Wel weer heel mooiquote:Op donderdag 21 september 2023 05:45 schreef pullup het volgende:
Toch weer een net andere
[ afbeelding ]
quote:
Alweer?quote:
Slimme hondquote:
Goedemorgen,ik ga zo slipen.quote:Op donderdag 21 september 2023 05:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Alweer?
Gaat ie deze keer wel de plomp in?
Kleine nachtsnack dan eerstquote:Op donderdag 21 september 2023 05:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,ik ga zo slipen.
En nu heb ik daar wel zin in.#viesdikquote:Op donderdag 21 september 2023 05:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Kleine nachtsnack dan eerst
[ twitter ]
Je hebt het ook best lang volgehoudenquote:Op donderdag 21 september 2023 05:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,ik ga zo slipen.
Ben je vrliefd?quote:Op donderdag 21 september 2023 06:00 schreef pullup het volgende:
Ben deze week een half uurtje eerder op vanwege het feit dat er eentje uit de ploeg steeds ook weer vroeg moet aanleggen
Dat halve uurtje zorgt er net voor dat ik niet ontbijt gek genoeg, totaal geen trek
Nee te vroegquote:
Kan beide hoor.quote:
Ja hehe maar als ik klaar ben zo zet ik het op een vreten denk ikquote:
Raar is dat dan, heb je dan later op de ochtend ook geen honger?quote:Op donderdag 21 september 2023 06:00 schreef pullup het volgende:
Ben deze week een half uurtje eerder op vanwege het feit dat er eentje uit de ploeg steeds ook weer vroeg moet aanleggen
Dat halve uurtje zorgt er net voor dat ik niet ontbijt gek genoeg, totaal geen trek
Denk er anders nooit over na, 2 boterhammetjes en soms een eitje bij de koffiequote:Op donderdag 21 september 2023 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar is dat dan, heb je dan later op de ochtend ook geen honger?
Je moet wel wat eten hoor.quote:Op donderdag 21 september 2023 06:09 schreef pullup het volgende:
Goed ik ga inpakken en zo de regen in
Heb je dat altijd als je er vroeger dan anders uit moet?quote:Op donderdag 21 september 2023 06:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk er anders nooit over na, 2 boterhammetjes en soms een eitje bij de koffie
nu moet ik er niet aan denken
Fijne dag Pullupquote:Op donderdag 21 september 2023 06:09 schreef pullup het volgende:
Goed ik ga inpakken en zo de regen in
Hey HC, beetje kunnen slapen?quote:
Redelijk.. 2e stuk wel zonder wakker worden.. das tich het lekkerste.. dus denk uur of 6 in totaal.. wel erg verkoudenquote:
Ik wist het.quote:
O dat is lekker ,wel kudt dat je weer nog verkouden bentquote:Op donderdag 21 september 2023 06:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Redelijk.. 2e stuk wel zonder wakker worden.. das tich het lekkerste.. dus denk uur of 6 in totaal.. wel erg verkouden
En jij?
Fijn!quote:Op donderdag 21 september 2023 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is lekker ,wel kudt dat je weer nog verkouden bent
Ik heb ook wel redelijk geslapen voor mijn doen
Ja, dat vond ik ook wel eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 21 september 2023 06:11 schreef FreshFruit het volgende:
Zo fijn dat ik een schaduwposter heb.
Niet weer hiermee gaan beginnen hoorquote:Op donderdag 21 september 2023 06:16 schreef FreshFruit het volgende:
Met de meest onnozele vragen om maar aandacht te genereren.Ik noem geen naam.
He Deisyy,quote:
Morguh heerquote:Op donderdag 21 september 2023 07:24 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zo naar Verbeet-instituut Tilburg. Op weg naar goud......injecties.
Ik ga vandaag naar Londen.quote:Op donderdag 21 september 2023 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He Deisyy,wanneer ga je op vakantie
O fijn, Lekker genieten daar even er tussenuit.quote:
Toi toi toi!! 🤞quote:Op donderdag 21 september 2023 07:24 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zo naar Verbeet-instituut Tilburg. Op weg naar goud......injecties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |