Had van mij er tusse gemogenquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:25 schreef H_T het volgende:
Wat het live publiek betrof had Fyr & Flamme zeker door gemoeten
Site doet vaker rare dingen idd. Hier was het net elke paar seconden wat anders, om op iets paarsigs te eindigen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:19 schreef ijs_beer het volgende:
Ah, de backgroundcolor van de website was bij mij plots fuchsia. Raarrr.
Soldi staat niet in de lijst toch?quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toch fijn dat er even een of twee liedjes waren waarbij je even weg kunt lopen om wat te drinken te gaan pakken.
Geen idee waar dit over gaat.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:35 schreef NailQueen het volgende:
Waarvan wij eerst dachten dat dit een car crash zou worden door een crystal ball
Die vind ik dan ook lang niet zo erg als die vorige twee.quote:
Dan verschillen wij van meningquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die vind ik dan ook lang niet zo erg als die vorige twee.
Dat kan. Ik denk dat ik dat met meer mensen heb, zeker wat betreft dat Moldavische nummer.quote:
Sinds we editie 2002 hebben gekeken, is dit lied in mijn hoofd blijven zitten. Nu zit die in mijn top 5 all-time inzendingen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:44 schreef NailQueen het volgende:
Een van de meest ondergewaardeerde inzendingen
7 uur, maar het heeft voor heen ook wel 6 uur en zelfs 4 uur begonnen.quote:
Dan is er dit seizoen nog een race zo vroeg (Las Vegas)quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:51 schreef BillDauterive het volgende:
Boh. 7 uur op een zondag. De kans is groter dat ik op zondag om 7 uur nog wakker ben dan dat ik dan opsta.
Mijn laptop doet het opeens niet meer. Ik moet nu via mijn mobiel. Streamen naar de TV kan nietquote:
Als je het over dat kapsel hebt niet iig.quote:
Ik vond het kapsel nog erger dan het liedje, het liedje al erger dan het jasje, en het jasje ook niet leuk.quote:Op zondag 24 september 2023 00:05 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind dat kapsel leuker dan het liedje.
Ik vind dat kapsel ook niet leuk.
Dit lied valt in de traditie dat als de UK wel iets goeds stuurt dat het dan tweede wordt.quote:Op zondag 24 september 2023 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dit is best goed, welk land zou dit zijn?
UK lijkt me iig niet, die sturen nooit iets goeds.
Wel een oude traditie dan, laatste 2e plek was zo te zien 1998.quote:Op zondag 24 september 2023 00:15 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dit lied valt in de traditie dat als de UK wel iets goeds stuurt dat het dan tweede wordt.
Leuk liedquote:Op zondag 24 september 2023 00:17 schreef NailQueen het volgende:
En nu de echte inzending van San Marino 2023
Oude tradities kunnen ook een nieuw leven ingeblazen worden.quote:Op zondag 24 september 2023 00:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel een oude traditie dan, laatste 2e plek was zo te zien 1998.
Ik denk dat het publiek gewoon de hele bevolking is.quote:Op zondag 24 september 2023 00:18 schreef BillDauterive het volgende:
Kan je als buitenlander ook gewoon naar een semi-final in San Marino gaan? Hoe duur zijn die tickets? Een korte google zoektocht leverde niets op.
Zou het zo makkelijk gaan?quote:Op zondag 24 september 2023 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat het publiek gewoon de hele bevolking is.
Als je mee wil doen denk ik echter wel dat je gewoon naar binnen kunt lopen op de avond zelf.
Als ik zie wat er af en toe voorbij komt op dat podium denk ik het haast wel ja.quote:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIAAAAAAAAAquote:Op zondag 24 september 2023 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
@:ijs_beer, doe die hoge uithaal eens
Trustenquote:
Gemengde gevoelens.quote:Op zondag 24 september 2023 00:40 schreef H_T het volgende:
Goh Bill, wat vind je van de laatste paar nummers?
Heerlijke knaller hoor! Ik zet het nog wel eens op.quote:Op zondag 24 september 2023 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dit is op zich best een prima nummer, maar ik vergeet het toch altijd weer snel.
Was wel een interessanter nummer dan waar ze mee won, toch zie ik wel waarom het minder presteerde.quote:Op zondag 24 september 2023 00:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heerlijke knaller hoor! Ik zet het nog wel eens op.
En nu Lena's mooiste inzending op het songfestival
Wel altijd een beetje awkward als je op een feestje langer blijft dan de hosts, maar toch wacht ik nog even een liedje of twee.quote:Op zondag 24 september 2023 00:56 schreef BillDauterive het volgende:
Voor mij ook tijd om te gaan slapen.
Bedankt dat jullie allemaal op ons feestje waren! Geniet er nog even van en tot een volgende keer
Dit keer mag het, jullie hoeven het niet op te ruimenquote:Op zondag 24 september 2023 00:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel altijd een beetje awkward als je op een feestje langer blijft dan de hosts, maar toch wacht ik nog even een liedje of twee.
Ik kan best nog even de virtuele glazen in de virtuele vaatwasser gooien hoor, dat hoeft niet zo lang te duren.quote:Op zondag 24 september 2023 00:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit keer mag het, jullie hoeven het niet op te ruimen
H_T? Sableheart incognito?quote:Op zondag 24 september 2023 01:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nog drie kijkers over, waarbij ik me nu toch af ga vragen wie JNMZZ is
Sableheart incognito zou wat zijn.quote:
ja, het staat hier op de achtergrond ook nog aanquote:Op zondag 24 september 2023 01:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sableheart incognito zou wat zijn.![]()
H_T stond er volgens mij wel dubbel in, want kijker H_T was weg terwijl hij nog aan het kijken leek.![]()
Maar het kan ook gewoon onze sportfreak nog zijn.
Kijk aan, opgelost.quote:Op zondag 24 september 2023 01:09 schreef sportfreak het volgende:
[..]
ja, het staat hier op de achtergrond ook nog aan
Inderdaad de hoogste tijd.quote:Op zondag 24 september 2023 01:15 schreef NailQueen het volgende:
Het is tijd. De hoogste tijd. U wordt weer bedankt voor een avond gezelligheid.
Spreekt bijna niemand, ook niet in Ierlandquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:04 schreef Sableheart het volgende:
De eerste keer in Ierland, en we horen gelijk Iers!
Wel een orkestquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:10 schreef H_T het volgende:
Geen achtergronddansers, geen enorm decor per act... het ESF is best veranderd
Het Kalush Orchestra deed vrij recent nog meequote:
De kans dat ze winnen is niet zo vreselijk groot, en mocht het nodig zijn, wil het VK vast wel inspringen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:14 schreef H_T het volgende:
Leuk dat Monaco meedoet, maar natuurlijk totaal ongeschikt als host. Moet je ze dan niet vooraf diskwalificeren?
Je mag het noemen zoals je wil, maar zes leden die geen live instrumenten ten gehore mogen brengen is geen orkest.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Het Kalush Orchestra deed vrij recent nog mee
Ik ken het wel, maar vind het niet per se 'winaar' schreeuwen. Vanavond kom ik erachter of er iets beters tussen zatquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:17 schreef Sableheart het volgende:
Ik heb altijd wat moeite me dit winnende nummer van Monaco te herinneren. Ik vind het niet vreselijk memorabel.
Ik vind bijvoorbeeld dit nummer van Duitsland beter dan Monacoquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar vind het niet per se 'winaar' schreeuwen. Vanavond kom ik erachter of er iets beters tussen zat
Ik denk dat ik met Duitsland uiteindelijk hetzelfde gehad zou hebbenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:23 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik vind bijvoorbeeld dit nummer van Duitsland beter dan Monaco
ook waar.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met Duitsland uiteindelijk hetzelfde gehad zou hebben
Belgen toch?quote:
Smaken verschillenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:46 schreef Sableheart het volgende:
De opening van dit nummer van Zweden is ook erg goed
Die trage stukken
Klinkt wel een beetje boel als Lennyquote:
Lenny was een terechte winnaar, dus daar is niets mis meequote:Op zaterdag 30 september 2023 21:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje boel als Lenny
Sorry voor de bende.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:33 schreef Sableheart het volgende:
Ik geloof dat jullie vorige week wel een gezellige party hebben gehouden
Deze week ben ik er weer, en heb ik 1971 klaar gezet.
https://w2g.tv/?r=a47lf1j4ytb251rxzs
Fantastische editie!quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:06 schreef H_T het volgende:
Het wordt een harde strijd bij de schattigemeisjesliedjes
En klaar. Tegenwoordig zouden we nu een intermezzo met de presentatoren hebben of een dvd die geplugd wordtquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:15 schreef Sableheart het volgende:
ik heb geen tegenbericht ontvangen, dus we slaan de puntentelling over
Oude opnames zijn niet altijd even goed bewaard.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:21 schreef NailQueen het volgende:
Wie zat er op de afstandbediening?
Ik ken geen beter zingende Turkse tandarts dan Serhat!quote:
Best leuk inderdaadquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:30 schreef NailQueen het volgende:
Deze kwam ik tegen in een recap van de nationale finales. Inzending die niet is blijven hangen maar jullie wel moeten zien
En het is nog van 2023 ookquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:30 schreef H_T het volgende:
Ik denk dat ik deze glitterboys voor het eerst zie
Maakt allemaal niets meer uit tegenwoordigquote:
Dit lijkt een combinatie van twee optredens. Ik denk dat die ophef er uit is geknipt?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:40 schreef NailQueen het volgende:
Zometeen een kleine ophef in San Remo
Nee hoorquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:41 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dit lijkt een combinatie van twee optredens. Ik denk dat die ophef er uit is geknipt?
Het publiek houdt zich aan het origineelquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:44 schreef NailQueen het volgende:
Mooi hoe het publiek net een seconde te vroeg is
Ik kan me weer nauwelijks voorstellen dat Mrs Einstein iets beters te doen heeft die avondquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:45 schreef NailQueen het volgende:
Helaas is ze er deze keer niet meer bij. Maar enigzins ook begrijpelijk
Niemand heeft hier tijd voorquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan me weer nauwelijks voorstellen dat Mrs Einstein iets beters te doen heeft die avond
Ach, voor de afwisseling is het goedquote:
Ongeveer in het midden! Blijkbaar toch een verkeerde link toegevoegdquote:
Beter versie als volgende toegevoegd. Ik wil een vrijgezellenfeestje met Krista!quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ongeveer in het midden! Blijkbaar toch een verkeerde link toegevoegd
Was zij de buitenlandse artiest waar de ding a dong podcast het over had?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:54 schreef Sableheart het volgende:
[..]
In afwachting van een reactie van de Nederlandse selectiecommissie.
Geen idee, maar ze is er een goede kandidate voor.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Was zij de buitenlandse artiest waar de ding a dong podcast het over had?
Ah jep dan sluit ik ff aan nog voor zo lang het nog duurt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We zijn bezig met de afterparty!
Denk het nietquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Was zij de buitenlandse artiest waar de ding a dong podcast het over had?
Het is niet heel waarschijnlijk dat wij daar bij gaan zijn om dat te regelen, sorry.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil dit horen op mijn vrijgezellenfeest. Dat jullie dat even weten![]()
Heb je al een lief op het oog?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil dit horen op mijn vrijgezellenfeest. Dat jullie dat even weten![]()
Er mag zeker nog wat bij. Jaja Ding Dong is de afsluiterquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:00 schreef molloot200 het volgende:
Mogen er nog dingen in de wachtrij of is ie lang genoeg zo?
Leef je uit! Als mensen het zat zijn gaan ze vanzelf wel wegquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:00 schreef molloot200 het volgende:
we zouden rond half 12 klaar zijn zo. Ik kan het nog wel iets langer dan dat volhouden.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:00 schreef molloot200 het volgende:
waarom niet? Den Vilda is gewoon een heel sterk nummer.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:02 schreef NailQueen het volgende:
Je zou niet denken dat dit ooit Melodifestivalen heeft gewonnen
Nee die on-zweedse inzendingquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:02 schreef Sableheart het volgende:
[..]
waarom niet? Den Vilda is gewoon een heel sterk nummer.
Gewoon de youtubelink delen en kopieren in de url balkquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:03 schreef molloot200 het volgende:
Als het me lukt om dingen toe te voegen![]()
Gelukt weerquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gewoon de youtubelink delen en kopieren in de url balk
Ik denk wel 1 van m'n persoonlijke favorieten uit de 00squote:Op zaterdag 30 september 2023 23:07 schreef H_T het volgende:
Wig Wam had net zo goed 20 jaar eerder kunnen zijn
Nu je het zegt. Met de rockbands in de jaren 80 is het wel bijzonder dat er toen weinig tot geen rock was op het ESF.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:07 schreef H_T het volgende:
Wig Wam had net zo goed 20 jaar eerder kunnen zijn
Vergelijk de Beatles met de ESF edities van de jaren 60, en je ziet precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Met de rockbands in de jaren 80 is het wel bijzonder dat er toen weinig tot geen rock was op het ESF.
Rock Me Baby is het niet echt he?quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Met de rockbands in de jaren 80 is het wel bijzonder dat er toen weinig tot geen rock was op het ESF.
Ja, ik zat me nog af te vragen wie RLENT en PSSGB waren.quote:
Hij heeft goed gekeken naar Sandie Shawquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:11 schreef H_T het volgende:
Naar het schijnt vond Michael Ball het ESF vreselijk. Dat weet ie verdraaid goed te verbergen
Ik ben PSSGBquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik zat me nog af te vragen wie RLENT en PSSGB waren.
2e dacht ikquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:12 schreef molloot200 het volgende:
Dit werd toen top 3 toch?
Idk, ik kan het niks vinden, vooral heel oubollig sorry![]()
RLENT is mijn Xbox, want via de Xbox kijkt het makkelijker op tv en via de telefoon typt het makkelijker, dus ik zit er vaak 2 keer inquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik zat me nog af te vragen wie RLENT en PSSGB waren.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ff Wikipedia gecheckt en je hebt helemaal gelijk
Dat is alvast de helft opgelost.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben PSSGBWant ik verander nooit m'n username aan het begin van de sessie
En daar is de andere helft.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:15 schreef H_T het volgende:
[..]
RLENT is mijn Xbox, want via de Xbox kijkt het makkelijker op tv en via de telefoon typt het makkelijker, dus ik zit er vaak 2 keer in
Vaak is dat andersom.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:17 schreef molloot200 het volgende:
Jammer van dat het allemaal zo amateuristisch eruit zag, maar op Spotify blijft deze gewoon fijn klinkenGewoon geen songfestivalnummer
Yep, de twee laatste plaatsen in de semi's waren twee liedjes die in mijn top 10 van dat jaar stondenquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:19 schreef NailQueen het volgende:
Je gunde ze die laatste plaats niet
Ja, ik had gisteren een ESF playlist aanstaan toevallig en toen had ik dat heel erg bij Sound of Silence van Dami Im die toen voorbij kwam (die zou ik nooit uit mezelf draaienquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vaak is dat andersom.
Veel nummers die ik echt goed vind op het ESF zijn in de uitgebrachte versie maar een beetje lafjes imo.
De Xbox heet Xbox, maar dat weet W2G nietquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is alvast de helft opgelost.![]()
Mijn naam stond er nog in van vorige keer.
[..]
En daar is de andere helft.![]()
Heeft jouw Xbox geen naam, of noem je hem thuis ook RLENT?
Dit is nu ook onbegrijpelijk voor mijquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:22 schreef H_T het volgende:
Hoe onbegrijpelijk moet dit geweest zijn voor de niet-Britten
Tijd voor de geschiedenislesje Mollie!quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit is nu ook onbegrijpelijk voor mij
Ik heb echt geen idee waar ik naar zit te kijken oeps #nepfan
Graagquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Tijd voor de geschiedenislesje Mollie!
The Wombles was een kinderserie met in de hoofdrol deze rare figuren. Ze woonden in Londen en deden nuttige dingen met afval, beetje recycling en zulks. Een ervan heette great uncle Bulgaria. Daar houdt mijn parate kennis opquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit is nu ook onbegrijpelijk voor mij
Ik heb echt geen idee waar ik naar zit te kijken oeps #nepfan
Is het nog steeds wel hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:22 schreef H_T het volgende:
Hoe onbegrijpelijk moet dit geweest zijn voor de niet-Britten
NEE sorry ik had gecheckt of dingen al gedraaid waren maar deze heb ik over t hoofd gezienquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:25 schreef NailQueen het volgende:
Nog een keer Dadi. Dat moet Mollie zijn.
Jep, maar nog steeds een graag geziene gast in mijn Spotifylijstquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:28 schreef NailQueen het volgende:
Aardig nummer maar het mist een hook/hoogtepunt
Ondanks dat ik me Kemama nu niet direct voor de geest kan halen kan ik wel begrijpen dat dit het niet werd.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:28 schreef molloot200 het volgende:
Eeuwig zonde dat dit verloor van Kemama
Nee. Iemand zat op de afstandsbediening.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:30 schreef molloot200 het volgende:
Ligt het aan mij of gaat ie bij jullie ook niet verder?
En ik dacht nog: laat ik Mall er maar niet ingooienquote:
En dit is óók een favoriet van mijquote:
We kennen je langer dan vandaagquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En ik dacht nog: laat ik Mall er maar niet ingooien
Ik wist niet dat ik mijn favorieten zodanig overduidelijk maakte dat jullie dat ruim een jaar later nog weten
Goh, maar ik zal voor 2024 dan maar proberen m'n favorieten iets minder sterk duidelijk te makenquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We kennen je langer dan vandaag
Ach welnee joh!quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Goh, maar ik zal voor 2024 dan maar proberen m'n favorieten iets minder sterk duidelijk te maken
Daar komen we toch wel achterquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Goh, maar ik zal voor 2024 dan maar proberen m'n favorieten iets minder sterk duidelijk te maken
Zeker niet! De discussies over favorieten zijn een belangrijk onderdeel van de voorbereiding op het festival hier op het forum!quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In dat geval is het toch vaak mijn niet-gemiddelde smaak die dan gewoon sterk naar voren komtquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:40 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Zeker niet! De discussies over favorieten zijn een belangrijk onderdeel van de voorbereiding op het festival hier op het forum!
Nog steeds in twijfel tussen Sloveniė en Finlandquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:42 schreef NailQueen het volgende:
Wie was eigenlijk jullie winnaar van 2023?
Joh, ik vind Scooch een leuke inzending en Mahmood best matigquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In dat geval is het toch vaak mijn niet-gemiddelde smaak die dan gewoon sterk naar voren komt
Finlandquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:42 schreef NailQueen het volgende:
Wie was eigenlijk jullie winnaar van 2023?
Zeker als je tussen Zweden en Tsjechiė in zit in de semiquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:43 schreef NailQueen het volgende:
Het is superschattig maar ook compleet (terecht) ondergesneeuwd.
Oh graagquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:45 schreef NailQueen het volgende:
Oh gaan we ook junior doen? Dan wil ik graag Tess aanvragen
Het was niet niet toegestaan. Niemand had het ooit gedaanquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:47 schreef molloot200 het volgende:
En het spijt me trouwens als Junior eigenlijk niet toegestaan was
we kijken hier ESF. Het is dat niemand iets uit de koren editie heeft neergezet, anders hadden we dat ook gewoon gedraaidquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:47 schreef molloot200 het volgende:
Nummers die de voorronde niet overleefd hebben zijn ook toegestaanquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:47 schreef molloot200 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het was niet niet toegestaan. Niemand had het ooit gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |