https://www.uefa.com/uefa(...)roup-stage-fixtures/SPOILER: SpeeldataOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matchday 2
5 OctoberMatchday 3quote:Astana vs Viktoria Plzeň (16:30)
Olimpija Ljubljana vs Slovan Bratislava (18:45)
KÍ Klaksvík vs LOSC Lille (18:45)
Breidablik vs Zorya Luhansk (18:45)
Gent vs Maccabi Tel-Aviv (18:45)
Ballkani vs Dinamo Zagreb (18:45)
Bodø/Glimt vs Club Brugge (18:45)
Beşiktaş vs Lugano (18:45)
AZ Alkmaar vs Legia Warszawa (21:00)
Aston Villa vs Zrinjski (21:00)
Fiorentina vs Ferencváros (21:00)
Čukarički vs Genk (21:00)
PAOK vs Frankfurt (21:00)
Aberdeen vs HJK Helsinki (21:00)
Nordsjælland vs Ludogorets (21:00)
Spartak Trnava vs Fenerbahçe (21:00)Matchday 4quote:26 October
LOSC Lille vs Slovan Bratislava (18:45)
KÍ Klaksvík vs Olimpija Ljubljana (18:45)
Gent vs Breidablik (18:45)
Maccabi Tel-Aviv vs Zorya Luhansk (18:45)
Ballkani vs Astana (18:45)
Lugano vs Club Brugge (18:45)
Dinamo Zagreb vs Viktoria Plzeň (21:00)
Bodø/Glimt vs Beşiktaş (21:00)
AZ Alkmaar vs Aston Villa (18:45)
Fenerbahçe vs Ludogorets (18:45)
Zrinjski vs Legia Warszawa (21:00)
Genk vs Ferencváros (21:00)
Fiorentina vs Čukarički (21:00)
Frankfurt vs HJK Helsinki (21:00)
Aberdeen vs PAOK (21:00)
Spartak Trnava vs FC Nordsjælland (21:00)
9 NovemberMatchday 5quote:Legia Warszawa vs Zrinjski (18:45)
Ferencváros vs Genk (18:45)
Čukarički vs Fiorentina (18:45)
PAOK vs Aberdeen (18:45)
HJK Helsinki vs Frankfurt (18:45)
Nordsjælland vs Spartak Trnava (18:45)
Aston Villa vs AZ Alkmaar (21:00)
Ludogorets vs Fenerbahçe (21:00)
Astana vs Ballkani (16:30)
Viktoria Plzeň vs Dinamo Zagreb (18:45)
Beşiktaş vs Bodø/Glimt (18:45)
Slovan Bratislava vs LOSC Lille (21:00)
Olimpija Ljubljana vs KÍ Klaksvík (21:00)
Breidablik vs Gent (21:00)
Zorya Luhansk vs Maccabi Tel-Aviv (21:00)
Club Brugge vs FC Lugano (21:00)
30 NovemberMatchday 6quote:Astana vs Dinamo Zagreb (16:30)
Olimpija Ljubljana vs LOSC Lille (18:45)
KÍ Klaksvík vs Slovan Bratislava (18:45)
Gent vs Zorya Luhansk (18:45)
Ballkani vs Viktoria Plzeň (18:45)
Bodø/Glimt vs Lugano (18:45)
Beşiktaş vs Club Brugge (18:45)
Breidablik vs Maccabi Tel-Aviv (21:00)
AZ Alkmaar vs Zrinjski (18:45)
HJK Helsinki vs Aberdeen (18:45)
Aston Villa vs Legia Warszawa (21:00)
Fiorentina vs Genk (21:00)
Čukarički vs Ferencváros (21:00)
Frankfurt vs PAOK (21:00)
Nordsjælland vs Fenerbahçe (21:00)
Spartak Trnava vs Ludogorets (21:00)
14 Decemberquote:Legia Warszawa vs AZ Alkmaar (18:45)
Zrinjski vs Aston Villa (18:45)
Genk vs Čukarički (18:45)
Ferencváros vs Fiorentina (18:45)
PAOK vs HJK Helsinki (18:45)
Aberdeen vs Frankfurt (18:45)
Ludogorets vs Nordsjælland (18:45)
Fenerbahçe vs Spartak Trnava (18:45)
Slovan Bratislava vs Olimpija Ljubljana (21:00)
LOSC Lille vs KÍ Klaksvík (21:00)
Maccabi Tel-Aviv vs Gent (21:00)
Zorya Luhansk vs Breidablik (21:00)
Viktoria Plzeň vs Astana (21:00)
Dinamo Zagreb vs Ballkani (21:00)
Club Brugge vs Bodø/Glimt (21:00)
Lugano vs Beşiktaş (21:00)
Louter Rotterdammers.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een goed stel dat nog kan winnen.
Mislintat is toch al klaar joh.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:11 schreef Saekerhett het volgende:
Heeft er al iemand gezegd dat het inbrengen van Vos een dikke middelvinger naar Mislintat is?
Aan de zuurstof.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:12 schreef Erasmus het volgende:
Megafoonmongool heb ik nog niet gehoord.
Effe over het randje duwen is wel mooi.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mislintat is toch al klaar joh.
Zit nog met een pik in zijn mond op de toiletten.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:12 schreef Erasmus het volgende:
Megafoonmongool heb ik nog niet gehoord.
Las net wel zoietsquote:Op donderdag 21 september 2023 22:11 schreef Saekerhett het volgende:
Heeft er al iemand gezegd dat het inbrengen van Vos een dikke middelvinger naar Mislintat is?
We danken 'm alleen voor Forbs en Sosa.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mislintat is toch al klaar joh.
Sommigen gaan erg ver voor een beetje Colombiaanse poedersuiker in de neus.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zit nog met een pik in zijn mond op de toiletten.
NETFLIXquote:Op donderdag 21 september 2023 22:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Sommigen gaan erg ver voor een beetje Colombiaanse poedersuiker in de neus.
Ik roep dat ook wel eens.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:14 schreef ISVV het volgende:
Roept ie nou vamos? Een Hollander met een Engelse naam die 'vamos' roept?
Die krijgt imo ook wel iets teveel kritiek, al is het ook geen 8.quote:
Vamos a la playaquote:Op donderdag 21 september 2023 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik roep dat ook wel eens.
Dromen zijn bedrogquote:Op donderdag 21 september 2023 22:16 schreef Erasmus het volgende:
Heb nu ervaren dat mijn Dreambox 1,5 minuut achterloopt.
Wel godverdomme.
Zelfs als hij hem wel raakt is het niet echt geelquote:Op donderdag 21 september 2023 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scheids is echt stekeblind. Hoe geef je hier geel voor?
Hey Oriente kenneth hier ik kreeg net je verhaal doorgestuurd van een vriend maar kon je geen bericht op insta sturen maar ik denk dat deze roddel over mij gaat want mensen hadden mi ook al hier over gevraagd etc een tijdje geleden maar het is dus niet waar kan ik je bij deze vertellen de speler weet dat ook en ik weet ook echt niet hoe deze roddel in de wereld is gekomenquote:Op donderdag 21 september 2023 22:14 schreef Oriente het volgende:
Taylor heeft het IQ van een stoeptegel.
En z'n kop ook
Lolquote:Op donderdag 21 september 2023 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hey Oriente kenneth hier ik kreeg net je verhaal doorgestuurd van een vriend maar kon je geen bericht op insta sturen maar ik denk dat deze roddel over mij gaat want mensen hadden mi ook al hier over gevraagd etc een tijdje geleden maar het is dus niet waar kan ik je bij deze vertellen de speler weet dat ook en ik weet ook echt niet hoe deze roddel in de wereld is gekomen
maar bij deze dan weet je dag
Groetjes kenneth
Verstuurd vanaf min iPhone
Belachelijk ja, en nog link ook want een verkeerde move zometeen en je bent er vanaf...quote:
Like uitgedeeld.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hey Oriente kenneth hier ik kreeg net je verhaal doorgestuurd van een vriend maar kon je geen bericht op insta sturen maar ik denk dat deze roddel over mij gaat want mensen hadden mi ook al hier over gevraagd etc een tijdje geleden maar het is dus niet waar kan ik je bij deze vertellen de speler weet dat ook en ik weet ook echt niet hoe deze roddel in de wereld is gekomen
maar bij deze dan weet je dag
Groetjes kenneth
Verstuurd vanaf min iPhone
Water met een kleurtje.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:19 schreef Saekerhett het volgende:
Zo, effe 12 bier ophalen, goed bezig.
Altijd tegen mij.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh de scheids maakt een foutje.
Heel het topic witheet.
Jaquote:Op donderdag 21 september 2023 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zouden jullie eruit gooien
Steijn of Mislintat?
Kloptquote:Op donderdag 21 september 2023 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Steijn of Mislintat?
Solomun.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Steijn of Mislintat?
Eensquote:Op donderdag 21 september 2023 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Steijn of Mislintat?
-Dat is dan 48 Euroquote:Op donderdag 21 september 2023 22:19 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom niet beide?quote:Op donderdag 21 september 2023 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Steijn of Mislintat?
Allebei niet.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Steijn of Mislintat?
Ik neig nu toch naar Mislintat, daar zit nu al zo'n smet op... dat gaat nooit meer wegebben... en da's ook voor een groot deel zijn eigen schuldquote:Op donderdag 21 september 2023 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Steijn of Mislintat?
Als je aan de coke zit ben je verre van zuur.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:20 schreef KingRoland het volgende:
verdediging is kut
maar negeer je dat dan is het een prima potje van ajax
en kieft is altijd wel zuur, zal waarschijnlijk wel weer aan de coke zitten
Iemand gifjes hiervan?quote:Op donderdag 21 september 2023 22:19 schreef Saekerhett het volgende:
Het is een klein wondertje dat Marseille er pas 2 heeft gemaakt.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:20 schreef KingRoland het volgende:
verdediging is kut
Volgens zowel FIFA als FM blijk ik een uitstekende manager en/of TD te zijn.quote:
Steijn zit er bij gebrek aan beter. Dat beters is er nu ook nog nietquote:Op donderdag 21 september 2023 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik neig nu toch naar Mislintat, daar zit nu al zo'n smet op... dat gaat nooit meer wegebben... en da's ook voor een groot deel zijn eigen schuld
Ja van mij hebben ze ook eeuwig krediet, net als Heitinga en Schreuder vorig jaar.quote:
Weer 50 euro, kan je beter een halve tank benzine van kopen.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:19 schreef Saekerhett het volgende:
Het staat verdedigend eigenlijk allemaal te hoog, al lijkt het in de 2e helft iets compacter tot nu toe.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:20 schreef KingRoland het volgende:
verdediging is kut
Megafoonmongool is terug.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit gifje zag ik voordat het op mijn stream voorbijkwam
Like uitgedeeld.
In de Kuip krijg je geen kartonnen dragertjes meer mee dus ik heb nu zo’n plastic opklapbaar dragertje gekocht en smokkel die dan meequote:
Het is al wat beter dan tegen Fortuna. Maar nog genoeg werk aan winkel uiteraardquote:Op donderdag 21 september 2023 22:20 schreef KingRoland het volgende:
verdediging is kut
RVC, Directie en Sven gaan eruit. Steijn mag blijven omdat hij van Feyenoord wint. Wordt vervolgens kampioen en wint de europa League krijgt daarvoor een standbeeld voor de hoofdingang gaat naar Tottenham en faalt daar.quote:
Crisis in Rotterdam?quote:Op donderdag 21 september 2023 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
In de Kuip krijg je geen kartonnen dragertjes meer mee dus ik heb nu zo’n plastic opklapbaar dragertje gekocht en smokkel die dan mee
Tot zover deze anekdote
wtfquote:Op donderdag 21 september 2023 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
In de Kuip krijg je geen kartonnen dragertjes meer mee dus ik heb nu zo’n plastic opklapbaar dragertje gekocht en smokkel die dan mee
Tot zover deze anekdote
In de Kuip serveren ze nog steeds geen Coca-Cola, terwijl Coca-Cola Nederland in Rotterdam is gevestigd.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot zover deze anekdote
quote:Op donderdag 21 september 2023 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot zover deze anekdote
Deze anekdote mist een detail over in welk lichaamsdeel je dat plastic dragertje verstopt.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot zover deze anekdote
Krijgt ook wel heel veel ruimtequote:Op donderdag 21 september 2023 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Forbs op rechts trouwens wel verdomde gevaarlijk continu. Benieuwd of dit een uitschietertje is of dat ie dit niveau vaker kan halen. Zou wel het grootste probleem daar oplossen.
We hebben dan ook zware seizoenen achter de rug gehad.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee daar werd constant mee gegooid
Gohquote:Op donderdag 21 september 2023 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee daar werd constant mee gegooid
WEL GODVERDOMMEquote:Op donderdag 21 september 2023 22:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@:Erasmus Berghuis overtreding in 1 minuut
Gewoon in m’n broekquote:Op donderdag 21 september 2023 22:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Deze anekdote mist een detail over in welk lichaamsdeel je dat plastic dragertje verstopt.
Verbinding zoeken met je supporters, heet dat toch?quote:Op donderdag 21 september 2023 22:24 schreef KingRoland het volgende:
Ajax en Feyenoord beide stadions in de meest ghetto plek van de stad.
PSV gewoon midden in het centrum genot.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:24 schreef KingRoland het volgende:
Dit klopt.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:24 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op donderdag 21 september 2023 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot zover deze anekdote
Wel lastig met uitbreiden.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:24 schreef Coco het volgende:
[..]
PSV gewoon midden in het centrum genot.
Pepsi is sponsor, die vinden het niet zo leuk als er dan Coca Cola geserveerd wordt .quote:Op donderdag 21 september 2023 22:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In de Kuip serveren ze nog steeds geen Coca-Cola, terwijl Coca-Cola Nederland in Rotterdam is gevestigd.
tot zover deze anekdote.
Gewoon wat land van de gemeente kopen, schijnt in Eindhoven niet zo heel moeilijk mee te handelen te zijn.quote:
Vet!quote:Op donderdag 21 september 2023 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon in m’n broek
https://www.bol.com/nl/nl(...)c9I0EyEaAp8EEALw_wcB
Deze om precies te zijn
Forbs.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Wel apart dat Mislintat dan over de aankoop van Sosa struikelt, da's echt de beste zet die hij heeft gemaakt
oh ik dacht een andere plek in zijn broekquote:Op donderdag 21 september 2023 22:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vet!
[ afbeelding ]
Kun je gewoon naast je 9mm dragen
Die speelt nu voor het eerst ook wel aardig ja...quote:
EasyToysquote:Op donderdag 21 september 2023 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon in m’n broek
https://www.bol.com/nl/nl(...)c9I0EyEaAp8EEALw_wcB
Deze om precies te zijn
Formaat cockring van de gemiddelde FOK!ker.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vet!
[ afbeelding ]
Kun je gewoon naast je 9mm dragen
https://www.aliexpress.com/w/wholesale-fake-penis-pants.htmlquote:Op donderdag 21 september 2023 22:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oh ik dacht een andere plek in zijn broek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:Op donderdag 21 september 2023 22:24 schreef Saekerhett het volgende:
Weet je wat pas echt schandalig is, dat Twente de bierprijs verhoogd heeft met 37,5%. Eerst betaalde je 5 euro voor 0,5, nu betaal je 5,50 voor 0,4.
Ik heb altijd het idee dat dat een spelfout is.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tijd voor Akpom zou ik zeggen
Dit is echt niet oké, dit had gewoon je 4-2 en een eventuele genadeslag moeten zijn.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax speelt wel iets beter in 2e helft maar zulke kansen mag je gewoon echt niet missen
Die had toch 3 kinderen bij verschillende vrouwen hoorde ik laatstquote:Op donderdag 21 september 2023 22:30 schreef Wotte het volgende:
Hopen dat Steven single is want ik ben bang dat 'm zelfs daar er niet meer in krijgt.
duly notedquote:Op donderdag 21 september 2023 22:30 schreef KingRoland het volgende:
je moet nu echt 4-2 maken, als je nog bij de 90e minuut 3-2 staat is het klaar. OM gaat dan met man en macht naar voren
Het is wel erg vermakelijk, twee van die kneuzenploegen tegen elkaarquote:Op donderdag 21 september 2023 22:30 schreef Erasmus het volgende:
De Britse commentator waar ik nu luister noemt Bergwijn een egoïstische speler en deze wedstrijd een horrible game.
De zender is TNT Sports 4 trouwens.
Ajax dacht ooit dat het klaar was in de 96ste minuut.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:30 schreef KingRoland het volgende:
je moet nu echt 4-2 maken, als je nog bij de 90e minuut 3-2 staat is het klaar. OM gaat dan met man en macht naar voren
Ajax is nooit klaar met het OM.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Ajax dacht ooit dat het klaar was in de 96ste minuut.
appels met peren wat ik nu doequote:Op donderdag 21 september 2023 22:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zijn toch compleet verschillende spelers.
Ik vermaak me prima.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:30 schreef Erasmus het volgende:
De Britse commentator waar ik nu luister noemt Bergwijn een egoïstische speler en deze wedstrijd een horrible game.
De zender is TNT Sports 4 trouwens.
Ja foutje kan gebeuren toch.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die had toch 3 kinderen bij verschillende vrouwen hoorde ik laatst
Laat die jongen toch terug naar Feyenoord gaan.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Berghius speelt niet best.
nou ik kan de huidskleur al radenquote:Op donderdag 21 september 2023 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die had toch 3 kinderen bij verschillende vrouwen hoorde ik laatst
Eens. De entertainmentwaarde is zeker aanwezig.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is wel erg vermakelijk, twee van die kneuzenploegen tegen elkaar
En Sjaak Swart, Cruijff, Kluivert, Rijkaard, Stam, Sneijder, Ibrahimovic, Trabelsi, Chivu, Grygera, Maxwellquote:Op donderdag 21 september 2023 22:32 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax mist types als Onana, Tagliafico, Blind, De Ligt, Mazraoui, Van de Beek, Schøne, Frenkie, Tadic, Neres en Ziyech.
Mokka?quote:Op donderdag 21 september 2023 22:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nou ik kan de huidskleur al raden
Ik ook hoor.quote:
Met zo;n vader heeft een kind toch altijd wel een kleurtje?quote:Op donderdag 21 september 2023 22:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nou ik kan de huidskleur al raden
Tadic past beter.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
appels met peren wat ik nu doe
je hebt helemaal gelijk maat
doelde meer dat het wel weer een witte vrouw zal zijnquote:Op donderdag 21 september 2023 22:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met zo;n vader heeft een kind toch altijd wel een kleurtje?
Die had vooraf de grandeur van Bergkamp en Boli nog in zijn hoofd en ziet nu twee ploegen waarvan Brentford met 2 vingers in de neus zou winnen.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Ik kom net kijken, gaf alleen door wat er aan de andere kant van de Noordzee gezegd werd.
Blond ook nog.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
precies
verder val ik zelf niet zo op blank, maar goed ieder zn ding he
Die valt wel heerlijk in jaquote:Op donderdag 21 september 2023 22:35 schreef Saekerhett het volgende:
Vos is drie klassen beter dan al die middelmatige aankoopzooi.
Een albino?quote:Op donderdag 21 september 2023 22:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
doelde meer dat het wel weer een witte vrouw zal zijn
Die denken waarschijnlijk dat de herenteam van Ajax nog steeds met ABN AMRO op het shirt speelt.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die had vooraf de grandeur van Bergkamp en Boli nog in zijn hoofd en ziet nu twee ploegen waarvan Brentford met 2 vingers in de neus zou winnen.
Goed staaltje scorebordjournalistiek Rolandquote:Op donderdag 21 september 2023 22:36 schreef KingRoland het volgende:
als brighton zo doorgaat zijn hun voor mij de meeste overrated ploeg van europa
TDK genotquote:Op donderdag 21 september 2023 22:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Die denken waarschijnlijk dat de herenteam van Ajax nog steeds met ABN AMRO op het shirt speelt.
Lekker toch, vlabuks al in de hand.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tsja je verwacht het niet he
Dit zou echt teringgrappig zijn.quote:
Het is veel te wisselvallig, pakt een paar goede ballen maar kost je ook weer 1,5 goalquote:
Kan er he-le-maal niks van.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:40 schreef Caland het volgende:
Ik zit me echt te verwonderen om die Gaaei
Zo creëer je een man-meer situatie elders op het veld, Pizza.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
De tactiek om Aubameyang vrij te laten en te laten scoren begrijp ik niet.
Ik snap nu dat ze die Rensch er in lieten staan. Dit is ook niksquote:Op donderdag 21 september 2023 22:40 schreef Caland het volgende:
Hoe spreek jij Gaaei uit?quote:Op donderdag 21 september 2023 22:40 schreef Caland het volgende:
Heb je hem toen wel gezien tegen Tagliafico?quote:Op donderdag 21 september 2023 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wissel Steven Berghuis nou eens, die is leeg. Loopt geen gaten meer dicht
Voor dit soort verdiepende kennis zit ik in dit topic.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:40 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Zo creëer je een man-meer situatie elders op het veld, Pizza.
Ik zeg gewoon Geij.quote:
quote:Op donderdag 21 september 2023 22:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Van Beukering zou tegen dit Ajax ook scoren.
Eksterquote:
Ben je nou weer aan het drinken?quote:Op donderdag 21 september 2023 22:41 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Heb je hem toen wel gezien tegen Tagliafico?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |