Je moet wel wat eten hoor.quote:Op donderdag 21 september 2023 06:09 schreef pullup het volgende:
Goed ik ga inpakken en zo de regen in
Heb je dat altijd als je er vroeger dan anders uit moet?quote:Op donderdag 21 september 2023 06:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk er anders nooit over na, 2 boterhammetjes en soms een eitje bij de koffie
nu moet ik er niet aan denken
Fijne dag Pullupquote:Op donderdag 21 september 2023 06:09 schreef pullup het volgende:
Goed ik ga inpakken en zo de regen in
Hey HC, beetje kunnen slapen?quote:
Redelijk.. 2e stuk wel zonder wakker worden.. das tich het lekkerste.. dus denk uur of 6 in totaal.. wel erg verkoudenquote:
Ik wist het.quote:
O dat is lekker ,wel kudt dat je weer nog verkouden bentquote:Op donderdag 21 september 2023 06:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Redelijk.. 2e stuk wel zonder wakker worden.. das tich het lekkerste.. dus denk uur of 6 in totaal.. wel erg verkouden
En jij?
Fijn!quote:Op donderdag 21 september 2023 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is lekker ,wel kudt dat je weer nog verkouden bent
Ik heb ook wel redelijk geslapen voor mijn doen
Ja, dat vond ik ook wel eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 21 september 2023 06:11 schreef FreshFruit het volgende:
Zo fijn dat ik een schaduwposter heb.
Niet weer hiermee gaan beginnen hoorquote:Op donderdag 21 september 2023 06:16 schreef FreshFruit het volgende:
Met de meest onnozele vragen om maar aandacht te genereren.Ik noem geen naam.
He Deisyy,quote:
Morguh heerquote:Op donderdag 21 september 2023 07:24 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zo naar Verbeet-instituut Tilburg. Op weg naar goud......injecties.
Ik ga vandaag naar Londen.quote:Op donderdag 21 september 2023 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He Deisyy,wanneer ga je op vakantie
O fijn, Lekker genieten daar even er tussenuit.quote:
Toi toi toi!! 🤞quote:Op donderdag 21 september 2023 07:24 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zo naar Verbeet-instituut Tilburg. Op weg naar goud......injecties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |