Had van mij er tusse gemogenquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:25 schreef H_T het volgende:
Wat het live publiek betrof had Fyr & Flamme zeker door gemoeten
Site doet vaker rare dingen idd. Hier was het net elke paar seconden wat anders, om op iets paarsigs te eindigen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:19 schreef ijs_beer het volgende:
Ah, de backgroundcolor van de website was bij mij plots fuchsia. Raarrr.
Soldi staat niet in de lijst toch?quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toch fijn dat er even een of twee liedjes waren waarbij je even weg kunt lopen om wat te drinken te gaan pakken.
Geen idee waar dit over gaat.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:35 schreef NailQueen het volgende:
Waarvan wij eerst dachten dat dit een car crash zou worden door een crystal ball
Die vind ik dan ook lang niet zo erg als die vorige twee.quote:
Dan verschillen wij van meningquote:Op zaterdag 23 september 2023 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die vind ik dan ook lang niet zo erg als die vorige twee.
Dat kan. Ik denk dat ik dat met meer mensen heb, zeker wat betreft dat Moldavische nummer.quote:
Sinds we editie 2002 hebben gekeken, is dit lied in mijn hoofd blijven zitten. Nu zit die in mijn top 5 all-time inzendingen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:44 schreef NailQueen het volgende:
Een van de meest ondergewaardeerde inzendingen
7 uur, maar het heeft voor heen ook wel 6 uur en zelfs 4 uur begonnen.quote:
Dan is er dit seizoen nog een race zo vroeg (Las Vegas)quote:Op zaterdag 23 september 2023 23:51 schreef BillDauterive het volgende:
Boh. 7 uur op een zondag. De kans is groter dat ik op zondag om 7 uur nog wakker ben dan dat ik dan opsta.
Mijn laptop doet het opeens niet meer. Ik moet nu via mijn mobiel. Streamen naar de TV kan nietquote:
Als je het over dat kapsel hebt niet iig.quote:
Ik vond het kapsel nog erger dan het liedje, het liedje al erger dan het jasje, en het jasje ook niet leuk.quote:Op zondag 24 september 2023 00:05 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind dat kapsel leuker dan het liedje.
Ik vind dat kapsel ook niet leuk.
Dit lied valt in de traditie dat als de UK wel iets goeds stuurt dat het dan tweede wordt.quote:Op zondag 24 september 2023 00:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dit is best goed, welk land zou dit zijn?
UK lijkt me iig niet, die sturen nooit iets goeds.
Wel een oude traditie dan, laatste 2e plek was zo te zien 1998.quote:Op zondag 24 september 2023 00:15 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dit lied valt in de traditie dat als de UK wel iets goeds stuurt dat het dan tweede wordt.
Leuk liedquote:Op zondag 24 september 2023 00:17 schreef NailQueen het volgende:
En nu de echte inzending van San Marino 2023
Oude tradities kunnen ook een nieuw leven ingeblazen worden.quote:Op zondag 24 september 2023 00:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel een oude traditie dan, laatste 2e plek was zo te zien 1998.
Ik denk dat het publiek gewoon de hele bevolking is.quote:Op zondag 24 september 2023 00:18 schreef BillDauterive het volgende:
Kan je als buitenlander ook gewoon naar een semi-final in San Marino gaan? Hoe duur zijn die tickets? Een korte google zoektocht leverde niets op.
Zou het zo makkelijk gaan?quote:Op zondag 24 september 2023 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat het publiek gewoon de hele bevolking is.
Als je mee wil doen denk ik echter wel dat je gewoon naar binnen kunt lopen op de avond zelf.
Als ik zie wat er af en toe voorbij komt op dat podium denk ik het haast wel ja.quote:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIAAAAAAAAAquote:Op zondag 24 september 2023 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
@:ijs_beer, doe die hoge uithaal eens
Trustenquote:
Gemengde gevoelens.quote:Op zondag 24 september 2023 00:40 schreef H_T het volgende:
Goh Bill, wat vind je van de laatste paar nummers?
Heerlijke knaller hoor! Ik zet het nog wel eens op.quote:Op zondag 24 september 2023 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dit is op zich best een prima nummer, maar ik vergeet het toch altijd weer snel.
Was wel een interessanter nummer dan waar ze mee won, toch zie ik wel waarom het minder presteerde.quote:Op zondag 24 september 2023 00:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heerlijke knaller hoor! Ik zet het nog wel eens op.
En nu Lena's mooiste inzending op het songfestival
Wel altijd een beetje awkward als je op een feestje langer blijft dan de hosts, maar toch wacht ik nog even een liedje of twee.quote:Op zondag 24 september 2023 00:56 schreef BillDauterive het volgende:
Voor mij ook tijd om te gaan slapen.
Bedankt dat jullie allemaal op ons feestje waren! Geniet er nog even van en tot een volgende keer
Dit keer mag het, jullie hoeven het niet op te ruimenquote:Op zondag 24 september 2023 00:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel altijd een beetje awkward als je op een feestje langer blijft dan de hosts, maar toch wacht ik nog even een liedje of twee.
Ik kan best nog even de virtuele glazen in de virtuele vaatwasser gooien hoor, dat hoeft niet zo lang te duren.quote:Op zondag 24 september 2023 00:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit keer mag het, jullie hoeven het niet op te ruimen
H_T? Sableheart incognito?quote:Op zondag 24 september 2023 01:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nog drie kijkers over, waarbij ik me nu toch af ga vragen wie JNMZZ is
Sableheart incognito zou wat zijn.quote:
ja, het staat hier op de achtergrond ook nog aanquote:Op zondag 24 september 2023 01:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sableheart incognito zou wat zijn.![]()
H_T stond er volgens mij wel dubbel in, want kijker H_T was weg terwijl hij nog aan het kijken leek.![]()
Maar het kan ook gewoon onze sportfreak nog zijn.
Kijk aan, opgelost.quote:Op zondag 24 september 2023 01:09 schreef sportfreak het volgende:
[..]
ja, het staat hier op de achtergrond ook nog aan
Inderdaad de hoogste tijd.quote:Op zondag 24 september 2023 01:15 schreef NailQueen het volgende:
Het is tijd. De hoogste tijd. U wordt weer bedankt voor een avond gezelligheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |