hebben wij nietquote:Op maandag 25 september 2023 08:05 schreef fietsie het volgende:
Hier ook best veel muggen, maar ook hele goede horren
?quote:Op zondag 24 september 2023 23:55 schreef Blues het volgende:
Wow die afl van het roer om.
Moesten zo aan Lonaa denken
Haha. Ja. Same.quote:Op maandag 25 september 2023 07:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh![]()
Vanaf vandaag is alles weer normaal tot ergens in december. De afgelopen maanden heb ik geleefd op adrenaline en pijnstillers. Ik heb een geweldige zomer gehad maar ik kijk uit naar rust, regelmaat en overzicht zonder chaos. Ik heb echt zin in de komende saaie maanden.
We hebben de ongekende luxe van 4 keer vakantie gehad sinds april. Heel fijn natuurlijk maar er heeft nooit langer dan een paar weken tussen elke vakantie of lang weekend gezeten. Ik heb al een tijd het gevoel dat ik nergens aan toe kom. Echt wennen, dat nieuwe leven van ons
Horrenquote:Op maandag 25 september 2023 08:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, die hebben wij nietMisschien volgend jaar toch eens naar kijken.
Normaal had ik er niet zo'n last van, maar nu beginnen ze ook mij opeens te prikken.
Regelmaatquote:Op maandag 25 september 2023 07:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh![]()
Vanaf vandaag is alles weer normaal tot ergens in december. De afgelopen maanden heb ik geleefd op adrenaline en pijnstillers. Ik heb een geweldige zomer gehad maar ik kijk uit naar rust, regelmaat en overzicht zonder chaos. Ik heb echt zin in de komende saaie maanden.
We hebben de ongekende luxe van 4 keer vakantie gehad sinds april. Heel fijn natuurlijk maar er heeft nooit langer dan een paar weken tussen elke vakantie of lang weekend gezeten. Ik heb al een tijd het gevoel dat ik nergens aan toe kom. Echt wennen, dat nieuwe leven van ons
Zij ving allerlei traumahonden uit diverse landen op. Emigreerde naar Hongarije met heel veel land voor de beestenquote:
Ja dit verhaal heb ik gemist terwijl ik er geloof ik wel interesse in heb. Welke artikelen, welke brief en aan wie, welke reactie van je werkgever?quote:Op maandag 25 september 2023 08:34 schreef Candaasje het volgende:
@vlindertje89 ik had nog heel niet op jou gereageerd. Het ging over het NRC artikel, dat was nog wat uitgebreider en vernietigender dan het artikel in het AD. Ik zal straks even de brief posten (moet ik even de pc voor aanslingeren) . Zag vanmorgen dat er een mail was binnengekomen over in gesprek gaan met medewerkers van het overkoepelend orgaan van mijn werkgever n.a.v. de artikelen. Dat wil ik wel, heb nog wel wat puntjes die ik onder de aandacht wil brengen
https://www.nrc.nl/nieuws(...)een-melkkoe-a4173861quote:Op maandag 25 september 2023 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja dit verhaal heb ik gemist terwijl ik er geloof ik wel interesse in heb. Welke artikelen, welke brief en aan wie, welke reactie van je werkgever?
Glaswol![]()
Ik denk dat ik ook altijd vrij dom dacht dat horren alleen voor vliegen waren en dat muggen er gewoon door kwamenquote:Op maandag 25 september 2023 08:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Horren![]()
Een van mijn betere investeringen. Lekker ramen en deur open kunnen zetten zonder de hatelijke bzzzzz en bulten.
Als je even snel en wat goedkoper af wilt zijn kun je ook een XL klamboe ophangen voor deze periodequote:Op maandag 25 september 2023 10:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook altijd vrij dom dacht dat horren alleen voor vliegen waren en dat muggen er gewoon door kwamen
Nu ik de link van molo open, zie ik dat ik het NRC artikel gelezen had, niet AD.quote:Op maandag 25 september 2023 08:34 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Zo, weer even tijd om op de bank te zitten en weer eens terug te lezen. Voor even dan, want vandaag genoeg kleinere klussen te doen. Eind van de dag komt een aannemer eens langs om te bespreken wat we gaan doen met badkamer/werkkamer/dakkapel. Hij woont in de straat, en heeft hier veel huizen verbouwd. Dus ben benieuwd naar zijn ideeën.
Na vorige week dagenlang tussen het glaswolte hebben gebivakkeerd op zolder, en gisteren een hele dag op het partij congres te zijn geweest, voelt vandaag wel als een verademing.
![]()
@:vlindertje89 ik had nog heel niet op jou gereageerd. Het ging over het NRC artikel, dat was nog wat uitgebreider en vernietigender dan het artikel in het AD. Ik zal straks even de brief posten (moet ik even de pc voor aanslingeren) . Zag vanmorgen dat er een mail was binnengekomen over in gesprek gaan met medewerkers van het overkoepelend orgaan van mijn werkgever n.a.v. de artikelen. Dat wil ik wel, heb nog wel wat puntjes die ik onder de aandacht wil brengen
quote:Op maandag 25 september 2023 10:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook altijd vrij dom dacht dat horren alleen voor vliegen waren en dat muggen er gewoon door kwamen
Niet alle ins en outs meegekregen maar doorgaans hebben klanten idd geen flauw idee van bedrijfsstructuren en financiering enzo. De reactie van de organisatie in het artikel is gewoon een handige gladde reactie. Dat heeft weinig met het personeel of de klanten te maken verder in hoe ze werken of gewaardeerd wordenquote:Op maandag 25 september 2023 10:39 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Nu ik de link van molo open, zie ik dat ik het NRC artikel gelezen had, niet AD.
Maar, ook daar kan ik me goed voorstellen dat ik het vooral lees als de investeringsmaatschappij/hoger management is het probleem ipv de medewerkers zijn het probleem, juist omdat ik jou "ken". En dat mensen die dat niet hebben, het anders lezen, en daardoor juist ook de dierenartsen etc dingen kwalijk nemen.
Oei…dat voel ik.quote:Op maandag 25 september 2023 10:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kreeg gisteren op het hockeyveld in volle sprint een klein duwtje mee, op een zandveld (kunstgrasveld ingestrooid met zand). Keurig op twee knietjes en twee handpalmen glijdend over het veld. Ene knie lekker geschaafd, andere niet open wel blauw en beetje dik, en beide handpalmen beetje beurs. Gelukkig hoef ik vandaag en morgen niet naar uni, dan kan ik lekker in korte broek lopen. Heb het keurig schoongemaakt gister en alles is in elk geval wel mooi dicht, alleen skinny spijkerbroek er overheen aan en dat lekker er langs laten schuren tijdens het lopen lijkt me nog niet zo comfortabel
Is het muizenseizoen? Heb vorige week een paar nachten wakker gelegen van knagende muizen, hele plint aan de binnenkant van een kast aangevrotenquote:Op maandag 25 september 2023 11:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oei…dat voel ik.
Mn.X loopt al dagen in een korte broek. Ken net.
Jij kan nog een jurkje aan…
Bellen met ongedierte?bestrijding. Gemeente verwijst. Het is geen publiek gebouw.
Appen( korte! versie ) met een nummer. Antwoord: mogelijk bosmuizen…
Meer niet.
Dat schiet niet op. Die eten isolatie / glaswol ook, zover wij weten. 😳
Eind oktober komt de dakdekker bij de buren het platte dak vernieuwen en het onze inspecteren. Wij kunnen niet bij het dak en hebben geen verstand ervan.
Misschien ziet die ‘iets’?
Heb je niet gewoon ratten dan?quote:Op maandag 25 september 2023 11:29 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Is het muizenseizoen? Heb vorige week een paar nachten wakker gelegen van knagende muizen, hele plint aan de binnenkant van een kast aangevroten![]()
Volgens mij komen muggen er soms wel door/langs.quote:Op maandag 25 september 2023 10:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zijn die altijd groter dan muizen? De muizenvallen draaien ook op volle toeren namelijk en ik vind de beestjes vrij klein (1/1.5 duimlengte)quote:
😳 van binnenuit?quote:Op maandag 25 september 2023 11:29 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Is het muizenseizoen? Heb vorige week een paar nachten wakker gelegen van knagende muizen, hele plint aan de binnenkant van een kast aangevroten![]()
Ze zitten volgens mij gewoon voor een deur of hor te wachten tot ze hun slag kunnen slaan.quote:Op maandag 25 september 2023 11:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Volgens mij komen muggen er soms wel door/langs.
Wij hebben overal horren en toch af en toe een mug. Of hij vliegt mee als we door de deur lopen
Ik loop nu thuis in een korte broek. Wat temperatuur betreft de komende dagen denk ik prima, maar ik heb helaas geen jurkjes of korte broeken die ik geschikt vind om onderwijs in te geven (te kort en/of te laag uitgesneden). Dus ik zal woensdag toch echt een lange broek aan moeten.quote:Op maandag 25 september 2023 11:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oei…dat voel ik.
Mn.X loopt al dagen in een korte broek. Ken net.
Jij kan nog een jurkje aan…
Bellen met ongedierte?bestrijding. Gemeente verwijst. Het is geen publiek gebouw.
Appen( korte! versie ) met een nummer. Antwoord: mogelijk bosmuizen…
Meer niet.
Dat schiet niet op. Die eten isolatie / glaswol ook, zover wij weten. 😳
Eind oktober komt de dakdekker bij de buren het platte dak vernieuwen en het onze inspecteren. Wij kunnen niet bij het dak en hebben geen verstand ervan.
Misschien ziet die ‘iets’?
Ja net als de vliegen, kutbeestenquote:Op maandag 25 september 2023 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ze zitten volgens mij gewoon voor een deur of hor te wachten tot ze hun slag kunnen slaan.
Wij hebben vorige week enorm veel muggen gehad. Voor we naar bed gingen elke avond 10 vermoord maar elke ochtend zaten we onder de bulten. Die bulten jeukten maar een klein beetje en voor 1 of 2 dagen. Heel anders dan die terrormuggen hier in Brabant. Die maken clusters van bulten die 2 weken extreem jeuken.
Dan zijn het muizen. Volgens mij kun je er niet zoveel tegen doen als de buurvrouw gewoon de vuilniszakken op het balkon laat staanquote:Op maandag 25 september 2023 11:37 schreef Clubsoda het volgende:
Ratten zijn veel groter dan muizen, een rat lijkt eerder op een cavia qua lichaamslengte dan op een muis.
quote:Op maandag 25 september 2023 11:32 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Zijn die altijd groter dan muizen? De muizenvallen draaien ook op volle toeren namelijk en ik vind de beestjes vrij klein (1/1.5 duimlengte)
Stuk groter ja, ook veel grotere keutelsquote:Op maandag 25 september 2023 11:32 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Zijn die altijd groter dan muizen? De muizenvallen draaien ook op volle toeren namelijk en ik vind de beestjes vrij klein (1/1.5 duimlengte)
We denken dat ze vanuit daar het huis verder binnen willen. We hebben nu die kast leeggehaald en het is al een paar dagen stil.quote:Op maandag 25 september 2023 11:43 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Stuk groter ja, ook veel grotere keutels
Maar dat knagen aan hout in huis is wel apart. Ligt daar iets achter ofzo dat het ze lokt?
Met paar pakken staalwol alle gaten in huis vol jassen helpt enormquote:Op maandag 25 september 2023 11:46 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
We denken dat ze vanuit daar het huis verder binnen willen. We hebben nu die kast leeggehaald en het is al een paar dagen stil.
Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 25 september 2023 11:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Met paar pakken staalwol alle gaten in huis vol jassen helpt enorm
Klootzakken zijn hetquote:Op maandag 25 september 2023 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heel anders dan die terrormuggen hier in Brabant. Die maken clusters van bulten die 2 weken extreem jeuken.
Is dat zo'n zwabberbroek ja?quote:Op maandag 25 september 2023 12:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb vorige week een soort sweatpantalon meegesleept uit de kringloop en dit iiiiis me toch een gouden uitvinding
Gisteren troffen we midden in het huis een slak met huisje van 2 cm breed/hoog aan op een deur.quote:Op maandag 25 september 2023 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ze zitten volgens mij gewoon voor een deur of hor te wachten tot ze hun slag kunnen slaan.
Niet perse zwabber, maar wel lekker losjes. Het is een sweatachtig stofje, maar dan wel in een pantalonmodel, dus het beste van beide wereldenquote:
Zoiets heb ik ook, echt een top uitvindingquote:Op maandag 25 september 2023 12:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet perse zwabber, maar wel lekker losjes. Het is een sweatachtig stofje, maar dan wel in een pantalonmodel, dus het beste van beide werelden
Oh dat heb ik van Decathlon in een heel dun stofjequote:Op maandag 25 september 2023 12:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet perse zwabber, maar wel lekker losjes. Het is een sweatachtig stofje, maar dan wel in een pantalonmodel, dus het beste van beide werelden
Begin een kinderboerderijquote:Op maandag 25 september 2023 12:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had recent, naast de papier- en zilvervisjes, de meelmotten én de rioolvliegjes, 2 pissebedden in huis
4 hoog
Dit icm deet is onze tactiek ja.quote:Op maandag 25 september 2023 11:38 schreef AnneX het volgende:
Als muggenbestrijding draait de ventilator aan het voeteneind. Fffft. Weg mug.
Vanaf a.s. donderdag zijn ze er weer bij Lidlquote:Op donderdag 21 september 2023 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wacht ik (gezien de late bezorging) zelfs tot zaterdag. Zodat ik samen met mijn vriend de eerste kopjes koffie drink tijdens de Q vd F1. Met beide een vers afgebakken pastel de nata uit de diepvriezer vd Lidl (tip van hier, ook de eerste x dat we die dan eten)
Heb je alleen skinny jeans? Broeken van ander materiaal zijn meestal beter te doen op schaafwonden en beurse plekken.quote:Op maandag 25 september 2023 11:38 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik loop nu thuis in een korte broek. Wat temperatuur betreft de komende dagen denk ik prima, maar ik heb helaas geen jurkjes of korte broeken die ik geschikt vind om onderwijs in te geven (te kort en/of te laag uitgesneden). Dus ik zal woensdag toch echt een lange broek aan moeten.
Vervelend van de beesten waar jullie niet bij kunnen!
quote:Op maandag 25 september 2023 13:35 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Vanaf a.s. donderdag zijn ze er weer bij Lidl
Serieus ik heb ook echt het idee dat die motherfuckers elkaar oproepen en ophypen via de tamtam ofzo.quote:Op maandag 25 september 2023 13:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Begin een kinderboerderij
Wij hebben anderhalve maand geen brood met zuidvruchten gebakken omdat onze ene fruitvlieg dat blijkbaar in de buurtapp zette en er een miljoenmiljard fruitvliegen op af kwamen
Ja, helaas welquote:Op maandag 25 september 2023 13:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Heb je alleen skinny jeans? Broeken van ander materiaal zijn meestal beter te doen op schaafwonden en beurse plekken.
Ik heb vandaag een katoenen chino broek aan, valt wijd genoeg en is zacht genoeg dat ik geen last heb. (zo'n survivalrun kom je ook nooit schadevrij doorheen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank voor de tip!quote:Op maandag 25 september 2023 13:35 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Vanaf a.s. donderdag zijn ze er weer bij Lidl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
We hebben in huis motjes die lijken op voedselmotten maar maar half zo groot zijn. Heb je die al? Ruilen voor iets?quote:Op maandag 25 september 2023 13:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Serieus ik heb ook echt het idee dat die motherfuckers elkaar oproepen en ophypen via de tamtam ofzo.
Hoe zit jij in de pissebedden?quote:Op maandag 25 september 2023 14:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
We hebben in huis motjes die lijken op voedselmotten maar maar half zo groot zijn. Heb je die al? Ruilen voor iets?
Die heb ik nog niet! Ruilen?quote:Op maandag 25 september 2023 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe zit jij in de pissebedden?
Nee ik denk dat ik dan gangwars krijg, er is een zorgvuldig gecultiveerd evenwicht in deze biotoop... Niets fijner dan een tientonner zilvervis je blikveld in zien waggelen als je half slapend rustig probeert te piesen...quote:Op maandag 25 september 2023 14:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet! Ruilen?
Ik heb wel zilvervisjes zo groot dat je er paardrijles op kan geven. Krijg je die er bij
quote:Op maandag 25 september 2023 14:36 schreef Troel het volgende:
Wat was er nou precies aan de hand? Tja, goede vraag, want vanuit het ziekenhuis heb ik de laatste dagen nul input gehad. Gelukkig is alles wel terug te vinden in het online systeem.
Onkruid vergaat niet. Maar vind het wel lastig. Bedoel, een aneurysma overleven is al knap, maar nu dit weer. En vind het ergens ook wel eng, want het was ook echt gewoon wel weer mijn linkernier.quote:Op maandag 25 september 2023 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]damn... goed mee weggekomen dan.
Tis wel rot zeg. Hou je taai 💐quote:Op maandag 25 september 2023 14:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet. Maar vind het wel lastig. Bedoel, een aneurysma overleven is al knap, maar nu dit weer. En vind het ergens ook wel eng, want het was ook echt gewoon wel weer mijn linkernier.
quote:Op maandag 25 september 2023 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe zit jij in de pissebedden?
Bos muizen anyone?. Spitsmuizen anders?quote:Op maandag 25 september 2023 14:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet! Ruilen?
Ik heb wel zilvervisjes zo groot dat je er paardrijles op kan geven. Krijg je die er bij
Muizen zijn mogelijk voor insecten wat katten voor muizen zijn...?quote:Op maandag 25 september 2023 14:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
[..]
Bos muizen anyone?. Spitsmuizen anders?
Zijn dat geen vleermuizen? Het stinkt soms wel naast het huis, dacht vleermuizen te hebben gezien bij de dakkapelquote:Op maandag 25 september 2023 14:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Spitsmuizen ruiken naar hennepplantage toch?
Wat was er nou precies aan de hand? Tja, goede vraag, want vanuit het ziekenhuis heb ik de laatste dagen nul input gehad. Gelukkig is alles wel terug te vinden in het online systeem.Jezus man, niet bagatelliseren zeg! Met je onkruidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 25-09-2023 15:43:23 ]
Jemig zeg! Wat een ellende. En eng idee inderdaad. Kun je daar nog met een specialist over praten? Over of dit nou alleen pech is of dat het gerelateerd zou kunnen zijn?quote:Op maandag 25 september 2023 14:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet. Maar vind het wel lastig. Bedoel, een aneurysma overleven is al knap, maar nu dit weer. En vind het ergens ook wel eng, want het was ook echt gewoon wel weer mijn linkernier.
Ja dit.quote:Op maandag 25 september 2023 15:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Jezus man, niet bagatelliseren zeg! Met je onkruid![]()
![]()
Gaan ze die nierfunctie nu ook in de gaten houden of ben je losgelaten en moet je maar zien wat het volgende is waar je tegenaan loopt?quote:Op maandag 25 september 2023 14:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat was er nou precies aan de hand? Tja, goede vraag, want vanuit het ziekenhuis heb ik de laatste dagen nul input gehad. Gelukkig is alles wel terug te vinden in het online systeem.Geen wonder dat je flink van de leg bent…nu je je gaat realiseren dat je het opnieuw hebt gered. Dat is niet niks. 😘SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was er nou precies aan de hand? Tja, goede vraag, want vanuit het ziekenhuis heb ik de laatste dagen nul input gehad. Gelukkig is alles wel terug te vinden in het online systeem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat kan zo’n tiny huis makkelijk ‘thuis’ voelen hè? 😉quote:Op maandag 25 september 2023 15:34 schreef Blues het volgende:
Vaarwel strandjes![]()
Lekker in huisje terug, weer lekker skinnydipping met unicorn onder het genot van de kraaiendehanen
![]()
Zo ff een powernap en bedenken waar we ons laatste avondmaal gaan nuttigen
Google:quote:Op maandag 25 september 2023 15:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zijn dat geen vleermuizen? Het stinkt soms wel naast het huis, dacht vleermuizen te hebben gezien bij de dakkapel
quote:Spitsmuizen
Men is zich er niet vaak van bewust, maar een veel voorkomend probleem is de aanwezigheid van spitsmuizen in huis.
De aanwezigheid van spitsmuizen uit zich soms in geluidsoverlast omdat ze over het plafond of tussen de muren wandelen, maar wat voor de meeste mensen nog een veel erger gevolg is van spitsmuizen, dat is de muskusgeur die ze veroorzaken. Deze geur kan omschreven worden als een sterke indringende zoet/zure geur die sterk op het hoofd kan slaan. De stank is voor velen moeilijk te definiëren.
De één vindt het naar urine ruiken, de ander naar ammoniak en sommigen doen het zelfs denken aan de geur van wiet. Hoe dan ook, voor de expert is het direct herkenbaar als muskusgeur. een teken van de aanwezigheid van spitsmuizen
Heb je een linkje toevallig?quote:Op maandag 25 september 2023 12:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat heb ik van Decathlon in een heel dun stofje
Ideaal met compact reizen, weegt niks, snel droogt en loopt èn zit superfijn.
Daar kun je dolgelukkig van worden ja
Wat was er nou precies aan de hand? Tja, goede vraag, want vanuit het ziekenhuis heb ik de laatste dagen nul input gehad. Gelukkig is alles wel terug te vinden in het online systeem.Ik vond dat je best lang opgenomen was voor een 'urineweginfectie' en vermoedde al een veel ernstiger situatie. Lastig dat dat niet zo is gecommuniceerd. Hoezee voor elektronische dossiertoegang tegenwoordig. Ga je er nog over in gesprek met de internist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
En je wilt niet weten hoe vaak ok dacht. Goh, zou ik Isa kunnen vragen want ik snap het nietquote:Op maandag 25 september 2023 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond dat je best lang opgenomen was voor een 'urineweginfectie' en vermoedde al een veel ernstiger situatie. Lastig dat dat niet zo is gecommuniceerd. Hoezee voor elektronische dossiertoegang tegenwoordig. Ga je er nog over in gesprek met de internist?
Jullie hebben een krokettenkoning én een dildokoning?quote:Op maandag 25 september 2023 19:01 schreef derLudolf het volgende:
Beterschap @:Troel dat is wel een tikkie ergerToevallig was er gisteren nog iets op TV over s.
Hebben er mensen abbo op de Volkskrant? Stond een interview in met iemand die van oorsprong uit m'n dorp kwam zag ik. Dit keer niet dildo koning Erik Idema
Weet je toevallig wat en waar? Ik merk dat er niet heel veel te vinden is (of ik zoek verkeerd) voor mensen die niet op de ic terecht kwamen.quote:Op maandag 25 september 2023 19:01 schreef derLudolf het volgende:
Beterschap @:Troel dat is wel een tikkie ergerToevallig was er gisteren nog iets op TV over s.
Hebben er mensen abbo op de Volkskrant? Stond een interview in met iemand die van oorsprong uit m'n dorp kwam zag ik. Dit keer niet dildo koning Erik Idema
Ziet er in het echt verrekte minder pauperig uit kan ik je zeggenquote:Op maandag 25 september 2023 18:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je een linkje toevallig?
Als je op sepsis zoekt en dan met name op 'herstel na sepsis' vind je veel informatie, de urosepsis is meer op nieren en nierbekken gefocust natuurlijk maar qua uitvallen van je lijf en opknappen erna ook weer niet zo heel gek andersquote:Op maandag 25 september 2023 19:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Weet je toevallig wat en waar? Ik merk dat er niet heel veel te vinden is (of ik zoek verkeerd) voor mensen die niet op de ic terecht kwamen.
Fijn dat je zulke goede mensen om je heen hebt, blijven praten en vragen hoor!quote:Op maandag 25 september 2023 19:03 schreef Troel het volgende:
[..]
En je wilt niet weten hoe vaak ok dacht. Goh, zou ik Isa kunnen vragen want ik snap het niet![]()
Op zich gaat het me nu redelijk. Mentaal gezien. Klap moet nog komen? Heb in december een afspraak staan met mijn eigen internist, ik wil dit graag met haar bespreken, ook om mijn standaard bloedtesten elke zoveel tijd uit te breiden met nierfuncties. Al is het alleen maar omdat ik geen flauw idee heb wie er allemaal aan mijn bed gestaan heeft, ondanks het bekijken van alle foto's op de website![]()
Heb het vandaag met mijn begeleider besproken (heb ik denk ik meer aan dan iemand bij de huisarts) en ook mr. T. weet het. Nu informatieavond (hoop dat ik jet volhoud) en dan spreken we er vanavond vast nog wel verder over. Ik denk dat iedereen om mij heen het beter doorhad dan ikzelf (net als de vorige keer). Voor mij wel echt fijn dat de band met mijn moeder de afgelopen week ee echt op vooruit is gegaan en we echt goede gesprekken hebben gehad. Daar kan ik ook terecht, waar ik de vorige keer natuurlijk in het ziekenhuis alleen gelaten weed met de verwerking 'je had dood kunnen wezen'. Nu heb ik wel fijne mensen om me heen.
Tja en onkruid vergaat niet is natuurlijk een grapje, maar zo vielt het wel een beetje. Of zoals hij zegt 'voorlopig maar geen staatsloten kopen, je potje geluk zal wel leeg zijn'.
En tnx allemaal
Ik geloof jequote:Op maandag 25 september 2023 19:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ziet er in het echt verrekte minder pauperig uit kan ik je zeggen
KALENJI Ademende hardloopbroek voor dames Dry zwart
¤ 14,99
https://www.decathlon.nl//p/_/R-p-302715
Oh ja, die is er ook nogquote:Op maandag 25 september 2023 19:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jullie hebben een krokettenkoning én een dildokoning?
Publieke omroep, ergens tussen 18:45 en het journaal in.quote:Op maandag 25 september 2023 19:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Weet je toevallig wat en waar? Ik merk dat er niet heel veel te vinden is (of ik zoek verkeerd) voor mensen die niet op de ic terecht kwamen.
Dit doet me zo denken aan mijn acute alvleesklierontsteking in 2019.quote:Op maandag 25 september 2023 19:03 schreef Troel het volgende:
[..]
En je wilt niet weten hoe vaak ok dacht. Goh, zou ik Isa kunnen vragen want ik snap het niet![]()
Op zich gaat het me nu redelijk. Mentaal gezien. Klap moet nog komen? Heb in december een afspraak staan met mijn eigen internist, ik wil dit graag met haar bespreken, ook om mijn standaard bloedtesten elke zoveel tijd uit te breiden met nierfuncties. Al is het alleen maar omdat ik geen flauw idee heb wie er allemaal aan mijn bed gestaan heeft, ondanks het bekijken van alle foto's op de website![]()
Heb het vandaag met mijn begeleider besproken (heb ik denk ik meer aan dan iemand bij de huisarts) en ook mr. T. weet het. Nu informatieavond (hoop dat ik jet volhoud) en dan spreken we er vanavond vast nog wel verder over. Ik denk dat iedereen om mij heen het beter doorhad dan ikzelf (net als de vorige keer). Voor mij wel echt fijn dat de band met mijn moeder de afgelopen week ee echt op vooruit is gegaan en we echt goede gesprekken hebben gehad. Daar kan ik ook terecht, waar ik de vorige keer natuurlijk in het ziekenhuis alleen gelaten weed met de verwerking 'je had dood kunnen wezen'. Nu heb ik wel fijne mensen om me heen.
Tja en onkruid vergaat niet is natuurlijk een grapje, maar zo vielt het wel een beetje. Of zoals hij zegt 'voorlopig maar geen staatsloten kopen, je potje geluk zal wel leeg zijn'.
En tnx allemaal
Beroemd wegens fabricage of gebruik?quote:Op maandag 25 september 2023 19:01 schreef derLudolf het volgende:
Als model…quote:Op maandag 25 september 2023 20:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Beroemd wegens fabricage of gebruik?
Beroemd wegens fabricage of gebruik?quote:Op maandag 25 september 2023 19:01 schreef derLudolf het volgende:
quote:Op maandag 25 september 2023 19:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh ja, die is er ook nog![]()
Die dildo koning - Erik Idema - is de man achter easytoys.
Een stroeve mond?quote:Op maandag 25 september 2023 20:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Over eten gesproken, ik kreeg vandaag van een collega vrijwilliger, een Syrische, iets wat ik nog nooit had gehad. Een verse dadel. Nooit gehad 1mini hapje en daar blijft het bij. Meteen een hele stroeve mond. Mijn andere collega, een irakese was helemaal blij, weer een ander, een Nederlander vond het ook niets
Niet eens zo heel veel goedkoper dan een aanbieding in de Duitse supermarkt (75-88 cent). Gelukkig kan ik het tegenwoordig laten liggen maar vroeger ook genoeg varianten geprobeerd, zeker als het in de aanbieding was.quote:Op maandag 25 september 2023 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Tijdens onze trip naar het zuiden van Duitsland hebben we een bezoekje gebracht aan de Ritter Sport fabriek. Kennelijk gaat niet alles van een leien dakje daar als de rol met reguliere labels halverwege op is, doen ze er dan maar een generieke verpakking omheen en worden deze 'mislukte' verpakkingen chocolade in een apart folietje verpakt.
Een tas vol van die dingen (zo'n 20 stuks) kost er 13 euro.
Geen geld om je kotsmisselijk te eten…
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 25 september 2023 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Tijdens onze trip naar het zuiden van Duitsland hebben we een bezoekje gebracht aan de Ritter Sport fabriek. Kennelijk gaat niet alles van een leien dakje daar als de rol met reguliere labels halverwege op is, doen ze er dan maar een generieke verpakking omheen en worden deze 'mislukte' verpakkingen chocolade in een apart folietje verpakt.
Een tas vol van die dingen (zo'n 20 stuks) kost er 13 euro.
Geen geld om je kotsmisselijk te eten…
[ afbeelding ]
Ik had er voor m'n vakantie nog wat besteldquote:Op maandag 25 september 2023 20:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Beroemd wegens fabricage of gebruik?
[..]
Net tweedaagse sale![]()
Schijnt te horen. Soms krijg je van wijn stroeve tanden, dit was stroef x 1000quote:
Ohhh nu mis ik Fanta pomeloquote:Op maandag 25 september 2023 20:57 schreef borisz het volgende:
Vakantie Duitsland vroeger was eind vd middag een nieuwe Fanta-smaak proberen en een nieuwe Rittersport smaak.
In NL werd net Pomelo geïntroduceerd waar de Duitsers er al vijf hadden oid.
Je gaat serieus op vakantie en neemt dan je seksspeeltjes mee voor je fwb? Oh wow, nooit eerder gehoordquote:Op maandag 25 september 2023 21:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik had er voor m'n vakantie nog wat besteldmaar is, dat is dus ongebruikt gebleven
Walgelijk spul ja, maar zal wel acquired taste zijnquote:Op maandag 25 september 2023 21:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Schijnt te horen. Soms krijg je van wijn stroeve tanden, dit was stroef x 1000
Naar ik hier eerder las was hij vooral bezorgd om haar welzijnquote:Op maandag 25 september 2023 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Je gaat serieus op vakantie en neemt dan je seksspeeltjes mee voor je fwb? Oh wow, nooit eerder gehoord
Dat haalde jij eruitquote:Op maandag 25 september 2023 21:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Naar ik hier eerder las was hij vooral bezorgd om haar welzijn
quote:Op maandag 25 september 2023 21:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Kan prima allebei toch.quote:Op maandag 25 september 2023 21:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja doelde ik op zich ook niet opquote:
Nee, ze verkopen ook gewoon voorbehoedsmiddelen hoorquote:Op maandag 25 september 2023 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Je gaat serieus op vakantie en neemt dan je seksspeeltjes mee voor je fwb? Oh wow, nooit eerder gehoord
Ik wil hier zoveel over zeggen maar ik weet niet waar te beginnen.quote:Op maandag 25 september 2023 21:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, ze verkopen ook gewoon voorbehoedsmiddelen hoor![]()
Speeltjes kwamen er niet in, alleen de real deal
gheheh,, van de zomer was het niet mijn hoogtepunt .. maar wel erg leuk om te zien hoe iedereen zo enthousiast was over ze..quote:Op maandag 25 september 2023 22:11 schreef Molo het volgende:
And now for something completely different
Oh echt!😢 De lokale horca heeft er ook een handje van.quote:Op maandag 25 september 2023 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig geen verassing…
quote:Op maandag 25 september 2023 21:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, ze verkopen ook gewoon voorbehoedsmiddelen hoor![]()
Speeltjes kwamen er niet in, alleen de real deal
quote:Op maandag 25 september 2023 22:48 schreef vlindertje89 het volgende:
Godverdommeik las vanochtend een bericht over een dodelijk motorongeluk op de Lekdijk en ik werd vanavond door een teamgenoot van mn ex gebeld dat dat een andere teamgenoot van hen is
![]()
Jezus joh, wat heftigquote:Op maandag 25 september 2023 22:48 schreef vlindertje89 het volgende:
Godverdommeik las vanochtend een bericht over een dodelijk motorongeluk op de Lekdijk en ik werd vanavond door een teamgenoot van mn ex gebeld dat dat een andere teamgenoot van hen is
![]()
We waren niet goed bevriend of zo, maar ik ken hem al zeker 5 jaar en denk al wel langer, en sprak hem in het hockeyseizoen bijna wekelijks op de club, en heb hem gisteren nog gezien. En nu is hij er niet meer
Ik werd gebeld al zo snel omdat ik wedstrijdsecretaris ben dus of ik de hockey-kant ervan wilde uitzoeken, voor als ze zondag niet willen spelen oid. Ik had gisteren met degene die belde overleg gehad over of een ander team de sluit bardienst mocht doen, dus toen ik zn naam op mn telefoon zag dacht ik, er is niet goed afgesloten of zo.. dus het kwam nogal heftig binnen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 07:41 schreef Yinny het volgende:
@:vlindertje89
Dikke knuffelNee, dat is niet erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 07:41 schreef Yinny het volgende:
Misschien niet helemaal bevredigend v.w.b. je/jullie behoefte, maar kunnen jullie niet je medeleven betuigen door bij het uitvaartcentrum een erehaag op te stellen als de auto met haar lichaam het uitvaartcentrum binnen rijdt o.i.d.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben wij ook gedaan toen er bij een uitvaart van een bekende Ajax supporter honderden mensen aanwezig wilde zijn, die absoluut niet allemaal in de zaal aanwezig konden zijn…
Heel veel sterkte ook…![]()
Als de familie geen werknemers op prijs stellen bij de uitvaart, vind ik dit wel een heel heftig ding om toch te doen tbh.quote:Op dinsdag 26 september 2023 07:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien niet helemaal bevredigend v.w.b. je/jullie behoefte, maar kunnen jullie niet je medeleven betuigen door bij het uitvaartcentrum een erehaag op te stellen als de auto met haar lichaam het uitvaartcentrum binnen rijdt o.i.d.?
Hebben wij ook gedaan toen er bij een uitvaart van een bekende Ajax supporter honderden mensen aanwezig wilde zijn, die absoluut niet allemaal in de zaal aanwezig konden zijn…
Heel veel sterkte ook…
Dus?quote:Op maandag 25 september 2023 21:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik had er voor m'n vakantie nog wat besteldmaar is, dat is dus ongebruikt gebleven
Maar net wat je zelf zegt, ik vind dat je als iemand van niet de inner circle toch ook het recht hebt om afscheid van iemand te nemen en dat ook moet kunnen uiten, ook al is het symbolisch richting de overledene.quote:Op dinsdag 26 september 2023 07:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als de familie geen werknemers op prijs stellen bij de uitvaart, vind ik dit wel een heel heftig ding om toch te doen tbh.
Ja, ik vind dat met overgave, maar ik vind ook dat je niet invasief je op moet dringen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 07:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar net wat je zelf zegt, ik vind dat je als iemand van niet de inner circle toch ook het recht hebt om afscheid van iemand te nemen en dat ook moet kunnen uiten, ook al is het symbolisch richting de overledene.
Misschien kan iets dergelijks met de familie besproken worden door iemand van het werk?
Lastig is het zeker, de logische pijn van het plotselinge afscheid moeten nemen van een familielid en het ineens moeten regelen van een onverwachte uitvaart, zal waarschijnlijk de reden zijn dat men het klein wil houden.quote:Op dinsdag 26 september 2023 07:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat met overgave, maar ik vind ook dat je niet invasief je op moet dringen.
Het blijft een lastig ding.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 07:55 schreef Yinny het volgende:
We moeten de wensen van de familie respecteren, er gaan twee vanuit het management en vier van haar werkvrienden. Er is een condoleance ruimte op het werk gemaakt met een boek om iets te schrijven.
Het voelt als niet genoeg. Ik ga mijn gedachtes op papier zetten en dat verbranden...mijn manier van afscheid nemen...Dat lijkt me een mooie manier voor jou om toch iets te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte, ook voor @vlindertje89
Spoilers!
We moeten de wensen van de familie respecteren, er gaan twee vanuit het management en vier van haar werkvrienden. Er is een condoleance ruimte op het werk gemaakt met een boek om iets te schrijven.
Het voelt als niet genoeg. Ik ga mijn gedachtes op papier zetten en dat verbranden...mijn manier van afscheid nemen...Is het in Chinese kringen traditie om een uitvaart op beperkte schaal te houden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je niet wil/kan antwoorden, dan begrijp ik dat…
Liever collegas dan managers.quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het sowieso altijd een beetje raar dat alles altijd in "nog ff in aanwezigheid van" zou moeten. Zelf wil ik mn uitvaart denk ik echt zo klein mogelijk.
Maar ik ben natuurlijk immens populair dus als mensen samen een fles tequila willen stukslaan om jankend aan mij te denken, staat ze dat natuurlijk vrij.
Ik zou geen 1 collega op mn uitvaart willen eigenlijk. Terwijl ik er met best veel best leuk contact heb.
Als je iets wil doen, doe dan iets, desnoods op hetzelfde moment maar ergens anders.
Ik zou ook nooit zeggen "doe maar 6". Ik zou als ik het zelf vast zou leggen, iedereen die welkom is bij naam vastleggen. Gets je moet er toch niet aan denken dat ze zelf gaan zitten te lopen te zitten bedisselen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Liever collegas dan managers.
Als er zes mensen mogen, dan zou ik in elk geval 0 van het management laten gaan zodat directe collegas een kans hebben.
Gewoon kaarten op Ticketmaster.quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit zeggen "doe maar 6". Ik zou als ik het zelf vast zou leggen, iedereen die welkom is bij naam vastleggen. Gets je moet er toch niet aan denken dat ze zelf gaan zitten te lopen te zitten bedisselen.
Nee, het ligt echt aan de familiequote:Op dinsdag 26 september 2023 07:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het in Chinese kringen traditie om een uitvaart op beperkte schaal te houden?
Als je niet wil/kan antwoorden, dan begrijp ik dat…
En Loon de cateringquote:Op dinsdag 26 september 2023 08:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gewoon kaarten op Ticketmaster.
Oh dit had ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Want die zou attent genoeg zijn een fles tequila mee te nemen
Ik zou iedere aanwezige obv diens eigen kwaliteiten op de lijst zettenquote:Op dinsdag 26 september 2023 08:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan ga ik wel drinken tijdens het werk.
En nog een tweede om te delen ook.quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Want die zou attent genoeg zijn een fles tequila mee te nemen
Ik heb urtica-zalf van Weleda getipt gekregen van een vriendin. Van alle anti-jeukzalfjes werkt dit het beste voor mij. Niet geweldig maar het kalmeert de jeuk een stuk.quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:57 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand (behalve dus horren plaatsen) nog tips tegen de jeuk van muggenbulten?
Vannacht heb ik ze weer alle 3 opengekrabd
Ik heb een zalfje van Azaron https://www.deonlinedrogi(...)sectenbeten-10gr.htmquote:Op dinsdag 26 september 2023 08:57 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand (behalve dus horren plaatsen) nog tips tegen de jeuk van muggenbulten?
Zoiets gebruiken wij altijd, voornamelijk als we op reis zijn in het buitenland:quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:57 schreef Sarabi het volgende:
Je zegt genoegquote:Op maandag 25 september 2023 22:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wil hier zoveel over zeggen maar ik weet niet waar te beginnen.
Dan hou je toch op het werk een aparte dienst voor ieder die dat wil?quote:Op dinsdag 26 september 2023 07:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar net wat je zelf zegt, ik vind dat je als iemand van niet de inner circle toch ook het recht hebt om afscheid van iemand te nemen en dat ook moet kunnen uiten, ook al is het symbolisch richting de overledene.
Misschien kan iets dergelijks met de familie besproken worden door iemand van het werk?
Want managers zijn geen mensen die gevoelens kunnen hebben? En medewerkers kunnen er geen band mee hebben?quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Liever collegas dan managers.
Als er zes mensen mogen, dan zou ik in elk geval 0 van het management laten gaan zodat directe collegas een kans hebben.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 08:31 schreef Yinny het volgende:
[..]
Nee, het ligt echt aan de familieAllereerst gecondoleerd Yinny. Voor omstanders is zelfdoding vaak onbegrijpelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen jullie niet gezamenlijk als collega’s op het werk stilstaan - letterlijk stil zijn - op moment dat afscheid wordt genomen?
In een vergelijkbare situatie na een massale uitvaartsessie, was een aantal weken later in kleinere kring een ontmoeting om met elkaar te delen en te spreken.
Nee, alle bazen zijn kut, snap dat dan.quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Want managers zijn geen mensen die gevoelens kunnen hebben? En medewerkers kunnen er geen band mee hebben?
Managers moeten in zo'n situatie pas op de plaats maken en directe collegas voor laten gaan, en zeker niet met twee gaan.quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Want managers zijn geen mensen die gevoelens kunnen hebben? En medewerkers kunnen er geen band mee hebben?
Volgens mij is dat totale onzin. Alsof je als manager niet dezelfde band kunt hebben met een medewerker, zoals teamgenoten onderling ook hebben.quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Managers moeten in zo'n situatie pas op de plaats maken en directe collegas voor laten gaan, en zeker niet met twee gaan.
Dat werkt alleen (goed, dat wel) direct na de beet.quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets gebruiken wij altijd, voornamelijk als we op reis zijn in het buitenland:
[ afbeelding ]
Ik heb ook koelende spray (tegen o.a. eikenprocessierups-bultjes) die best goed werkt bij allerlei jeukbulten. Gewoon van Kruidvatquote:Op dinsdag 26 september 2023 11:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat werkt alleen (goed, dat wel) direct na de beet.
Het enige wat ik echt goed vind werken bij oudere bulten is iets met hydocortison, maar dat is in Nederland niet OTC te koop. In Duitsland kan je bijvoorbeeld wel Soventol krijgen. Je kan kijken of hooikoortstabletten helpen bij een flinke reactie en anders vind ik koelen met een icepack ois het prettigst.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Managers moeten in zo'n situatie pas op de plaats maken en directe collegas voor laten gaan, en zeker niet met twee gaan.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:51 schreef Yinny het volgende:
Ons management denkt wel goed met mee, als het echt nodig is. Niet iedere manager, nee, maar dat is overal zoDat is mooi, samen zijn op dat momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Je doet het nooit goed als manager. LHO is nu niet te spreken. Anderen zullen gezegd hebben, "er was niemand vanuit het management" Altijd gezeik.quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een onzin.Een manager moet geen plekje innemen als het alleen een verplichting is, maar voor de rest kun je hier als buitenstaander toch helemaal niets over zeggen. Misschien zijn de managers juist wel veel meer meegenomen in hoe het met de collega ging dan de andere collega's.
Pas als je jeuk krijgt en gaat krabben, merk ik zo'n beet vaak ook pas.quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het enige wat ik echt goed vind werken bij oudere bulten is iets met hydocortison, maar dat is in Nederland niet OTC te koop. In Duitsland kan je bijvoorbeeld wel Soventol krijgen. Je kan kijken of hooikoortstabletten helpen bij een flinke reactie en anders vind ik koelen met een icepack ois het prettigst.
Ik ben de dag inderdaad begonnen met een hooikoortstablet van mijn manquote:Op dinsdag 26 september 2023 11:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ammoniakquote:Op dinsdag 26 september 2023 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas als je jeuk krijgt en gaat krabben, merk ik zo'n beet vaak ook pas.
Ik gebruik het dan ook wel nadat de beet zelf al een tijdje er voor is geweest.
Misschien niet optimaal, maar door de alcohol (??) is de jeuk dan toch ook vaak weg...
De jeuk is een allergische reactie op een lichaamsvreemde stof en de antihistamine in de hooikoortstablet remt die allergische reactie = minder jeukquote:Op dinsdag 26 september 2023 12:02 schreef Sarabi het volgende:
Bedankt voor alle tips!
[..]
Ik ben de dag inderdaad begonnen met een hooikoortstablet van mijn man
Ik kan bijna niet geloven dat het daardoor komt maar nu totaal geen jeuk meer.
Eens kijken of het zo blijft en anders ga ik nog op zoek naar zalf.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:51 schreef Yinny het volgende:
Ons management denkt wel goed met mee, als het echt nodig is. Niet iedere manager, nee, maar dat is overal zoWat fijn en goed dat je het aangekaart hebt. Sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Positief: operatie bij mijn moeder (dagopname) is goed gegaan. Nu uitslapen, straks naar huis
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Tuurlijk, die lucht ervan herken ik wel…quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ammoniakdat neutraliseert het gif waardoor je soms helemaal geen bult krijgt.
Blijkbaar heb jij nooit een fatsoenlijke band met je/een manager gehad.quote:Op dinsdag 26 september 2023 11:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Slecht bouwpakketquote:Op dinsdag 26 september 2023 13:22 schreef Clubsoda het volgende:
Daar kan ik niet tegen. Dat geeft grappige resultaten
Het voelt als niet genoeg. Ik ga mijn gedachtes op papier zetten en dat verbranden...mijn manier van afscheid nemen...Dat klinkt wel als een mooi ritueel voor jezelf. Wat schokkend ook. Suïcide of een andere heel plotselinge dood is heel lastig en confronterend voor iedereen er omheen en er is geen handleiding voor hoe je het afscheid ‘het beste’ vormgeeft. Iedereen is in shock en het verwerken is nog lang niet begonnen. Dus er voor jezelf op de een of andere manier een begin mee maken is alles wat je nu kunt doen. En compassie tonen met de keuzes van de familie op dit vreselijke moment (hoe stom jij het ook vindt).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 september 2023 12:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat een verdriet @ vlindertje98 en @:Yinny
Dan vallen zwaargewonde tante (aanrijding) en diverse collega’s die ziek, zwak, misselijk, of in ruzie- of scheiding zitten wel weer mee. Al mocht het daar ook wel een tikje minder zijn.
Over managers gesproken:Het gaat lekker bij jou. Not.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Positief: operatie bij mijn moeder (dagopname) is goed gegaan. Nu uitslapen, straks naar huis
In ieder geval fijn bericht van moeders.
Managers hebben altijd een hiërarchische relatie met de mensen onder hun, dus als dit soort dingen spelen is er altijd een machtsverhouding waarbij mensen hun waffel houden. Dus eerst collega's, en als er plek over blijft management.quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij nooit een fatsoenlijke band met je/een manager gehad.
Dat geldt niet voor iedereen.
Bijzonder wel dat je jouw ervaring zo generaliseert en er zelfs een gebod aan koppelt.
Hij komt donderdag dan ook pas weer thuis.quote:Op dinsdag 26 september 2023 14:07 schreef AnneX het volgende:
Appje van MnX die is op de fiets naar de sportschool en doet op de terugweg boodschappen.
“App dat Portugese spul nog even”…😂
Edit: de portugese custard taartjes. Die eigenlijk pas donderdag in de aanbieding gaan![]()
Ik ben niet zo'n purist dat ik het direct herken, maar dit zal vast iepenhout zijn. Lijkt op m'n bureau in elk geval.quote:
Jepquote:Op dinsdag 26 september 2023 14:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n purist dat ik het direct herken, maar dit zal vast iepenhout zijn. Lijkt op m'n bureau in elk geval.
Mooi spul.
Ik ben wel benieuwd hoe kut @minilot hem vind, die heeft toch ook wel eens in de bakkerij gewerktquote:Op dinsdag 26 september 2023 14:52 schreef Myraela het volgende:
Ik ben blij dat er zoveel ruimte is om in je standpunt toch een beetje ruimte te bieden aan de overdadige andere meningen.
Zag toevallig nog dat ik een dikke balk 60x45 ofzo had liggen. Misschien dat ik daar nog eens een bijzettafel oud uit kan fabriceren als ik me verveel.quote:
Geen machtsverhouding, geen management, geen hiërarchie. Geen salaris, en dus geen afhankelijkheid.quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe kut @:minilot hem vind, die heeft toch ook wel eens in de bakkerij gewerkt
Als ik afgelopen 12 jaar het loodje had gelegd, was er maar 1 van de 5 managers uit die jaren die ik niet minstens zo graag uitnodigde als willekeurig welke andere collega. YMMV, maar blijkbaar bestaat er voor jou slechts 1 waarheid.quote:Op dinsdag 26 september 2023 14:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Managers hebben altijd een hiërarchische relatie met de mensen onder hun, dus als dit soort dingen spelen is er altijd een machtsverhouding waarbij mensen hun waffel houden. Dus eerst collega's, en als er plek over blijft management.
Zou het dan aan de managers liggen of...quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als ik afgelopen 12 jaar het loodje had gelegd, was er maar 1 van de 5 managers uit die jaren die ik niet minstens zo graag uitnodigde als willekeurig welke andere collega. YMMV, maar blijkbaar bestaat er voor jou slechts 1 waarheid.
Goed wel dat je voor jezelf werkt
Je bent niet de enige die dat al heeft gedachtquote:Op dinsdag 26 september 2023 15:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Zou het dan aan de managers liggen of...
Ik dacht het al een paar keer en was klaar met de gedachtequote:Op dinsdag 26 september 2023 15:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat al heeft gedacht
Behalve ikkie!quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:20 schreef Vanyel het volgende:
Iedereen zou moeten weten dat TIJGERBALSEM de enige juiste remedie is tegen muggenbultenjeuk.
You've made it! Welkom thuisquote:Op dinsdag 26 september 2023 15:36 schreef Blues het volgende:
We zijn geland![]()
Waarom rondjes extra vliegen![]()
dat vinden wij, vliegangstigen, echt niet ok he
Pfiewwww. Hartslag weer omlaag, werd net uit t toestel in de slurf draaierig, zag ff zwart, en moest leunen tegen muur.quote:
Vind dit al snelquote:Op dinsdag 26 september 2023 15:00 schreef Troel het volgende:
Ik heb vandaag op kantoor gedaan wat ik wilde doen (2 uurtjes geweest, inclusief vertellen wat en hoe). En toen ik thuis kwam heb ik geluncht en ben in bed gekropen en nu ben ik net wakker. Maandag ga ik weer kijken, maar morgen niet, want ben echt gewoon nog op.
Boks dusquote:Op dinsdag 26 september 2023 13:22 schreef Clubsoda het volgende:
Daar kan ik niet tegen. Dat geeft grappige resultaten
Was het ook, wilde morgen de btw gaan doen maar mijn collega wilde wel facturen in gaan boeken. Dus vandaag de btw gedaan en facturen voor haar ingelezen, zodat mijn stapel minder hoog wordt.quote:
😳 dat had zo maar gekund.quote:Op dinsdag 26 september 2023 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij komt donderdag dan ook pas weer thuis.
Met pastel de nata...
Ik weet een goede internist...quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Pfiewwww. Hartslag weer omlaag, werd net uit t toestel in de slurf draaierig, zag ff zwart, en moest leunen tegen muur.
Overdreven gedoe van lijf
quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
😳 dat had zo maar gekund.
Nu kunnen we mooi proeven of het echt zo lekker is. Dan gaat ie terug om in te slaan tot kerstmis of zo.
Sodemieters @Troel Dat lijkt niks op rustig aan doen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Was het ook, wilde morgen de btw gaan doen maar mijn collega wilde wel facturen in gaan boeken. Dus vandaag de btw gedaan en facturen voor haar ingelezen, zodat mijn stapel minder hoog wordt.
Ohohoh. Extra rondjes.quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Pfiewwww. Hartslag weer omlaag, werd net uit t toestel in de slurf draaierig, zag ff zwart, en moest leunen tegen muur.
Overdreven gedoe van lijf
Geen idee. Kom er zelden. 1-2 x jaar of zo.quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben ze geen afbakhoek bij de Lidl waar ze die dingen vers afgebakken verkopen?
Heerlijk juist, heb net onze stoelen voor onze trip naar Curaçao vastgelegd:quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ohohoh. Extra rondjes.
Wij kregen ooit een x landing en stijging kado. Kerosine raakte op met rondjes vliegen boven noodweer. Terug naar een grieks eiland en daarna alsnog naar Turkije.
Pfffft. Nooit meer vliegen
Langebenen rij👍🏼quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heerlijk juist, heb net onze stoelen voor onze trip naar Curaçao vastgelegd:
[ afbeelding ]
We houden de piloot gewoon in de gaten…
Bij lange trips over de oceaan willen we geen Economy Class meer vliegen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Langebenen rij👍🏼
Lekker met je tenen wiebelen/“pianospelen’ . Goed voor de bloedsomloop.
Ja is heel top. Soort van permanent brak en wallen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt superleuk dat katers tegenwoordig 19 dagen duren
En alles pijn ahoyyyyquote:Op dinsdag 26 september 2023 17:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja is heel top. Soort van permanent brak en wallen.
En daarom ga ik ook pas maandag weerquote:Op dinsdag 26 september 2023 16:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Sodemieters @:Troel Dat lijkt niks op rustig aan doen.
Helemaal NIKS.
Rustig aandoen is een rondje lopen. Rusten. Repeat.
Doén hoor!
Valt mee, valt mee. Maar mijn depressie is dan ook de vlakke soortquote:Op dinsdag 26 september 2023 17:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ook labieler dan anders?
* Lonaa veegt traan uit oog
Working on it as we speak.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Valt mee, valt mee. Maar mijn depressie is dan ook de vlakke soort
En jouw tijd is ook labiel, dus lekker janken dames
Goed zo, ken dr maar weer even uit zijn.quote:
Jakkes!!quote:Op dinsdag 26 september 2023 16:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ohohoh. Extra rondjes.
Wij kregen ooit een x landing en stijging kado. Kerosine raakte op met rondjes vliegen boven noodweer. Terug naar een grieks eiland en daarna alsnog naar Turkije.
Pfffft. Nooit meer vliegen
Mooie bestemming. Wanneer?quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heerlijk juist, heb net onze stoelen voor onze trip naar Curaçao vastgelegd:
[ afbeelding ]
We houden de piloot gewoon in de gaten…
Wowquote:Op dinsdag 26 september 2023 18:03 schreef sigme het volgende:
Heel, heel lang geleden had ik eens een kennis, ze werkte in de bieb nadat ik daar weg was gegaan (omdat ik 18 werd) en ze werkte in hetzelfde jongerencentrum als ik.
Zij kwam uit een heel braaf christelijk gezin en is rond haar 16e uit huis gegaan, om in een "kraak"pand te gaan wonen (Oude RKZ, was toen al heel lang gelegaliseerd dus echt kraak was het niet, maar wel die scene) en dus in de alternatieve muziek etc etc. Inclusief bijpassende kleedstijl enzo.
Zij verhing zich toen ze net of bijna 18 was.
Iedereen mocht op de crematie komen; er waren tussen de twee en drienhonderd mensen. Het hele ORKZ, heel Vera zowat, veel van de bieb, en natuurlijk familie en dorpsgenoten en kerkgenoten etc etc. De familie bleek haar in een bloemetjesjurk met een kanten kraag gekleed in de kist gelegd te hebben. Dat was.. shockerend voor ons.
De dominee deed het woord, ik heb er niets van onthouden, geen idee wat de strekking van z'n verhaal was. Na afloop zei hij dat ze nu muziek gingen draaien die bij haar hoorde en dat iedereen weg mocht die weg wou, de familie ging weg en ze draaiden Henry Rollins.
Achteraf (veel later achteraf, toen ik langzamerhand iets ging begrijpen van de wereld) vind ik dat allemaal toch zo ontzettend grootmoedig van die ouders, ongelofelijk. Je 18-jarige dochter verhangt zich in het ORKZ met een LP van Rollins op de pickup en ze lieten dat alles deel uitmaken van de crematie. Het enige dat zij oplegden was die rare jurk en het praatje.
Nice. Karbonadechips, augurknoedels, pierogi, worstquote:Op dinsdag 26 september 2023 18:45 schreef Vanyel het volgende:
Tgtg van een Poolse super![]()
Nog nooit iets gekocht bij een Poolse super![]()
Jullie gaan mij straks haarfijn uitleggen wat ik heb gekregen
In Vilnius was het verschrikkelijk hoe hard, met name maaltijdbezorgers, tussen de voetgangers door raasden. Soms ook echt vlak er lang. Meestal op een fatbak soms ook op een soort elektrische eenwieler.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef Cat dat klinkt ook afschuwelijk. Hoe is dat gekomen?
Toen ik naar de boten fietste vanmiddag heb ik er ook een paar uitgescholden, een “meneer” op een fatbike, oortjes in, spookrijdend op z’n telefoon aan het lezen en kon geen kant op want hekwerk. 5 minuten later wist een automobilist niet dat je bij haaientanden mensen voor moet laten gaan (ik reed op een snelfietsroute en kwam ook van rechts en hij kwam aanrijden en keek niet op of om.
Als je niets met cottage cheese krijgt, dan zou ik verbaasd zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:45 schreef Vanyel het volgende:
Tgtg van een Poolse super![]()
Nog nooit iets gekocht bij een Poolse super![]()
Jullie gaan mij straks haarfijn uitleggen wat ik heb gekregen
Gelukkig leef je nog Kaatje1. Bij het fietsen altijd defensief rijden in zulke situaties, totdat je echt zeker weet dat de ander je gezien heeft. Schelden heeft overigens geen enkele zin, heb je alleen jezelf mee.quote:Op dinsdag 26 september 2023 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef Cat dat klinkt ook afschuwelijk. Hoe is dat gekomen?
Toen ik naar de boten fietste vanmiddag heb ik er ook een paar uitgescholden, een “meneer” op een fatbike, oortjes in, spookrijdend op z’n telefoon aan het lezen en kon geen kant op want hekwerk. 5 minuten later wist een automobilist niet dat je bij haaientanden mensen voor moet laten gaan (ik reed op een snelfietsroute en kwam ook van rechts en hij kwam aanrijden en keek niet op of om.
OK.quote:Op dinsdag 26 september 2023 17:52 schreef Troel het volgende:
[..]
En daarom ga ik ook pas maandag weerEn dat is dan echt niet de hele dag (zelfs al is de hele dag voo rmij maar ene halve dag)
Wat briljant stereotype Pools ditquote:
Stephen en Michael zijn beide briljantquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zat net ff BBC 1 te kijken, the One Show, Michael Palin was te gast. Verteld over zijn opa die in de eerste wereldoorlog aan het front in Frankrijk zat. Hij verteld dat Peter Jackson hem geholpen heeft om een paar fotos van hem te vinden van zijn tijd aan het front. Vraagt de interviewster, goh, hoe ken je Peter Jackson? M Palin, ik had een rol aangeboden gekregen in LOTR. Interviewster verbaasd: Echt???
Stephen Graham (ook op de bank) tegen de interviewster: Weet je eigenlijk wel wie dit is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |