Met GroenLinks is er altijd ruimte voor asielzoekers. Nederlandse man die geen woning meer heeft -> zelf uitzoeken op straat.quote:Op woensdag 20 september 2023 00:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rennend naar de Ikea.
Graag jouw visie. @:3rr0r
Duur geintjequote:Op woensdag 20 september 2023 10:12 schreef Oriente het volgende:
De boys worden vanochtend gecastreerd. @:Pisces29
Hopelijk zijn ze vanmiddag snel weer thuis
Die kan je weggeven en de moeder geeft ze melk.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al zijn kittens een nog duurder geintje.
Valt mee.quote:
Dit vind ik zielig.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die kan je weggeven en de moeder geeft ze melk.
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:11 schreef tong80 het volgende:
Bruine bonenschotel met gehaktballetjes in satésaus.
quote:Op woensdag 20 september 2023 18:18 schreef Mortaxx het volgende:
@:kingroland gaat maccie bestellen. Graag jullie mening
Lekker met diarree de volgende operatie in. Wordt een veldslag in de OK.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:11 schreef tong80 het volgende:
Bruine bonenschotel met gehaktballetjes in satésaus.
quote:Op woensdag 20 september 2023 18:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lekker met diarree de volgende operatie in. Wordt een veldslag in de OK.
quote:Op donderdag 21 september 2023 04:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even mijn krantenwijk managen @:GGMM.
Goeiemorgenquote:Op donderdag 21 september 2023 07:16 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zo naar Verbeet-instituut Tilburg. Op weg naar goud......
[ afbeelding ]
Heb je eindelijk tegen die Jeroen Bosch gezegd dat hij lekker de tering kan genieten?quote:Op donderdag 21 september 2023 07:16 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zo naar Verbeet-instituut Tilburg. Op weg naar goud......
[ afbeelding ]
Lekker weertjequote:Op donderdag 21 september 2023 10:01 schreef Erasmus het volgende:
Morgen
Bedrijfsfeest op het dakterras maar heb er echt zo geen zin in
Kom alleen voor het gratis eten en daarna ben ik opgeflikkerd
Hopen dat het wel even droog is.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:01 schreef Erasmus het volgende:
Morgen
Bedrijfsfeest op het dakterras maar heb er echt zo geen zin in
Kom alleen voor het gratis eten en daarna ben ik opgeflikkerd
Klbquote:Op donderdag 21 september 2023 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopen dat het wel even droog is.
Van welk gedeelte ben jij mod?
Ik vond het toch nodig om even te melden.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:04 schreef Oriente het volgende:
En hij woont in Berlijn dus wat voor weer het hier is is niet rullevant
Ik modereer Algemene Gesprekken en Klaagbaakquote:Op donderdag 21 september 2023 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopen dat het wel even droog is.
Van welk gedeelte ben jij mod?
Ja dit kloptquote:Op donderdag 21 september 2023 10:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In Berlijn is het mooi weer
Ik hoop dat men in de toekomst de boel wel gewoon helemaal platbombardeert, foeilelijke stad.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:18 schreef Erasmus het volgende:
Als jullie tips nodig hebben voor Berlijn wat betreft leuke non-toeristische dingen, dan mogen jullie mij altijd DM'en
Mitte is tyfuslelijk, ik ontwijk het centrum als de pest.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat men in de toekomst de boel wel gewoon helemaal platbombardeert, foeilelijke stad.
Ik vind jou soms maar een rare vogel.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop dat men in de toekomst de boel wel gewoon helemaal platbombardeert, foeilelijke stad.
Nee maar ik vind Mitte ook lelijk en ontwijk het als pest. Mijn lokale matties ook.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind jou soms maar een rare vogel.
Ik vind Berlijn de meest overschatte stad van Europaquote:Op donderdag 21 september 2023 10:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind jou soms maar een rare vogel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |