Kussentjes voor de mijne kosten al 20 euro.quote:Op donderdag 21 september 2023 03:19 schreef PLY het volgende:
[..]
Kijk, als je echt veel muz luistert dan moet je er voor gaan. Ik 2 avondjes soms
Maar zit jij constant met koptel op achter de pc? Dan snap ik het welquote:Op donderdag 21 september 2023 03:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kussentjes voor de mijne kosten al 20 euro.
20 of mss nog wel langer jaar geleden had je van die Sennheisers die tegen je oren zaten.Heel lichtgewicht.quote:Op donderdag 21 september 2023 03:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kussentjes voor de mijne kosten al 20 euro.
Er is zoveel keuze tegenwoordig, op zich wel mooi maar maakt het ook moeilijker kiezenquote:Op donderdag 21 september 2023 03:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
20 of mss nog wel langer jaar geleden had je van die Sennheisers die tegen je oren zaten.Heel lichtgewicht.
Ik de laatste tijd veel minder omdat Soul met game maatjes er eentje opheeft.quote:Op donderdag 21 september 2023 03:23 schreef PLY het volgende:
[..]
Maar zit jij constant met koptel op achter de pc? Dan snap ik het wel
Ik las er iets over.Superlief dat je het voor hem doet en spreek je later.quote:Op donderdag 21 september 2023 03:28 schreef PLY het volgende:
Ik moet gaan, morgen weer mijn kameraad rijden krijgt chemo weer. Was gezellig freon![]()
Jij aan soulquote:Op donderdag 21 september 2023 03:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las er iets over.Superlief dat je het voor hem doet en spreek je later.
En de groetjes aan Jipske.
Doe ik zeker,morgen dan.quote:
Goedemorgen UN.quote:
quote:Op donderdag 21 september 2023 04:13 schreef FreshFruit het volgende:
@:Devzero
Dat doorgehaalde kan ook prima.
Wat gaaf dat je in die kringloopwinkels werkt.quote:
Zijn er best veel die de filmpjes terugkijken van @Hoempah,DGK_tegengas of anderen.quote:Op donderdag 21 september 2023 04:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal eens in een komende BB COS roepen dat ik het toch niet kijk, eens kijken hoe aardig daar op gereageerd wordt
Ik zal een like geven aan alle mario posts in het scanman topicquote:Op donderdag 21 september 2023 04:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn er best veel die de filmpjes terugkijken van @:Hoempah,DGK_tegengas of anderen.
En dan komen posten.Of hun mening baseren op de COS.Je bent vast welkom.
Hoe is het bij jullie inname? Bij ons ging dat soms niet eerlijk.quote:Op donderdag 21 september 2023 04:18 schreef _UserName_ het volgende:
Is leuk werk idd, komt er genoeg tegen. Hoewel het doel met die kringloopwinkels is om de armoede te bestrijden, dat is het mindere er aan, dat het nodig is
Dat is al een mooi begin.quote:Op donderdag 21 september 2023 04:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal een like geven aan alle mario posts in het scanman topic
Niet eerlijk in de zin dat er meer met de medewerkers mee ging? Bij ons wordt het geprijsd en gaat het de winkel in. Als je iets graag wil hebben mag een ander het prijzen en in de winkel leggen, als het er aan het eind van de dienst nog is, heb je geluk.quote:Op donderdag 21 september 2023 04:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe is het bij jullie inname? Bij ons ging dat soms niet eerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |