Zet je fiets op wat rollers en gaan?quote:Op donderdag 21 september 2023 17:18 schreef StevenHyde het volgende:
Goed voor de plantjes
Wel klote, want slecht in mijn vel en was van plan om vanavond na werk even op de racefiets de kop te legen. Maar geen zin in met dit weer
Ja dat is een goede tip. Alleen heb ik dat niet. Ben maar even uurtje wezen wandelen. Ook wel fijn.quote:Op donderdag 21 september 2023 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zet je fiets op wat rollers en gaan?
Zeker ook lekker ja en een goede oplossingquote:Op donderdag 21 september 2023 19:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat is een goede tip. Alleen heb ik dat niet. Ben maar even uurtje wezen wandelen. Ook wel fijn.
Denk het wel ja. Al was het vorige winter lange tijd t/m dec/jan nog wel goed te doen met arm en beenstukken. Maar bij slechter weer is dat wel slim om in huis te hebben.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker ook lekker ja en een goede oplossing
Voor de winter toch maar eens naar kijken dan, een paar rollers?
Hoeveel zou er per pul inzitten? 1,5 liter?quote:
Iets minder want flinke schuimkraag.Maar dan nog.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel zou er per pul inzitten? 1,5 liter?
Ze is LEKKER bezig jaquote:Op donderdag 21 september 2023 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets minder want flinke schuimkraag.Maar dan nog.
Freonquote:Op donderdag 21 september 2023 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets minder want flinke schuimkraag.Maar dan nog.
Heer PLY.quote:
Gewoon een liter of zo meen ik me te herinneren ,.... ongeveer dan ...quote:Op donderdag 21 september 2023 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel zou er per pul inzitten? 1,5 liter?
Broodje kaas met rauwkost, broodje kaas met hummus en broodje kaas met stroop. Eventueel nog mango met yoghurt. En een pakje sinaasappelsapquote:
Maatquote:Op donderdag 21 september 2023 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Broodje kaas met rauwkost, broodje kaas met hummus en broodje kaas met stroop. Eventueel nog mango met yoghurt. En een pakje sinaasappelsap
Kameraadquote:
Ja? Vind ze er echt groter uitzien eigenlijk.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon een liter of zo meen ik me te herinneren ,.... ongeveer dan ...
Groetjes terug van Soul,ze leest mee dus ik heb geen mening.quote:
zijn wat smaller ... 1.5 liter is gewoon te veel om fris te houden in een glasquote:Op donderdag 21 september 2023 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja? Vind ze er echt groter uitzien eigenlijk.
quote:Op donderdag 21 september 2023 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Groetjes terug van Soul,ze leest mee dus ik heb geen mening.
Gaat 1 liter in. En word 7miljoen liter getapt tijdens, genoeg om 3 Olympische zwembaden te vullenquote:Op donderdag 21 september 2023 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
zijn wat smaller ... 1.5 liter is gewoon te veel om fris te houden in een glas
Dan is het niet zeuren, zuipen kreng?quote:Op donderdag 21 september 2023 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
zijn wat smaller ... 1.5 liter is gewoon te veel om fris te houden in een glas
Heb nooit in een Olympisch zwembad gezwonnenquote:Op donderdag 21 september 2023 20:14 schreef PLY het volgende:
[..]
Gaat 1 liter in. En word 7miljoen liter getapt tijdens, genoeg om 3 Olympische zwembaden te vullen
Mjah. Er komen ook weer een 6 mln bezoekers, dan valt het weer mee.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:14 schreef PLY het volgende:
[..]
Gaat 1 liter in. En word 7miljoen liter getapt tijdens, genoeg om 3 Olympische zwembaden te vullen
Beter je best moeten doenquote:Op donderdag 21 september 2023 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb nooit in een Olympisch zwembad gezwonnen
Dan weer wel ja,quote:Op donderdag 21 september 2023 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah. Er komen ook weer een 6 mln bezoekers, dan valt het weer mee.
Veterstrikdiploma?quote:
Ja niets... Ik was 5 en dook van de hoge en kon zwemmen ...quote:Op donderdag 21 september 2023 20:19 schreef PLY het volgende:
[..]
Zat toch, ik 2 maar wat moet je ermee
Zonder ooit zwemles gehad te hebben?quote:Op donderdag 21 september 2023 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja niets... Ik was 5 en dook van de hoge en kon zwemmen ...
Ik aan een broekriem met een touwtjequote:Op donderdag 21 september 2023 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja niets... Ik was 5 en dook van de hoge en kon zwemmen ...
Ik dit ook.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:21 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik aan een broekriem met een touwtjeen dan ineens de slag te pakken
Dat is ontopicquote:
Weet ik niet meer.... ik ging altijd met mn pa mee tussen de middag ... oh ja in de winter in een binnen badje ... dat vond ik niets ... vroeger kon dat allemaaal... gewoon afzwemmen wat watertrappelen en klaar... ook nooit met kleren hoeven zwemmenquote:Op donderdag 21 september 2023 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zonder ooit zwemles gehad te hebben?
In het kanaal bij ons voor huis.Heel herkenbaar dit.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:24 schreef PLY het volgende:
[..]
En dan letten je ouder niet op ff en ging je kopje onder en mond vol slootwater
En wat was je blij toen je het eenmaal kon als kindquote:Op donderdag 21 september 2023 20:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In het kanaal bij ons voor huis.Heel herkenbaar dit.
Ik wel als ik weer eens van een boot flikkerde.quote:Op donderdag 21 september 2023 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik niet meer.... ik ging altijd met mn pa mee tussen de middag ... oh ja in de winter in een binnen badje ... dat vond ik niets ... vroeger kon dat allemaaal... gewoon afzwemmen wat watertrappelen en klaar... ook nooit met kleren hoeven zwemmen
quote:Op donderdag 21 september 2023 20:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wel als ik weer eens van een boot flikkerde.
Hadden jullie ook een soort kameleon ?quote:Op donderdag 21 september 2023 20:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wel als ik weer eens van een boot flikkerde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |