Wel weer heel mooiquote:Op donderdag 21 september 2023 05:45 schreef pullup het volgende:
Toch weer een net andere
[ afbeelding ]
quote:
Alweer?quote:
Slimme hondquote:
Goedemorgen,ik ga zo slipen.quote:Op donderdag 21 september 2023 05:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Alweer?
Gaat ie deze keer wel de plomp in?
Kleine nachtsnack dan eerstquote:Op donderdag 21 september 2023 05:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,ik ga zo slipen.
En nu heb ik daar wel zin in.#viesdikquote:Op donderdag 21 september 2023 05:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Kleine nachtsnack dan eerst
[ twitter ]
Je hebt het ook best lang volgehoudenquote:Op donderdag 21 september 2023 05:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,ik ga zo slipen.
Ben je vrliefd?quote:Op donderdag 21 september 2023 06:00 schreef pullup het volgende:
Ben deze week een half uurtje eerder op vanwege het feit dat er eentje uit de ploeg steeds ook weer vroeg moet aanleggen
Dat halve uurtje zorgt er net voor dat ik niet ontbijt gek genoeg, totaal geen trek
Nee te vroegquote:
Kan beide hoor.quote:
Ja hehe maar als ik klaar ben zo zet ik het op een vreten denk ikquote:
Raar is dat dan, heb je dan later op de ochtend ook geen honger?quote:Op donderdag 21 september 2023 06:00 schreef pullup het volgende:
Ben deze week een half uurtje eerder op vanwege het feit dat er eentje uit de ploeg steeds ook weer vroeg moet aanleggen
Dat halve uurtje zorgt er net voor dat ik niet ontbijt gek genoeg, totaal geen trek
Denk er anders nooit over na, 2 boterhammetjes en soms een eitje bij de koffiequote:Op donderdag 21 september 2023 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar is dat dan, heb je dan later op de ochtend ook geen honger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |