Spreekt bijna niemand, ook niet in Ierlandquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:04 schreef Sableheart het volgende:
De eerste keer in Ierland, en we horen gelijk Iers!
Wel een orkestquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:10 schreef H_T het volgende:
Geen achtergronddansers, geen enorm decor per act... het ESF is best veranderd
Het Kalush Orchestra deed vrij recent nog meequote:
De kans dat ze winnen is niet zo vreselijk groot, en mocht het nodig zijn, wil het VK vast wel inspringen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:14 schreef H_T het volgende:
Leuk dat Monaco meedoet, maar natuurlijk totaal ongeschikt als host. Moet je ze dan niet vooraf diskwalificeren?
Je mag het noemen zoals je wil, maar zes leden die geen live instrumenten ten gehore mogen brengen is geen orkest.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Het Kalush Orchestra deed vrij recent nog mee
Ik ken het wel, maar vind het niet per se 'winaar' schreeuwen. Vanavond kom ik erachter of er iets beters tussen zatquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:17 schreef Sableheart het volgende:
Ik heb altijd wat moeite me dit winnende nummer van Monaco te herinneren. Ik vind het niet vreselijk memorabel.
Ik vind bijvoorbeeld dit nummer van Duitsland beter dan Monacoquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar vind het niet per se 'winaar' schreeuwen. Vanavond kom ik erachter of er iets beters tussen zat
Ik denk dat ik met Duitsland uiteindelijk hetzelfde gehad zou hebbenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:23 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik vind bijvoorbeeld dit nummer van Duitsland beter dan Monaco
ook waar.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met Duitsland uiteindelijk hetzelfde gehad zou hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |