quote:Op donderdag 21 september 2023 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe staat het met de toto? @:Coco
Vooralsnog waren AZ en PSV incidenten. En Ajax is gewoon om te janken.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het kan een weekje wat minder gaat, je kan best verliezen van Arsenal of Marseille of een keertje van een minder bekende club uit Bosnië, maar de manier waarop we de goals tegen krijgen is erg zorgwekkend. Dat kan gewoon niet op Europees niveau. Maar goed, het kan zijn dat jij dit anders ziet natuurlijk.
Ik vond hem bij RBC in de spits wel oke.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:07 schreef -XOR- het volgende:
Vos is ook gewoon talentvoller dan wat er is gekocht.
Ik ook, stukje Corona.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We gaan weer lachen!
Biertje geopend @:coco
Ajaxsupporters zeker?quote:
Nee, regel maar een competente en capabele streamquote:Op donderdag 21 september 2023 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn stream loopt een minuutje achter, dus gelieve allemaal een minuutje te wachten met posten als er wordt gescoord.
Ha, heb ik ook.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn stream loopt een minuutje achter, dus gelieve allemaal een minuutje te wachten met posten als er wordt gescoord.
Een van de 3 besten van Ned -17 dat op het EK van Frankrijk(?) de finale verloor. Niet van het niveau Gravenberch maar wel zeer behoorlijk.quote:
Heb bij canal digital ook het idee dat het achterloopt.quote:Op donderdag 21 september 2023 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
HENKEDquote:Op donderdag 21 september 2023 22:06 schreef Caland het volgende:
Teleurstellend dat Vos niet op witte schoenen speelt
De eerste die dit snapt krijgt van mij fokcredits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |