Ik was met van alles al aan het knoeien geweest.Dacht op een gegeven moment zelfs dat het aan mijn gehoor lag.quote:Op donderdag 21 september 2023 02:46 schreef PLY het volgende:
[..]
Vaak zo, zoek je het in het moeilijke
Prima TT.quote:
Oohhquote:Op donderdag 21 september 2023 02:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was met van alles al aan het knoeien geweest.Dacht op een gegeven moment zelfs dat het aan mijn gehoor lag.
Ik herken dat, die had ik voorheen ook. 4 schuifjes en 8 knoppen, zitten soort mute knoppen op iddquote:Op donderdag 21 september 2023 02:52 schreef FreshFruit het volgende:
Lag het dus aan het mengpaneel.Of nou ja aan het knopje wat ik in had gedrukt.
Dit gaat om een echt mengpaneel.Meestal vraag ik Soul die weet ook veel van computers.Maar dit ding moet ik zelf maar uitvinden.quote:Op donderdag 21 september 2023 02:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Oohhik ben ook niet echt handig met pc soms, red mij wel aardig. Maar als er iets is helpt de jongste ff, dat is zelf een pc
en toch heb ik al 4 spelcomputers gebouwd, super snelle. Hardware gaat prima, maar software
Precies die.quote:Op donderdag 21 september 2023 02:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik herken dat, die had ik voorheen ook. 4 schuifjes en 8 knoppen, zitten soort mute knoppen op idd
Ja en versterkt prima, echt keihard. Maar zit al 3j op een tablet nu. Zit ook goed geluid in, en lekker relaxed op de bank ipv zo een klote stoelquote:
Uiteindelijk kom je er welquote:Op donderdag 21 september 2023 02:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit gaat om een echt mengpaneel.Meestal vraag ik Soul die weet ook veel van computers.Maar dit ding moet ik zelf maar uitvinden.
Gamestoel bedoel je? Die wil ik ook niet.quote:Op donderdag 21 september 2023 03:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja en versterkt prima, echt keihard. Maar zit al 3j op een tablet nu. Zit ook goed geluid in, en lekker relaxed op de bank ipv zo een klote stoel
Verder is het een prima ding.En het mengpaneel ook.quote:
Hier staat er ook n, maar ik zit heerlijk op de bank zo. Poten op tafel en lekker onderuitquote:Op donderdag 21 september 2023 03:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gamestoel bedoel je? Die wil ik ook niet.![]()
Soul heeft er eentje voor haar verjaardag gehad.
Goede koptel ook belangrijk, n die echt over je oren gaanquote:Op donderdag 21 september 2023 03:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verder is het een prima ding.En het mengpaneel ook.
Leuk speelgoedquote:Op donderdag 21 september 2023 03:08 schreef FreshFruit het volgende:
Deze heeft 5 schuiven en dan de mixschuif nog.
Ik heb een keukenstoel,totaal versleten, met armleuning.Moet echt eigenlijk een nieuwe komen maar dan wil ik dezelfde.quote:Op donderdag 21 september 2023 03:07 schreef PLY het volgende:
[..]
Hier staat er ook n, maar ik zit heerlijk op de bank zo. Poten op tafel en lekker onderuit
Ja, als het lekker zit doe je hem niet weg.. Net een oude jas die fijn zit of oude schoenenquote:Op donderdag 21 september 2023 03:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een keukenstoel,totaal versleten, met armleuning.Moet echt eigenlijk een nieuwe komen maar dan wil ik dezelfde.
Welke heb jij?quote:Op donderdag 21 september 2023 03:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Goede koptel ook belangrijk, n die echt over je oren gaan
Smakelijk bakkie.quote:
Ik heb Devine. Niet zo duur maar geadviseerd door die oudste en moet zeggen prima en sluit goed af en geen zweetoortjesquote:Op donderdag 21 september 2023 03:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welke heb jij?
Hier een Pioneer die prima is .Maar ik wil weleens wat anders.
Als verwend kind zijnde.
Mij word steeds een Technics aangeraden maar die zijn dus wel duur.quote:Op donderdag 21 september 2023 03:17 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik heb Devine. Niet zo duur maar geadviseerd door die oudste en moet zeggen prima en sluit goed af en geen zweetoortjes
Kijk, als je echt veel muz luistert dan moet je er voor gaan. Ik 2 avondjes somsquote:Op donderdag 21 september 2023 03:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mij word steeds een Technics aangeraden maar die zijn dus wel duur.
Kussentjes voor de mijne kosten al 20 euro.quote:Op donderdag 21 september 2023 03:19 schreef PLY het volgende:
[..]
Kijk, als je echt veel muz luistert dan moet je er voor gaan. Ik 2 avondjes soms
Maar zit jij constant met koptel op achter de pc? Dan snap ik het welquote:Op donderdag 21 september 2023 03:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kussentjes voor de mijne kosten al 20 euro.
20 of mss nog wel langer jaar geleden had je van die Sennheisers die tegen je oren zaten.Heel lichtgewicht.quote:Op donderdag 21 september 2023 03:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kussentjes voor de mijne kosten al 20 euro.
Er is zoveel keuze tegenwoordig, op zich wel mooi maar maakt het ook moeilijker kiezenquote:Op donderdag 21 september 2023 03:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
20 of mss nog wel langer jaar geleden had je van die Sennheisers die tegen je oren zaten.Heel lichtgewicht.
Ik de laatste tijd veel minder omdat Soul met game maatjes er eentje opheeft.quote:Op donderdag 21 september 2023 03:23 schreef PLY het volgende:
[..]
Maar zit jij constant met koptel op achter de pc? Dan snap ik het wel
Ik las er iets over.Superlief dat je het voor hem doet en spreek je later.quote:Op donderdag 21 september 2023 03:28 schreef PLY het volgende:
Ik moet gaan, morgen weer mijn kameraad rijden krijgt chemo weer. Was gezellig freon![]()
Jij aan soulquote:Op donderdag 21 september 2023 03:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las er iets over.Superlief dat je het voor hem doet en spreek je later.
En de groetjes aan Jipske.
Doe ik zeker,morgen dan.quote:
Goedemorgen UN.quote:
quote:Op donderdag 21 september 2023 04:13 schreef FreshFruit het volgende:
@:Devzero
Dat doorgehaalde kan ook prima.
Wat gaaf dat je in die kringloopwinkels werkt.quote:
Zijn er best veel die de filmpjes terugkijken van @Hoempah,DGK_tegengas of anderen.quote:Op donderdag 21 september 2023 04:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal eens in een komende BB COS roepen dat ik het toch niet kijk, eens kijken hoe aardig daar op gereageerd wordt
Ik zal een like geven aan alle mario posts in het scanman topicquote:Op donderdag 21 september 2023 04:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn er best veel die de filmpjes terugkijken van @:Hoempah,DGK_tegengas of anderen.
En dan komen posten.Of hun mening baseren op de COS.Je bent vast welkom.
Hoe is het bij jullie inname? Bij ons ging dat soms niet eerlijk.quote:Op donderdag 21 september 2023 04:18 schreef _UserName_ het volgende:
Is leuk werk idd, komt er genoeg tegen. Hoewel het doel met die kringloopwinkels is om de armoede te bestrijden, dat is het mindere er aan, dat het nodig is
Dat is al een mooi begin.quote:Op donderdag 21 september 2023 04:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal een like geven aan alle mario posts in het scanman topic
Niet eerlijk in de zin dat er meer met de medewerkers mee ging? Bij ons wordt het geprijsd en gaat het de winkel in. Als je iets graag wil hebben mag een ander het prijzen en in de winkel leggen, als het er aan het eind van de dienst nog is, heb je geluk.quote:Op donderdag 21 september 2023 04:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe is het bij jullie inname? Bij ons ging dat soms niet eerlijk.
Waardevolle dingen heb je wel eerste keus.quote:Op donderdag 21 september 2023 04:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Niet eerlijk in de zin dat er meer met de medewerkers mee ging? Bij ons wordt het geprijsd en gaat het de winkel in. Als je iets graag wil hebben mag een ander het prijzen en in de winkel leggen, als het er aan het eind van de dienst nog is, heb je geluk.
Daar wordt niet heel warm voor gelopen moet ik zeggen. En wat is waardevol? Je zou kunnen zeggen dat bij een kringloop alles waardevol ka zijn, als de juiste koper er maar tegenaan looptquote:Op donderdag 21 september 2023 04:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waardevolle dingen heb je wel eerste keus.
Mooi gesproken wel.En lokwinske met je jubileum.quote:Op donderdag 21 september 2023 04:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar wordt niet heel warm voor gelopen moet ik zeggen. En wat is waardevol? Je zou kunnen zeggen dat bij een kringloop alles waardevol ka zijn, als de juiste koper er maar tegenaan loopt
Verkopen jullie ook kleding?quote:Op donderdag 21 september 2023 04:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar wordt niet heel warm voor gelopen moet ik zeggen. En wat is waardevol? Je zou kunnen zeggen dat bij een kringloop alles waardevol ka zijn, als de juiste koper er maar tegenaan loopt
Ja, waardevolle kleding gaat Vinted op, daar kunnen we er meer uit halen.quote:Op donderdag 21 september 2023 04:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verkopen jullie ook kleding?
Now we`re talkingquote:Op donderdag 21 september 2023 04:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, waardevolle kleding gaat Vinted op, daar kunnen we er meer uit halen.
En Vinted is een goede site om te verkopen.quote:Op donderdag 21 september 2023 04:41 schreef _UserName_ het volgende:
Maar dan gaat het om Louis Feraud bijvoorbeeld, dat hang je niet voor een tientje in de winkel als je elders 50+ kan pakken op een jasje. Echt goede meubels gaan ook marktplaats op, die zijn dan ook in de winkel wat hoer geprijsd maar de kleding op vinted gaat de winkel niet in
Klopt, heb al relatief veel verkocht daar. Voor veel hogere prijzen dan kringloop.quote:Op donderdag 21 september 2023 04:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Vinted is een goede site om te verkopen.
Best wel breed wat je dus allemaal aanstuurt.Ik vind het knap.quote:Op donderdag 21 september 2023 04:39 schreef _UserName_ het volgende:
Wij hebben vrij weinig handelaren, wel een Duits stel, maar die krijgen dan "speciale" prijzen voorgeschoteld. Wij zijn ook anders dan een reguliere kringloop, wij krijgen geen subsidie van de gemeente. We zijn een stichting die de armoede bestrijd op de eerste plaats. Om te beginnen hebben we een supermarktje waar mensen met een laag inkomen (pashouders) een aanvulling kunnen kopen op hun voedselbankpakket. Wij kopen dat gewoon in bij de Jumbo voor de volle prijs en verkopen dat tegen 50-80% van de inkoopsprijs. Dat verlies moeten we in de kringloop goed maken. Daarnaast hebben we een dagbesteding waar mensen zitten met een (te grote) afstand naar de arbeidsmarkt, die maken ook dingen voor de kringloop.
Bij handelaren noemen we dit ook zodat ze wat minder afdingen, gister hadden we er een die wilde een bank kopen, gaan normaal gesproken voor 35 weg maar zat geen prijsje op, dus bij 50 begonnen en op 40 geindigd
Zegt Omrin je iets?quote:Op donderdag 21 september 2023 04:48 schreef _UserName_ het volgende:
Dagbesteding sturen wij niet aan, tenzij er deelnemers zijn die beneden aan het werk zijn (dagbesteding zit boven, is afgesloten van kringloop). Dat doet de vrouw van de directeur.
Estafette.quote:Op donderdag 21 september 2023 04:52 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, maar google leert mij dat het een afvalbewerkingsbedrijf is?
Wat mij wel opvalt dat sommige de hoofdprijs vragen.quote:Op donderdag 21 september 2023 04:55 schreef _UserName_ het volgende:
verwerking in de brede zin; verwerken tot iets (her)bruikbaars, wat tegenwoordig helemaal niet sleht is
Er zit dus nog een kringloop in de plaats hier, die is idd fakking duur. Mensen brengen hun spullen dan ook bij ons. Een bank kost daar 2 a 300 euro.. plus ze krijgen nog subsidie. En de eigenaar daar rijdt in een te dikke bak naar zijn te grote villa. Iedereen klaagt erover en wij spinnen er gare bij. Zij zien ons ook als concurrent, terwijl we dat niet zijn. Wij helpen mensen namelijk (zij ook, maar iemand naar de klote helpen is niet helpen)quote:Op donderdag 21 september 2023 04:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat mij wel opvalt dat sommige de hoofdprijs vragen.
Hij rijdt zeg maar reclame voor jullie.quote:Op donderdag 21 september 2023 05:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Er zit dus nog een kringloop in de plaats hier, die is idd fakking duur. Mensen brengen hun spullen dan ook bij ons. Een bank kost daar 2 a 300 euro.. plus ze krijgen nog subsidie. En de eigenaar daar rijdt in een te dikke bak naar zijn te grote villa. Iedereen klaagt erover en wij spinnen er gare bij. Zij zien ons ook als concurrent, terwijl we dat niet zijn. Wij helpen mensen namelijk (zij ook, maar iemand naar de klote helpen is niet helpen)
Point taken,er komt altijd een maar bij mij.Soms gaat het ook iets te makkelijk.quote:Op donderdag 21 september 2023 05:10 schreef _UserName_ het volgende:
Klopt, wat weer in ons nadeel werkt, eerder kregen wij dat gedoneerd, als charitatieve instelling mogen wij producten over de THT verkopen, mits dat volgens de richtlijnen is. Maar ik snap de bedrijven wel, als die er nog wat op kunnen pakken, waarom niet. Plus ze krijgen een goede (verduurzamende) naam. Dus je bent gek als je dat niet doet als bedrijf, het gros zal zeggen dat het wordt weggegooid namelijk.
Ik was gister met de bus naar een ander gedeelte van de stad en het viel me op het aantal dames met een rolkar.quote:Op donderdag 21 september 2023 05:15 schreef _UserName_ het volgende:
Zeker, geef het weg of verkoop het goedkoop maar gooi het niet weg, dat kost doorgaans alleen maar geld
Dat wilde ik je even zeggen.quote:
Los daarvan: De mensen die er werken ook lekker eten geven.quote:Op donderdag 21 september 2023 05:21 schreef _UserName_ het volgende:
Ik moet ook zeggen in mijn korte loopbaan bij dit bedrijf dat ik het er echt naar mijn zin heb, ik probeer veel te bedenken wat ten goede komt voor de "driehoek", dingen bedenken wat de dagbesteding kan doen om te verkopen in de kringloop te stimuleren en zo de supermarkt in leven kan houden.
Ik werkte in de lunchroom en daar hadden de medewerkers 50% korting.Man3 wat een drukte vaak.quote:Op donderdag 21 september 2023 05:28 schreef _UserName_ het volgende:
Lunch is van ons, vaak zit daar inderdaad een soepje of salade van de dagbesteding bij![]()
En op zaterdag loempia's of vis van de markt, die zit pal achter ons
Doen jullie dan ook helpen bij inrichten van een huis? Dat is soms ook nodig.quote:Op donderdag 21 september 2023 05:35 schreef _UserName_ het volgende:
medewerkers hebben bij ons ook een pasje dus kunnen ook goedkoop boodschappen doen. Daarnaast hebben wij 50% korting op alle kleding voor pashouders, ook dat is een eerste levensbehoefte
Nee, dat niet. Wel bieden we ontruimingen en verhuizingen aan, maar dat gaat vanuit een andere vesteging. Wij hebben niet altijd complete inrichtingen.quote:Op donderdag 21 september 2023 05:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doen jullie dan ook helpen bij inrichten van een huis? Dat is soms ook nodig.
Ontruiming is ook niet altijd leuk.Mijn bovenbuur is uitgezet.Dat ging allemaal een container in.quote:Op donderdag 21 september 2023 05:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Wel bieden we ontruimingen en verhuizingen aan, maar dat gaat vanuit een andere vesteging. Wij hebben niet altijd complete inrichtingen.
Wat niet verkoopbaar is gaat idd daar heen, helaas. Hoewel we laatst wel een pareltje hadden bij een ontruiming van een vrouwtje die verder geen familie of testament had.quote:Op donderdag 21 september 2023 05:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ontruiming is ook niet altijd leuk.Mijn bovenbuur is uitgezet.Dat ging allemaal een container in.
Goedemorgen,lekker roeiweer.quote:
Vertel?quote:Op donderdag 21 september 2023 05:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wat niet verkoopbaar is gaat idd daar heen, helaas. Hoewel we laatst wel een pareltje hadden bij een ontruiming van een vrouwtje die verder geen familie of testament had.
Een 14 karaats gouden ketting, heeft een mooi centje opgeleverdquote:
Wel weer heel mooiquote:Op donderdag 21 september 2023 05:45 schreef pullup het volgende:
Toch weer een net andere
[ afbeelding ]
quote:
Alweer?quote:
Slimme hondquote:
Goedemorgen,ik ga zo slipen.quote:Op donderdag 21 september 2023 05:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Alweer?
Gaat ie deze keer wel de plomp in?
Kleine nachtsnack dan eerstquote:Op donderdag 21 september 2023 05:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,ik ga zo slipen.
En nu heb ik daar wel zin in.#viesdikquote:Op donderdag 21 september 2023 05:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Kleine nachtsnack dan eerst
[ twitter ]
Je hebt het ook best lang volgehoudenquote:Op donderdag 21 september 2023 05:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,ik ga zo slipen.
Ben je vrliefd?quote:Op donderdag 21 september 2023 06:00 schreef pullup het volgende:
Ben deze week een half uurtje eerder op vanwege het feit dat er eentje uit de ploeg steeds ook weer vroeg moet aanleggen
Dat halve uurtje zorgt er net voor dat ik niet ontbijt gek genoeg, totaal geen trek
Nee te vroegquote:
Kan beide hoor.quote:
Ja hehe maar als ik klaar ben zo zet ik het op een vreten denk ikquote:
Raar is dat dan, heb je dan later op de ochtend ook geen honger?quote:Op donderdag 21 september 2023 06:00 schreef pullup het volgende:
Ben deze week een half uurtje eerder op vanwege het feit dat er eentje uit de ploeg steeds ook weer vroeg moet aanleggen
Dat halve uurtje zorgt er net voor dat ik niet ontbijt gek genoeg, totaal geen trek
Denk er anders nooit over na, 2 boterhammetjes en soms een eitje bij de koffiequote:Op donderdag 21 september 2023 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar is dat dan, heb je dan later op de ochtend ook geen honger?
Je moet wel wat eten hoor.quote:Op donderdag 21 september 2023 06:09 schreef pullup het volgende:
Goed ik ga inpakken en zo de regen in
Heb je dat altijd als je er vroeger dan anders uit moet?quote:Op donderdag 21 september 2023 06:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk er anders nooit over na, 2 boterhammetjes en soms een eitje bij de koffie
nu moet ik er niet aan denken
Fijne dag Pullupquote:Op donderdag 21 september 2023 06:09 schreef pullup het volgende:
Goed ik ga inpakken en zo de regen in
Hey HC, beetje kunnen slapen?quote:
Redelijk.. 2e stuk wel zonder wakker worden.. das tich het lekkerste.. dus denk uur of 6 in totaal.. wel erg verkoudenquote:
Ik wist het.quote:
O dat is lekker ,wel kudt dat je weer nog verkouden bentquote:Op donderdag 21 september 2023 06:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Redelijk.. 2e stuk wel zonder wakker worden.. das tich het lekkerste.. dus denk uur of 6 in totaal.. wel erg verkouden
En jij?
Fijn!quote:Op donderdag 21 september 2023 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is lekker ,wel kudt dat je weer nog verkouden bent
Ik heb ook wel redelijk geslapen voor mijn doen
Ja, dat vond ik ook wel eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 21 september 2023 06:11 schreef FreshFruit het volgende:
Zo fijn dat ik een schaduwposter heb.
Niet weer hiermee gaan beginnen hoorquote:Op donderdag 21 september 2023 06:16 schreef FreshFruit het volgende:
Met de meest onnozele vragen om maar aandacht te genereren.Ik noem geen naam.
He Deisyy,quote:
Morguh heerquote:Op donderdag 21 september 2023 07:24 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zo naar Verbeet-instituut Tilburg. Op weg naar goud......injecties.
Ik ga vandaag naar Londen.quote:Op donderdag 21 september 2023 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He Deisyy,wanneer ga je op vakantie
O fijn, Lekker genieten daar even er tussenuit.quote:
Toi toi toi!! 🤞quote:Op donderdag 21 september 2023 07:24 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zo naar Verbeet-instituut Tilburg. Op weg naar goud......injecties.
Ook baked beans?quote:Op donderdag 21 september 2023 07:37 schreef engine het volgende:
Ik ga vandaag niet naar Londen maar heb wel bacon and eggs
Neequote:
Englisch breakfastquote:Op donderdag 21 september 2023 07:37 schreef engine het volgende:
Ik ga vandaag niet naar Londen maar heb wel ham and eggs
Zonder worstjes en bonen en met kaas en tomaatquote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 21 september 2023 07:52 schreef engine het volgende:
[..]
Zonder worstjes en bonen en met kaas en tomaat
bacon and eggs is lekkerderquote:Op donderdag 21 september 2023 07:37 schreef engine het volgende:
Ik ga vandaag niet naar Londen maar heb wel ham and eggs
Ik doe wel eens ontbijtspel met ei, dat is ook zo lekkerquote:
Zonder black pudding vooralquote:Op donderdag 21 september 2023 07:52 schreef engine het volgende:
[..]
Zonder worstjes en bonen en met kaas en tomaat
Vrije dag vandaag, of moet je later werken?quote:
Hey Cafcaquote:Op donderdag 21 september 2023 09:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Zonder black pudding vooral
Good morning!
Dat al helemaal niet nee.quote:Op donderdag 21 september 2023 09:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Zonder black pudding vooral
Good morning!
Eentje voor jou danquote:
Daar maak je geen trekking meer meequote:
Lekker!quote:Op donderdag 21 september 2023 10:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Eentje voor jou dan
[ afbeelding ]
Zijn trek moest dan ook stukquote:Op donderdag 21 september 2023 10:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar maak je geen trekking meer mee
Dat leer jij die van jou ook zeker? Voor als ze weer eens gaan?quote:Op donderdag 21 september 2023 10:35 schreef pullup het volgende:
Dan doet die meneer in de boot het beter![]()
[ twitter ]
Ik leer ze er wel weer in klimmenquote:Op donderdag 21 september 2023 10:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat leer jij die van jou ook zeker? Voor als ze weer eens gaan?
quote:Op donderdag 21 september 2023 10:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik leer ze er wel weer in klimmen
Lekker, alleen de bonen zou ik laten staanquote:Op donderdag 21 september 2023 10:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Eentje voor jou dan
[ afbeelding ]
Auwwwwwwwwwwwquote:Op donderdag 21 september 2023 10:34 schreef pullup het volgende:
Hij komt toch waar hij zijn wil
[ twitter ]
Ik zou ze laten liggen, is makkelijkerquote:Op donderdag 21 september 2023 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, alleen de bonen zou ik laten staan
Grapjurkquote:Op donderdag 21 september 2023 12:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou ze laten liggen, is makkelijker
Heer aloa.quote:
Het is wel mijn kleur.quote:
Komend weekend weer hequote:Op donderdag 21 september 2023 16:15 schreef Dotteke het volgende:
bbrr vochtig in huis. Het is nog 21.5 maar voelt killekes
Maar alles beter dan die hitte
22/23 graden is nog wel te doenquote:
Ow, dan is die 28 in Duitslandquote:Op donderdag 21 september 2023 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
22/23 graden is nog wel te doen
Kan elders in Nederland wel warm zijn, maar hier is het 22/23 gradenquote:Op donderdag 21 september 2023 17:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dan is die 28 in Duitsland
Dan wachten tot zondag, dan wordt het weer beter weerquote:Op donderdag 21 september 2023 17:18 schreef StevenHyde het volgende:
Goed voor de plantjes
Wel klote, want slecht in mijn vel en was van plan om vanavond na werk even op de racefiets de kop te legen. Maar geen zin in met dit weer
Owja top lekker daarna 22 graden. Ideaal fietsweerquote:Op donderdag 21 september 2023 17:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan wachten tot zondag, dan wordt het weer beter weer
Niet te warm, alhoewel je wel warm fietstquote:Op donderdag 21 september 2023 17:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Owja top lekker daarna 22 graden. Ideaal fietsweer
Zet je fiets op wat rollers en gaan?quote:Op donderdag 21 september 2023 17:18 schreef StevenHyde het volgende:
Goed voor de plantjes
Wel klote, want slecht in mijn vel en was van plan om vanavond na werk even op de racefiets de kop te legen. Maar geen zin in met dit weer
Ja dat is een goede tip. Alleen heb ik dat niet. Ben maar even uurtje wezen wandelen. Ook wel fijn.quote:Op donderdag 21 september 2023 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zet je fiets op wat rollers en gaan?
Zeker ook lekker ja en een goede oplossingquote:Op donderdag 21 september 2023 19:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat is een goede tip. Alleen heb ik dat niet. Ben maar even uurtje wezen wandelen. Ook wel fijn.
Denk het wel ja. Al was het vorige winter lange tijd t/m dec/jan nog wel goed te doen met arm en beenstukken. Maar bij slechter weer is dat wel slim om in huis te hebben.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker ook lekker ja en een goede oplossing
Voor de winter toch maar eens naar kijken dan, een paar rollers?
Hoeveel zou er per pul inzitten? 1,5 liter?quote:
Iets minder want flinke schuimkraag.Maar dan nog.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel zou er per pul inzitten? 1,5 liter?
Ze is LEKKER bezig jaquote:Op donderdag 21 september 2023 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets minder want flinke schuimkraag.Maar dan nog.
Freonquote:Op donderdag 21 september 2023 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets minder want flinke schuimkraag.Maar dan nog.
Heer PLY.quote:
Gewoon een liter of zo meen ik me te herinneren ,.... ongeveer dan ...quote:Op donderdag 21 september 2023 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel zou er per pul inzitten? 1,5 liter?
Broodje kaas met rauwkost, broodje kaas met hummus en broodje kaas met stroop. Eventueel nog mango met yoghurt. En een pakje sinaasappelsapquote:
Maatquote:Op donderdag 21 september 2023 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Broodje kaas met rauwkost, broodje kaas met hummus en broodje kaas met stroop. Eventueel nog mango met yoghurt. En een pakje sinaasappelsap
Kameraadquote:
Ja? Vind ze er echt groter uitzien eigenlijk.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon een liter of zo meen ik me te herinneren ,.... ongeveer dan ...
Groetjes terug van Soul,ze leest mee dus ik heb geen mening.quote:
zijn wat smaller ... 1.5 liter is gewoon te veel om fris te houden in een glasquote:Op donderdag 21 september 2023 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja? Vind ze er echt groter uitzien eigenlijk.
quote:Op donderdag 21 september 2023 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Groetjes terug van Soul,ze leest mee dus ik heb geen mening.
Gaat 1 liter in. En word 7miljoen liter getapt tijdens, genoeg om 3 Olympische zwembaden te vullenquote:Op donderdag 21 september 2023 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
zijn wat smaller ... 1.5 liter is gewoon te veel om fris te houden in een glas
Dan is het niet zeuren, zuipen kreng?quote:Op donderdag 21 september 2023 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
zijn wat smaller ... 1.5 liter is gewoon te veel om fris te houden in een glas
Heb nooit in een Olympisch zwembad gezwonnenquote:Op donderdag 21 september 2023 20:14 schreef PLY het volgende:
[..]
Gaat 1 liter in. En word 7miljoen liter getapt tijdens, genoeg om 3 Olympische zwembaden te vullen
Mjah. Er komen ook weer een 6 mln bezoekers, dan valt het weer mee.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:14 schreef PLY het volgende:
[..]
Gaat 1 liter in. En word 7miljoen liter getapt tijdens, genoeg om 3 Olympische zwembaden te vullen
Beter je best moeten doenquote:Op donderdag 21 september 2023 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb nooit in een Olympisch zwembad gezwonnen
Dan weer wel ja,quote:Op donderdag 21 september 2023 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah. Er komen ook weer een 6 mln bezoekers, dan valt het weer mee.
Ja niets... Ik was 5 en dook van de hoge en kon zwemmen ...quote:Op donderdag 21 september 2023 20:19 schreef PLY het volgende:
[..]
Zat toch, ik 2 maar wat moet je ermee
Zonder ooit zwemles gehad te hebben?quote:Op donderdag 21 september 2023 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja niets... Ik was 5 en dook van de hoge en kon zwemmen ...
Ik aan een broekriem met een touwtjequote:Op donderdag 21 september 2023 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja niets... Ik was 5 en dook van de hoge en kon zwemmen ...
Ik dit ook.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:21 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik aan een broekriem met een touwtjeen dan ineens de slag te pakken
Weet ik niet meer.... ik ging altijd met mn pa mee tussen de middag ... oh ja in de winter in een binnen badje ... dat vond ik niets ... vroeger kon dat allemaaal... gewoon afzwemmen wat watertrappelen en klaar... ook nooit met kleren hoeven zwemmenquote:Op donderdag 21 september 2023 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zonder ooit zwemles gehad te hebben?
In het kanaal bij ons voor huis.Heel herkenbaar dit.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:24 schreef PLY het volgende:
[..]
En dan letten je ouder niet op ff en ging je kopje onder en mond vol slootwater
En wat was je blij toen je het eenmaal kon als kindquote:Op donderdag 21 september 2023 20:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In het kanaal bij ons voor huis.Heel herkenbaar dit.
Ik wel als ik weer eens van een boot flikkerde.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik niet meer.... ik ging altijd met mn pa mee tussen de middag ... oh ja in de winter in een binnen badje ... dat vond ik niets ... vroeger kon dat allemaaal... gewoon afzwemmen wat watertrappelen en klaar... ook nooit met kleren hoeven zwemmen
quote:Op donderdag 21 september 2023 20:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wel als ik weer eens van een boot flikkerde.
Hadden jullie ook een soort kameleon ?quote:Op donderdag 21 september 2023 20:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wel als ik weer eens van een boot flikkerde.
Heet jij gerben?quote:Op donderdag 21 september 2023 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Hadden jullie ook een soort kameleon ?
Wel meerdere.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Hadden jullie ook een soort kameleon ?
Toch knap voor een 5-jarigequote:Op donderdag 21 september 2023 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik niet meer.... ik ging altijd met mn pa mee tussen de middag ... oh ja in de winter in een binnen badje ... dat vond ik niets ... vroeger kon dat allemaaal... gewoon afzwemmen wat watertrappelen en klaar... ook nooit met kleren hoeven zwemmen
Nu niet meer?quote:
Voor mij wel hoorquote:Op donderdag 21 september 2023 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Helaas zo werkt het hier niet meer tegenwoordig ..... tenminste voor mij ...
Tijd dat daar eens een wk voor komt!quote:
Zolang het meer geen DTS of buitenlandse RLS is .... anders ...quote:Op donderdag 21 september 2023 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor mij wel hoor
Teveel andere debiele onderwerpen, dus soms moet je wel.
Dat wordt veel zappen..quote:Op donderdag 21 september 2023 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Tijd dat daar eens een wk voor komt!
Gewoon OS kijken.quote:
Als jij en Mario over BB hier posten vind ik dat prima hoor.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat dat tegen die tijd hier ook wel verboden zal zijn ...
Ja maar dat mag dus niet meer ... We mogen een topic openen in het afvalputje van Fok terwijl de bestaande topics weggemoffeld zijn in de archieven van weet ik nog veel waar ... ben er wel klaar mee met die anticampagne hier ...quote:Op donderdag 21 september 2023 20:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als jij en Mario over BB hier posten vind ik dat prima hoor.
Dat is nou juist meuk die ik niet zal missenquote:Op donderdag 21 september 2023 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang het meer geen DTS of buitenlandse RLS is .... anders ...
Wie bepaalt wat meuk is .... want het is wel erg selectief tegenwoordig ...quote:Op donderdag 21 september 2023 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is nou juist meuk die ik niet zal missen
Je hebt het wel overleefd ...quote:Op donderdag 21 september 2023 21:05 schreef pullup het volgende:
Was best druk in de trein en stad met ajax supporters
Zal later wel wat grimmiger wordenquote:
2 clubs met boze supporters .... en zonder leiding .... ja die kans is groot... maar meestal is het voor de wedstrijdquote:Op donderdag 21 september 2023 21:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal later wel wat grimmiger worden
Dan heb ik mazzel gehad.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
2 clubs met boze supporters .... en zonder leiding .... ja die kans is groot... maar meestal is het voor de wedstrijd
Had er iets van meegekregen.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat mag dus niet meer ... We mogen een topic openen in het afvalputje van Fok terwijl de bestaande topics weggemoffeld zijn in de archieven van weet ik nog veel waar ... ben er wel klaar mee met die anticampagne hier ...
Ja we staan in de Forbs 500quote:Op donderdag 21 september 2023 21:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan heb ik mazzel gehad.
Ik hoor gejuich uit de kroeg hieronder nu... Zou het...?
Dat is wel foetsiequote:Op donderdag 21 september 2023 21:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had er iets van meegekregen.
Er was eerder toch een apart RLS gedeelte?
Ik zie hetquote:
Dat is naar BB 2023 verhuisd en dat is inmiddels gearchiveerd... Er was toch een tijd terug de grote cleanup en move van topics on forums... toen MLN en 40+ samen ging ....quote:Op donderdag 21 september 2023 21:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had er iets van meegekregen.
Er was eerder toch een apart RLS gedeelte?
Klopt, daarom zei ik ook duidelijk dat ik het niet zal missenquote:Op donderdag 21 september 2023 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie bepaalt wat meuk is .... want het is wel erg selectief tegenwoordig ...
Dan zou het dus wel heel vreemd zijn als er een apart Bondgenoten forum komt.Dan kan dan prima in TV.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is naar BB 2023 verhuisd en dat is inmiddels gearchiveerd... Er was toch een tijd terug de grote cleanup en move van topics on forums... toen MLN en 40+ samen ging ....
Echt erg...hoe danquote:
Ja dat was dan ook de bedoeling maar helaas ... opnieuw beginnen in het vergaarbak-subforum en als het dan aanslaat wordt het misschien overwogen .... Het was inmiddels een reeks van 4 topics... maar boeien ... buitenlands doen we niet aan ...quote:Op donderdag 21 september 2023 21:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan zou het dus wel heel vreemd zijn als er een apart Bondgenoten forum komt.Dan kan dan prima in TV.
Wat?quote:
Getsiequote:
quote:
T is al weer over ........quote:Op donderdag 21 september 2023 21:24 schreef pullup het volgende:
Ze beginnen ineens te doen of ze wel kunnen voetballen bedoel je?
Dikke prima Chef.quote:
Laat je FF nog wel heel? Hij moet morgen nog wel kunnen lopen.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |