Van harte gefeliciteerdquote:Op maandag 18 september 2023 18:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb trouwens het Vuelta Pick'em spel gewonnen.
Dat wou ik even zeggen.
Van harte gefeliciteerd.quote:Op maandag 18 september 2023 18:18 schreef fetX het volgende:
Ik heb trouwens twee gouden bekertjes van het Tourspel bij Scorito.
Dat wou ik even zeggen.
Bedanktquote:Op maandag 18 september 2023 18:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd.
Ik heb trouwens in de E'tjes twee keer het kampioenschap gewonnen met mijn voetbalploegje. Ik was beide seizoenen topscorer.quote:
Van harte gefeliciteerdquote:Op maandag 18 september 2023 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens in de E'tjes twee keer het kampioenschap gewonnen met mijn voetbalploegje. Ik was beide seizoenen topscorer.
Dat wou ik even zeggen.
Hier kan ik niet overheen. Jij wint.quote:Op maandag 18 september 2023 18:24 schreef fetX het volgende:
Ooit heb ik op de basisschool een schaaktoernooi gewonnen. Volgens mij zat ik toen in groep 7.
Dat wou ik even zeggen.
Bedankt.quote:Op maandag 18 september 2023 18:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier kan ik niet overheen. Jij wint.
Van harte gefeliciteerd.
Geen tafeltennis?quote:Op maandag 18 september 2023 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben (wel maar één keer) in de E’tjes kampioen geworden als topscorer én ik heb in groep 7 een schaaktoernooitje gewonnen.
Ik lijk dus een beetje op zowel @:fetx als op @:dombohetolifantje1 . Helemaal niet gek. Het Feyenoord-topic is een kliekje.
Mijn succesvolle pingpongcarrière begon pas op latere leeftijdquote:
Werd je in de Dtjes net als mij beloond met de aanvoerdersband? (En had je net als Bergwijn en mij geen idee wat de tos en die keuzes inhield?)quote:Op maandag 18 september 2023 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben (wel maar één keer) in de E’tjes kampioen geworden als topscorer én ik heb in groep 7 een schaaktoernooitje gewonnen.
Ik lijk dus een beetje op zowel @:fetx als op @:dombohetolifantje1 . Helemaal niet gek. Het Feyenoord-topic is een kliekje.
Ik doe met je mee.quote:Op maandag 18 september 2023 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
@:Drizzt_DoUrden Lasagne in de oven gezet.
quote:Op maandag 18 september 2023 19:17 schreef Coco het volgende:
Ik heb ooit eens een korfbal toernooi gewoon op de basisschool.
Nee ik werd in een kneusjesteam gezet waar ik één van de grotere kneusjes was, met een groot veld, buitenspelregel en slechte spelers om mij heen kon ik niet meer doodleuk in de 16 balletjes afwachten. Het beste was er dus gauw af!quote:Op maandag 18 september 2023 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Werd je in de Dtjes net als mij beloond met de aanvoerdersband? (En had je net als Bergwijn en mij geen idee wat de tos en die keuzes inhield?)
Dat overkwam mij dat jaar daarna. Ik werd rechtsback en werd plots ineens een type Pedersen.quote:Op maandag 18 september 2023 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik werd in een kneusjesteam gezet waar ik één van de grotere kneusjes was, met een groot veld, buitenspelregel en slechte spelers om mij heen kon ik niet meer doodleuk in de 16 balletjes afwachten. Het beste was er dus gauw af!
Jammer dat je niet zo’n goede aanvoerder was. Zodra je dat bandje hebt moet je een shirtje nemen met nummer 10, en andere jongetjes uitschelden dat ze niet zo goed zijn als jij. Maar stiekem doodsbang zijn om ooit in een hoger team te komen waar je niet de beste bent.
Ik denk dat Pedersen wel wat fitter was dan jij.quote:Op maandag 18 september 2023 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat overkwam mij dat jaar daarna. Ik werd rechtsback en werd plots ineens een type Pedersen.
Jij onderschat mijn doorzettingsvermogen.quote:Op maandag 18 september 2023 19:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Pedersen wel wat fitter was dan jij.
1 of 2 keerquote:Op maandag 18 september 2023 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel keer douche jij per dag?
Eens. Het is al vervelend genoeg als je zo snel naar zweet ruikt.quote:Op maandag 18 september 2023 21:22 schreef GGMM het volgende:
Laat @:kingroland met rust
Als hij 1-2 keer per dag doucht dan zal hij daar wel een hele goede reden voor hebben.
Prima snackje, niks mis mee.quote:Op maandag 18 september 2023 15:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:oriente @:johannes_vermeer help
quote:Op maandag 18 september 2023 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Prima snackje, niks mis mee.
URKEDquote:Op maandag 18 september 2023 22:13 schreef Coco het volgende:
[..]
[ twitter ]
@:zipportal
cc
@:Van_Poppel
Scoooopquote:Op maandag 18 september 2023 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Prima snackje, niks mis mee.
Geen mosterdquote:Op maandag 18 september 2023 22:13 schreef Coco het volgende:
[..]
[ twitter ]
cc
Oké @Calandquote:Op maandag 18 september 2023 23:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Geen mosterddat is op zich al een taakstraf waard.
Maak dan gelijk van Gerwen Em. Prof. Dr. Mr. Ir.quote:Op maandag 18 september 2023 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sneijder toegelaten tot Harvard.
Wesleyweetalles.
quote:Op maandag 18 september 2023 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wesleyweetalles.
Geen eisen toch? is een cursus, kan iedereen meedoen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 00:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maak dan gelijk van Gerwen Em. Prof. Dr. Mr. Ir.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 07:42 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 822 5/6
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛⬛⬛🟨🟩
⬛🟨🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 618 6/6
⬛🟨🟨⬛⬛⬛
🟨🟨⬛⬛⬛🟩
⬛🟨🟨⬛⬛🟩
⬛🟨⬛🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
quote:
HALLO.quote:
Hallonlo.quote:
Het is oog om oog, bal op bal daar op Urk.quote:Op maandag 18 september 2023 22:13 schreef Coco het volgende:
[..]
[ twitter ]
cc
Het is net de Worp wat dat betreftquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is oog om oog, bal op bal daar op Urk.
Yo maat.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:07 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Het is net de Worp wat dat betreft
Als je daar Bert van Marwijk in zijn Spitfire tegen kwam dan was je nog niet jarig!quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:07 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Het is net de Worp wat dat betreft
Niet toegelaten tot een bachelor- of masteropleiding, dus dat zal net zo veel waarde hebben als een online cursus van Harvard op edX of Udemy.quote:Op maandag 18 september 2023 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wesleyweetalles.
Ja dit dusquote:Op dinsdag 19 september 2023 00:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Geen eisen toch? is een cursus, kan iedereen meedoen.
https://online.hbs.edu/?c(...)nt=General%20-%20EXM
Je zou ze de kost gevenquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:18 schreef Erasmus het volgende:
Ik ga mij ook aanmelden voor een cursus op edX en dan op LinkedIn posten dat ik aangenomen ben op Stanford.
Misschien moeten ze je ook maar mdma voorschrijven om de boel wat dragelijker te maken.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:45 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Buiten hartklachten en prostaat K, voel ik me al tijden niet lekker/goed. Konden steeds niks vinden. Net weer afspraak willen maken met huisarts. Blijk ik, uit bloedonderzoek afgelopen vrijdag in het JBZ, waarschijnlijk jicht te hebben. Vandaag beginnen met medicatie. Nu maar hopen dat het helpt voor het beginnen met bestralen.
Groetjes. Herman, uw stralend zonnetje in huis. In de stad van Jicht en Janneke.
Sterktequote:Op dinsdag 19 september 2023 10:45 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Buiten hartklachten en prostaat K, voel ik me al tijden niet lekker/goed. Konden steeds niks vinden. Net weer afspraak willen maken met huisarts. Blijk ik, uit bloedonderzoek afgelopen vrijdag in het JBZ, waarschijnlijk jicht te hebben. Vandaag beginnen met medicatie. Nu maar hopen dat het helpt voor het beginnen met bestralen.
Groetjes. Herman, uw stralend zonnetje in huis. In de stad van Jicht en Janneke.
Was ik al. Eerst 12 in de baxter, na vrijdag 16 en worden er nu 18quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:53 schreef 3rr0r het volgende:
Tong wordt een wandelende medicijnenkast
[ afbeelding ]
Volkoren, eitje, rookvlees, kaas. Mandarijntje, banaan.quote:
Fijn dat je terug bent en dat je het leuk hebt gehad ouwe reus.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:07 schreef Tjacka het volgende:
Ik kom net terug van een week Servië. Ik ben naar FK Cukaricki - Crevna Zvezda geweest in het uitvak.
Servië
Gehaktbal.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volkoren, eitje, rookvlees, kaas. Mandarijntje, banaan.
Bedankt vriend!quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fijn dat je terug bent en dat je het leuk hebt gehad ouwe reus.
Coco verzaakt wel vaker.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wacht met smart op fase 2 van @:Coco 's project
Ik ben erg benieuwd naar de ‘typerende plaatjes’.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wacht met smart op fase 2 van @:Coco 's project
Weten 'we' eigenlijk waar jij woont? En waar woont @Coco eigenlijk????quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar de ‘typerende plaatjes’.
Bij je moeder.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weten 'we' eigenlijk waar jij woont? En waar woont @:Coco eigenlijk????
Lekker.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:01 schreef onlogisch het volgende:
Afspraak kunnen verzetten @:Pisces29 @:Erasmus
Gewoon ruim op tijd vandaag
Lekker maat!quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:01 schreef onlogisch het volgende:
Afspraak kunnen verzetten @:Pisces29 @:Erasmus
Gewoon ruim op tijd vandaag
Gemiste kans voor de eierbal.quote:
Plus.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet zo nieuwe halen. Waar haal jij altijd je kwark?
Wat ben je toch ook vaak een lekker vrouwtje.quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook vaak een lekker vrouwtje.
Ja ik kreeg ook al een melding dat m'n account vergrendeld wasquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:25 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
@:GGMM doe jij nou joh
Eon?quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik kreeg ook al een melding dat m'n account vergrendeld was
Dat is nu opgelost
Kut Eon Musk
@aTypischquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:25 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
Rene is een believer @onlogischquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:25 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
Eonquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik kreeg ook al een melding dat m'n account vergrendeld was
Dat is nu opgelost
Kut Eon Musk
Het spreekwoordelijke?quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Caland ligt momenteel aan het infuus.
Dat zou me niks verbazen ik krijg de laatste tijd ook megaveel spam in m'n hotmail bedenk ik me nuquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:40 schreef onlogisch het volgende:
René heeft vast op een één of ander obscuur linkje geklikt.
Ik heb live beelden van user @Caland in Rotterdam:quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij sinds vanmiddag al in Roffa. Dus vul maar in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je krijgt die spammail omdat er een grote datalek is geweest bij grindr.quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazen ik krijg de laatste tijd ook megaveel spam in m'n hotmail bedenk ik me nu
Mocht ik hier ook in de toekomst positief over crypto gaan posten of het woord zeebra goed gaan spellen weet dan dat ik dat dus niet ben
quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je krijgt die spammail omdat er een grote datalek is geweest bij grindr.
Eet smakelijk en tot morgen makkerquote:Op dinsdag 19 september 2023 17:56 schreef tong80 het volgende:
Boomstammetje met aardappelen en witlof. + Mandarijntje.
Tot morgen. 5-0 vanavond.
Of zijn vrouwen reviews.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit faalt weer jammerlijk
Ik lees liever zijn weerberichten
Deze week.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer mogen we een update van je creatie verwachten?
Al besproken.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wesley wordt maatjes met @:klaasweetalles
Niet door mijquote:
Ik ben zo vrij geweest om voor de mods alvast een locatie kaartje te maken.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer mogen we een update van je creatie verwachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik ben zo vrij geweest om voor de mods alvast een locatie kaartje te maken.@GGMM en @Sked zijn helemaal geen mods.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(tevens; niemand lacht)
Rennend naar de Ikea.quote:Het is opnieuw erg druk in de aanmeldcentra in Ter Apel en de wachtkamer in Assen. De gemeente Amsterdam springt bij door tot driehonderd asielzoekers op te vangen in een kantoorpand.
Met GroenLinks is er altijd ruimte voor asielzoekers. Nederlandse man die geen woning meer heeft -> zelf uitzoeken op straat.quote:Op woensdag 20 september 2023 00:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rennend naar de Ikea.
Graag jouw visie. @:3rr0r
Duur geintjequote:Op woensdag 20 september 2023 10:12 schreef Oriente het volgende:
De boys worden vanochtend gecastreerd. @:Pisces29
Hopelijk zijn ze vanmiddag snel weer thuis
Die kan je weggeven en de moeder geeft ze melk.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al zijn kittens een nog duurder geintje.
Valt mee.quote:
Dit vind ik zielig.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die kan je weggeven en de moeder geeft ze melk.
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:11 schreef tong80 het volgende:
Bruine bonenschotel met gehaktballetjes in satésaus.
quote:Op woensdag 20 september 2023 18:18 schreef Mortaxx het volgende:
@:kingroland gaat maccie bestellen. Graag jullie mening
Lekker met diarree de volgende operatie in. Wordt een veldslag in de OK.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:11 schreef tong80 het volgende:
Bruine bonenschotel met gehaktballetjes in satésaus.
quote:Op woensdag 20 september 2023 18:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lekker met diarree de volgende operatie in. Wordt een veldslag in de OK.
quote:Op donderdag 21 september 2023 04:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even mijn krantenwijk managen @:GGMM.
Goeiemorgenquote:Op donderdag 21 september 2023 07:16 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zo naar Verbeet-instituut Tilburg. Op weg naar goud......
[ afbeelding ]
Heb je eindelijk tegen die Jeroen Bosch gezegd dat hij lekker de tering kan genieten?quote:Op donderdag 21 september 2023 07:16 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zo naar Verbeet-instituut Tilburg. Op weg naar goud......
[ afbeelding ]
Lekker weertjequote:Op donderdag 21 september 2023 10:01 schreef Erasmus het volgende:
Morgen
Bedrijfsfeest op het dakterras maar heb er echt zo geen zin in
Kom alleen voor het gratis eten en daarna ben ik opgeflikkerd
Hopen dat het wel even droog is.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:01 schreef Erasmus het volgende:
Morgen
Bedrijfsfeest op het dakterras maar heb er echt zo geen zin in
Kom alleen voor het gratis eten en daarna ben ik opgeflikkerd
Klbquote:Op donderdag 21 september 2023 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopen dat het wel even droog is.
Van welk gedeelte ben jij mod?
Ik vond het toch nodig om even te melden.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:04 schreef Oriente het volgende:
En hij woont in Berlijn dus wat voor weer het hier is is niet rullevant
Ik modereer Algemene Gesprekken en Klaagbaakquote:Op donderdag 21 september 2023 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopen dat het wel even droog is.
Van welk gedeelte ben jij mod?
Ja dit kloptquote:Op donderdag 21 september 2023 10:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In Berlijn is het mooi weer
Ik hoop dat men in de toekomst de boel wel gewoon helemaal platbombardeert, foeilelijke stad.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:18 schreef Erasmus het volgende:
Als jullie tips nodig hebben voor Berlijn wat betreft leuke non-toeristische dingen, dan mogen jullie mij altijd DM'en
Mitte is tyfuslelijk, ik ontwijk het centrum als de pest.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat men in de toekomst de boel wel gewoon helemaal platbombardeert, foeilelijke stad.
Ik vind jou soms maar een rare vogel.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat men in de toekomst de boel wel gewoon helemaal platbombardeert, foeilelijke stad.
Nee maar ik vind Mitte ook lelijk en ontwijk het als pest. Mijn lokale matties ook.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind jou soms maar een rare vogel.
Ik vind Berlijn de meest overschatte stad van Europaquote:Op donderdag 21 september 2023 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind jou soms maar een rare vogel.
Als je nooit buiten de toeristische teringzooi komt, vind ik je mening hartstikke logischquote:Op donderdag 21 september 2023 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Berlijn de meest overschatte stad van Europa
Zo
wtfquote:Op donderdag 21 september 2023 10:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Boertje komt voor het eerst buiten de provincie, gelachen
quote:Op donderdag 21 september 2023 10:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Persoonlijk vind ik de geschiedenis wel interessant maar dat heb je na 2-3 bezoekjes ook wel afgevinkt. Dan blijft imo een lelijke grauwe stad over waar alles veel te ver uit elkaar ligt. Rij een paar uurtjes door en je zit in Praag, veel toffer.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als je nooit buiten de toeristische teringzooi komt, vind ik je mening hartstikke logisch
laatste keer in berlijn kwam ik per ongeluk in een communisten bar terechtquote:Op donderdag 21 september 2023 10:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als je nooit buiten de toeristische teringzooi komt, vind ik je mening hartstikke logisch
Neem aan dat die bar de winst eerlijk over het personeel en zijn klanten verdeelt?quote:Op donderdag 21 september 2023 10:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
laatste keer in berlijn kwam ik per ongeluk in een communisten bar terecht
inclusief een buste van Marx
moesten wel gewoon ons eigen bier betalen
Ja dat snap ik ookquote:Op donderdag 21 september 2023 10:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de geschiedenis wel interessant maar dat heb je na 2-3 bezoekjes ook wel afgevinkt. Dan blijft imo een lelijke grauwe stad over waar alles veel te ver uit elkaar ligt. Rij een paar uurtjes door en je zit in Praag, veel toffer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je iedere keer voor 20-30 min de trein moet pakken om ergens te komen zou ik dat ook veel te gortig vinden als je er maar 2-3 dagen bent, dus dat alles ver uit elkaar ligt is een goed punt. Hele andere ervaring dan hier leven natuurlijk. Dan ben je als toerist veel beter uit bij een compactere stad als Praag. Stukken goedkoper daar ook
Verder is het in de herfst en winter een lelijke grauwe stad ja. De lentes en zomers hier zijn wel extreem chill en kleurrijk imo (behalve het centrum, die is all year round aids).
quote:Op donderdag 21 september 2023 11:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook
Even ter schaalvergelijking (zonder voorsteden):Wow. Die schaalvergelijkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je iedere keer voor 20-30 min de trein moet pakken om ergens te komen zou ik dat ook veel te gortig vinden als je er maar 2-3 dagen bent, dus dat alles ver uit elkaar ligt is een goed punt. Hele andere ervaring dan hier leven natuurlijk. Dan ben je als toerist veel beter uit bij een compactere stad als Praag. Stukken goedkoper daar ook
Verder is het in de herfst en winter een lelijke grauwe stad ja. De lentes en zomers hier zijn wel extreem chill en kleurrijk imo (behalve het centrum, die is all year round aids).
Nooit geweten.
Was dat deze bar?quote:Op donderdag 21 september 2023 10:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Gohquote:Op donderdag 21 september 2023 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow. Die schaalvergelijking
Nooit geweten.
Eet smakelijk dame.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
Broodje gezond. Sorry @:scrummie ik ga beginnen.
In Europa zijn alleen Londen en Moskou groter, dat is gewoon 2x Berlijn.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow. Die schaalvergelijking
Nooit geweten.
Rondje geven en vervolgens iedereen mee laten betalen (lol)quote:Op donderdag 21 september 2023 10:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat gebeurt al indirect door uitkeringstrekkers (lol)quote:Op donderdag 21 september 2023 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rondje geven en vervolgens iedereen mee laten betalen (lol)
Istanbul?quote:Op donderdag 21 september 2023 12:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
In Europa zijn alleen Londen en Moskou groter, dat is gewoon 2x Berlijn.
jaquote:Op donderdag 21 september 2023 12:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Was dat deze bar?
https://maps.app.goo.gl/eaNTdwHrgcfE3xeY6
@onlogischquote:Op donderdag 21 september 2023 12:52 schreef Nova het volgende:
[..]
De Europese kant van Istanbul beslaat een oppervlakte van ongeveer 1.830 vierkante kilometer.
Hey lieverdquote:Op donderdag 21 september 2023 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch komt er achter dat Berlijn een grote stad is.
Het gaat inmiddels wel redelijk. Hoop drukte gehad en mijn oudeheer is er na een kort ziektebed helaas niet meer. (nu zo'n 3 maanden geleden)quote:Op donderdag 21 september 2023 13:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tijd niet gezien! Hoe gaat het met je?
Ik weet niet of je dit al eerder had gedeeld hier, maar ik lees het nu voor het eerst. Wat naar voor jou en je familie, gecondoleerd. Goed dat het inmiddels redelijk gaat, alhoewel kijken naar dat zooitje ongeregeld inderdaad niet moet helpen (wellicht op de lachspieren).quote:Op donderdag 21 september 2023 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gaat inmiddels wel redelijk. Hoop drukte gehad en mijn oudeheer is er na een kort ziektebed helaas niet meer. (nu zo'n 3 maanden geleden)
Al ben ik blij dat hij de puinhoop bij Ajax niet meer mee hoeft te maken.
Begrijpend lezen gaat je niet altijd even goed af.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch komt er achter dat Berlijn een grote stad is.
Nee nog niet. Bedankt! Ja we lachen inderdaad wat af de afgelopen periode maar inmiddels mogen ze wel weer een wedstrijdje winnen.quote:Op donderdag 21 september 2023 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit al eerder had gedeeld hier, maar ik lees het nu voor het eerst. Wat naar voor jou en je familie, gecondoleerd. Goed dat het inmiddels redelijk gaat, alhoewel kijken naar dat zooitje ongeregeld inderdaad niet moet helpen (wellicht op de lachspieren).
Als Feyenoorder ben ik ervaren met dit soort ellende en ik heb gemerkt dat wanneer ik er om ga lachen de wanhoop echt nabij is. Dat had ik voor het laatst toen Pratto op het veld waggelde.quote:Op donderdag 21 september 2023 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee nog niet. Bedankt! Ja we lachen inderdaad wat af de afgelopen periode maar inmiddels mogen ze wel weer een wedstrijdje winnen.
en @:3rr0r ook bedankt uiteraard.
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 21 september 2023 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee nog niet. Bedankt! Ja we lachen inderdaad wat af de afgelopen periode maar inmiddels mogen ze wel weer een wedstrijdje winnen.
en @:3rr0r ook bedankt uiteraard.
Sterkte vriendquote:Op donderdag 21 september 2023 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gaat inmiddels wel redelijk. Hoop drukte gehad en mijn oudeheer is er na een kort ziektebed helaas niet meer. (nu zo'n 3 maanden geleden)
Moskou is echt debiel groot en niet te doen met autoquote:Op donderdag 21 september 2023 12:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
In Europa zijn alleen Londen en Moskou groter, dat is gewoon 2x Berlijn.
Wat ontzettend klote ouwe reus.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gecondoleerd makker.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat verdrietig, zo kort geleden ook nog. Sterkte.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vreselijk kut.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 september 2023 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gecondoleerd ouwe reus.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gecondoleerd maat.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is niet zo of @Drizzt al is langs geweest hé.quote:Op donderdag 21 september 2023 17:02 schreef tong80 het volgende:
Varkenshaasje in satésaus, met rijst en boontjes.
Ik gaat legge. Tot morgen.
Wat een boosheid moderator @onlogischquote:Op donderdag 21 september 2023 17:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is niet zo of @:Drizzt al is langs geweest hé.
Aha zie hier een moderator die door de 'regels' het bos niet meer zietquote:Op donderdag 21 september 2023 17:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is niet zo of @:Drizzt al is langs geweest hé.
Bah ellende. Gecondoleerd ouwe reus.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Londen is al jaren Londen niet meer boomer.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wat raad je dan aan?quote:Op donderdag 21 september 2023 19:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Londen is al jaren Londen niet meer boomer.
Gecondoleerd nog.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je denkt dat in een metropool van 10 miljoen inwoners het overal voetbal ademt ben je walgelijk naïef.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Londen is al jaren Londen niet meer boomer.
Stukje Scheveningen. Stukje Disney. Ik kan hem niet noteren.quote:
Disney?quote:Op donderdag 21 september 2023 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stukje Scheveningen. Stukje Disney. Ik kan hem niet noteren.
“Animatie”, “voor het gezin”.quote:
Daar is vanaf volgend jaar ook Disney.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Animatie”, “voor het gezin”.
Doe mij dan maar gewoon lekker London.
Wat leuk!quote:Op donderdag 21 september 2023 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wil ook nog een tripje maken naar het Verenigd Koninkrijk voor mijn internationale paspoort afloopt
Ik denk aan Edinburgh
@Scrummie @GGMMquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geloof dat ik maar ga lunchen, de klok is niet gaan rinkelen.
Sorry ik heb andere dingen aan mijn hoofd.quote:
Och Jezus, lees dit nu pas. Kom ik aan met mijn Happy Fridayquote:Op donderdag 21 september 2023 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat cryptisch allemaal dit. Alleen vandaag? Alleen deze week? Volgende week? Voortaan?quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry ik heb andere dingen aan mijn hoofd.
Eet smakelijk allemaal maar wacht maar niet meer op mij met de lunch!
Voortaanquote:Op vrijdag 22 september 2023 13:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat cryptisch allemaal dit. Alleen vandaag? Alleen deze week? Volgende week? Voortaan?
VERLICHT ONS
Dat zullen we doen. Fijn weekend.quote:
Jij ook uiteraard!quote:Op vrijdag 22 september 2023 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zullen we doen. Fijn weekend.
Ik was in het ziekenhuis. Daar lekker broodje kip genuttigd. Helaas toch twee uitzaaiingen naar klieren. Dus preventief meer bestralen dan alleen prostaat. Ze blijven klieren. Volgende week eerste hormoon injectie. 'Krijg nou tieten.' Dat hoeft niet volgens Dr Wijn. Wel waarschijnlijk is gewichtstoename (Dus buiten m'n lach, ook m'n buik inhouden) en zo'n 3 jaar gratis opvliegers.quote:Op vrijdag 22 september 2023 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geloof dat ik maar ga lunchen, de klok is niet gaan rinkelen.
Ga jij zijn taak nu overnemen???quote:Op vrijdag 22 september 2023 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zullen we doen. Fijn weekend.
Wat klote maatquote:Op vrijdag 22 september 2023 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was in het ziekenhuis. Daar lekker broodje kip genuttigd. Helaas toch twee uitzaaiingen naar klieren. Dus preventief meer bestralen dan alleen prostaat. Ze blijven klieren. Volgende week eerste hormoon injectie. 'Krijg nou tieten.' Dat hoeft niet volgens Dr Wijn. Wel waarschijnlijk is gewichtstoename (Dus buiten m'n lach, ook m'n buik inhouden) en zo'n 3 jaar gratis opvliegers.
Herman.
Zeker wel.quote:Op vrijdag 22 september 2023 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat klote maat
Gaan ze die klieren niet verwijderen?
Sterkte weer kerelquote:Op vrijdag 22 september 2023 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was in het ziekenhuis. Daar lekker broodje kip genuttigd. Helaas toch twee uitzaaiingen naar klieren. Dus preventief meer bestralen dan alleen prostaat. Ze blijven klieren. Volgende week eerste hormoon injectie. 'Krijg nou tieten.' Dat hoeft niet volgens Dr Wijn. Wel waarschijnlijk is gewichtstoename (Dus buiten m'n lach, ook m'n buik inhouden) en zo'n 3 jaar gratis opvliegers.
Herman.
Vies dik varkenquote:Op vrijdag 22 september 2023 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herman.
Ik zit om 12:00 niet op een kantoor dus dat wordt lastig.quote:Op vrijdag 22 september 2023 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga jij zijn taak nu overnemen???
Iedere metro in de wereld is aids als een storing jou treft.quote:Op vrijdag 22 september 2023 17:07 schreef KingRoland het volgende:
@:wereldgozer moet wel eerlijk zeggen dat als die metro's in rotterdam storing hebben dat het wel echt pure aids is hoor.
nee hoor kan dan altijd in amsterdam de metro 52 pakken die rijdt altijdquote:Op vrijdag 22 september 2023 17:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Iedere metro in de wereld is aids als een storing jou treft.
Nope.quote:Op vrijdag 22 september 2023 17:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee hoor kan dan altijd in amsterdam de metro 52 pakken die rijdt altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:10 schreef Coco het volgende:
8,7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorzitter van de Lingr-fanclub. Aanmelden kan per DM.
British trash genotquote:
Groene curry met rijst en groene groenten.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:14 schreef Coco het volgende:
@:Drizzt_DoUrden is afwezig.
Wat eten jullie vandaag?
Ik doe Chili con carne.
Risottoquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:14 schreef Coco het volgende:
Wat eten jullie vandaag?
Ik doe Chili con carne.
Pizza bbq chickenquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:14 schreef Coco het volgende:
Wat eten jullie vandaag?
Ik doe Chili con carne.
Gastquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:14 schreef Coco het volgende:
Wat eten jullie vandaag?
Ik doe Chili con carne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: |