Dat was randje rood.quote:Op zondag 24 september 2023 15:16 schreef Haringkop het volgende:
Bijzonder eigenlijk dat Taylor net met geel wegkomt.
Iedereen maar roepen dat het een Rotterdams probleem is.quote:Op zondag 24 september 2023 15:15 schreef Pistolero het volgende:
Je bent als Ajax zijne ook wel krankzinnig achterlijk als je geen netten ophangt bij deze wedstrijd hoor.
Het is echt 100% uitgesloten dat deze wedstrijd op een ander tijdstip wordt uitgespeeld. Dat is gewoon onmogelijk.quote:Op zondag 24 september 2023 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit had ik al verwacht.
Einde wedstrijd.
43, maar klok is doorgelopen tijdens bekertje. Dus geen idee waar we zijn...quote:Op zondag 24 september 2023 15:17 schreef klaasweetalles het volgende:
in de hoeveelste minuut zaten we eigenlijk
Dit gaan ze gewoon morgenmiddag zonder publiek uitspelen.quote:Op zondag 24 september 2023 15:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is echt 100% uitgesloten dat deze wedstrijd op een ander tijdstip wordt uitgespeeld. Dat is gewoon onmogelijk.
Definitief staken = overwinning Feyenoord. Andere optie is er niet.
30, ongeveer. Met aftrek van die 7 minuten voor die bekerquote:Op zondag 24 september 2023 15:17 schreef klaasweetalles het volgende:
in de hoeveelste minuut zaten we eigenlijk
Affluiten en puntaftrek voor Ajax. Ik ga akkoord.quote:Op zondag 24 september 2023 15:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is echt 100% uitgesloten dat deze wedstrijd op een ander tijdstip wordt uitgespeeld. Dat is gewoon onmogelijk.
Definitief staken = overwinning Feyenoord. Andere optie is er niet.
Nieuwkoop kreeg hier rood voor, alleen bij hem was het nog ongelukkig.quote:
Dat gaat nog vele malen grotere rellen en ongeregeldheden opleveren dan dat het uitspelen van deze wedstrijd zou doen. Dat kan simpelweg niet.quote:Op zondag 24 september 2023 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit gaan ze gewoon morgenmiddag zonder publiek uitspelen.
Waarom niet gewoon dat stadion leeg halen & zonder publiek verder. Hoef je niet terug te komen & heb je hetzelfde effect.quote:Op zondag 24 september 2023 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit gaan ze gewoon morgenmiddag zonder publiek uitspelen.
Als wedstrijd wordt beëindigd, dan kost dat Feyenoord doelsaldo. Dus reglementaire 0-5 minimaal.quote:Op zondag 24 september 2023 15:18 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Affluiten en puntaftrek voor Ajax. Ik ga akkoord.
Dit ja, ik zie het nog wel gebeuren dat ze desnoods het hele stadion leeghalen en het daarna uitspelen.quote:Op zondag 24 september 2023 15:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze wedstrijd wordt vandaag gewoon uitgespeeld.
Misschien pas om 18:00, maar het gaat gebeuren.
Het Ajax publiek gaat anders wel uit zichzelf weg.quote:Op zondag 24 september 2023 15:20 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon dat stadion leeg halen & zonder publiek verder. Hoef je niet terug te komen & heb je hetzelfde effect.
Ja, maar meestal doen ze dat ná dat ze vuurwerk gegooid hebben...quote:Op zondag 24 september 2023 15:21 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het Ajax publiek gaat anders wel uit zichzelf weg.
Dat is het fijne aan het Ajax publiek, die lopen altijd weg.
Vind jij ook niet dat we wel een type Lingr kunnen gebruiken. Beetje pit.quote:Op zondag 24 september 2023 15:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit ja, ik zie het nog wel gebeuren dat ze desnoods het hele stadion leeghalen en het daarna uitspelen.
We hebben ze lekker laten uitrazen. Nu is het inderdaad wel tijd voor Lingr om lekker te stormen.quote:Op zondag 24 september 2023 15:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vind jij ook niet dat we wel een type Lingr kunnen gebruiken. Beetje pit.
Die zie je helemaal niet inderdaad.quote:Op zondag 24 september 2023 15:20 schreef bbuddybb het volgende:
Wat een heerlijke actie van Timber was dat. Leuke aanval ook.
Laten we hopen dat Stengs de bal vandaag ook nog minimaal een keer raakt. Zou leuk zijn.
Iddquote:Op zondag 24 september 2023 15:24 schreef Haringkop het volgende:
Is gewoon wachten tot er weer wat gegooid wordt..
Heeft te maken met de lokale veiligheidsdriehoek, etc. KNVB mag schreeuwen en stampvoeten wat ze willen, de lokale overheid staat nog altijd boven de kneusjes in Zeist.quote:Op zondag 24 september 2023 15:25 schreef Pistolero het volgende:
Oh, volgens Hansie mag de burgemeester altijd de KNVB/scheidsrechter overrulen.
Dit wordt dus gewoon uitgespeeld vandaag.
Tot nu toe zit ik goedquote:Op zondag 24 september 2023 12:25 schreef Kerftminister het volgende:
Fuck it, ik zeg gewoon dat we 1-5 gaan winnen. Santi 2x, Paixao, Timber en Lingr.
Minimaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |