Fischer, Lodeiro, Cvitanich, Bulykin, Sigthorsson, Gudelj, kindsoldaat, Sulejmani, mooie tijden.quote:
Denk je dat hij geluk had met het materiaal bij Sparta?quote:Op donderdag 21 september 2023 21:47 schreef Slobeend het volgende:
Je ziet aan alles dat dit Steijn boven de pet gaat.
Klassieker.quote:
Blijkbaar. Heb daar ook geen verklaring voor.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk je dat hij geluk had met het materiaal bij Sparta?
Wie was beter: Sulejmani of Bergwijn?quote:Op donderdag 21 september 2023 21:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Fischer, Lodeiro, Cvitanich, Bulykin, Sigthorsson, Gudelj, kindsoldaat, Sulejmani, mooie tijden.
Ik vind hem echt aandoenlijk. Ik gun hem eigenlijk wel een succesje vanavond.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:47 schreef Slobeend het volgende:
Het erge is dat ik nog weet wie je bedoelt met kindsoldaat ookquote:Op donderdag 21 september 2023 21:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Fischer, Lodeiro, Cvitanich, Bulykin, Sigthorsson, Gudelj, kindsoldaat, Sulejmani, mooie tijden.
Sulejmaniquote:Op donderdag 21 september 2023 21:48 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wie was beter: Sulejmani of Bergwijn?
Sulejmani scoorde af en toe nog eens een belangrijke goal.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:48 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Wie was beter: Sulejmani of Bergwijn?
De beste man heeft zich de hele zomer lang elke ochtend in zijn arm geknepen omdat een of andere staatsdebiel bij hem is uitgekomen als eerste trainer van Ajax en ziet dat nu in een maandje uit zijn vingers glippenquote:Op donderdag 21 september 2023 21:47 schreef Slobeend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |