abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 september 2023 @ 15:43:02 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_210737376
Want er waren weer databaseproblemen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210737459
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 15:43 schreef Troel het volgende:
Want er waren weer databaseproblemen!
Het werkt w/

Hoest met jou? Vonden de jongens het ‘gewoon’ dat je weer thuis bent…
  zondag 24 september 2023 @ 15:50:09 #3
63722 z80
I fink you freaky
pi_210737462
Mooi weer en eigenlijk geen zin om iets te doen. Toch maar de fiets van stal gehaald. Rondje om Millingen heen gemaakt. Niet heel ver en op "rustig" tempo.
Nu wachten tot het vlees gaar is. Dan kan de zuurkool en piepers er bij.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 24 september 2023 @ 15:51:42 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_210737487
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 15:49 schreef AnneX het volgende:

[..]
Het werkt w/

Hoest met jou? Vonden de jongens het ‘gewoon’ dat je weer thuis bent…
Ja, alhoewel ze wel af en toe vragen hoe het gaat. Ze zijn blij dat ik er weer ben. Gisteren naar mijn vriend geweest met de auto. Heb daar wat langer gezeten omdat ik me nog niet fit genoeg voelde voor de terugweg. Maar wilde er toch echt even uit uit. Het gaat elke dag wat beter, maar uiteraard niet snel genoeg :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210737509
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 15:50 schreef z80 het volgende:
Mooi weer en eigenlijk geen zin om iets te doen. Toch maar de fiets van stal gehaald. Rondje om Millingen heen gemaakt. Niet heel ver en op "rustig" tempo.
Nu wachten tot het vlees gaar is. Dan kan de zuurkool en piepers er bij.
Zuurkool ná volgende week. :Y)

Oh fijn @Troel , dat de jongens meeleven. Dacht even van puber boys O-)
Het zal.
pi_210738451
Wat is het toch een heerlijk weer vandaag. Ik zit in het park op een bankje om te studeren. Waarom doe ik dat niet vaker?? Jross kijkt voetbal en ik word somber van amper licht in huis (steigers rondom).

Ik heb al wel 100x hallo en goedemiddag gezegd, want alleen op een bankje met een boek word je begroet. De volgende keer ook een thermosje thee en koekjes mee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zondag 24 september 2023 @ 16:49:39 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210738560
Waarom zeg je geen Moi? ;(
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_210738879
quote:
13s.gif Op zondag 24 september 2023 16:49 schreef derLudolf het volgende:
Waarom zeg je geen Moi? ;(
Ik heb ook diverse keren moi! gezegd *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zondag 24 september 2023 @ 17:12:47 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210738947
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 17:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb ook diverse keren moi! gezegd *)
Gelukkig :P

Even wat eten, dan nog ca. 60km sturen en dan heb ik nagenoeg exact 3700km gereden in twee weken tijd.
  Moderator zondag 24 september 2023 @ 17:21:37 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210739106
Ik zie allemaal plaatjes over Ajax voorbij komen - oa Ajax met reclame van Harry's tuincentrum als shirtsponsor - maar eens even zien wat de uitslag is :D
pi_210739178
Net een genoeglijke vijf minuten de Grote Buit van poes besproken met haar.

Een paar keer per week wordt de eekhoorn (met catnip in buik) in zijn pluche kladjes gegrepen. Waarna het veroveren van de buit luidkeels en met volle mond wordt gemeld.
Hoe harder ik terugjammer, hoe meer het volume omhoog gaat _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210739245
quote:
17s.gif Op zondag 24 september 2023 17:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net een genoeglijke vijf minuten de Grote Buit van poes besproken met haar.

Een paar keer per week wordt de eekhoorn (met catnip in buik) in zijn pluche kladjes gegrepen. Waarna het veroveren van de buit luidkeels en met volle mond wordt gemeld.
Hoe harder ik terugjammer, hoe meer het volume omhoog gaat _O-
Hier wil ik op zijn minst een audio-opname van horen _O-
  zondag 24 september 2023 @ 18:00:13 #13
63722 z80
I fink you freaky
pi_210739652
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 17:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hier wil ik op zijn minst een audio-opname van horen _O-
Van cat of van kat?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 24 september 2023 @ 18:07:54 #14
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210739751
quote:
6s.gif Op zondag 24 september 2023 18:00 schreef z80 het volgende:

[..]
Van cat of van kat?
Van beide in "samenzang" lijkt me :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_210739859
quote:
6s.gif Op zondag 24 september 2023 18:00 schreef z80 het volgende:

Van cat of van kat?
Beiden! Uiteraard.
pi_210739965
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 18:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Beiden! Uiteraard.
:o
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210740916
Gisteren na bakkerij naar een bruiloft in Frankrijk gereden, en vandaag weer terug. Ben wel een beetje door mijn energie heen nu :D
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_210742283
quote:
2s.gif Op zondag 24 september 2023 19:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gisteren na bakkerij naar een bruiloft in Frankrijk gereden, en vandaag weer terug. Ben wel een beetje door mijn energie heen nu :D
Hoeveel km is dat wel niet? Op de motor :o ?
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 24 september 2023 @ 21:29:45 #19
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210742564
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 21:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
230 minimaal :+
pi_210742663
Internet was kapoet hier.
Maar dag 6 staat ⛱🙃

We hebben het eiland wel uitgespeeld, maar we hebben nog 1 dag... morgen maar even wat leuks kopen voor de k.kinderen, wat flaneren op de boulevard en een laatste strandje doen.

Naar huis gaan dinsdagochtend is ook weer fijn O+
pi_210742901
quote:
2s.gif Op zondag 24 september 2023 19:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat een tocht _O_ Leuk dat je bent gekomen😎

Nu zit ik te grinniken bij Wie denk je wel dat je bent!? op npo1.
De leerkrachten 😂 de familiefoto 😂
pi_210744312
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 21:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dit was exact 300 heen, terug iets van 360. Deels door toeristische route en deels door een omleiding.

San Sebastian afgelopen voorjaar deden we in twee dagen, 700km op de eerste rijdag. Dan is die 300km in mijn eentje met nauwelijks bagage nog wel te overzien :D
pi_210744365
Wow die afl van het roer om.
Moesten zo aan Lonaa denken ;(
pi_210745020
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_210745041

Goedemorgen! De dag is roze :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210745163
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2023 07:24 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Wow O+
pi_210745216
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2023 07:24 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Oh O+

Vanaf vandaag is alles weer normaal tot ergens in december. De afgelopen maanden heb ik geleefd op adrenaline en pijnstillers. Ik heb een geweldige zomer gehad maar ik kijk uit naar rust, regelmaat en overzicht zonder chaos. Ik heb echt zin in de komende saaie maanden.

We hebben de ongekende luxe van 4 keer vakantie gehad sinds april. Heel fijn natuurlijk maar er heeft nooit langer dan een paar weken tussen elke vakantie of lang weekend gezeten. Ik heb al een tijd het gevoel dat ik nergens aan toe kom. Echt wennen, dat nieuwe leven van ons O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Lucky_Strike op 25-09-2023 08:05:24 ]
Spoilers!
pi_210745337
Zijn wij de enige die nog zo veel last van muggen hebben? }:|
pi_210745339
Hier ook best veel muggen, maar ook hele goede horren ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_210745350
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 08:05 schreef fietsie het volgende:
Hier ook best veel muggen, maar ook hele goede horren ;)
Ja, die hebben wij niet O-) Misschien volgend jaar toch eens naar kijken.

Normaal had ik er niet zo'n last van, maar nu beginnen ze ook mij opeens te prikken.
pi_210745414
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 23:55 schreef Blues het volgende:
Wow die afl van het roer om.
Moesten zo aan Lonaa denken ;(
?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210745462
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 07:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh O+

Vanaf vandaag is alles weer normaal tot ergens in december. De afgelopen maanden heb ik geleefd op adrenaline en pijnstillers. Ik heb een geweldige zomer gehad maar ik kijk uit naar rust, regelmaat en overzicht zonder chaos. Ik heb echt zin in de komende saaie maanden.

We hebben de ongekende luxe van 4 keer vakantie gehad sinds april. Heel fijn natuurlijk maar er heeft nooit langer dan een paar weken tussen elke vakantie of lang weekend gezeten. Ik heb al een tijd het gevoel dat ik nergens aan toe kom. Echt wennen, dat nieuwe leven van ons O+
Haha. Ja. Same. :')
pi_210745487
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 08:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja, die hebben wij niet O-) Misschien volgend jaar toch eens naar kijken.

Normaal had ik er niet zo'n last van, maar nu beginnen ze ook mij opeens te prikken.
Horren _O_

Een van mijn betere investeringen. Lekker ramen en deur open kunnen zetten zonder de hatelijke bzzzzz en bulten.
pi_210745502
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 07:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh O+

Regelmaat O+

Ik kijk juist uit naar vanaf nu elke maand een week vrij en dan op vakantie. En zowat twee hele weken vrij (en thuis O+ : rond O&N.
Na maanden niks te hebben gehad, muv een paar dagen weg.
pi_210745550
Mogguh!

Zo, weer even tijd om op de bank te zitten en weer eens terug te lezen. Voor even dan, want vandaag genoeg kleinere klussen te doen. Eind van de dag komt een aannemer eens langs om te bespreken wat we gaan doen met badkamer/werkkamer/dakkapel. Hij woont in de straat, en heeft hier veel huizen verbouwd. Dus ben benieuwd naar zijn ideeën.

Na vorige week dagenlang tussen het glaswol :r te hebben gebivakkeerd op zolder, en gisteren een hele dag op het partij congres te zijn geweest, voelt vandaag wel als een verademing. :s)

@vlindertje89 ik had nog heel niet op jou gereageerd. Het ging over het NRC artikel, dat was nog wat uitgebreider en vernietigender dan het artikel in het AD. Ik zal straks even de brief posten (moet ik even de pc voor aanslingeren) . Zag vanmorgen dat er een mail was binnengekomen over in gesprek gaan met medewerkers van het overkoepelend orgaan van mijn werkgever n.a.v. de artikelen. Dat wil ik wel, heb nog wel wat puntjes die ik onder de aandacht wil brengen :P
pi_210745573
Mogge

Kan me dat best voorstellen, vakanties zijn leuk maar regelmaat is ook fijn. Zoals bij @Cat-astrophe is het ook een prima regelmaat, iedere maand een week vrij :D

Prachtige lucht @sigme

Hier ook heel blij met de horren, dat scheelt enorm.
pi_210745838
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 08:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]
?
Zij ving allerlei traumahonden uit diverse landen op. Emigreerde naar Hongarije met heel veel land voor de beesten O+
pi_210745851
Laatste dag *O* Vanavond inpakken *O* Skinny gedipt en vanuit zwembadje gekeken naar de babysokjes die spelen met de kippen _O-
Nu een ontbijtje
:9
pi_210745854
Babypoesjes ook, stop de tijd :D
pi_210745978
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2023 08:34 schreef Candaasje het volgende:
@vlindertje89 ik had nog heel niet op jou gereageerd. Het ging over het NRC artikel, dat was nog wat uitgebreider en vernietigender dan het artikel in het AD. Ik zal straks even de brief posten (moet ik even de pc voor aanslingeren) . Zag vanmorgen dat er een mail was binnengekomen over in gesprek gaan met medewerkers van het overkoepelend orgaan van mijn werkgever n.a.v. de artikelen. Dat wil ik wel, heb nog wel wat puntjes die ik onder de aandacht wil brengen
Ja dit verhaal heb ik gemist terwijl ik er geloof ik wel interesse in heb. Welke artikelen, welke brief en aan wie, welke reactie van je werkgever?

Glaswol :'(
Spoilers!
  maandag 25 september 2023 @ 10:01:29 #41
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210746124
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja dit verhaal heb ik gemist terwijl ik er geloof ik wel interesse in heb. Welke artikelen, welke brief en aan wie, welke reactie van je werkgever?

Glaswol :'(
https://www.nrc.nl/nieuws(...)een-melkkoe-a4173861
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_210746214
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 08:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Horren _O_

Een van mijn betere investeringen. Lekker ramen en deur open kunnen zetten zonder de hatelijke bzzzzz en bulten.
Ik denk dat ik ook altijd vrij dom dacht dat horren alleen voor vliegen waren en dat muggen er gewoon door kwamen :+
  maandag 25 september 2023 @ 10:19:06 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210746224
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik denk dat ik ook altijd vrij dom dacht dat horren alleen voor vliegen waren en dat muggen er gewoon door kwamen :+
Als je even snel en wat goedkoper af wilt zijn kun je ook een XL klamboe ophangen voor deze periode
  maandag 25 september 2023 @ 10:38:17 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210746403
Cappuccino van zure melk is geen succes *O*
pi_210746414
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2023 08:34 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

Zo, weer even tijd om op de bank te zitten en weer eens terug te lezen. Voor even dan, want vandaag genoeg kleinere klussen te doen. Eind van de dag komt een aannemer eens langs om te bespreken wat we gaan doen met badkamer/werkkamer/dakkapel. Hij woont in de straat, en heeft hier veel huizen verbouwd. Dus ben benieuwd naar zijn ideeën.

Na vorige week dagenlang tussen het glaswol :r te hebben gebivakkeerd op zolder, en gisteren een hele dag op het partij congres te zijn geweest, voelt vandaag wel als een verademing. :s)

@:vlindertje89 ik had nog heel niet op jou gereageerd. Het ging over het NRC artikel, dat was nog wat uitgebreider en vernietigender dan het artikel in het AD. Ik zal straks even de brief posten (moet ik even de pc voor aanslingeren) . Zag vanmorgen dat er een mail was binnengekomen over in gesprek gaan met medewerkers van het overkoepelend orgaan van mijn werkgever n.a.v. de artikelen. Dat wil ik wel, heb nog wel wat puntjes die ik onder de aandacht wil brengen :P
Nu ik de link van molo open, zie ik dat ik het NRC artikel gelezen had, niet AD.
Maar, ook daar kan ik me goed voorstellen dat ik het vooral lees als de investeringsmaatschappij/hoger management is het probleem ipv de medewerkers zijn het probleem, juist omdat ik jou "ken". En dat mensen die dat niet hebben, het anders lezen, en daardoor juist ook de dierenartsen etc dingen kwalijk nemen.
pi_210746456
Ik kreeg gisteren op het hockeyveld in volle sprint een klein duwtje mee, op een zandveld (kunstgrasveld ingestrooid met zand). Keurig op twee knietjes en twee handpalmen glijdend over het veld. Ene knie lekker geschaafd, andere niet open wel blauw en beetje dik, en beide handpalmen beetje beurs. Gelukkig hoef ik vandaag en morgen niet naar uni, dan kan ik lekker in korte broek lopen. Heb het keurig schoongemaakt gister en alles is in elk geval wel mooi dicht, alleen skinny spijkerbroek er overheen aan en dat lekker er langs laten schuren tijdens het lopen lijkt me nog niet zo comfortabel :+
pi_210746492
quote:

[..]
:D _O-
  maandag 25 september 2023 @ 10:52:16 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210746522
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:39 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Nu ik de link van molo open, zie ik dat ik het NRC artikel gelezen had, niet AD.
Maar, ook daar kan ik me goed voorstellen dat ik het vooral lees als de investeringsmaatschappij/hoger management is het probleem ipv de medewerkers zijn het probleem, juist omdat ik jou "ken". En dat mensen die dat niet hebben, het anders lezen, en daardoor juist ook de dierenartsen etc dingen kwalijk nemen.
Niet alle ins en outs meegekregen maar doorgaans hebben klanten idd geen flauw idee van bedrijfsstructuren en financiering enzo. De reactie van de organisatie in het artikel is gewoon een handige gladde reactie. Dat heeft weinig met het personeel of de klanten te maken verder in hoe ze werken of gewaardeerd worden
Business as usual
pi_210746870
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kreeg gisteren op het hockeyveld in volle sprint een klein duwtje mee, op een zandveld (kunstgrasveld ingestrooid met zand). Keurig op twee knietjes en twee handpalmen glijdend over het veld. Ene knie lekker geschaafd, andere niet open wel blauw en beetje dik, en beide handpalmen beetje beurs. Gelukkig hoef ik vandaag en morgen niet naar uni, dan kan ik lekker in korte broek lopen. Heb het keurig schoongemaakt gister en alles is in elk geval wel mooi dicht, alleen skinny spijkerbroek er overheen aan en dat lekker er langs laten schuren tijdens het lopen lijkt me nog niet zo comfortabel :+
Oei…dat voel ik.
Mn.X loopt al dagen in een korte broek. Ken net.
Jij kan nog een jurkje aan…

Bellen met ongedierte?bestrijding. Gemeente verwijst. Het is geen publiek gebouw.
Appen o|O ( korte! versie ) met een nummer. Antwoord: mogelijk bosmuizen…
Meer niet.
Dat schiet niet op. Die eten isolatie / glaswol ook, zover wij weten. 😳
Eind oktober komt de dakdekker bij de buren het platte dak vernieuwen en het onze inspecteren. Wij kunnen niet bij het dak en hebben geen verstand ervan.
Misschien ziet die ‘iets’?
pi_210746898
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 11:26 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oei…dat voel ik.

Bellen met ongedierte?bestrijding. Gemeente verwijst. Het is geen publiek gebouw.
Meer niet.
Eind oktober komt de dakdekker bij de buren het platte dak vernieuwen en het onze inspecteren. Wij kunnen niet bij het dak en hebben geen verstand ervan.
Is het muizenseizoen? Heb vorige week een paar nachten wakker gelegen van knagende muizen, hele plint aan de binnenkant van een kast aangevroten :') :r
  maandag 25 september 2023 @ 11:30:36 #51
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210746907
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:29 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Is het muizenseizoen? Heb vorige week een paar nachten wakker gelegen van knagende muizen, hele plint aan de binnenkant van een kast aangevroten :') :r
Heb je niet gewoon ratten dan?
  maandag 25 september 2023 @ 11:32:32 #52
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210746939
quote:

[..]
Volgens mij komen muggen er soms wel door/langs.
Wij hebben overal horren en toch af en toe een mug. Of hij vliegt mee als we door de deur lopen _O-
pi_210746944
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 11:30 schreef Molo het volgende:

[..]
Heb je niet gewoon ratten dan?
Zijn die altijd groter dan muizen? De muizenvallen draaien ook op volle toeren namelijk en ik vind de beestjes vrij klein (1/1.5 duimlengte)
pi_210746984
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:29 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
😳 van binnenuit?

Misschien moet wij opnieuw aan een kat. Er lopen er eigenlijk genoeg hier, ook over het dak. Een stuk of vier. Die spelen vast niet met walnoten.
pi_210746986
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:32 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Volgens mij komen muggen er soms wel door/langs.
Wij hebben overal horren en toch af en toe een mug. Of hij vliegt mee als we door de deur lopen _O-
Ze zitten volgens mij gewoon voor een deur of hor te wachten tot ze hun slag kunnen slaan.

Wij hebben vorige week enorm veel muggen gehad. Voor we naar bed gingen elke avond 10 vermoord maar elke ochtend zaten we onder de bulten. Die bulten jeukten maar een klein beetje en voor 1 of 2 dagen. Heel anders dan die terrormuggen hier in Brabant. Die maken clusters van bulten die 2 weken extreem jeuken.
Spoilers!
pi_210747004
Ratten zijn veel groter dan muizen, een rat lijkt eerder op een cavia qua lichaamslengte dan op een muis.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_210747026
Als muggenbestrijding draait de ventilator aan het voeteneind. Fffft. Weg mug. w/
pi_210747031
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 11:26 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oei…dat voel ik.

Meer niet.
Ik loop nu thuis in een korte broek. Wat temperatuur betreft de komende dagen denk ik prima, maar ik heb helaas geen jurkjes of korte broeken die ik geschikt vind om onderwijs in te geven (te kort en/of te laag uitgesneden). Dus ik zal woensdag toch echt een lange broek aan moeten.

Vervelend van de beesten waar jullie niet bij kunnen!
  maandag 25 september 2023 @ 11:38:32 #59
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210747032
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ze zitten volgens mij gewoon voor een deur of hor te wachten tot ze hun slag kunnen slaan.

Wij hebben vorige week enorm veel muggen gehad. Voor we naar bed gingen elke avond 10 vermoord maar elke ochtend zaten we onder de bulten. Die bulten jeukten maar een klein beetje en voor 1 of 2 dagen. Heel anders dan die terrormuggen hier in Brabant. Die maken clusters van bulten die 2 weken extreem jeuken.
Ja net als de vliegen, kutbeesten :r
Is het weer een dagje zonnig, hop overal vliegen.
pi_210747050
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:37 schreef Clubsoda het volgende:
Ratten zijn veel groter dan muizen, een rat lijkt eerder op een cavia qua lichaamslengte dan op een muis.
Dan zijn het muizen. Volgens mij kun je er niet zoveel tegen doen als de buurvrouw gewoon de vuilniszakken op het balkon laat staan }:|
  maandag 25 september 2023 @ 11:43:23 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210747086
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:32 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Zijn die altijd groter dan muizen? De muizenvallen draaien ook op volle toeren namelijk en ik vind de beestjes vrij klein (1/1.5 duimlengte)
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:32 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Stuk groter ja, ook veel grotere keutels

Maar dat knagen aan hout in huis is wel apart. Ligt daar iets achter ofzo dat het ze lokt?
pi_210747114
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 11:43 schreef Molo het volgende:

[..]
[..]
Stuk groter ja, ook veel grotere keutels

Maar dat knagen aan hout in huis is wel apart. Ligt daar iets achter ofzo dat het ze lokt?
We denken dat ze vanuit daar het huis verder binnen willen. We hebben nu die kast leeggehaald en het is al een paar dagen stil.
  maandag 25 september 2023 @ 11:48:50 #63
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210747138
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:46 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
We denken dat ze vanuit daar het huis verder binnen willen. We hebben nu die kast leeggehaald en het is al een paar dagen stil.
Met paar pakken staalwol alle gaten in huis vol jassen helpt enorm _O_
pi_210747145
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 11:48 schreef Molo het volgende:

[..]
Met paar pakken staalwol alle gaten in huis vol jassen helpt enorm _O_
Bedankt voor de tip!
pi_210747265
quote:

[..]
Heel anders dan die terrormuggen hier in Brabant. Die maken clusters van bulten die 2 weken extreem jeuken.
Klootzakken zijn het :Y
Hier nu een cluster van 3, die ik kennelijk in mijn slaap kapot heb gekrabd.
pi_210747273
Ik heb vorige week een soort sweatpantalon meegesleept uit de kringloop en dit iiiiis me toch een gouden uitvinding O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210747475
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb vorige week een soort sweatpantalon meegesleept uit de kringloop en dit iiiiis me toch een gouden uitvinding O+
Is dat zo'n zwabberbroek ja? O+
  maandag 25 september 2023 @ 12:23:32 #68
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210747498
quote:

[..]
Gisteren troffen we midden in het huis een slak met huisje van 2 cm breed/hoog aan op een deur.
Geen idee waar die vandaan is gekomen, maar even snel binnen sneaken is er bij die beesten niet bij...

Als we thuis zijn, hebben we altijd de huiskamer- en slaapkamerramen open op de kiepstand.
Voor die ramen zitten semi-permanente horren en van vliegende beestjes hebben we daarmee nooit last...
pi_210747578
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 12:21 schreef Blues het volgende:

[..]
Is dat zo'n zwabberbroek ja? O+
Niet perse zwabber, maar wel lekker losjes. Het is een sweatachtig stofje, maar dan wel in een pantalonmodel, dus het beste van beide werelden :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_210747587
Ik had recent, naast de papier- en zilvervisjes, de meelmotten én de rioolvliegjes, 2 pissebedden in huis :'(

4 hoog :'(
  maandag 25 september 2023 @ 12:33:22 #71
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210747615
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Niet perse zwabber, maar wel lekker losjes. Het is een sweatachtig stofje, maar dan wel in een pantalonmodel, dus het beste van beide werelden :D
Zoiets heb ik ook, echt een top uitvinding O+
  maandag 25 september 2023 @ 12:45:12 #72
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210747740
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Oh dat heb ik van Decathlon in een heel dun stofje
Ideaal met compact reizen, weegt niks, snel droogt en loopt èn zit superfijn.

Daar kun je dolgelukkig van worden ja :P
pi_210748134
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 12:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had recent, naast de papier- en zilvervisjes, de meelmotten én de rioolvliegjes, 2 pissebedden in huis :'(

4 hoog :'(
Begin een kinderboerderij *)

Wij hebben anderhalve maand geen brood met zuidvruchten gebakken omdat onze ene fruitvlieg dat blijkbaar in de buurtapp zette en er een miljoenmiljard fruitvliegen op af kwamen
pi_210748146
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 11:38 schreef AnneX het volgende:
Als muggenbestrijding draait de ventilator aan het voeteneind. Fffft. Weg mug. w/
Dit icm deet is onze tactiek ja.
  maandag 25 september 2023 @ 13:35:56 #75
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_210748205
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2023 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wacht ik (gezien de late bezorging) zelfs tot zaterdag. Zodat ik samen met mijn vriend de eerste kopjes koffie drink tijdens de Q vd F1. Met beide een vers afgebakken pastel de nata uit de diepvriezer vd Lidl (tip van hier, ook de eerste x dat we die dan eten) :D
Vanaf a.s. donderdag zijn ze er weer bij Lidl ;)
pi_210748299
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 11:38 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik loop nu thuis in een korte broek. Wat temperatuur betreft de komende dagen denk ik prima, maar ik heb helaas geen jurkjes of korte broeken die ik geschikt vind om onderwijs in te geven (te kort en/of te laag uitgesneden). Dus ik zal woensdag toch echt een lange broek aan moeten.

Vervelend van de beesten waar jullie niet bij kunnen!
Heb je alleen skinny jeans? Broeken van ander materiaal zijn meestal beter te doen op schaafwonden en beurse plekken.

Ik heb vandaag een katoenen chino broek aan, valt wijd genoeg en is zacht genoeg dat ik geen last heb. (zo'n survivalrun kom je ook nooit schadevrij doorheen)
  maandag 25 september 2023 @ 13:50:55 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210748316
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:35 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
:9~ :9~ :9~
pi_210748373
quote:
2s.gif Op maandag 25 september 2023 13:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Begin een kinderboerderij *)

Wij hebben anderhalve maand geen brood met zuidvruchten gebakken omdat onze ene fruitvlieg dat blijkbaar in de buurtapp zette en er een miljoenmiljard fruitvliegen op af kwamen
Serieus ik heb ook echt het idee dat die motherfuckers elkaar oproepen en ophypen via de tamtam ofzo.
pi_210748496
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:48 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Heb je alleen skinny jeans? Broeken van ander materiaal zijn meestal beter te doen op schaafwonden en beurse plekken.

Ik heb vandaag een katoenen chino broek aan, valt wijd genoeg en is zacht genoeg dat ik geen last heb. (zo'n survivalrun kom je ook nooit schadevrij doorheen)
Ja, helaas wel :')
Of nou ja, en trainingsbroeken, maar daar kan ik ook weer niet in naar werk haha.
pi_210748532
Verbazend hoe makkelijk vandaag duizenden kilo’s zijn weggewerkt in trekken, duwen en trappen.
Onderweg bij uitlopen in het Ötztal, Italiaanse Alpen, kom ik altijd hetzelfde Romeo & Julia stel tegen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 25 september 2023 @ 14:19:30 #81
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210748596
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:35 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Dank voor de tip! ^O^
  maandag 25 september 2023 @ 14:36:03 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_210748737
Wat was er nou precies aan de hand? Tja, goede vraag, want vanuit het ziekenhuis heb ik de laatste dagen nul input gehad. Gelukkig is alles wel terug te vinden in het online systeem.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210748750
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 13:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Serieus ik heb ook echt het idee dat die motherfuckers elkaar oproepen en ophypen via de tamtam ofzo.
We hebben in huis motjes die lijken op voedselmotten maar maar half zo groot zijn. Heb je die al? Ruilen voor iets?
pi_210748756
quote:
2s.gif Op maandag 25 september 2023 14:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
We hebben in huis motjes die lijken op voedselmotten maar maar half zo groot zijn. Heb je die al? Ruilen voor iets?
Hoe zit jij in de pissebedden?
pi_210748769
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Die heb ik nog niet! Ruilen?

Ik heb wel zilvervisjes zo groot dat je er paardrijles op kan geven. Krijg je die er bij *)
pi_210748785
quote:
2s.gif Op maandag 25 september 2023 14:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik heb wel zilvervisjes zo groot dat je er paardrijles op kan geven. Krijg je die er bij *)
Nee ik denk dat ik dan gangwars krijg, er is een zorgvuldig gecultiveerd evenwicht in deze biotoop... Niets fijner dan een tientonner zilvervis je blikveld in zien waggelen als je half slapend rustig probeert te piesen...
  maandag 25 september 2023 @ 14:40:56 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210748786
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2023 14:36 schreef Troel het volgende:
Wat was er nou precies aan de hand? Tja, goede vraag, want vanuit het ziekenhuis heb ik de laatste dagen nul input gehad. Gelukkig is alles wel terug te vinden in het online systeem.

:o damn... goed mee weggekomen dan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 25 september 2023 @ 14:41:55 #88
35189 Troel
scherp en bot
pi_210748796
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:40 schreef Leandra het volgende:

[..]
:o damn... goed mee weggekomen dan.
Onkruid vergaat niet. Maar vind het wel lastig. Bedoel, een aneurysma overleven is al knap, maar nu dit weer. En vind het ergens ook wel eng, want het was ook echt gewoon wel weer mijn linkernier.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210748803
Jeetje, Reiky de Valk ummm "overleden"... Fucking 23...
pi_210748833
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2023 14:41 schreef Troel het volgende:

[..]
Onkruid vergaat niet. Maar vind het wel lastig. Bedoel, een aneurysma overleven is al knap, maar nu dit weer. En vind het ergens ook wel eng, want het was ook echt gewoon wel weer mijn linkernier.
Tis wel rot zeg. Hou je taai 💐
pi_210748852
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
quote:
2s.gif Op maandag 25 september 2023 14:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Bos muizen anyone?. Spitsmuizen anders?
pi_210748857
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 14:47 schreef AnneX het volgende:

[..]
[..]
Bos muizen anyone?. Spitsmuizen anders?
Muizen zijn mogelijk voor insecten wat katten voor muizen zijn...?
pi_210748872
Spitsmuizen ruiken naar hennepplantage toch?
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 15:15:07 #94
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210749082
quote:
2s.gif Op maandag 25 september 2023 14:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Spitsmuizen ruiken naar hennepplantage toch?
Zijn dat geen vleermuizen? Het stinkt soms wel naast het huis, dacht vleermuizen te hebben gezien bij de dakkapel
pi_210749234
quote:

SPOILER
Jezus man, niet bagatelliseren zeg! Met je onkruid :{ :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 25-09-2023 15:43:23 ]
pi_210749250
Vaarwel strandjes :W
Lekker in huisje terug, weer lekker skinnydipping met unicorn onder het genot van de kraaiende }:| hanen }:|
Zo ff een powernap en bedenken waar we ons laatste avondmaal gaan nuttigen O+
pi_210749476
quote:

[..]
Jemig zeg! Wat een ellende. En eng idee inderdaad. Kun je daar nog met een specialist over praten? Over of dit nou alleen pech is of dat het gerelateerd zou kunnen zijn?
pi_210749888
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 15:32 schreef Blues het volgende:

[..]
Jezus man, niet bagatelliseren zeg! Met je onkruid :{ :*
Ja dit.

Tweede dag op rij met een middagdutje hier O+
Spoilers!
  maandag 25 september 2023 @ 16:31:58 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210749929
quote:

[..]
Gaan ze die nierfunctie nu ook in de gaten houden of ben je losgelaten en moet je maar zien wat het volgende is waar je tegenaan loopt?

Ik vind het nogal wat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_210750015
quote:

SPOILER
Geen wonder dat je flink van de leg bent…nu je je gaat realiseren dat je het opnieuw hebt gered. Dat is niet niks. 😘
pi_210750036
quote:

SPOILER
:*
pi_210750111
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 15:34 schreef Blues het volgende:
Vaarwel strandjes :W
Lekker in huisje terug, weer lekker skinnydipping met unicorn onder het genot van de kraaiende }:| hanen }:|
Zo ff een powernap en bedenken waar we ons laatste avondmaal gaan nuttigen O+
Wat kan zo’n tiny huis makkelijk ‘thuis’ voelen hè? 😉
pi_210750123
@Troel dat is echt wel schrikken! Neem je tijd

@vlindertje89 auw, beterschap en hopelijk snel geheeld
@Blues geniet van laatste vakantiedag
pi_210750314
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 15:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Zijn dat geen vleermuizen? Het stinkt soms wel naast het huis, dacht vleermuizen te hebben gezien bij de dakkapel
Google:
quote:
Spitsmuizen
Men is zich er niet vaak van bewust, maar een veel voorkomend probleem is de aanwezigheid van spitsmuizen in huis.

De aanwezigheid van spitsmuizen uit zich soms in geluidsoverlast omdat ze over het plafond of tussen de muren wandelen, maar wat voor de meeste mensen nog een veel erger gevolg is van spitsmuizen, dat is de muskusgeur die ze veroorzaken. Deze geur kan omschreven worden als een sterke indringende zoet/zure geur die sterk op het hoofd kan slaan. De stank is voor velen moeilijk te definiëren.

De één vindt het naar urine ruiken, de ander naar ammoniak en sommigen doen het zelfs denken aan de geur van wiet. Hoe dan ook, voor de expert is het direct herkenbaar als muskusgeur. een teken van de aanwezigheid van spitsmuizen
pi_210750463
Wauw @Troel :*

En voor iedereen met muizen en andere beestjes, iewww. Soms zilvervisjes hier en dan zet ik van die plakdingen neer en dan gaat her maanden goed.

Fijne laatste vakantieavond @Blues en g

Auw @vlindertje89

Best een drukke ochtend bij vwn, maar niet veel gedaan. Wel goed en verhelderend gepraat met oa collega’s.

En vanmiddag een ad hoc vve bestuursvergadering. Eerst goede spijkers met koppen geslagen en toen begonnen de heren het over muziek te hebbeb. Normaal vertrek ik dan, maar het was bij mij thuis :D
pi_210750674
@Troel kan me je zorgen goed voorstellen :*
pi_210750954
  maandag 25 september 2023 @ 18:28:45 #108
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210751039
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 12:45 schreef Molo het volgende:

[..]
Oh dat heb ik van Decathlon in een heel dun stofje
Ideaal met compact reizen, weegt niks, snel droogt en loopt èn zit superfijn.

Daar kun je dolgelukkig van worden ja :P
Heb je een linkje toevallig?
pi_210751211
quote:

SPOILER
Ik vond dat je best lang opgenomen was voor een 'urineweginfectie' en vermoedde al een veel ernstiger situatie. Lastig dat dat niet zo is gecommuniceerd. Hoezee voor elektronische dossiertoegang tegenwoordig. Ga je er nog over in gesprek met de internist?
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 19:01:42 #110
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210751360
Beterschap @Troel dat is wel een tikkie erger :o Toevallig was er gisteren nog iets op TV over s.

Hebben er mensen abbo op de Volkskrant? Stond een interview in met iemand die van oorsprong uit m'n dorp kwam zag ik. Dit keer niet dildo koning Erik Idema :P
  maandag 25 september 2023 @ 19:03:12 #111
35189 Troel
scherp en bot
pi_210751388
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 18:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik vond dat je best lang opgenomen was voor een 'urineweginfectie' en vermoedde al een veel ernstiger situatie. Lastig dat dat niet zo is gecommuniceerd. Hoezee voor elektronische dossiertoegang tegenwoordig. Ga je er nog over in gesprek met de internist?
En je wilt niet weten hoe vaak ok dacht. Goh, zou ik Isa kunnen vragen want ik snap het niet :@

Op zich gaat het me nu redelijk. Mentaal gezien. Klap moet nog komen? Heb in december een afspraak staan met mijn eigen internist, ik wil dit graag met haar bespreken, ook om mijn standaard bloedtesten elke zoveel tijd uit te breiden met nierfuncties. Al is het alleen maar omdat ik geen flauw idee heb wie er allemaal aan mijn bed gestaan heeft, ondanks het bekijken van alle foto's op de website :')
Heb het vandaag met mijn begeleider besproken (heb ik denk ik meer aan dan iemand bij de huisarts) en ook mr. T. weet het. Nu informatieavond (hoop dat ik jet volhoud) en dan spreken we er vanavond vast nog wel verder over. Ik denk dat iedereen om mij heen het beter doorhad dan ikzelf (net als de vorige keer). Voor mij wel echt fijn dat de band met mijn moeder de afgelopen week ee echt op vooruit is gegaan en we echt goede gesprekken hebben gehad. Daar kan ik ook terecht, waar ik de vorige keer natuurlijk in het ziekenhuis alleen gelaten weed met de verwerking 'je had dood kunnen wezen'. Nu heb ik wel fijne mensen om me heen.

Tja en onkruid vergaat niet is natuurlijk een grapje, maar zo vielt het wel een beetje. Of zoals hij zegt 'voorlopig maar geen staatsloten kopen, je potje geluk zal wel leeg zijn'.

En tnx allemaal :*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210751402
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 19:01 schreef derLudolf het volgende:
Beterschap @:Troel dat is wel een tikkie erger :o Toevallig was er gisteren nog iets op TV over s.

Hebben er mensen abbo op de Volkskrant? Stond een interview in met iemand die van oorsprong uit m'n dorp kwam zag ik. Dit keer niet dildo koning Erik Idema :P
Jullie hebben een krokettenkoning én een dildokoning? :o
Spoilers!
  maandag 25 september 2023 @ 19:04:12 #113
35189 Troel
scherp en bot
pi_210751403
quote:
Beterschap @:Troel dat is wel een tikkie erger :o Toevallig was er gisteren nog iets op TV over s.

Weet je toevallig wat en waar? Ik merk dat er niet heel veel te vinden is (of ik zoek verkeerd) voor mensen die niet op de ic terecht kwamen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 25 september 2023 @ 19:13:46 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210751479
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 18:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Heb je een linkje toevallig?
Ziet er in het echt verrekte minder pauperig uit kan ik je zeggen :+

KALENJI Ademende hardloopbroek voor dames Dry zwart
¤ 14,99
https://www.decathlon.nl//p/_/R-p-302715
  maandag 25 september 2023 @ 19:19:14 #115
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210751545
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2023 19:04 schreef Troel het volgende:

[..]
Weet je toevallig wat en waar? Ik merk dat er niet heel veel te vinden is (of ik zoek verkeerd) voor mensen die niet op de ic terecht kwamen.
Als je op sepsis zoekt en dan met name op 'herstel na sepsis' vind je veel informatie, de urosepsis is meer op nieren en nierbekken gefocust natuurlijk maar qua uitvallen van je lijf en opknappen erna ook weer niet zo heel gek anders

Beterschap!
pi_210751554
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2023 19:03 schreef Troel het volgende:

[..]
En je wilt niet weten hoe vaak ok dacht. Goh, zou ik Isa kunnen vragen want ik snap het niet :@

Op zich gaat het me nu redelijk. Mentaal gezien. Klap moet nog komen? Heb in december een afspraak staan met mijn eigen internist, ik wil dit graag met haar bespreken, ook om mijn standaard bloedtesten elke zoveel tijd uit te breiden met nierfuncties. Al is het alleen maar omdat ik geen flauw idee heb wie er allemaal aan mijn bed gestaan heeft, ondanks het bekijken van alle foto's op de website :')
Heb het vandaag met mijn begeleider besproken (heb ik denk ik meer aan dan iemand bij de huisarts) en ook mr. T. weet het. Nu informatieavond (hoop dat ik jet volhoud) en dan spreken we er vanavond vast nog wel verder over. Ik denk dat iedereen om mij heen het beter doorhad dan ikzelf (net als de vorige keer). Voor mij wel echt fijn dat de band met mijn moeder de afgelopen week ee echt op vooruit is gegaan en we echt goede gesprekken hebben gehad. Daar kan ik ook terecht, waar ik de vorige keer natuurlijk in het ziekenhuis alleen gelaten weed met de verwerking 'je had dood kunnen wezen'. Nu heb ik wel fijne mensen om me heen.

Tja en onkruid vergaat niet is natuurlijk een grapje, maar zo vielt het wel een beetje. Of zoals hij zegt 'voorlopig maar geen staatsloten kopen, je potje geluk zal wel leeg zijn'.

Fijn dat je zulke goede mensen om je heen hebt, blijven praten en vragen hoor!
En altijd @Isabeau vragen
  maandag 25 september 2023 @ 19:20:16 #117
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210751560
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 19:13 schreef Molo het volgende:

[..]
Ziet er in het echt verrekte minder pauperig uit kan ik je zeggen :+

KALENJI Ademende hardloopbroek voor dames Dry zwart
¤ 14,99
https://www.decathlon.nl//p/_/R-p-302715
Ik geloof je :D

Thanks ^O^
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 19:26:19 #118
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210751627
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 19:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Jullie hebben een krokettenkoning én een dildokoning? :o
Oh ja, die is er ook nog :D
Die dildo koning - Erik Idema - is de man achter easytoys.
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 19:29:08 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210751649
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2023 19:04 schreef Troel het volgende:

[..]
Publieke omroep, ergens tussen 18:45 en het journaal in.
  maandag 25 september 2023 @ 19:46:21 #120
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210751794
Tijdens onze trip naar het zuiden van Duitsland hebben we een bezoekje gebracht aan de Ritter Sport fabriek. Kennelijk gaat niet alles van een leien dakje daar als de rol met reguliere labels halverwege op is, doen ze er dan maar een generieke verpakking omheen en worden deze 'mislukte' verpakkingen chocolade in een apart folietje verpakt.
Een tas vol van die dingen (zo'n 20 stuks) kost er 13 euro.
Geen geld om je kotsmisselijk te eten…

pi_210751981
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2023 19:03 schreef Troel het volgende:

[..]

Dit doet me zo denken aan mijn acute alvleesklierontsteking in 2019.
Qua communicatie, ook de artsen! }:| , niet door hebben dat het heel ernstig is, mensen om je heen ook niet echt maar wel meer meekrijgen dan jijzelf.

Achteraf vond ik het heftig en het heeft een tijdje geduurd dat ik besefte dat het ernstig was...en dan zit ik nog wel in her zkh wereldje :{w

Neem het serieus, praat erover, ook met prof hulp idd, niet pas in dec lijkt me.
Sterkte, beterschap en doe rustig aan. Lijf heeft tijd nodig te herstellen :* :*
pi_210752056
En mijn laatste avondmaal was matig. Jammer. Souvlaki met alleen maar patat en rijst. Geen groentes of salade.
Ja dan moet je dat extra bestellen. Ook willen ze je steeds brood aansmeren, ze zetten het (elke dag) neer op je tafel ongevraagd. Al eet je er niet van, het staat wel op de rekening :6

Gedeeld voorgerecht was wel lekker.
Courgettebloemen O+ :9

En we telden 8 bedelende miauwende poesjes die op je schoot, stoel of tafel wilden springen. Dank aan de toerista's die ze steeds wat geven.

Al veel ingepakt, g doet t laatste verslagje, wat tv kijken en morgenochtend vroeg laatste duik ontbijtje en laatste dingetjes inpakken en lekker naar huis. O+

We hadden overall een heerlijke week.
*O*
pi_210752325
quote:

Beroemd wegens fabricage of gebruik?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210752340
Over eten gesproken, ik kreeg vandaag van een collega vrijwilliger, een Syrische, iets wat ik nog nooit had gehad. Een verse dadel. Nooit gehad 1mini hapje en daar blijft het bij. Meteen een hele stroeve mond. Mijn andere collega, een irakese was helemaal blij, weer een ander, een Nederlander vond het ook niets :D
  maandag 25 september 2023 @ 20:37:28 #125
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210752367
quote:

quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 19:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Oh ja, die is er ook nog :D
Die dildo koning - Erik Idema - is de man achter easytoys.

Net tweedaagse sale *O* *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_210752402
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 20:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Over eten gesproken, ik kreeg vandaag van een collega vrijwilliger, een Syrische, iets wat ik nog nooit had gehad. Een verse dadel. Nooit gehad 1mini hapje en daar blijft het bij. Meteen een hele stroeve mond. Mijn andere collega, een irakese was helemaal blij, weer een ander, een Nederlander vond het ook niets :D
Een stroeve mond?
Droge dadel?
pi_210752422
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2023 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Tijdens onze trip naar het zuiden van Duitsland hebben we een bezoekje gebracht aan de Ritter Sport fabriek. Kennelijk gaat niet alles van een leien dakje daar als de rol met reguliere labels halverwege op is, doen ze er dan maar een generieke verpakking omheen en worden deze 'mislukte' verpakkingen chocolade in een apart folietje verpakt.

[ afbeelding ]
Niet eens zo heel veel goedkoper dan een aanbieding in de Duitse supermarkt (75-88 cent). Gelukkig kan ik het tegenwoordig laten liggen maar vroeger ook genoeg varianten geprobeerd, zeker als het in de aanbieding was.
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 september 2023 @ 20:57:25 #129
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210752547
Vakantie Duitsland vroeger was eind vd middag een nieuwe Fanta-smaak proberen en een nieuwe Rittersport smaak.
In NL werd net Pomelo geïntroduceerd waar de Duitsers er al vijf hadden oid.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_210752578
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2023 19:46 schreef MadMaster het volgende:

[ afbeelding ]
Nice :D
Spoilers!
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 21:03:55 #131
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210752607
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 20:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]
[..]

Net tweedaagse sale *O* *O*
Ik had er voor m'n vakantie nog wat besteld :+ maar is, dat is dus ongebruikt gebleven :')
pi_210752646
Naast onze camping stond een stalletje met gebakken waren. Gewoon, open en bloot, 24 uur per dag. Je kon betalen via QR of met cash. Het werd gebakken door mensen met een afstand die in een lunchroom een dorp verderop werkten. Sympathiek initiatief.

We hebben fudge, stroopwafelboterkoek en slagroomtruffels gekocht :9 Ook gelijk maar presentjes voor schoonmoeder en de Amsterdamse vriend gekocht. Die boterkoek is de beste ever.
Spoilers!
pi_210752657
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 20:44 schreef Blues het volgende:

[..]
Een stroeve mond?
Droge dadel?
Schijnt te horen. Soms krijg je van wijn stroeve tanden, dit was stroef x 1000
  maandag 25 september 2023 @ 21:17:26 #134
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_210752743
quote:
10s.gif Op maandag 25 september 2023 20:57 schreef borisz het volgende:
Vakantie Duitsland vroeger was eind vd middag een nieuwe Fanta-smaak proberen en een nieuwe Rittersport smaak.
In NL werd net Pomelo geïntroduceerd waar de Duitsers er al vijf hadden oid.
Ohhh nu mis ik Fanta pomelo O+
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 21:25:31 #135
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210752828
Ik heb net de eerste twee films ontwikkeld, die ik van deze zomer had. Volgens mij heb ik nog een stuk of 11 z/w films liggen.

Vanmiddag vijf rolfilm dia/kleuren negatief bij de HEMA gebracht en morgen nog drie kleinbeeld bij de lokale fotograaf brengen. Had ook bij de HEMA gekund, maar ik steun graag een lokale zaak die deze service nog levert.

Dan nog alles inscannen.
Gelukkig worden de avonden korter en na volgende week het weer minder :)

Veel z/w geschoten zodat ik zelf afdrukken kan maken.
  maandag 25 september 2023 @ 21:35:37 #136
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210752903
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 21:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik had er voor m'n vakantie nog wat besteld :+ maar is, dat is dus ongebruikt gebleven :')
Je gaat serieus op vakantie en neemt dan je seksspeeltjes mee voor je fwb? Oh wow, nooit eerder gehoord :D
  maandag 25 september 2023 @ 21:36:10 #137
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210752909
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 21:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Schijnt te horen. Soms krijg je van wijn stroeve tanden, dit was stroef x 1000
Walgelijk spul ja, maar zal wel acquired taste zijn
pi_210752920
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 21:35 schreef Molo het volgende:

[..]
Je gaat serieus op vakantie en neemt dan je seksspeeltjes mee voor je fwb? Oh wow, nooit eerder gehoord :D
Naar ik hier eerder las was hij vooral bezorgd om haar welzijn :?
  maandag 25 september 2023 @ 21:40:08 #139
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210752952
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 21:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dat haalde jij eruit
pi_210753015
quote:

[..]
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 21:40 schreef Molo het volgende:

[..]
Dat haalde jij eruit
Ik ook :B
pi_210753035
quote:

[..]
Kan prima allebei toch.
Spoilers!
  maandag 25 september 2023 @ 21:48:46 #142
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210753052
Dat kan allemaal ja
pi_210753055
Goede seks is ook welzijn.
  maandag 25 september 2023 @ 21:55:53 #144
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210753145
quote:
2s.gif Op maandag 25 september 2023 21:49 schreef Lonaa het volgende:
Goede seks is ook welzijn.
Ja doelde ik op zich ook niet op :D
pi_210753160
Oh liefjes O+ never change O+
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 21:59:30 #146
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210753187
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 21:35 schreef Molo het volgende:

[..]
Nee, ze verkopen ook gewoon voorbehoedsmiddelen hoor :+
Speeltjes kwamen er niet in, alleen de real deal :D
pi_210753199
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 21:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh liefjes O+ never change O+
I definitely will not.
pi_210753223
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 21:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik wil hier zoveel over zeggen maar ik weet niet waar te beginnen.
  maandag 25 september 2023 @ 22:11:43 #149
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210753336
And now for something completely different O+

maandag 25 september 2023 @ 22:30:23 #150
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_210753581
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 22:11 schreef Molo het volgende:
And now for something completely different O+

gheheh,, van de zomer was het niet mijn hoogtepunt .. maar wel erg leuk om te zien hoe iedereen zo enthousiast was over ze.. *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 25 september 2023 @ 22:30:28 #151
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210753614
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2023 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]

Gelukkig geen verassing…
Oh echt!😢 De lokale horca heeft er ook een handje van.

Deze is echt erg.
pi_210753663
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 21:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]
:')
pi_210753782
Godverdomme :'( ik las vanochtend een bericht over een dodelijk motorongeluk op de Lekdijk en ik werd vanavond door een teamgenoot van mn ex gebeld dat dat een andere teamgenoot van hen is :'(

We waren niet goed bevriend of zo, maar ik ken hem al zeker 5 jaar en denk al wel langer, en sprak hem in het hockeyseizoen bijna wekelijks op de club, en heb hem gisteren nog gezien. En nu is hij er niet meer :'(

Ik werd gebeld al zo snel omdat ik wedstrijdsecretaris ben dus of ik de hockey-kant ervan wilde uitzoeken, voor als ze zondag niet willen spelen oid. Ik had gisteren met degene die belde overleg gehad over of een ander team de sluit bardienst mocht doen, dus toen ik zn naam op mn telefoon zag dacht ik, er is niet goed afgesloten of zo.. dus het kwam nogal heftig binnen :'(
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 22:50:00 #155
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210753800
Sterkte
  Moderator maandag 25 september 2023 @ 22:52:18 #156
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210753825
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 22:39 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
:')
Ik verzin het niet, waren d'r eigen eigen woorden.
pi_210753850
quote:
Sterkte, wat vreselijk.
  maandag 25 september 2023 @ 22:58:58 #158
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210753894
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 22:48 schreef vlindertje89 het volgende:
Godverdomme :'( ik las vanochtend een bericht over een dodelijk motorongeluk op de Lekdijk en ik werd vanavond door een teamgenoot van mn ex gebeld dat dat een andere teamgenoot van hen is :'(
pi_210753979
Och @vlindertje89 wat een afschuwelijk bericht, sterkte
pi_210754129
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 22:48 schreef vlindertje89 het volgende:

We waren niet goed bevriend of zo, maar ik ken hem al zeker 5 jaar en denk al wel langer, en sprak hem in het hockeyseizoen bijna wekelijks op de club, en heb hem gisteren nog gezien. En nu is hij er niet meer :'(

Ik werd gebeld al zo snel omdat ik wedstrijdsecretaris ben dus of ik de hockey-kant ervan wilde uitzoeken, voor als ze zondag niet willen spelen oid. Ik had gisteren met degene die belde overleg gehad over of een ander team de sluit bardienst mocht doen, dus toen ik zn naam op mn telefoon zag dacht ik, er is niet goed afgesloten of zo.. dus het kwam nogal heftig binnen :'(
Jezus joh, wat heftig :o
pi_210754191
Wat enorm naar Vlindertje. Sterkte met regelen en je eigen verdriet.
pi_210754201
Ja, ik ben er echt behoorlijk door van slag..
Kon gelukkig aan de telefoon nog behoorlijk inhouden en vragen hoe het met hem ging, maar erna wel even hard gehuild. En de buurvrouwen geappt en die vroegen meteen of ik het fijn vond om even bij hen thee te komen drinken en knuffel te krijgen, dus dat was super lief en ook echt wel ontzettend fijn. Nu in bed, maar slapen zal ik wel niet heel veel gaan doen vannacht. Het is zo'n ontzettend raar idee dat hij er nooit meer op zondag bij gaat zijn als ik hun team zie :'(
  dinsdag 26 september 2023 @ 00:28:41 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210754323
Wat een ellende Vlindertje ;( :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 26 september 2023 @ 06:40:40 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_210754809
Och vlindertje ;(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210754830
715 pl tijd lagen we voor de laatste keer in zwembadje :D
NL tijd 615. Ik kan me niet heugen dat zo vroeg eerder in m'n leven gedaan te hebben })
pi_210754924
Vlinder :*
pi_210754964
@vlindertje89
Dikke knuffel

SPOILER
pi_210754990
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 07:41 schreef Yinny het volgende:
@:vlindertje89
Dikke knuffel

SPOILER
Nee, dat is niet erg.
SPOILER
  dinsdag 26 september 2023 @ 07:47:30 #169
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210754993
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 07:41 schreef Yinny het volgende:

SPOILER
Misschien niet helemaal bevredigend v.w.b. je/jullie behoefte, maar kunnen jullie niet je medeleven betuigen door bij het uitvaartcentrum een erehaag op te stellen als de auto met haar lichaam het uitvaartcentrum binnen rijdt o.i.d.?

Hebben wij ook gedaan toen er bij een uitvaart van een bekende Ajax supporter honderden mensen aanwezig wilde zijn, die absoluut niet allemaal in de zaal aanwezig konden zijn…

Heel veel sterkte ook… :*
pi_210754997
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2023 07:47 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Misschien niet helemaal bevredigend v.w.b. je/jullie behoefte, maar kunnen jullie niet je medeleven betuigen door bij het uitvaartcentrum een erehaag op te stellen als de auto met haar lichaam het uitvaartcentrum binnen rijdt o.i.d.?

Hebben wij ook gedaan toen er bij een uitvaart van een bekende Ajax supporter honderden mensen aanwezig wilde zijn, die absoluut niet allemaal in de zaal aanwezig konden zijn…

Heel veel sterkte ook… :*
Als de familie geen werknemers op prijs stellen bij de uitvaart, vind ik dit wel een heel heftig ding om toch te doen tbh.
pi_210755001
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 21:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dus?
Alleen kan t ook feest zijn *)
  dinsdag 26 september 2023 @ 07:51:05 #172
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210755012
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2023 07:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Als de familie geen werknemers op prijs stellen bij de uitvaart, vind ik dit wel een heel heftig ding om toch te doen tbh.
Maar net wat je zelf zegt, ik vind dat je als iemand van niet de inner circle toch ook het recht hebt om afscheid van iemand te nemen en dat ook moet kunnen uiten, ook al is het symbolisch richting de overledene.

Misschien kan iets dergelijks met de familie besproken worden door iemand van het werk?
pi_210755023
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2023 07:51 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Maar net wat je zelf zegt, ik vind dat je als iemand van niet de inner circle toch ook het recht hebt om afscheid van iemand te nemen en dat ook moet kunnen uiten, ook al is het symbolisch richting de overledene.

Misschien kan iets dergelijks met de familie besproken worden door iemand van het werk?
Ja, ik vind dat met overgave, maar ik vind ook dat je niet invasief je op moet dringen.

Het blijft een lastig ding.
pi_210755032
We moeten de wensen van de familie respecteren, er gaan twee vanuit het management en vier van haar werkvrienden. Er is een condoleance ruimte op het werk gemaakt met een boek om iets te schrijven.
Het voelt als niet genoeg. Ik ga mijn gedachtes op papier zetten en dat verbranden...mijn manier van afscheid nemen...
SPOILER
pi_210755035
@vlindertje89 wat heftig! Wat zijn we toch breekbaar.. Sterkte!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210755039
En alles draait gewoon door, altijd.
  dinsdag 26 september 2023 @ 07:57:11 #177
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210755042
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2023 07:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, ik vind dat met overgave, maar ik vind ook dat je niet invasief je op moet dringen.

Het blijft een lastig ding.
Lastig is het zeker, de logische pijn van het plotselinge afscheid moeten nemen van een familielid en het ineens moeten regelen van een onverwachte uitvaart, zal waarschijnlijk de reden zijn dat men het klein wil houden.
Maar ik kan me niet voorstellen dat je daarmee bewust mensen voor het hoofd wil stoten door hen te verbieden om hun medeleven op enige manier te betuigen tijdens de uitvaartplechtigheid…
pi_210755043
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 07:55 schreef Yinny het volgende:
We moeten de wensen van de familie respecteren, er gaan twee vanuit het management en vier van haar werkvrienden. Er is een condoleance ruimte op het werk gemaakt met een boek om iets te schrijven.
Het voelt als niet genoeg. Ik ga mijn gedachtes op papier zetten en dat verbranden...mijn manier van afscheid nemen...
SPOILER
Dat lijkt me een mooie manier voor jou om toch iets te doen :* Sterkte, ook voor @vlindertje89
Spoilers!
  dinsdag 26 september 2023 @ 07:59:58 #179
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210755055
quote:
SPOILER
Is het in Chinese kringen traditie om een uitvaart op beperkte schaal te houden?
Als je niet wil/kan antwoorden, dan begrijp ik dat…
pi_210755057
Ik vind het sowieso altijd een beetje raar dat alles altijd in "nog ff in aanwezigheid van" zou moeten. Zelf wil ik mn uitvaart denk ik echt zo klein mogelijk.

Maar ik ben natuurlijk immens populair dus als mensen samen een fles tequila willen stukslaan om jankend aan mij te denken, staat ze dat natuurlijk vrij.

Ik zou geen 1 collega op mn uitvaart willen eigenlijk. Terwijl ik er met best veel best leuk contact heb.

Als je iets wil doen, doe dan iets, desnoods op hetzelfde moment maar ergens anders.
pi_210755086
@Yinny jij krijgt ‘t ook wel voor de kiezen zeg, laatste tijd :{
Sterkte! En ik vind het niet raar dat je ook boos bent. Maar probeer het te zien als verdriet en onmacht, zo menselijk als mensen zijn, en dus ook deze familie is.
pi_210755110
Pff @Yinny wat heftig ook, sterkte :* en verder alles wat @Lonaa al heeft getypt.

Ik heb een kleine drie uur geslapen in twee delen, ik geloof niet dat ik heel veel werk gedaan ga krijgen vandaag. So be it. Heb ook gemaild of er evt backup is voor de twee werkgroepen die ik morgen moet geven, voor als ik dan nog steeds de hele tijd ineens moet huilen.
pi_210755176
Sterkte Yinny & Vlinder.
pi_210755193
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 08:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het sowieso altijd een beetje raar dat alles altijd in "nog ff in aanwezigheid van" zou moeten. Zelf wil ik mn uitvaart denk ik echt zo klein mogelijk.

Maar ik ben natuurlijk immens populair dus als mensen samen een fles tequila willen stukslaan om jankend aan mij te denken, staat ze dat natuurlijk vrij.

Ik zou geen 1 collega op mn uitvaart willen eigenlijk. Terwijl ik er met best veel best leuk contact heb.

Als je iets wil doen, doe dan iets, desnoods op hetzelfde moment maar ergens anders.
Liever collegas dan managers.

Als er zes mensen mogen, dan zou ik in elk geval 0 van het management laten gaan zodat directe collegas een kans hebben.
pi_210755207
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2023 08:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Als er zes mensen mogen, dan zou ik in elk geval 0 van het management laten gaan zodat directe collegas een kans hebben.
Ik zou ook nooit zeggen "doe maar 6". Ik zou als ik het zelf vast zou leggen, iedereen die welkom is bij naam vastleggen. Gets je moet er toch niet aan denken dat ze zelf gaan zitten te lopen te zitten bedisselen.
pi_210755214
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 08:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik zou ook nooit zeggen "doe maar 6". Ik zou als ik het zelf vast zou leggen, iedereen die welkom is bij naam vastleggen. Gets je moet er toch niet aan denken dat ze zelf gaan zitten te lopen te zitten bedisselen.
Gewoon kaarten op Ticketmaster.
pi_210755215
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2023 07:59 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Is het in Chinese kringen traditie om een uitvaart op beperkte schaal te houden?
Als je niet wil/kan antwoorden, dan begrijp ik dat…
Nee, het ligt echt aan de familie
SPOILER
pi_210755302
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2023 08:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Gewoon kaarten op Ticketmaster.
En Loon de catering O+
pi_210755308
Want die zou attent genoeg zijn een fles tequila mee te nemen O+
pi_210755345
In oppervlakkiger nieuws vond ik een antiek stuk Lushzeep achter in de kast en douchen was een feestje O+
pi_210755348
*O* 4 *O*
pi_210755354
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 08:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
En Loon de catering O+
Dan ga ik wel drinken tijdens het werk.
pi_210755355
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 08:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh dit had ik nog niet gezien.
Ja.
pi_210755361
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 08:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dan ga ik wel drinken tijdens het werk.
Ik zou iedere aanwezige obv diens eigen kwaliteiten op de lijst zetten :Y
pi_210755367
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 08:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
En nog een tweede om te delen ook. *)
pi_210755374
Heeft iemand (behalve dus horren plaatsen :+ ) nog tips tegen de jeuk van muggenbulten?
Vannacht heb ik ze weer alle 3 opengekrabd :(
pi_210755609
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 08:57 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand (behalve dus horren plaatsen :+ ) nog tips tegen de jeuk van muggenbulten?
Ik heb urtica-zalf van Weleda getipt gekregen van een vriendin. Van alle anti-jeukzalfjes werkt dit het beste voor mij. Niet geweldig maar het kalmeert de jeuk een stuk.

Brabantse muggen }:|
Spoilers!
pi_210755632
Mogge!

Wat erg @Yinny sterkte. Mooi hoe jij afscheid gaat nemen. Mocht er een graf komen zouden jullie met collega’s op een moment in de toekomst daar nog eens afscheid kunnen nemen.
pi_210755633
quote:
Ik heb een zalfje van Azaron https://www.deonlinedrogi(...)sectenbeten-10gr.htm

Niet perfect, maar tot nu toe wel een van de betere die ik heb geprobeerd.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 26 september 2023 @ 11:07:19 #201
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210756261
quote:
Zoiets gebruiken wij altijd, voornamelijk als we op reis zijn in het buitenland:

pi_210756345
quote:
2s.gif Op maandag 25 september 2023 22:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik wil hier zoveel over zeggen maar ik weet niet waar te beginnen.
Je zegt genoeg :*
pi_210756372
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2023 07:51 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Dan hou je toch op het werk een aparte dienst voor ieder die dat wil?
Lijkt me nogal wat om de wensen van de naasten zomaar te negeren.

Tevens sterkte dames.
pi_210756428
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2023 08:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Want managers zijn geen mensen die gevoelens kunnen hebben? En medewerkers kunnen er geen band mee hebben?
pi_210756445
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 08:31 schreef Yinny het volgende:

[..]
Nee, het ligt echt aan de familie
SPOILER
Allereerst gecondoleerd Yinny. Voor omstanders is zelfdoding vaak onbegrijpelijk.

Kunnen jullie niet gezamenlijk als collega’s op het werk stilstaan - letterlijk stil zijn - op moment dat afscheid wordt genomen?

In een vergelijkbare situatie na een massale uitvaartsessie, was een aantal weken later in kleinere kring een ontmoeting om met elkaar te delen en te spreken.
  Moderator dinsdag 26 september 2023 @ 11:25:06 #206
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210756475
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 11:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Want managers zijn geen mensen die gevoelens kunnen hebben? En medewerkers kunnen er geen band mee hebben?
Nee, alle bazen zijn kut, snap dat dan.

M'n oom is locatiemanager van een groot schilders/bouwbedrijf, met de kredietcrisis heeft ie regelmatig mensen moeten ontslaan. Dan was ie in het weekend daar aan voorafgaand al niet te genieten...
pi_210756514
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 11:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Managers moeten in zo'n situatie pas op de plaats maken en directe collegas voor laten gaan, en zeker niet met twee gaan.
pi_210756545
Sterkte @vlindertje89 en @Yinny :* :*
pi_210756566
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2023 11:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Managers moeten in zo'n situatie pas op de plaats maken en directe collegas voor laten gaan, en zeker niet met twee gaan.
Volgens mij is dat totale onzin. Alsof je als manager niet dezelfde band kunt hebben met een medewerker, zoals teamgenoten onderling ook hebben.
pi_210756570
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2023 11:07 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Zoiets gebruiken wij altijd, voornamelijk als we op reis zijn in het buitenland:

[ afbeelding ]
Dat werkt alleen (goed, dat wel) direct na de beet.

Het enige wat ik echt goed vind werken bij oudere bulten is iets met hydocortison, maar dat is in Nederland niet OTC te koop. In Duitsland kan je bijvoorbeeld wel Soventol krijgen. Je kan kijken of hooikoortstabletten helpen bij een flinke reactie en anders vind ik koelen met een icepack ois het prettigst.
pi_210756617
Wat verdrietig vlindertje en Yinny ;(
pi_210756639
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 11:33 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Het enige wat ik echt goed vind werken bij oudere bulten is iets met hydocortison, maar dat is in Nederland niet OTC te koop. In Duitsland kan je bijvoorbeeld wel Soventol krijgen. Je kan kijken of hooikoortstabletten helpen bij een flinke reactie en anders vind ik koelen met een icepack ois het prettigst.
Ik heb ook koelende spray (tegen o.a. eikenprocessierups-bultjes) die best goed werkt bij allerlei jeukbulten. Gewoon van Kruidvat

@Sarabi
pi_210756724
quote:
Wat een onzin. :D Een manager moet geen plekje innemen als het alleen een verplichting is, maar voor de rest kun je hier als buitenstaander toch helemaal niets over zeggen. Misschien zijn de managers juist wel veel meer meegenomen in hoe het met de collega ging dan de andere collega's.
pi_210756763
Ons management denkt wel goed met mee, als het echt nodig is. Niet iedere manager, nee, maar dat is overal zo

SPOILER
pi_210756816
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 11:51 schreef Yinny het volgende:
Ons management denkt wel goed met mee, als het echt nodig is. Niet iedere manager, nee, maar dat is overal zo

SPOILER
Dat is mooi, samen zijn op dat moment
  Moderator dinsdag 26 september 2023 @ 11:57:57 #216
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210756820
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 11:47 schreef Myraela het volgende:

[..]
Wat een onzin. :D Een manager moet geen plekje innemen als het alleen een verplichting is, maar voor de rest kun je hier als buitenstaander toch helemaal niets over zeggen. Misschien zijn de managers juist wel veel meer meegenomen in hoe het met de collega ging dan de andere collega's.
Je doet het nooit goed als manager. LHO is nu niet te spreken. Anderen zullen gezegd hebben, "er was niemand vanuit het management" Altijd gezeik.

Maar ja, ze zijn nog steeds allemaal kut een hetzelfde blijkbaar in de ogen van LHO.
  dinsdag 26 september 2023 @ 12:01:22 #217
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210756844
quote:

[..]

Pas als je jeuk krijgt en gaat krabben, merk ik zo'n beet vaak ook pas.
Ik gebruik het dan ook wel nadat de beet zelf al een tijdje er voor is geweest.
Misschien niet optimaal, maar door de alcohol (??) is de jeuk dan toch ook vaak weg...
pi_210756855
Bedankt voor alle tips!

quote:

[..]

Ik ben de dag inderdaad begonnen met een hooikoortstablet van mijn man :D
Ik kan bijna niet geloven dat het daardoor komt maar nu totaal geen jeuk meer.

Eens kijken of het zo blijft en anders ga ik nog op zoek naar zalf.
pi_210756971
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2023 12:01 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Pas als je jeuk krijgt en gaat krabben, merk ik zo'n beet vaak ook pas.
Ik gebruik het dan ook wel nadat de beet zelf al een tijdje er voor is geweest.
Misschien niet optimaal, maar door de alcohol (??) is de jeuk dan toch ook vaak weg...
Ammoniak :Y dat neutraliseert het gif waardoor je soms helemaal geen bult krijgt.
pi_210756986
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 12:02 schreef Sarabi het volgende:
Bedankt voor alle tips!
[..]
Ik ben de dag inderdaad begonnen met een hooikoortstablet van mijn man :D
Ik kan bijna niet geloven dat het daardoor komt maar nu totaal geen jeuk meer.

Eens kijken of het zo blijft en anders ga ik nog op zoek naar zalf.
De jeuk is een allergische reactie op een lichaamsvreemde stof en de antihistamine in de hooikoortstablet remt die allergische reactie = minder jeuk ^O^
pi_210756994
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 11:51 schreef Yinny het volgende:

SPOILER
Wat fijn en goed dat je het aangekaart hebt. Sterkte.
pi_210756996
Wat een verdriet @ vlindertje98 en @Yinny ;(

Dan vallen zwaargewonde tante (aanrijding) en diverse collega’s die ziek, zwak, misselijk, of in ruzie- of scheiding zitten wel weer mee. Al mocht het daar ook wel een tikje minder zijn.
Over managers gesproken:
SPOILER
Positief: operatie bij mijn moeder (dagopname) is goed gegaan. Nu uitslapen, straks naar huis *O*
  dinsdag 26 september 2023 @ 12:20:17 #223
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210757017
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 12:14 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ammoniak :Y dat neutraliseert het gif waardoor je soms helemaal geen bult krijgt.
Tuurlijk, die lucht ervan herken ik wel… 8)7
pi_210757570
quote:

[..]
Blijkbaar heb jij nooit een fatsoenlijke band met je/een manager gehad.
Dat geldt niet voor iedereen.
Bijzonder wel dat je jouw ervaring zo generaliseert en er zelfs een gebod aan koppelt.
pi_210757612
Iedereen zou moeten weten dat TIJGERBALSEM de enige juiste remedie is tegen muggenbultenjeuk.
pi_210757641
Daar kan ik niet tegen. Dat geeft grappige resultaten :X
pi_210757667
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 13:22 schreef Clubsoda het volgende:
Slecht bouwpakket :{w
pi_210757673
quote:
SPOILER
Dat klinkt wel als een mooi ritueel voor jezelf. Wat schokkend ook. Suïcide of een andere heel plotselinge dood is heel lastig en confronterend voor iedereen er omheen en er is geen handleiding voor hoe je het afscheid ‘het beste’ vormgeeft. Iedereen is in shock en het verwerken is nog lang niet begonnen. Dus er voor jezelf op de een of andere manier een begin mee maken is alles wat je nu kunt doen. En compassie tonen met de keuzes van de familie op dit vreselijke moment (hoe stom jij het ook vindt).
pi_210757986
Appje van MnX die is op de fiets naar de sportschool en doet op de terugweg boodschappen.
“App dat Portugese spul nog even”…😂

Edit: de portugese custard taartjes. Die eigenlijk pas donderdag in de aanbieding gaan O-)

[ Bericht 39% gewijzigd door AnneX op 26-09-2023 14:43:32 ]
pi_210757995
Fijn Yinny, dat de directeur het goed aanvoelt.
Zeker als jullie met zo’n groep zijn.
SPOILER
pi_210758297
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 12:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat een verdriet @ vlindertje98 en @:Yinny ;(

Dan vallen zwaargewonde tante (aanrijding) en diverse collega’s die ziek, zwak, misselijk, of in ruzie- of scheiding zitten wel weer mee. Al mocht het daar ook wel een tikje minder zijn.
Over managers gesproken:
SPOILER
Positief: operatie bij mijn moeder (dagopname) is goed gegaan. Nu uitslapen, straks naar huis *O*
Het gaat lekker bij jou. Not.

In ieder geval fijn bericht van moeders.
pi_210758337
En mooie gietijzeren (sudder) pannen ook.
Voor mij té zwaar.
https://www.lidl.nl/r/pastel-de-nata/p10006389

Ha…das vier :B
pi_210758362
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 13:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Blijkbaar heb jij nooit een fatsoenlijke band met je/een manager gehad.
Dat geldt niet voor iedereen.
Bijzonder wel dat je jouw ervaring zo generaliseert en er zelfs een gebod aan koppelt.
Managers hebben altijd een hiërarchische relatie met de mensen onder hun, dus als dit soort dingen spelen is er altijd een machtsverhouding waarbij mensen hun waffel houden. Dus eerst collega's, en als er plek over blijft management.
pi_210758384
pi_210758393
Ik ben blij dat er zoveel ruimte is om in je standpunt toch een beetje ruimte te bieden aan de overdadige andere meningen.
  dinsdag 26 september 2023 @ 14:57:18 #236
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210758442
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 14:07 schreef AnneX het volgende:
Appje van MnX die is op de fiets naar de sportschool en doet op de terugweg boodschappen.
“App dat Portugese spul nog even”…😂

Edit: de portugese custard taartjes. Die eigenlijk pas donderdag in de aanbieding gaan O-)
Hij komt donderdag dan ook pas weer thuis.
Met pastel de nata...
  Moderator dinsdag 26 september 2023 @ 14:59:57 #237
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210758466
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2023 14:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]

@:derludolf
Ik ben niet zo'n purist dat ik het direct herken, maar dit zal vast iepenhout zijn. Lijkt op m'n bureau in elk geval.

Mooi spul. O+
  dinsdag 26 september 2023 @ 15:00:32 #238
35189 Troel
scherp en bot
pi_210758469
Ik heb vandaag op kantoor gedaan wat ik wilde doen (2 uurtjes geweest, inclusief vertellen wat en hoe). En toen ik thuis kwam heb ik geluncht en ben in bed gekropen en nu ben ik net wakker. Maandag ga ik weer kijken, maar morgen niet, want ben echt gewoon nog op.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210758471
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 14:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik ben niet zo'n purist dat ik het direct herken, maar dit zal vast iepenhout zijn. Lijkt op m'n bureau in elk geval.

Mooi spul. O+
Jep :)
  Moderator dinsdag 26 september 2023 @ 15:01:31 #240
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210758476
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 september 2023 14:52 schreef Myraela het volgende:
Ik ben blij dat er zoveel ruimte is om in je standpunt toch een beetje ruimte te bieden aan de overdadige andere meningen.
Ik ben wel benieuwd hoe kut @minilot hem vind, die heeft toch ook wel eens in de bakkerij gewerkt :P
  Moderator dinsdag 26 september 2023 @ 15:05:17 #241
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210758512
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2023 15:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Jep :)
Zag toevallig nog dat ik een dikke balk 60x45 ofzo had liggen. Misschien dat ik daar nog eens een bijzettafel oud uit kan fabriceren als ik me verveel.
pi_210758554
quote:
12s.gif Op dinsdag 26 september 2023 15:01 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd hoe kut @:minilot hem vind, die heeft toch ook wel eens in de bakkerij gewerkt :P
Geen machtsverhouding, geen management, geen hiërarchie. Geen salaris, en dus geen afhankelijkheid.
pi_210758618
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2023 14:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Managers hebben altijd een hiërarchische relatie met de mensen onder hun, dus als dit soort dingen spelen is er altijd een machtsverhouding waarbij mensen hun waffel houden. Dus eerst collega's, en als er plek over blijft management.
Als ik afgelopen 12 jaar het loodje had gelegd, was er maar 1 van de 5 managers uit die jaren die ik niet minstens zo graag uitnodigde als willekeurig welke andere collega. YMMV, maar blijkbaar bestaat er voor jou slechts 1 waarheid.

Goed wel dat je voor jezelf werkt :D
  dinsdag 26 september 2023 @ 15:14:32 #244
35189 Troel
scherp en bot
pi_210758629
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 15:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Als ik afgelopen 12 jaar het loodje had gelegd, was er maar 1 van de 5 managers uit die jaren die ik niet minstens zo graag uitnodigde als willekeurig welke andere collega. YMMV, maar blijkbaar bestaat er voor jou slechts 1 waarheid.

Goed wel dat je voor jezelf werkt :D
Zou het dan aan de managers liggen of... O-)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator dinsdag 26 september 2023 @ 15:16:54 #245
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210758658
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2023 15:14 schreef Troel het volgende:

[..]
Zou het dan aan de managers liggen of... O-)
Je bent niet de enige die dat al heeft gedacht :D
  dinsdag 26 september 2023 @ 15:18:46 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_210758675
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 15:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Je bent niet de enige die dat al heeft gedacht :D
Ik dacht het al een paar keer en was klaar met de gedachte :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210758846
We zijn geland *O*
Waarom rondjes extra vliegen ;( :% dat vinden wij, vliegangstigen, echt niet ok he -O-
pi_210758870
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 13:20 schreef Vanyel het volgende:
Iedereen zou moeten weten dat TIJGERBALSEM de enige juiste remedie is tegen muggenbultenjeuk.
Behalve ikkie!
Ik krijg er een tijgerhuid vol jeukende butsen en bulten van :'(
  dinsdag 26 september 2023 @ 15:38:27 #249
35189 Troel
scherp en bot
pi_210758871
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 15:36 schreef Blues het volgende:
We zijn geland *O*
Waarom rondjes extra vliegen ;( :% dat vinden wij, vliegangstigen, echt niet ok he -O-
You've made it! Welkom thuis :*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210758892
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2023 15:38 schreef Troel het volgende:

You've made it! Welkom thuis :*
Pfiewwww. Hartslag weer omlaag, werd net uit t toestel in de slurf draaierig, zag ff zwart, en moest leunen tegen muur.
Overdreven gedoe van lijf }:|
pi_210758918
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2023 15:00 schreef Troel het volgende:
Ik heb vandaag op kantoor gedaan wat ik wilde doen (2 uurtjes geweest, inclusief vertellen wat en hoe). En toen ik thuis kwam heb ik geluncht en ben in bed gekropen en nu ben ik net wakker. Maandag ga ik weer kijken, maar morgen niet, want ben echt gewoon nog op.
Vind dit al snel ;)
pi_210758930
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 13:22 schreef Clubsoda het volgende:
Boks dus *O*
pi_210758939
Teruglees galore want koffers zijn er nog lange niet *O* :P
  dinsdag 26 september 2023 @ 15:51:17 #254
35189 Troel
scherp en bot
pi_210758988
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 15:43 schreef Blues het volgende:

[..]
Vind dit al snel ;)
Was het ook, wilde morgen de btw gaan doen maar mijn collega wilde wel facturen in gaan boeken. Dus vandaag de btw gedaan en facturen voor haar ingelezen, zodat mijn stapel minder hoog wordt. :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210759500
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2023 14:57 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Hij komt donderdag dan ook pas weer thuis.
Met pastel de nata...
😳 dat had zo maar gekund.

Nu kunnen we mooi proeven of het echt zo lekker is. Dan gaat ie terug om in te slaan tot kerstmis of zo.
  dinsdag 26 september 2023 @ 16:52:19 #256
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210759502
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 15:40 schreef Blues het volgende:

[..]
Pfiewwww. Hartslag weer omlaag, werd net uit t toestel in de slurf draaierig, zag ff zwart, en moest leunen tegen muur.
Ik weet een goede internist...
  dinsdag 26 september 2023 @ 16:53:38 #257
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210759511
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 16:52 schreef AnneX het volgende:

[..]
😳 dat had zo maar gekund.

Nu kunnen we mooi proeven of het echt zo lekker is. Dan gaat ie terug om in te slaan tot kerstmis of zo.
:D
Hebben ze geen afbakhoek bij de Lidl waar ze die dingen vers afgebakken verkopen?
pi_210759520
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2023 15:51 schreef Troel het volgende:

[..]
Was het ook, wilde morgen de btw gaan doen maar mijn collega wilde wel facturen in gaan boeken. Dus vandaag de btw gedaan en facturen voor haar ingelezen, zodat mijn stapel minder hoog wordt. :+
Sodemieters @Troel Dat lijkt niks op rustig aan doen.
Helemaal NIKS.
Rustig aandoen is een rondje lopen. Rusten. Repeat.

Doén hoor!
pi_210759533
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 15:40 schreef Blues het volgende:

[..]
Ohohoh. Extra rondjes.

Wij kregen ooit een x landing en stijging kado. Kerosine raakte op met rondjes vliegen boven noodweer. Terug naar een grieks eiland en daarna alsnog naar Turkije.
Pfffft. Nooit meer vliegen w/
pi_210759541
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2023 16:53 schreef MadMaster het volgende:

[..]
:D
Hebben ze geen afbakhoek bij de Lidl waar ze die dingen vers afgebakken verkopen?
Geen idee. Kom er zelden. 1-2 x jaar of zo.
pi_210759546
Dagje vrij. Voortuin geschoffeld. Postzegel achtertuin gemaaid.
Tussendoor wat administratie.
Nádat ik - op verzoek - een filmpje had opgenomen van de buurjongens van een act. B-) Gelachen om de act.

#klaar
  dinsdag 26 september 2023 @ 17:06:55 #262
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210759608
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 16:56 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ohohoh. Extra rondjes.

Wij kregen ooit een x landing en stijging kado. Kerosine raakte op met rondjes vliegen boven noodweer. Terug naar een grieks eiland en daarna alsnog naar Turkije.
Heerlijk juist, heb net onze stoelen voor onze trip naar Curaçao vastgelegd:

6314314eebd07978a3ac4f889c08c67b322dce08.jpg?1695740768

We houden de piloot gewoon in de gaten… ;)
pi_210759633
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:06 schreef MadMaster het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Langebenen rij👍🏼
Lekker met je tenen wiebelen/“pianospelen’ . Goed voor de bloedsomloop.
  dinsdag 26 september 2023 @ 17:12:45 #264
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210759660
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:09 schreef AnneX het volgende:

[..]
Langebenen rij👍🏼
Lekker met je tenen wiebelen/“pianospelen’ . Goed voor de bloedsomloop.
Bij lange trips over de oceaan willen we geen Economy Class meer vliegen.
Mijn beentjes kunnen dat nog wel aan, maar mw. MM, inclusief hernia, wordt daar niet vrolijk van…
pi_210759747
Echt superleuk dat katers tegenwoordig 19 dagen duren
pi_210759855
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt superleuk dat katers tegenwoordig 19 dagen duren
Ja is heel top. Soort van permanent brak en wallen.
pi_210759859
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja is heel top. Soort van permanent brak en wallen.
En alles pijn ahoyyyy :'(
pi_210759929
Pfff gaar. Hele drukke middag gehad. Verbazing over wat acties van gemeente medewerkers, anderen goed kunnen helpen.
Eerst hadden we helemaal geen tolk, toen konden we iemand laten bellen waarvan we alleen zijn voornaam en zijn beroep wisten en die ook goed Engels spreekt #veegthetzweetvanvoorhoofd. Vertaalapps zijn heel handig maar voldoen niet altijd. Maar over het algemeen vandaag blije mensen
Later kwam gelukkig de andere tolk en konden we meer mensen helpen. De andere tolk nam gebak mee, want zijn vrouw had vandaag haar phd gehaald.

Jouw tante @Cat-astrophe wel alles nu goed met haar? En moeders ook weer lekker in eigen bed *O*

Bij de uitvaart van mijn moeder wilde een manager komen, die ik er echt niet bij wilde. Collega wist dat en ik hoorde later dat zij op dezelfde tijd een niet af te zeggen afspraak had gemaakt 😂 oude managers waren er wel en dat vond ik heel fijn. Het hangt heel erg van de mens af.

Fijn dat jullie weer vaste grond onder de voeten hebben @Blues, minder van het zwart zien.

@Troel toch, werken? Nu even niet hoor, eerst goed herstellen

Lekkere plekken @MadMaster zou ik ook voor tekenen

Net weer aan een tuniek gewerkt en volgens mij heb ik iets nieuws onder de knie *O*
pi_210759967
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
En alles pijn ahoyyyy :'(
Ook labieler dan anders?

* Lonaa veegt traan uit oog
  dinsdag 26 september 2023 @ 17:52:04 #270
35189 Troel
scherp en bot
pi_210759987
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 16:54 schreef AnneX het volgende:

[..]
Sodemieters @:Troel Dat lijkt niks op rustig aan doen.
Helemaal NIKS.
Rustig aandoen is een rondje lopen. Rusten. Repeat.

Doén hoor!
En daarom ga ik ook pas maandag weer ;) En dat is dan echt niet de hele dag (zelfs al is de hele dag voo rmij maar ene halve dag)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210760029
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ook labieler dan anders?

* Lonaa veegt traan uit oog
Valt mee, valt mee. Maar mijn depressie is dan ook de vlakke soort *O*

En jouw tijd is ook labiel, dus lekker janken dames *O*
pi_210760055
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Valt mee, valt mee. Maar mijn depressie is dan ook de vlakke soort *O*

En jouw tijd is ook labiel, dus lekker janken dames *O*
Working on it as we speak.
pi_210760072
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Working on it as we speak.
Goed zo, ken dr maar weer even uit zijn. :*
pi_210760078
@Kaatje1 tante ligt nog op te IC. Iets teveel gebroken onderdelen om haar nu al naar de afdeling te brengen. Ligt ook 60 km verderop in het academisch ziekenhuis.

Moeders is weer thuis. Moe, geen pijn. Vastbesloten het de komende dagen Heel Rustig Aan te doen ^O^
pi_210760122
Heel, heel lang geleden had ik eens een kennis, ze werkte in de bieb nadat ik daar weg was gegaan (omdat ik 18 werd) en ze werkte in hetzelfde jongerencentrum als ik.
Zij kwam uit een heel braaf christelijk gezin en is rond haar 16e uit huis gegaan, om in een "kraak"pand te gaan wonen (Oude RKZ, was toen al heel lang gelegaliseerd dus echt kraak was het niet, maar wel die scene) en dus in de alternatieve muziek etc etc. Inclusief bijpassende kleedstijl enzo.
Zij verhing zich toen ze net of bijna 18 was.

Iedereen mocht op de crematie komen; er waren tussen de twee en drienhonderd mensen. Het hele ORKZ, heel Vera zowat, veel van de bieb, en natuurlijk familie en dorpsgenoten en kerkgenoten etc etc. De familie bleek haar in een bloemetjesjurk met een kanten kraag gekleed in de kist gelegd te hebben. Dat was.. shockerend voor ons.

De dominee deed het woord, ik heb er niets van onthouden, geen idee wat de strekking van z'n verhaal was. Na afloop zei hij dat ze nu muziek gingen draaien die bij haar hoorde en dat iedereen weg mocht die weg wou, de familie ging weg en ze draaiden Henry Rollins.

Achteraf (veel later achteraf, toen ik langzamerhand iets ging begrijpen van de wereld) vind ik dat allemaal toch zo ontzettend grootmoedig van die ouders, ongelofelijk. Je 18-jarige dochter verhangt zich in het ORKZ met een LP van Rollins op de pickup en ze lieten dat alles deel uitmaken van de crematie. Het enige dat zij oplegden was die rare jurk en het praatje.
pi_210760175
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2023 16:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet een goede internist...
Namen en rugnummers :Y) :D
pi_210760188
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 16:56 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ohohoh. Extra rondjes.

Jakkes!!
Ik hoef ook ff niet meer :+
pi_210760208
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:06 schreef MadMaster het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Mooie bestemming. Wanneer?
pi_210760238
2 uur op de koffers gewacht.
Taxi belde steeds, ze heeft voor ons 2 ritten laten gaan O+
Nu thuis en uitgepakt.
Wachten op thuisbezorgd.

Wat is thuis toch lekker en zulk lekker weer *O*
Morgen 3 wasjes doen. Nu een Griekse borrel :Y)
pi_210760253
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:03 schreef sigme het volgende:
Heel, heel lang geleden had ik eens een kennis, ze werkte in de bieb nadat ik daar weg was gegaan (omdat ik 18 werd) en ze werkte in hetzelfde jongerencentrum als ik.
Zij kwam uit een heel braaf christelijk gezin en is rond haar 16e uit huis gegaan, om in een "kraak"pand te gaan wonen (Oude RKZ, was toen al heel lang gelegaliseerd dus echt kraak was het niet, maar wel die scene) en dus in de alternatieve muziek etc etc. Inclusief bijpassende kleedstijl enzo.
Zij verhing zich toen ze net of bijna 18 was.

Iedereen mocht op de crematie komen; er waren tussen de twee en drienhonderd mensen. Het hele ORKZ, heel Vera zowat, veel van de bieb, en natuurlijk familie en dorpsgenoten en kerkgenoten etc etc. De familie bleek haar in een bloemetjesjurk met een kanten kraag gekleed in de kist gelegd te hebben. Dat was.. shockerend voor ons.

De dominee deed het woord, ik heb er niets van onthouden, geen idee wat de strekking van z'n verhaal was. Na afloop zei hij dat ze nu muziek gingen draaien die bij haar hoorde en dat iedereen weg mocht die weg wou, de familie ging weg en ze draaiden Henry Rollins.

Achteraf (veel later achteraf, toen ik langzamerhand iets ging begrijpen van de wereld) vind ik dat allemaal toch zo ontzettend grootmoedig van die ouders, ongelofelijk. Je 18-jarige dochter verhangt zich in het ORKZ met een LP van Rollins op de pickup en ze lieten dat alles deel uitmaken van de crematie. Het enige dat zij oplegden was die rare jurk en het praatje.
Wow ;( O+
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 september 2023 @ 18:14:55 #281
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210760273
:* Vlinder en Yinny.

Het is nog twee dagen gekkenhuis totdat vakantie. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_210760303
Oef Cat dat klinkt ook afschuwelijk. Hoe is dat gekomen?

Toen ik naar de boten fietste vanmiddag heb ik er ook een paar uitgescholden, een “meneer” op een fatbike, oortjes in, spookrijdend op z’n telefoon aan het lezen en kon geen kant op want hekwerk. 5 minuten later wist een automobilist niet dat je bij haaientanden mensen voor moet laten gaan (ik reed op een snelfietsroute en kwam ook van rechts en hij kwam aanrijden en keek niet op of om.
  dinsdag 26 september 2023 @ 18:35:33 #283
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210760554
Tgtg van een Poolse super *O*
Nog nooit iets gekocht bij een Poolse super :'(
Jullie gaan mij straks haarfijn uitleggen wat ik heb gekregen :Y
pi_210760606
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:45 schreef Vanyel het volgende:
Nice. Karbonadechips, augurknoedels, pierogi, worst O+
Spoilers!
  Moderator dinsdag 26 september 2023 @ 18:56:46 #286
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210760658
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:

Toen ik naar de boten fietste vanmiddag heb ik er ook een paar uitgescholden, een “meneer” op een fatbike, oortjes in, spookrijdend op z’n telefoon aan het lezen en kon geen kant op want hekwerk. 5 minuten later wist een automobilist niet dat je bij haaientanden mensen voor moet laten gaan (ik reed op een snelfietsroute en kwam ook van rechts en hij kwam aanrijden en keek niet op of om.
In Vilnius was het verschrikkelijk hoe hard, met name maaltijdbezorgers, tussen de voetgangers door raasden. Soms ook echt vlak er lang. Meestal op een fatbak soms ook op een soort elektrische eenwieler.

Heb wel eens de neiging gehad om ze een schouder duw te geven, maar daarvoor gingen ze iets te hard.
pi_210760735
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:45 schreef Vanyel het volgende:
Als je niets met cottage cheese krijgt, dan zou ik verbaasd zijn.
pi_210760814
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:

Gelukkig leef je nog Kaatje1. Bij het fietsen altijd defensief rijden in zulke situaties, totdat je echt zeker weet dat de ander je gezien heeft. Schelden heeft overigens geen enkele zin, heb je alleen jezelf mee.
pi_210760950
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 september 2023 17:52 schreef Troel het volgende:

[..]
En daarom ga ik ook pas maandag weer ;) En dat is dan echt niet de hele dag (zelfs al is de hele dag voo rmij maar ene halve dag)
OK.

Ha: de Portugese taartjes zijn helemaal goedgekeurd.
Ondertussen op npo maak de kok Ramon ze oók. Met nog wat tips. :Y)
pi_210760977
Nou zeg @Blues dat was een heen- en terugreis met hindernissen.
Gelukkig hebben jullie tussendoor kunnen genieten. *;
pi_210761132
Vandaag langs het Lonapark gereden :D

Terugweg van de houthandel via toeristische route gedaan. Veel bos, wat dijkjes, beetje polder, laatste stukje stad.

Nu moe. Vanmorgen ook rijles voor de vierwieler gehad dus al met al best een intensief dagje.
pi_210761225
Ik had op Insta een foto van stoofpeertjes gezet. Safwan reageerde met oeh lekker, ik zei dat er wel een bakje voor m was. Hij komt morgen uit school wat drinken en peertjes halen en eet meteen mee om de vriezer wat leger te krijgen :D
pi_210761284

:?
pi_210761311

De teller loopt lekker door bij de brug :D
pi_210761339
quote:
Interessante oogst :D

Die van LHO ook
pi_210761351
quote:
Makreel? Lekker.
pi_210761372
quote:
Ik zie cottage cheese! :D
pi_210761520
Ja wie krijgt nou een makreel :?
Gister ingepakt. Geen houdbaarheidsdatum. Ook wel weer spannend.

En cottage cheese :Y
  dinsdag 26 september 2023 @ 20:35:52 #299
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210761580
Zat net ff BBC 1 te kijken, the One Show, Michael Palin was te gast. Verteld over zijn opa die in de eerste wereldoorlog aan het front in Frankrijk zat. Hij verteld dat Peter Jackson hem geholpen heeft om een paar fotos van hem te vinden van zijn tijd aan het front. Vraagt de interviewster, goh, hoe ken je Peter Jackson? M Palin, ik had een rol aangeboden gekregen in LOTR. Interviewster verbaasd: Echt???

Stephen Graham (ook op de bank) tegen de interviewster: Weet je eigenlijk wel wie dit is?
  dinsdag 26 september 2023 @ 20:40:56 #300
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210761638
quote:
Wat briljant stereotype Pools dit _O- _O_
  dinsdag 26 september 2023 @ 20:42:36 #301
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210761651
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2023 20:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zat net ff BBC 1 te kijken, the One Show, Michael Palin was te gast. Verteld over zijn opa die in de eerste wereldoorlog aan het front in Frankrijk zat. Hij verteld dat Peter Jackson hem geholpen heeft om een paar fotos van hem te vinden van zijn tijd aan het front. Vraagt de interviewster, goh, hoe ken je Peter Jackson? M Palin, ik had een rol aangeboden gekregen in LOTR. Interviewster verbaasd: Echt???

Stephen Graham (ook op de bank) tegen de interviewster: Weet je eigenlijk wel wie dit is?
Stephen en Michael zijn beide briljant

Zat je niet gewoon een show gepresenteerd door Philomena Cunk te kijken ofzo? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')