SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeker, ongekende weelde.quote:Op zondag 24 september 2023 14:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Weet nog wel dat je vroeger mocht hopen dat het niet in de eerste helft al 3-0 stond. Mooie tijd op Feyenoorder te zijn dit.
GodGodquote:Op zondag 24 september 2023 14:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als dit gebed niet geholpen heeft kan God de kolere krijgen
we wachten op een foute passquote:
Duurt dan wel erg langquote:Op zondag 24 september 2023 14:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
we wachten op een foute pass
Omdat dit altijd zo gaat.quote:Op zondag 24 september 2023 14:37 schreef fetX het volgende:
Zo’n zwak Ajax en dan zo laf beginnen. Waarom
Oh maar dat mochten we toch niet meer zeggenquote:Op zondag 24 september 2023 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Omdat dit altijd zo gaat.
Dit lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling.quote:Op zondag 24 september 2023 14:44 schreef fetX het volgende:
Toch vind ik ons niet zo lekker spelen nog
Ajax dreunt ook aardig opportunistisch de duels in. Dat ligt ons niet lekker. Alhoewel dat ze bij kleine stootjes vaak al liggen verraadt dat ze dit niet heel lang gaan volhouden denk ik.quote:Op zondag 24 september 2023 14:44 schreef fetX het volgende:
Toch vind ik ons niet zo lekker spelen nog
Ze spelen gewoon met de rem erop.quote:Op zondag 24 september 2023 14:49 schreef fetX het volgende:
Zo slecht spelen en dan 0-2 voor, wat een weelde
Zou wel typisch kleine kinder gedrag zijn...quote:Op zondag 24 september 2023 14:50 schreef Haringkop het volgende:
Let op ze gaan laten staken op de tribune
Dan moesten we lachen om Basseyquote:Op zondag 24 september 2023 14:49 schreef fetX het volgende:
Prima, reglementaire 3-0 overwinning in dat geval.quote:Op zondag 24 september 2023 14:50 schreef Haringkop het volgende:
Let op ze gaan laten staken op de tribune
Gaaei onze beste spelerquote:Op zondag 24 september 2023 14:49 schreef fetX het volgende:
We hebben ook wel moeite met die druk hoor. Onze buitenspelers hebben ook nog geen bal gehad.quote:Op zondag 24 september 2023 14:50 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ze spelen gewoon met de rem erop.
Niks prima. Wil een afstraffing zien.quote:Op zondag 24 september 2023 14:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Prima, reglementaire 3-0 overwinning in dat geval.
De kans dat dit gestaakt gaat worden en op een andere dag wordt uitgespeeld is 0, daar gaan de KNVB, gemeente en politie wel voor liggen hoor.
Ik neem aan dat je 0-3 bedoelt.quote:Op zondag 24 september 2023 14:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Prima, reglementaire 3-0 overwinning in dat geval.
De kans dat dit gestaakt gaat worden en op een andere dag wordt uitgespeeld is 0, daar gaan de KNVB, gemeente en politie wel voor liggen hoor.
0-10 zou wel een mooie uitslag zijnquote:
Voor.quote:Op zondag 24 september 2023 14:53 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nee, voortaan daar maar zonder thuispubliek spelen
Water maakt nat, Immers mist een kansquote:Op zondag 24 september 2023 14:53 schreef Pistolero het volgende:
Gözübüyük is wel de slechtst mogelijke scheids ook voor zo'n wedstrijd, die gaat er de grote Gözübüyük-show van maken.
Waar gaat dit om, echtquote:Op zondag 24 september 2023 14:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou, roep even iets om en dan kunnen we verder toch?
quote:Op zondag 24 september 2023 14:54 schreef bbuddybb het volgende:
Jongons, we moeten echt beter spelen. Dit slaat nergens op.
Leuk, die 0-2. Maar je moet hier overtuigend winnen.
Als dit straks nog een paar keer gebeurt en definitief gestaakt wordt(kan het me niet voor stellen, maar toch) is het wel het definitieve einde van de maatregelen vanwege de publieke druk. Dat wordt lachen in alle media en talkshows.quote:Op zondag 24 september 2023 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waar gaat dit om, echt
Terwijl het momentum bij ons lag
Dit escaleert meer door de staking dan door het bekertje.
MoEt Je MaAr NiEt GoOiEnquote:
Ik ken er nog wel een die dat zou doen.quote:Op zondag 24 september 2023 14:53 schreef Pistolero het volgende:
Gözübüyük is wel de slechtst mogelijke scheids ook voor zo'n wedstrijd, die gaat er de grote Gözübüyük-show van maken.
Inderdaad, dit is écht in ons nadeel.quote:Op zondag 24 september 2023 14:58 schreef H.FR het volgende:
Klein beetje valsspelen dit. Ajax heeft zo alle tijd om even overleg te plegen. Beter laten zie die Gaaei nog ff staan.
Weet ik niet, binnen 20 minuten 0-2 achter als ajax, tegen Feyenoord... Dat kan ook behoorlijk spoken in die kopjes, helemaal nu het daar zo slecht loopt. Kon nog wel eens in ons voordeel zijn.quote:Op zondag 24 september 2023 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is écht in ons nadeel.
Want wij kunnen dan niet overleggen of zo? We zaten ook totaal niet in het ritme dus ben het er niet zo mee eens.quote:Op zondag 24 september 2023 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is écht in ons nadeel.
Vergeet Timber niet.quote:Op zondag 24 september 2023 15:01 schreef Kerftminister het volgende:
Wieffer is echt de enige die iets laat zien aan de bal
Vos of juf Taylorquote:Op zondag 24 september 2023 15:01 schreef ashardalan het volgende:
Beetje zieken richting die ajax spelers... Mss krijg je er één zo gek dat 'ie rood pakt
De angst bij velen van tientallen jaren op de bek gaan daar gaat nooit meer weg hoor.quote:Op zondag 24 september 2023 15:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Want wij kunnen dan niet overleggen of zo? We zaten ook totaal niet in het ritme dus ben het er niet zo mee eens.
feyenoord speelt gewoon georganiseerd deze wedstrijdquote:Op zondag 24 september 2023 15:01 schreef Kerftminister het volgende:
Wieffer is echt de enige die iets laat zien aan de bal
Vorige week?quote:Op zondag 24 september 2023 15:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat we 2 kansen hadden en 2 goals?
Het is echt helemaal niks. Het is dat Ajax voortdurend bizarre fouten maakt in hun eigen opbouwquote:
quote:Op zondag 24 september 2023 15:08 schreef bbuddybb het volgende:
Fenomenaal hoe Santi nog even inhoudt.
Wat spelen we slecht.
Wat maken we het toch goed af.
We spelen zeldzaam matig en we krijgen het gewoon volledig cadeauquote:Op zondag 24 september 2023 15:07 schreef Pistolero het volgende:
Die verdediging van Ajax is echt een parodie op voetbal.
Wat een gejank. In de CL en tegen Ajax tellen alleen maar 3 punten. Mag wat mij betreft zo lelijk zijn als het maar kan.quote:Op zondag 24 september 2023 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is echt helemaal niks. Het is dat Ajax voortdurend bizarre fouten maakt in hun eigen opbouwMaar Slot mag even gaan sleutelen zometeen.
We spelen de kansen wel teringmooi uit.quote:Op zondag 24 september 2023 15:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En toch spelen we echt kut.
Santi doet dit vooral.quote:Op zondag 24 september 2023 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We spelen de kansen wel teringmooi uit.
Zo slecht speelt Feyenoord ook helemaal niet joh.quote:Op zondag 24 september 2023 15:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik meemaak
Nee hoor, zou sws vrij uniek zijn met onze keeperquote:Op zondag 24 september 2023 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik te gretig als ik ook nog hoop om die nul te houden?
GiminezGod @onlogischquote:Op zondag 24 september 2023 15:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Santi doet dit vooral.
Wat een beest
Helaas eentje teveelquote:
Hij komt alleen aanlopen.quote:
Moet die niet doen, hij is een keeper. Blijf gewoon in je goal.quote:Op zondag 24 september 2023 15:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij komt alleen aanlopen.
Als we daar nu al geel voor gaan geven. Als ie nu iemand kwam neerhoeken.
Ah johquote:Op zondag 24 september 2023 15:13 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Moet die niet doen, hij is een keeper. Blijf gewoon in je goal.
quote:
Dat was randje rood.quote:Op zondag 24 september 2023 15:16 schreef Haringkop het volgende:
Bijzonder eigenlijk dat Taylor net met geel wegkomt.
Iedereen maar roepen dat het een Rotterdams probleem is.quote:Op zondag 24 september 2023 15:15 schreef Pistolero het volgende:
Je bent als Ajax zijne ook wel krankzinnig achterlijk als je geen netten ophangt bij deze wedstrijd hoor.
Het is echt 100% uitgesloten dat deze wedstrijd op een ander tijdstip wordt uitgespeeld. Dat is gewoon onmogelijk.quote:Op zondag 24 september 2023 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit had ik al verwacht.
Einde wedstrijd.
43, maar klok is doorgelopen tijdens bekertje. Dus geen idee waar we zijn...quote:Op zondag 24 september 2023 15:17 schreef klaasweetalles het volgende:
in de hoeveelste minuut zaten we eigenlijk
Dit gaan ze gewoon morgenmiddag zonder publiek uitspelen.quote:Op zondag 24 september 2023 15:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is echt 100% uitgesloten dat deze wedstrijd op een ander tijdstip wordt uitgespeeld. Dat is gewoon onmogelijk.
Definitief staken = overwinning Feyenoord. Andere optie is er niet.
30, ongeveer. Met aftrek van die 7 minuten voor die bekerquote:Op zondag 24 september 2023 15:17 schreef klaasweetalles het volgende:
in de hoeveelste minuut zaten we eigenlijk
Affluiten en puntaftrek voor Ajax. Ik ga akkoord.quote:Op zondag 24 september 2023 15:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is echt 100% uitgesloten dat deze wedstrijd op een ander tijdstip wordt uitgespeeld. Dat is gewoon onmogelijk.
Definitief staken = overwinning Feyenoord. Andere optie is er niet.
Nieuwkoop kreeg hier rood voor, alleen bij hem was het nog ongelukkig.quote:
Dat gaat nog vele malen grotere rellen en ongeregeldheden opleveren dan dat het uitspelen van deze wedstrijd zou doen. Dat kan simpelweg niet.quote:Op zondag 24 september 2023 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit gaan ze gewoon morgenmiddag zonder publiek uitspelen.
Waarom niet gewoon dat stadion leeg halen & zonder publiek verder. Hoef je niet terug te komen & heb je hetzelfde effect.quote:Op zondag 24 september 2023 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit gaan ze gewoon morgenmiddag zonder publiek uitspelen.
Als wedstrijd wordt beëindigd, dan kost dat Feyenoord doelsaldo. Dus reglementaire 0-5 minimaal.quote:Op zondag 24 september 2023 15:18 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Affluiten en puntaftrek voor Ajax. Ik ga akkoord.
Dit ja, ik zie het nog wel gebeuren dat ze desnoods het hele stadion leeghalen en het daarna uitspelen.quote:Op zondag 24 september 2023 15:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze wedstrijd wordt vandaag gewoon uitgespeeld.
Misschien pas om 18:00, maar het gaat gebeuren.
Het Ajax publiek gaat anders wel uit zichzelf weg.quote:Op zondag 24 september 2023 15:20 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon dat stadion leeg halen & zonder publiek verder. Hoef je niet terug te komen & heb je hetzelfde effect.
Ja, maar meestal doen ze dat ná dat ze vuurwerk gegooid hebben...quote:Op zondag 24 september 2023 15:21 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het Ajax publiek gaat anders wel uit zichzelf weg.
Dat is het fijne aan het Ajax publiek, die lopen altijd weg.
Vind jij ook niet dat we wel een type Lingr kunnen gebruiken. Beetje pit.quote:Op zondag 24 september 2023 15:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit ja, ik zie het nog wel gebeuren dat ze desnoods het hele stadion leeghalen en het daarna uitspelen.
We hebben ze lekker laten uitrazen. Nu is het inderdaad wel tijd voor Lingr om lekker te stormen.quote:Op zondag 24 september 2023 15:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vind jij ook niet dat we wel een type Lingr kunnen gebruiken. Beetje pit.
Die zie je helemaal niet inderdaad.quote:Op zondag 24 september 2023 15:20 schreef bbuddybb het volgende:
Wat een heerlijke actie van Timber was dat. Leuke aanval ook.
Laten we hopen dat Stengs de bal vandaag ook nog minimaal een keer raakt. Zou leuk zijn.
Iddquote:Op zondag 24 september 2023 15:24 schreef Haringkop het volgende:
Is gewoon wachten tot er weer wat gegooid wordt..
Heeft te maken met de lokale veiligheidsdriehoek, etc. KNVB mag schreeuwen en stampvoeten wat ze willen, de lokale overheid staat nog altijd boven de kneusjes in Zeist.quote:Op zondag 24 september 2023 15:25 schreef Pistolero het volgende:
Oh, volgens Hansie mag de burgemeester altijd de KNVB/scheidsrechter overrulen.
Dit wordt dus gewoon uitgespeeld vandaag.
Tot nu toe zit ik goedquote:Op zondag 24 september 2023 12:25 schreef Kerftminister het volgende:
Fuck it, ik zeg gewoon dat we 1-5 gaan winnen. Santi 2x, Paixao, Timber en Lingr.
Minimaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |