Dat deed Arsenal beter.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Marseille niet geil voor de gol
Nu ben ik ook wel benieuwd wie dat zou moeten zijn.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Het erge is dat ik nog weet wie je bedoelt met kindsoldaat ook
Schaamteloos gejat uit het Feyenoordtopicquote:Op donderdag 21 september 2023 21:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Het erge is dat ik nog weet wie je bedoelt met kindsoldaat ook
Leerdam.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Schaamteloos gejat uit het Feyenoordtopic
They need to be more honey for ze goal.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Marseille niet geil voor de gol
Dat middenveld kan er ook geen kut van de helft van de passes komt gewoon niet aan of word op een mongolen manier aangenomen, als Bergwijn of Brobbey het halve veld over rent in zijn eentje lukt het hem beter dan in teamverband.quote:
Achterin bepaalt niet, elke aanval is een schot op doel.quote:
Sereroquote:Op donderdag 21 september 2023 21:50 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Nu ben ik ook wel benieuwd wie dat zou moeten zijn.
Ja met Taylor en Tahirovic ga je de Europa League niet winnen, nee.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:51 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dat middenveld kan er ook geen kut van de helft van de passes komt gewoon niet aan of word op een mongolen manier aangenomen, als Bergwijn of Brobbey het halve veld over rent in zijn eentje lukt het hem beter dan in teamverband.
Beide verdediging gatenkaas en Marseille vanaf de 2-1 veel beter.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:52 schreef ashardalan het volgende:
Eerste helft gemist, heb van R1 meegekregen dat het effekes ok ging met ajax en het daarna weer snel afzakte naar het niveau van de afgelopen tijd. Correct?
Het was eigenlijk van beide kanten comedy capers vanaf het begin.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:52 schreef ashardalan het volgende:
Eerste helft gemist, heb van R1 meegekregen dat het effekes ok ging met ajax en het daarna weer snel afzakte naar het niveau van de afgelopen tijd. Correct?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |