abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 september 2023 @ 15:43:02 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_210737376
Want er waren weer databaseproblemen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210737459
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 15:43 schreef Troel het volgende:
Want er waren weer databaseproblemen!
Het werkt w/

Hoest met jou? Vonden de jongens het ‘gewoon’ dat je weer thuis bent…
  zondag 24 september 2023 @ 15:50:09 #3
63722 z80
I fink you freaky
pi_210737462
Mooi weer en eigenlijk geen zin om iets te doen. Toch maar de fiets van stal gehaald. Rondje om Millingen heen gemaakt. Niet heel ver en op "rustig" tempo.
Nu wachten tot het vlees gaar is. Dan kan de zuurkool en piepers er bij.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 24 september 2023 @ 15:51:42 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_210737487
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 15:49 schreef AnneX het volgende:

[..]
Het werkt w/

Hoest met jou? Vonden de jongens het ‘gewoon’ dat je weer thuis bent…
Ja, alhoewel ze wel af en toe vragen hoe het gaat. Ze zijn blij dat ik er weer ben. Gisteren naar mijn vriend geweest met de auto. Heb daar wat langer gezeten omdat ik me nog niet fit genoeg voelde voor de terugweg. Maar wilde er toch echt even uit uit. Het gaat elke dag wat beter, maar uiteraard niet snel genoeg :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210737509
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 15:50 schreef z80 het volgende:
Mooi weer en eigenlijk geen zin om iets te doen. Toch maar de fiets van stal gehaald. Rondje om Millingen heen gemaakt. Niet heel ver en op "rustig" tempo.
Nu wachten tot het vlees gaar is. Dan kan de zuurkool en piepers er bij.
Zuurkool ná volgende week. :Y)

Oh fijn @Troel , dat de jongens meeleven. Dacht even van puber boys O-)
Het zal.
pi_210738451
Wat is het toch een heerlijk weer vandaag. Ik zit in het park op een bankje om te studeren. Waarom doe ik dat niet vaker?? Jross kijkt voetbal en ik word somber van amper licht in huis (steigers rondom).

Ik heb al wel 100x hallo en goedemiddag gezegd, want alleen op een bankje met een boek word je begroet. De volgende keer ook een thermosje thee en koekjes mee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zondag 24 september 2023 @ 16:49:39 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210738560
Waarom zeg je geen Moi? ;(
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_210738879
quote:
13s.gif Op zondag 24 september 2023 16:49 schreef derLudolf het volgende:
Waarom zeg je geen Moi? ;(
Ik heb ook diverse keren moi! gezegd *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zondag 24 september 2023 @ 17:12:47 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210738947
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 17:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb ook diverse keren moi! gezegd *)
Gelukkig :P

Even wat eten, dan nog ca. 60km sturen en dan heb ik nagenoeg exact 3700km gereden in twee weken tijd.
  Moderator zondag 24 september 2023 @ 17:21:37 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210739106
Ik zie allemaal plaatjes over Ajax voorbij komen - oa Ajax met reclame van Harry's tuincentrum als shirtsponsor - maar eens even zien wat de uitslag is :D
pi_210739178
Net een genoeglijke vijf minuten de Grote Buit van poes besproken met haar.

Een paar keer per week wordt de eekhoorn (met catnip in buik) in zijn pluche kladjes gegrepen. Waarna het veroveren van de buit luidkeels en met volle mond wordt gemeld.
Hoe harder ik terugjammer, hoe meer het volume omhoog gaat _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210739245
quote:
17s.gif Op zondag 24 september 2023 17:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net een genoeglijke vijf minuten de Grote Buit van poes besproken met haar.

Een paar keer per week wordt de eekhoorn (met catnip in buik) in zijn pluche kladjes gegrepen. Waarna het veroveren van de buit luidkeels en met volle mond wordt gemeld.
Hoe harder ik terugjammer, hoe meer het volume omhoog gaat _O-
Hier wil ik op zijn minst een audio-opname van horen _O-
  zondag 24 september 2023 @ 18:00:13 #13
63722 z80
I fink you freaky
pi_210739652
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 17:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hier wil ik op zijn minst een audio-opname van horen _O-
Van cat of van kat?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 24 september 2023 @ 18:07:54 #14
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210739751
quote:
6s.gif Op zondag 24 september 2023 18:00 schreef z80 het volgende:

[..]
Van cat of van kat?
Van beide in "samenzang" lijkt me :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_210739859
quote:
6s.gif Op zondag 24 september 2023 18:00 schreef z80 het volgende:

Van cat of van kat?
Beiden! Uiteraard.
pi_210739965
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 18:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Beiden! Uiteraard.
:o
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_210740916
Gisteren na bakkerij naar een bruiloft in Frankrijk gereden, en vandaag weer terug. Ben wel een beetje door mijn energie heen nu :D
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_210742283
quote:
2s.gif Op zondag 24 september 2023 19:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gisteren na bakkerij naar een bruiloft in Frankrijk gereden, en vandaag weer terug. Ben wel een beetje door mijn energie heen nu :D
Hoeveel km is dat wel niet? Op de motor :o ?
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 24 september 2023 @ 21:29:45 #19
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210742564
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 21:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
230 minimaal :+
pi_210742663
Internet was kapoet hier.
Maar dag 6 staat ⛱🙃

We hebben het eiland wel uitgespeeld, maar we hebben nog 1 dag... morgen maar even wat leuks kopen voor de k.kinderen, wat flaneren op de boulevard en een laatste strandje doen.

Naar huis gaan dinsdagochtend is ook weer fijn O+
pi_210742901
quote:
2s.gif Op zondag 24 september 2023 19:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat een tocht _O_ Leuk dat je bent gekomen😎

Nu zit ik te grinniken bij Wie denk je wel dat je bent!? op npo1.
De leerkrachten 😂 de familiefoto 😂
pi_210744312
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 21:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dit was exact 300 heen, terug iets van 360. Deels door toeristische route en deels door een omleiding.

San Sebastian afgelopen voorjaar deden we in twee dagen, 700km op de eerste rijdag. Dan is die 300km in mijn eentje met nauwelijks bagage nog wel te overzien :D
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_210744365
Wow die afl van het roer om.
Moesten zo aan Lonaa denken ;(
pi_210745020
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_210745041

Goedemorgen! De dag is roze :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_210745163
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2023 07:24 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Wow O+
pi_210745216
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2023 07:24 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Oh O+

Vanaf vandaag is alles weer normaal tot ergens in december. De afgelopen maanden heb ik geleefd op adrenaline en pijnstillers. Ik heb een geweldige zomer gehad maar ik kijk uit naar rust, regelmaat en overzicht zonder chaos. Ik heb echt zin in de komende saaie maanden.

We hebben de ongekende luxe van 4 keer vakantie gehad sinds april. Heel fijn natuurlijk maar er heeft nooit langer dan een paar weken tussen elke vakantie of lang weekend gezeten. Ik heb al een tijd het gevoel dat ik nergens aan toe kom. Echt wennen, dat nieuwe leven van ons O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Lucky_Strike op 25-09-2023 08:05:24 ]
Spoilers!
pi_210745337
Zijn wij de enige die nog zo veel last van muggen hebben? }:|
pi_210745339
Hier ook best veel muggen, maar ook hele goede horren ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_210745350
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 08:05 schreef fietsie het volgende:
Hier ook best veel muggen, maar ook hele goede horren ;)
Ja, die hebben wij niet O-) Misschien volgend jaar toch eens naar kijken.

Normaal had ik er niet zo'n last van, maar nu beginnen ze ook mij opeens te prikken.
pi_210745414
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 23:55 schreef Blues het volgende:
Wow die afl van het roer om.
Moesten zo aan Lonaa denken ;(
?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210745462
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 07:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh O+

Vanaf vandaag is alles weer normaal tot ergens in december. De afgelopen maanden heb ik geleefd op adrenaline en pijnstillers. Ik heb een geweldige zomer gehad maar ik kijk uit naar rust, regelmaat en overzicht zonder chaos. Ik heb echt zin in de komende saaie maanden.

We hebben de ongekende luxe van 4 keer vakantie gehad sinds april. Heel fijn natuurlijk maar er heeft nooit langer dan een paar weken tussen elke vakantie of lang weekend gezeten. Ik heb al een tijd het gevoel dat ik nergens aan toe kom. Echt wennen, dat nieuwe leven van ons O+
Haha. Ja. Same. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_210745487
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 08:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja, die hebben wij niet O-) Misschien volgend jaar toch eens naar kijken.

Normaal had ik er niet zo'n last van, maar nu beginnen ze ook mij opeens te prikken.
Horren _O_

Een van mijn betere investeringen. Lekker ramen en deur open kunnen zetten zonder de hatelijke bzzzzz en bulten.
pi_210745502
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 07:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh O+

Regelmaat O+

Ik kijk juist uit naar vanaf nu elke maand een week vrij en dan op vakantie. En zowat twee hele weken vrij (en thuis O+ : rond O&N.
Na maanden niks te hebben gehad, muv een paar dagen weg.
pi_210745550
Mogguh!

Zo, weer even tijd om op de bank te zitten en weer eens terug te lezen. Voor even dan, want vandaag genoeg kleinere klussen te doen. Eind van de dag komt een aannemer eens langs om te bespreken wat we gaan doen met badkamer/werkkamer/dakkapel. Hij woont in de straat, en heeft hier veel huizen verbouwd. Dus ben benieuwd naar zijn ideeën.

Na vorige week dagenlang tussen het glaswol :r te hebben gebivakkeerd op zolder, en gisteren een hele dag op het partij congres te zijn geweest, voelt vandaag wel als een verademing. :s)

@vlindertje89 ik had nog heel niet op jou gereageerd. Het ging over het NRC artikel, dat was nog wat uitgebreider en vernietigender dan het artikel in het AD. Ik zal straks even de brief posten (moet ik even de pc voor aanslingeren) . Zag vanmorgen dat er een mail was binnengekomen over in gesprek gaan met medewerkers van het overkoepelend orgaan van mijn werkgever n.a.v. de artikelen. Dat wil ik wel, heb nog wel wat puntjes die ik onder de aandacht wil brengen :P
pi_210745573
Mogge

Kan me dat best voorstellen, vakanties zijn leuk maar regelmaat is ook fijn. Zoals bij @Cat-astrophe is het ook een prima regelmaat, iedere maand een week vrij :D

Prachtige lucht @sigme

Hier ook heel blij met de horren, dat scheelt enorm.
We have far more in common than that which devides us..
pi_210745838
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 08:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]
?
Zij ving allerlei traumahonden uit diverse landen op. Emigreerde naar Hongarije met heel veel land voor de beesten O+
pi_210745851
Laatste dag *O* Vanavond inpakken *O* Skinny gedipt en vanuit zwembadje gekeken naar de babysokjes die spelen met de kippen _O-
Nu een ontbijtje
:9
pi_210745854
Babypoesjes ook, stop de tijd :D
pi_210745978
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2023 08:34 schreef Candaasje het volgende:
@vlindertje89 ik had nog heel niet op jou gereageerd. Het ging over het NRC artikel, dat was nog wat uitgebreider en vernietigender dan het artikel in het AD. Ik zal straks even de brief posten (moet ik even de pc voor aanslingeren) . Zag vanmorgen dat er een mail was binnengekomen over in gesprek gaan met medewerkers van het overkoepelend orgaan van mijn werkgever n.a.v. de artikelen. Dat wil ik wel, heb nog wel wat puntjes die ik onder de aandacht wil brengen
Ja dit verhaal heb ik gemist terwijl ik er geloof ik wel interesse in heb. Welke artikelen, welke brief en aan wie, welke reactie van je werkgever?

Glaswol :'(
Spoilers!
  maandag 25 september 2023 @ 10:01:29 #41
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210746124
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja dit verhaal heb ik gemist terwijl ik er geloof ik wel interesse in heb. Welke artikelen, welke brief en aan wie, welke reactie van je werkgever?

Glaswol :'(
https://www.nrc.nl/nieuws(...)een-melkkoe-a4173861
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_210746214
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 08:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Horren _O_

Een van mijn betere investeringen. Lekker ramen en deur open kunnen zetten zonder de hatelijke bzzzzz en bulten.
Ik denk dat ik ook altijd vrij dom dacht dat horren alleen voor vliegen waren en dat muggen er gewoon door kwamen :+
  maandag 25 september 2023 @ 10:19:06 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210746224
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik denk dat ik ook altijd vrij dom dacht dat horren alleen voor vliegen waren en dat muggen er gewoon door kwamen :+
Als je even snel en wat goedkoper af wilt zijn kun je ook een XL klamboe ophangen voor deze periode
  maandag 25 september 2023 @ 10:38:17 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210746403
Cappuccino van zure melk is geen succes *O*
pi_210746414
quote:
7s.gif Op maandag 25 september 2023 08:34 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

Zo, weer even tijd om op de bank te zitten en weer eens terug te lezen. Voor even dan, want vandaag genoeg kleinere klussen te doen. Eind van de dag komt een aannemer eens langs om te bespreken wat we gaan doen met badkamer/werkkamer/dakkapel. Hij woont in de straat, en heeft hier veel huizen verbouwd. Dus ben benieuwd naar zijn ideeën.

Na vorige week dagenlang tussen het glaswol :r te hebben gebivakkeerd op zolder, en gisteren een hele dag op het partij congres te zijn geweest, voelt vandaag wel als een verademing. :s)

@:vlindertje89 ik had nog heel niet op jou gereageerd. Het ging over het NRC artikel, dat was nog wat uitgebreider en vernietigender dan het artikel in het AD. Ik zal straks even de brief posten (moet ik even de pc voor aanslingeren) . Zag vanmorgen dat er een mail was binnengekomen over in gesprek gaan met medewerkers van het overkoepelend orgaan van mijn werkgever n.a.v. de artikelen. Dat wil ik wel, heb nog wel wat puntjes die ik onder de aandacht wil brengen :P
Nu ik de link van molo open, zie ik dat ik het NRC artikel gelezen had, niet AD.
Maar, ook daar kan ik me goed voorstellen dat ik het vooral lees als de investeringsmaatschappij/hoger management is het probleem ipv de medewerkers zijn het probleem, juist omdat ik jou "ken". En dat mensen die dat niet hebben, het anders lezen, en daardoor juist ook de dierenartsen etc dingen kwalijk nemen.
pi_210746456
Ik kreeg gisteren op het hockeyveld in volle sprint een klein duwtje mee, op een zandveld (kunstgrasveld ingestrooid met zand). Keurig op twee knietjes en twee handpalmen glijdend over het veld. Ene knie lekker geschaafd, andere niet open wel blauw en beetje dik, en beide handpalmen beetje beurs. Gelukkig hoef ik vandaag en morgen niet naar uni, dan kan ik lekker in korte broek lopen. Heb het keurig schoongemaakt gister en alles is in elk geval wel mooi dicht, alleen skinny spijkerbroek er overheen aan en dat lekker er langs laten schuren tijdens het lopen lijkt me nog niet zo comfortabel :+
pi_210746492
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]
:D _O-
  maandag 25 september 2023 @ 10:52:16 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210746522
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:39 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Nu ik de link van molo open, zie ik dat ik het NRC artikel gelezen had, niet AD.
Maar, ook daar kan ik me goed voorstellen dat ik het vooral lees als de investeringsmaatschappij/hoger management is het probleem ipv de medewerkers zijn het probleem, juist omdat ik jou "ken". En dat mensen die dat niet hebben, het anders lezen, en daardoor juist ook de dierenartsen etc dingen kwalijk nemen.
Niet alle ins en outs meegekregen maar doorgaans hebben klanten idd geen flauw idee van bedrijfsstructuren en financiering enzo. De reactie van de organisatie in het artikel is gewoon een handige gladde reactie. Dat heeft weinig met het personeel of de klanten te maken verder in hoe ze werken of gewaardeerd worden
Business as usual
pi_210746870
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2023 10:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kreeg gisteren op het hockeyveld in volle sprint een klein duwtje mee, op een zandveld (kunstgrasveld ingestrooid met zand). Keurig op twee knietjes en twee handpalmen glijdend over het veld. Ene knie lekker geschaafd, andere niet open wel blauw en beetje dik, en beide handpalmen beetje beurs. Gelukkig hoef ik vandaag en morgen niet naar uni, dan kan ik lekker in korte broek lopen. Heb het keurig schoongemaakt gister en alles is in elk geval wel mooi dicht, alleen skinny spijkerbroek er overheen aan en dat lekker er langs laten schuren tijdens het lopen lijkt me nog niet zo comfortabel :+
Oei…dat voel ik.
Mn.X loopt al dagen in een korte broek. Ken net.
Jij kan nog een jurkje aan…

Bellen met ongedierte?bestrijding. Gemeente verwijst. Het is geen publiek gebouw.
Appen o|O ( korte! versie ) met een nummer. Antwoord: mogelijk bosmuizen…
Meer niet.
Dat schiet niet op. Die eten isolatie / glaswol ook, zover wij weten. 😳
Eind oktober komt de dakdekker bij de buren het platte dak vernieuwen en het onze inspecteren. Wij kunnen niet bij het dak en hebben geen verstand ervan.
Misschien ziet die ‘iets’?
pi_210746898
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2023 11:26 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oei…dat voel ik.
Mn.X loopt al dagen in een korte broek. Ken net.
Jij kan nog een jurkje aan…

Bellen met ongedierte?bestrijding. Gemeente verwijst. Het is geen publiek gebouw.
Appen o|O ( korte! versie ) met een nummer. Antwoord: mogelijk bosmuizen…
Meer niet.
Dat schiet niet op. Die eten isolatie / glaswol ook, zover wij weten. 😳
Eind oktober komt de dakdekker bij de buren het platte dak vernieuwen en het onze inspecteren. Wij kunnen niet bij het dak en hebben geen verstand ervan.
Misschien ziet die ‘iets’?
Is het muizenseizoen? Heb vorige week een paar nachten wakker gelegen van knagende muizen, hele plint aan de binnenkant van een kast aangevroten :') :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')