The Wombles was een kinderserie met in de hoofdrol deze rare figuren. Ze woonden in Londen en deden nuttige dingen met afval, beetje recycling en zulks. Een ervan heette great uncle Bulgaria. Daar houdt mijn parate kennis opquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit is nu ook onbegrijpelijk voor mij
Ik heb echt geen idee waar ik naar zit te kijken oeps #nepfan
Is het nog steeds wel hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:22 schreef H_T het volgende:
Hoe onbegrijpelijk moet dit geweest zijn voor de niet-Britten
NEE sorry ik had gecheckt of dingen al gedraaid waren maar deze heb ik over t hoofd gezienquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:25 schreef NailQueen het volgende:
Nog een keer Dadi. Dat moet Mollie zijn.
Jep, maar nog steeds een graag geziene gast in mijn Spotifylijstquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:28 schreef NailQueen het volgende:
Aardig nummer maar het mist een hook/hoogtepunt
Ondanks dat ik me Kemama nu niet direct voor de geest kan halen kan ik wel begrijpen dat dit het niet werd.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:28 schreef molloot200 het volgende:
Eeuwig zonde dat dit verloor van Kemama
Nee. Iemand zat op de afstandsbediening.quote:Op zaterdag 30 september 2023 23:30 schreef molloot200 het volgende:
Ligt het aan mij of gaat ie bij jullie ook niet verder?
En ik dacht nog: laat ik Mall er maar niet ingooienquote:
En dit is óók een favoriet van mijquote:
We kennen je langer dan vandaagquote:Op zaterdag 30 september 2023 23:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En ik dacht nog: laat ik Mall er maar niet ingooien
Ik wist niet dat ik mijn favorieten zodanig overduidelijk maakte dat jullie dat ruim een jaar later nog weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |