Point taken,er komt altijd een maar bij mij.Soms gaat het ook iets te makkelijk.quote:Op donderdag 21 september 2023 05:10 schreef _UserName_ het volgende:
Klopt, wat weer in ons nadeel werkt, eerder kregen wij dat gedoneerd, als charitatieve instelling mogen wij producten over de THT verkopen, mits dat volgens de richtlijnen is. Maar ik snap de bedrijven wel, als die er nog wat op kunnen pakken, waarom niet. Plus ze krijgen een goede (verduurzamende) naam. Dus je bent gek als je dat niet doet als bedrijf, het gros zal zeggen dat het wordt weggegooid namelijk.
Ik was gister met de bus naar een ander gedeelte van de stad en het viel me op het aantal dames met een rolkar.quote:Op donderdag 21 september 2023 05:15 schreef _UserName_ het volgende:
Zeker, geef het weg of verkoop het goedkoop maar gooi het niet weg, dat kost doorgaans alleen maar geld
Dat wilde ik je even zeggen.quote:
Los daarvan: De mensen die er werken ook lekker eten geven.quote:Op donderdag 21 september 2023 05:21 schreef _UserName_ het volgende:
Ik moet ook zeggen in mijn korte loopbaan bij dit bedrijf dat ik het er echt naar mijn zin heb, ik probeer veel te bedenken wat ten goede komt voor de "driehoek", dingen bedenken wat de dagbesteding kan doen om te verkopen in de kringloop te stimuleren en zo de supermarkt in leven kan houden.
Ik werkte in de lunchroom en daar hadden de medewerkers 50% korting.Man3 wat een drukte vaak.quote:Op donderdag 21 september 2023 05:28 schreef _UserName_ het volgende:
Lunch is van ons, vaak zit daar inderdaad een soepje of salade van de dagbesteding bij![]()
En op zaterdag loempia's of vis van de markt, die zit pal achter ons
Doen jullie dan ook helpen bij inrichten van een huis? Dat is soms ook nodig.quote:Op donderdag 21 september 2023 05:35 schreef _UserName_ het volgende:
medewerkers hebben bij ons ook een pasje dus kunnen ook goedkoop boodschappen doen. Daarnaast hebben wij 50% korting op alle kleding voor pashouders, ook dat is een eerste levensbehoefte
Nee, dat niet. Wel bieden we ontruimingen en verhuizingen aan, maar dat gaat vanuit een andere vesteging. Wij hebben niet altijd complete inrichtingen.quote:Op donderdag 21 september 2023 05:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doen jullie dan ook helpen bij inrichten van een huis? Dat is soms ook nodig.
Ontruiming is ook niet altijd leuk.Mijn bovenbuur is uitgezet.Dat ging allemaal een container in.quote:Op donderdag 21 september 2023 05:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Wel bieden we ontruimingen en verhuizingen aan, maar dat gaat vanuit een andere vesteging. Wij hebben niet altijd complete inrichtingen.
Wat niet verkoopbaar is gaat idd daar heen, helaas. Hoewel we laatst wel een pareltje hadden bij een ontruiming van een vrouwtje die verder geen familie of testament had.quote:Op donderdag 21 september 2023 05:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ontruiming is ook niet altijd leuk.Mijn bovenbuur is uitgezet.Dat ging allemaal een container in.
Goedemorgen,lekker roeiweer.quote:
Vertel?quote:Op donderdag 21 september 2023 05:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wat niet verkoopbaar is gaat idd daar heen, helaas. Hoewel we laatst wel een pareltje hadden bij een ontruiming van een vrouwtje die verder geen familie of testament had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |