Spreekt bijna niemand, ook niet in Ierlandquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:04 schreef Sableheart het volgende:
De eerste keer in Ierland, en we horen gelijk Iers!
Wel een orkestquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:10 schreef H_T het volgende:
Geen achtergronddansers, geen enorm decor per act... het ESF is best veranderd
Het Kalush Orchestra deed vrij recent nog meequote:
De kans dat ze winnen is niet zo vreselijk groot, en mocht het nodig zijn, wil het VK vast wel inspringen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:14 schreef H_T het volgende:
Leuk dat Monaco meedoet, maar natuurlijk totaal ongeschikt als host. Moet je ze dan niet vooraf diskwalificeren?
Je mag het noemen zoals je wil, maar zes leden die geen live instrumenten ten gehore mogen brengen is geen orkest.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Het Kalush Orchestra deed vrij recent nog mee
Ik ken het wel, maar vind het niet per se 'winaar' schreeuwen. Vanavond kom ik erachter of er iets beters tussen zatquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:17 schreef Sableheart het volgende:
Ik heb altijd wat moeite me dit winnende nummer van Monaco te herinneren. Ik vind het niet vreselijk memorabel.
Ik vind bijvoorbeeld dit nummer van Duitsland beter dan Monacoquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar vind het niet per se 'winaar' schreeuwen. Vanavond kom ik erachter of er iets beters tussen zat
Ik denk dat ik met Duitsland uiteindelijk hetzelfde gehad zou hebbenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:23 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik vind bijvoorbeeld dit nummer van Duitsland beter dan Monaco
ook waar.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met Duitsland uiteindelijk hetzelfde gehad zou hebben
Belgen toch?quote:
Smaken verschillenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:46 schreef Sableheart het volgende:
De opening van dit nummer van Zweden is ook erg goed
Die trage stukken
Klinkt wel een beetje boel als Lennyquote:
Lenny was een terechte winnaar, dus daar is niets mis meequote:Op zaterdag 30 september 2023 21:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje boel als Lenny
Sorry voor de bende.quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:33 schreef Sableheart het volgende:
Ik geloof dat jullie vorige week wel een gezellige party hebben gehouden
Deze week ben ik er weer, en heb ik 1971 klaar gezet.
https://w2g.tv/?r=a47lf1j4ytb251rxzs
Fantastische editie!quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:06 schreef H_T het volgende:
Het wordt een harde strijd bij de schattigemeisjesliedjes
En klaar. Tegenwoordig zouden we nu een intermezzo met de presentatoren hebben of een dvd die geplugd wordtquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:15 schreef Sableheart het volgende:
ik heb geen tegenbericht ontvangen, dus we slaan de puntentelling over
Oude opnames zijn niet altijd even goed bewaard.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:21 schreef NailQueen het volgende:
Wie zat er op de afstandbediening?
Ik ken geen beter zingende Turkse tandarts dan Serhat!quote:
Best leuk inderdaadquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:30 schreef NailQueen het volgende:
Deze kwam ik tegen in een recap van de nationale finales. Inzending die niet is blijven hangen maar jullie wel moeten zien
En het is nog van 2023 ookquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:30 schreef H_T het volgende:
Ik denk dat ik deze glitterboys voor het eerst zie
Maakt allemaal niets meer uit tegenwoordigquote:
Dit lijkt een combinatie van twee optredens. Ik denk dat die ophef er uit is geknipt?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:40 schreef NailQueen het volgende:
Zometeen een kleine ophef in San Remo
Nee hoorquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:41 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dit lijkt een combinatie van twee optredens. Ik denk dat die ophef er uit is geknipt?
Het publiek houdt zich aan het origineelquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:44 schreef NailQueen het volgende:
Mooi hoe het publiek net een seconde te vroeg is
Ik kan me weer nauwelijks voorstellen dat Mrs Einstein iets beters te doen heeft die avondquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:45 schreef NailQueen het volgende:
Helaas is ze er deze keer niet meer bij. Maar enigzins ook begrijpelijk
Niemand heeft hier tijd voorquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan me weer nauwelijks voorstellen dat Mrs Einstein iets beters te doen heeft die avond
Ach, voor de afwisseling is het goedquote:
Ongeveer in het midden! Blijkbaar toch een verkeerde link toegevoegdquote:
Beter versie als volgende toegevoegd. Ik wil een vrijgezellenfeestje met Krista!quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ongeveer in het midden! Blijkbaar toch een verkeerde link toegevoegd
Was zij de buitenlandse artiest waar de ding a dong podcast het over had?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:54 schreef Sableheart het volgende:
[..]
In afwachting van een reactie van de Nederlandse selectiecommissie.
Geen idee, maar ze is er een goede kandidate voor.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Was zij de buitenlandse artiest waar de ding a dong podcast het over had?
Ah jep dan sluit ik ff aan nog voor zo lang het nog duurt.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We zijn bezig met de afterparty!
Denk het nietquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Was zij de buitenlandse artiest waar de ding a dong podcast het over had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |