Ja, alhoewel ze wel af en toe vragen hoe het gaat. Ze zijn blij dat ik er weer ben. Gisteren naar mijn vriend geweest met de auto. Heb daar wat langer gezeten omdat ik me nog niet fit genoeg voelde voor de terugweg. Maar wilde er toch echt even uit uit. Het gaat elke dag wat beter, maar uiteraard niet snel genoegquote:Op zondag 24 september 2023 15:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het werkt![]()
Hoest met jou? Vonden de jongens het ‘gewoon’ dat je weer thuis bent…
Zuurkool ná volgende week.quote:Op zondag 24 september 2023 15:50 schreef z80 het volgende:
Mooi weer en eigenlijk geen zin om iets te doen. Toch maar de fiets van stal gehaald. Rondje om Millingen heen gemaakt. Niet heel ver en op "rustig" tempo.
Nu wachten tot het vlees gaar is. Dan kan de zuurkool en piepers er bij.
Ik heb ook diverse keren moi! gezegdquote:
Gelukkigquote:Op zondag 24 september 2023 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook diverse keren moi! gezegd
Hier wil ik op zijn minst een audio-opname van horenquote:Op zondag 24 september 2023 17:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net een genoeglijke vijf minuten de Grote Buit van poes besproken met haar.
Een paar keer per week wordt de eekhoorn (met catnip in buik) in zijn pluche kladjes gegrepen. Waarna het veroveren van de buit luidkeels en met volle mond wordt gemeld.
Hoe harder ik terugjammer, hoe meer het volume omhoog gaat
Van cat of van kat?quote:Op zondag 24 september 2023 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier wil ik op zijn minst een audio-opname van horen
Van beide in "samenzang" lijkt mequote:
Beiden! Uiteraard.quote:
quote:
Hoeveel km is dat wel niet? Op de motorquote:Op zondag 24 september 2023 19:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gisteren na bakkerij naar een bruiloft in Frankrijk gereden, en vandaag weer terug. Ben wel een beetje door mijn energie heen nu
230 minimaalquote:Op zondag 24 september 2023 21:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoeveel km is dat wel niet? Op de motor?
Wat een tochtquote:Op zondag 24 september 2023 19:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gisteren na bakkerij naar een bruiloft in Frankrijk gereden, en vandaag weer terug. Ben wel een beetje door mijn energie heen nu
Dit was exact 300 heen, terug iets van 360. Deels door toeristische route en deels door een omleiding.quote:Op zondag 24 september 2023 21:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoeveel km is dat wel niet? Op de motor?
Wowquote:Op maandag 25 september 2023 07:24 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen! De dag is roze
Ohquote:Op maandag 25 september 2023 07:24 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen! De dag is roze
Ja, die hebben wij nietquote:Op maandag 25 september 2023 08:05 schreef fietsie het volgende:
Hier ook best veel muggen, maar ook hele goede horren
?quote:Op zondag 24 september 2023 23:55 schreef Blues het volgende:
Wow die afl van het roer om.
Moesten zo aan Lonaa denken
Haha. Ja. Same.quote:Op maandag 25 september 2023 07:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh![]()
Vanaf vandaag is alles weer normaal tot ergens in december. De afgelopen maanden heb ik geleefd op adrenaline en pijnstillers. Ik heb een geweldige zomer gehad maar ik kijk uit naar rust, regelmaat en overzicht zonder chaos. Ik heb echt zin in de komende saaie maanden.
We hebben de ongekende luxe van 4 keer vakantie gehad sinds april. Heel fijn natuurlijk maar er heeft nooit langer dan een paar weken tussen elke vakantie of lang weekend gezeten. Ik heb al een tijd het gevoel dat ik nergens aan toe kom. Echt wennen, dat nieuwe leven van ons
Horrenquote:Op maandag 25 september 2023 08:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, die hebben wij nietMisschien volgend jaar toch eens naar kijken.
Normaal had ik er niet zo'n last van, maar nu beginnen ze ook mij opeens te prikken.
Regelmaatquote:Op maandag 25 september 2023 07:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh![]()
Vanaf vandaag is alles weer normaal tot ergens in december. De afgelopen maanden heb ik geleefd op adrenaline en pijnstillers. Ik heb een geweldige zomer gehad maar ik kijk uit naar rust, regelmaat en overzicht zonder chaos. Ik heb echt zin in de komende saaie maanden.
We hebben de ongekende luxe van 4 keer vakantie gehad sinds april. Heel fijn natuurlijk maar er heeft nooit langer dan een paar weken tussen elke vakantie of lang weekend gezeten. Ik heb al een tijd het gevoel dat ik nergens aan toe kom. Echt wennen, dat nieuwe leven van ons
Zij ving allerlei traumahonden uit diverse landen op. Emigreerde naar Hongarije met heel veel land voor de beestenquote:
Ja dit verhaal heb ik gemist terwijl ik er geloof ik wel interesse in heb. Welke artikelen, welke brief en aan wie, welke reactie van je werkgever?quote:Op maandag 25 september 2023 08:34 schreef Candaasje het volgende:
@vlindertje89 ik had nog heel niet op jou gereageerd. Het ging over het NRC artikel, dat was nog wat uitgebreider en vernietigender dan het artikel in het AD. Ik zal straks even de brief posten (moet ik even de pc voor aanslingeren) . Zag vanmorgen dat er een mail was binnengekomen over in gesprek gaan met medewerkers van het overkoepelend orgaan van mijn werkgever n.a.v. de artikelen. Dat wil ik wel, heb nog wel wat puntjes die ik onder de aandacht wil brengen
https://www.nrc.nl/nieuws(...)een-melkkoe-a4173861quote:Op maandag 25 september 2023 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja dit verhaal heb ik gemist terwijl ik er geloof ik wel interesse in heb. Welke artikelen, welke brief en aan wie, welke reactie van je werkgever?
Glaswol![]()
Ik denk dat ik ook altijd vrij dom dacht dat horren alleen voor vliegen waren en dat muggen er gewoon door kwamenquote:Op maandag 25 september 2023 08:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Horren![]()
Een van mijn betere investeringen. Lekker ramen en deur open kunnen zetten zonder de hatelijke bzzzzz en bulten.
Als je even snel en wat goedkoper af wilt zijn kun je ook een XL klamboe ophangen voor deze periodequote:Op maandag 25 september 2023 10:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook altijd vrij dom dacht dat horren alleen voor vliegen waren en dat muggen er gewoon door kwamen
Nu ik de link van molo open, zie ik dat ik het NRC artikel gelezen had, niet AD.quote:Op maandag 25 september 2023 08:34 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Zo, weer even tijd om op de bank te zitten en weer eens terug te lezen. Voor even dan, want vandaag genoeg kleinere klussen te doen. Eind van de dag komt een aannemer eens langs om te bespreken wat we gaan doen met badkamer/werkkamer/dakkapel. Hij woont in de straat, en heeft hier veel huizen verbouwd. Dus ben benieuwd naar zijn ideeën.
Na vorige week dagenlang tussen het glaswolte hebben gebivakkeerd op zolder, en gisteren een hele dag op het partij congres te zijn geweest, voelt vandaag wel als een verademing.
![]()
@:vlindertje89 ik had nog heel niet op jou gereageerd. Het ging over het NRC artikel, dat was nog wat uitgebreider en vernietigender dan het artikel in het AD. Ik zal straks even de brief posten (moet ik even de pc voor aanslingeren) . Zag vanmorgen dat er een mail was binnengekomen over in gesprek gaan met medewerkers van het overkoepelend orgaan van mijn werkgever n.a.v. de artikelen. Dat wil ik wel, heb nog wel wat puntjes die ik onder de aandacht wil brengen
quote:Op maandag 25 september 2023 10:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook altijd vrij dom dacht dat horren alleen voor vliegen waren en dat muggen er gewoon door kwamen
Niet alle ins en outs meegekregen maar doorgaans hebben klanten idd geen flauw idee van bedrijfsstructuren en financiering enzo. De reactie van de organisatie in het artikel is gewoon een handige gladde reactie. Dat heeft weinig met het personeel of de klanten te maken verder in hoe ze werken of gewaardeerd wordenquote:Op maandag 25 september 2023 10:39 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Nu ik de link van molo open, zie ik dat ik het NRC artikel gelezen had, niet AD.
Maar, ook daar kan ik me goed voorstellen dat ik het vooral lees als de investeringsmaatschappij/hoger management is het probleem ipv de medewerkers zijn het probleem, juist omdat ik jou "ken". En dat mensen die dat niet hebben, het anders lezen, en daardoor juist ook de dierenartsen etc dingen kwalijk nemen.
Oei…dat voel ik.quote:Op maandag 25 september 2023 10:45 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kreeg gisteren op het hockeyveld in volle sprint een klein duwtje mee, op een zandveld (kunstgrasveld ingestrooid met zand). Keurig op twee knietjes en twee handpalmen glijdend over het veld. Ene knie lekker geschaafd, andere niet open wel blauw en beetje dik, en beide handpalmen beetje beurs. Gelukkig hoef ik vandaag en morgen niet naar uni, dan kan ik lekker in korte broek lopen. Heb het keurig schoongemaakt gister en alles is in elk geval wel mooi dicht, alleen skinny spijkerbroek er overheen aan en dat lekker er langs laten schuren tijdens het lopen lijkt me nog niet zo comfortabel
Is het muizenseizoen? Heb vorige week een paar nachten wakker gelegen van knagende muizen, hele plint aan de binnenkant van een kast aangevrotenquote:Op maandag 25 september 2023 11:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oei…dat voel ik.
Mn.X loopt al dagen in een korte broek. Ken net.
Jij kan nog een jurkje aan…
Bellen met ongedierte?bestrijding. Gemeente verwijst. Het is geen publiek gebouw.
Appen( korte! versie ) met een nummer. Antwoord: mogelijk bosmuizen…
Meer niet.
Dat schiet niet op. Die eten isolatie / glaswol ook, zover wij weten. 😳
Eind oktober komt de dakdekker bij de buren het platte dak vernieuwen en het onze inspecteren. Wij kunnen niet bij het dak en hebben geen verstand ervan.
Misschien ziet die ‘iets’?
Heb je niet gewoon ratten dan?quote:Op maandag 25 september 2023 11:29 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Is het muizenseizoen? Heb vorige week een paar nachten wakker gelegen van knagende muizen, hele plint aan de binnenkant van een kast aangevroten![]()
Volgens mij komen muggen er soms wel door/langs.quote:Op maandag 25 september 2023 10:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zijn die altijd groter dan muizen? De muizenvallen draaien ook op volle toeren namelijk en ik vind de beestjes vrij klein (1/1.5 duimlengte)quote:
😳 van binnenuit?quote:Op maandag 25 september 2023 11:29 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Is het muizenseizoen? Heb vorige week een paar nachten wakker gelegen van knagende muizen, hele plint aan de binnenkant van een kast aangevroten![]()
Ze zitten volgens mij gewoon voor een deur of hor te wachten tot ze hun slag kunnen slaan.quote:Op maandag 25 september 2023 11:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Volgens mij komen muggen er soms wel door/langs.
Wij hebben overal horren en toch af en toe een mug. Of hij vliegt mee als we door de deur lopen
Ik loop nu thuis in een korte broek. Wat temperatuur betreft de komende dagen denk ik prima, maar ik heb helaas geen jurkjes of korte broeken die ik geschikt vind om onderwijs in te geven (te kort en/of te laag uitgesneden). Dus ik zal woensdag toch echt een lange broek aan moeten.quote:Op maandag 25 september 2023 11:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oei…dat voel ik.
Mn.X loopt al dagen in een korte broek. Ken net.
Jij kan nog een jurkje aan…
Bellen met ongedierte?bestrijding. Gemeente verwijst. Het is geen publiek gebouw.
Appen( korte! versie ) met een nummer. Antwoord: mogelijk bosmuizen…
Meer niet.
Dat schiet niet op. Die eten isolatie / glaswol ook, zover wij weten. 😳
Eind oktober komt de dakdekker bij de buren het platte dak vernieuwen en het onze inspecteren. Wij kunnen niet bij het dak en hebben geen verstand ervan.
Misschien ziet die ‘iets’?
Ja net als de vliegen, kutbeestenquote:Op maandag 25 september 2023 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ze zitten volgens mij gewoon voor een deur of hor te wachten tot ze hun slag kunnen slaan.
Wij hebben vorige week enorm veel muggen gehad. Voor we naar bed gingen elke avond 10 vermoord maar elke ochtend zaten we onder de bulten. Die bulten jeukten maar een klein beetje en voor 1 of 2 dagen. Heel anders dan die terrormuggen hier in Brabant. Die maken clusters van bulten die 2 weken extreem jeuken.
Dan zijn het muizen. Volgens mij kun je er niet zoveel tegen doen als de buurvrouw gewoon de vuilniszakken op het balkon laat staanquote:Op maandag 25 september 2023 11:37 schreef Clubsoda het volgende:
Ratten zijn veel groter dan muizen, een rat lijkt eerder op een cavia qua lichaamslengte dan op een muis.
quote:Op maandag 25 september 2023 11:32 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Zijn die altijd groter dan muizen? De muizenvallen draaien ook op volle toeren namelijk en ik vind de beestjes vrij klein (1/1.5 duimlengte)
Stuk groter ja, ook veel grotere keutelsquote:Op maandag 25 september 2023 11:32 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Zijn die altijd groter dan muizen? De muizenvallen draaien ook op volle toeren namelijk en ik vind de beestjes vrij klein (1/1.5 duimlengte)
We denken dat ze vanuit daar het huis verder binnen willen. We hebben nu die kast leeggehaald en het is al een paar dagen stil.quote:Op maandag 25 september 2023 11:43 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Stuk groter ja, ook veel grotere keutels
Maar dat knagen aan hout in huis is wel apart. Ligt daar iets achter ofzo dat het ze lokt?
Met paar pakken staalwol alle gaten in huis vol jassen helpt enormquote:Op maandag 25 september 2023 11:46 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
We denken dat ze vanuit daar het huis verder binnen willen. We hebben nu die kast leeggehaald en het is al een paar dagen stil.
Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 25 september 2023 11:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Met paar pakken staalwol alle gaten in huis vol jassen helpt enorm
Klootzakken zijn hetquote:Op maandag 25 september 2023 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heel anders dan die terrormuggen hier in Brabant. Die maken clusters van bulten die 2 weken extreem jeuken.
Is dat zo'n zwabberbroek ja?quote:Op maandag 25 september 2023 12:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb vorige week een soort sweatpantalon meegesleept uit de kringloop en dit iiiiis me toch een gouden uitvinding
Gisteren troffen we midden in het huis een slak met huisje van 2 cm breed/hoog aan op een deur.quote:Op maandag 25 september 2023 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ze zitten volgens mij gewoon voor een deur of hor te wachten tot ze hun slag kunnen slaan.
Niet perse zwabber, maar wel lekker losjes. Het is een sweatachtig stofje, maar dan wel in een pantalonmodel, dus het beste van beide wereldenquote:
Zoiets heb ik ook, echt een top uitvindingquote:Op maandag 25 september 2023 12:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet perse zwabber, maar wel lekker losjes. Het is een sweatachtig stofje, maar dan wel in een pantalonmodel, dus het beste van beide werelden
Oh dat heb ik van Decathlon in een heel dun stofjequote:Op maandag 25 september 2023 12:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet perse zwabber, maar wel lekker losjes. Het is een sweatachtig stofje, maar dan wel in een pantalonmodel, dus het beste van beide werelden
Begin een kinderboerderijquote:Op maandag 25 september 2023 12:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had recent, naast de papier- en zilvervisjes, de meelmotten én de rioolvliegjes, 2 pissebedden in huis
4 hoog
Dit icm deet is onze tactiek ja.quote:Op maandag 25 september 2023 11:38 schreef AnneX het volgende:
Als muggenbestrijding draait de ventilator aan het voeteneind. Fffft. Weg mug.
Vanaf a.s. donderdag zijn ze er weer bij Lidlquote:Op donderdag 21 september 2023 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wacht ik (gezien de late bezorging) zelfs tot zaterdag. Zodat ik samen met mijn vriend de eerste kopjes koffie drink tijdens de Q vd F1. Met beide een vers afgebakken pastel de nata uit de diepvriezer vd Lidl (tip van hier, ook de eerste x dat we die dan eten)
Heb je alleen skinny jeans? Broeken van ander materiaal zijn meestal beter te doen op schaafwonden en beurse plekken.quote:Op maandag 25 september 2023 11:38 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik loop nu thuis in een korte broek. Wat temperatuur betreft de komende dagen denk ik prima, maar ik heb helaas geen jurkjes of korte broeken die ik geschikt vind om onderwijs in te geven (te kort en/of te laag uitgesneden). Dus ik zal woensdag toch echt een lange broek aan moeten.
Vervelend van de beesten waar jullie niet bij kunnen!
quote:Op maandag 25 september 2023 13:35 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Vanaf a.s. donderdag zijn ze er weer bij Lidl
Serieus ik heb ook echt het idee dat die motherfuckers elkaar oproepen en ophypen via de tamtam ofzo.quote:Op maandag 25 september 2023 13:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Begin een kinderboerderij
Wij hebben anderhalve maand geen brood met zuidvruchten gebakken omdat onze ene fruitvlieg dat blijkbaar in de buurtapp zette en er een miljoenmiljard fruitvliegen op af kwamen
Ja, helaas welquote:Op maandag 25 september 2023 13:48 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Heb je alleen skinny jeans? Broeken van ander materiaal zijn meestal beter te doen op schaafwonden en beurse plekken.
Ik heb vandaag een katoenen chino broek aan, valt wijd genoeg en is zacht genoeg dat ik geen last heb. (zo'n survivalrun kom je ook nooit schadevrij doorheen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank voor de tip!quote:Op maandag 25 september 2023 13:35 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Vanaf a.s. donderdag zijn ze er weer bij Lidl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
We hebben in huis motjes die lijken op voedselmotten maar maar half zo groot zijn. Heb je die al? Ruilen voor iets?quote:Op maandag 25 september 2023 13:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Serieus ik heb ook echt het idee dat die motherfuckers elkaar oproepen en ophypen via de tamtam ofzo.
Hoe zit jij in de pissebedden?quote:Op maandag 25 september 2023 14:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
We hebben in huis motjes die lijken op voedselmotten maar maar half zo groot zijn. Heb je die al? Ruilen voor iets?
Die heb ik nog niet! Ruilen?quote:Op maandag 25 september 2023 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe zit jij in de pissebedden?
Nee ik denk dat ik dan gangwars krijg, er is een zorgvuldig gecultiveerd evenwicht in deze biotoop... Niets fijner dan een tientonner zilvervis je blikveld in zien waggelen als je half slapend rustig probeert te piesen...quote:Op maandag 25 september 2023 14:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet! Ruilen?
Ik heb wel zilvervisjes zo groot dat je er paardrijles op kan geven. Krijg je die er bij
quote:Op maandag 25 september 2023 14:36 schreef Troel het volgende:
Wat was er nou precies aan de hand? Tja, goede vraag, want vanuit het ziekenhuis heb ik de laatste dagen nul input gehad. Gelukkig is alles wel terug te vinden in het online systeem.
Onkruid vergaat niet. Maar vind het wel lastig. Bedoel, een aneurysma overleven is al knap, maar nu dit weer. En vind het ergens ook wel eng, want het was ook echt gewoon wel weer mijn linkernier.quote:Op maandag 25 september 2023 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]damn... goed mee weggekomen dan.
Tis wel rot zeg. Hou je taai 💐quote:Op maandag 25 september 2023 14:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet. Maar vind het wel lastig. Bedoel, een aneurysma overleven is al knap, maar nu dit weer. En vind het ergens ook wel eng, want het was ook echt gewoon wel weer mijn linkernier.
quote:Op maandag 25 september 2023 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe zit jij in de pissebedden?
Bos muizen anyone?. Spitsmuizen anders?quote:Op maandag 25 september 2023 14:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet! Ruilen?
Ik heb wel zilvervisjes zo groot dat je er paardrijles op kan geven. Krijg je die er bij
Muizen zijn mogelijk voor insecten wat katten voor muizen zijn...?quote:Op maandag 25 september 2023 14:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
[..]
Bos muizen anyone?. Spitsmuizen anders?
Zijn dat geen vleermuizen? Het stinkt soms wel naast het huis, dacht vleermuizen te hebben gezien bij de dakkapelquote:Op maandag 25 september 2023 14:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Spitsmuizen ruiken naar hennepplantage toch?
Wat was er nou precies aan de hand? Tja, goede vraag, want vanuit het ziekenhuis heb ik de laatste dagen nul input gehad. Gelukkig is alles wel terug te vinden in het online systeem.Jezus man, niet bagatelliseren zeg! Met je onkruidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 25-09-2023 15:43:23 ]
Jemig zeg! Wat een ellende. En eng idee inderdaad. Kun je daar nog met een specialist over praten? Over of dit nou alleen pech is of dat het gerelateerd zou kunnen zijn?quote:Op maandag 25 september 2023 14:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet. Maar vind het wel lastig. Bedoel, een aneurysma overleven is al knap, maar nu dit weer. En vind het ergens ook wel eng, want het was ook echt gewoon wel weer mijn linkernier.
Ja dit.quote:Op maandag 25 september 2023 15:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Jezus man, niet bagatelliseren zeg! Met je onkruid![]()
![]()
Gaan ze die nierfunctie nu ook in de gaten houden of ben je losgelaten en moet je maar zien wat het volgende is waar je tegenaan loopt?quote:Op maandag 25 september 2023 14:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat was er nou precies aan de hand? Tja, goede vraag, want vanuit het ziekenhuis heb ik de laatste dagen nul input gehad. Gelukkig is alles wel terug te vinden in het online systeem.Geen wonder dat je flink van de leg bent…nu je je gaat realiseren dat je het opnieuw hebt gered. Dat is niet niks. 😘SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |